- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé je, že takhle vyšinutí, jsou to jen eplaři
no dyť iphone se kupuje jen poprvé, další modely už platí pojišťovna
Tipuju, že škoda kterou ta blbá, naivní, stupidní kravka způsobila, několikanásobně převyšuje cenu nového iphonu :-)
Neschvaluji to, ale docela chápu, že při jednání s tel. operátorem a pojišťovnou můžou rupnout nervy.
Koupíte drahý přístroj, který má záruku, navíc zaplatíte pár tisíc za pojistku, která se dle slibů prodejce vztahuje na všechno a následně zjistíte, že malým písmem v mnoha stranách textu je schovaný fakt, že je záruka i pojistka k ničemu a za měsíční výplatu vám zůstala v ruce nefunkční cihla.
V USA nestojí iPhone měsíční výplatu. Ani polovinu z ní.
Nevím jestli je bezpečné napsat, že to auto bylo černé.
"Shinobia Montoria Wright" - to jsem nemusel ani googlit.
A ohryzek nalepený na zadku auta měla?
Jinak - dobře udělala
Shinobia....to je jak jméno pro slona nebo hrocha.
No podle fotek toho tvora, to celkem sedí.
No vida, špatný den ještě neskončil.
Pamatuji si chlápka, který slušně požádal o výměnu zjevně vadného telefonu, který si chvíli před tím koupil, šlo asi o deset minut. Bylo to nahoře na Václaváku, takže když mu "manager" asertivně vysvětlil, že nemá nárok (na reklamaci máme třicet dnů, pane!), tak tam byli strážníci prakticky hned poté, co zákazník začal řádit... Komické na tom bylo to, že (asi) velitel hlídky po vysvětlení příčin incidentu dost ostře sepsul toho prodavače.
čímž se dopustil zcela jistě minimálně nevhodného chování, protože ten do obchodního vztahu dvou jiných subjektů nemá co kecat