- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že nedělají pokusy s kouřením za volantem. Cigáro v ruce, manipulace s otevřeným ohněm, kouř. Ani zákonodárcům to nevadí. Proti tomu je přitom telefonování s handsfree neškodná záležitost.
No když jsem si přečetl nadpis, ihned mi na mysli vyvstanul nápis z vozů MHD "Nemluvte za jízdy s řidičem". Já osobně nejsem aktivní řidič, ale neumím si představit soustředit se v dnešní době plně na jízdu abych třeba někde nezapomněl zabočit nebo nepřehlédl něco důležitého co by mě pak mohlo mrzet a zároveň na telefonát abych mu věnoval plnou pozornost. No možná jde jen o zvyk. Nevím.
Když se může v autě hulit, proč ne telefonovat? Logika žádná...
A proto, sedí li v autě více než dva lidé , musí mít povinně ROUBÍK aby si náhodou spolu nemohli povídat
jo a děti jen v kleci či ve zvukotěsné bedně .
Nemluvte za jízdy s řidičem. Tohle heslo známe už dávno, teď to máme potvrzeno i studií, ovšem, podle článku, jen údajně.
A cigáro neva?
Najít, zapálit, oklepnout a uhasit
Jistě, vadí. Stejně jako další zde již zmiňovaná rozptylování pozornosti řidiče, včetně toho, o čem je článek.
No to je panečku novina.
Pamatuju, že tuším ČAMK toto několikrát prokázal ještě před tím, než bylo telefonování za jízdy "s mobilem na uchu" zakázáno.
Souhlas. Vzdy prepnu na autopilota a po hovoru se divim kolik jsem ujel a kde sz jsem :D
Jedine, co me za volantem rozptylilo, bylo nahle zahajeni oralniho sexu na me osobe ze strany spolujezdkyne - nedostal jsem totiz v tu chvili k k radici pace, coz u manualu muze byt komplikace. Abych podporil vedecke usili o vetsi bezpecnost v doprave, nemeskal jsem a pro pristi pripady tohoto typu se radeji vybavil vozem s automatickou prevodovkou. Od te doby sice na podobne rozptyleni stale cekam, ale pripraven jsem!
Zacinam mit ze zprav podobneho typu pocit, ze neexistuje na svete snad nic narocnejsiho nez rizeni auta, jez vyzaduje dokonce 105 procent ridicovi pozornosti, a vlivem toho by melo byt radeji uplne zakazano...,
Na našich cestách stačí 25% pozornosti, dalších 25% je dobré věnovat případným policajtům či radarům, aby bylo možno co nejdéle beztrestně překračovat rychlost. Dalších 50% je opravdu možné se věnovat třeba sexu. V obci jezdím trvale rychleji o 40 a mimo obec o 50 km/hod a zatím mě dostávají cca 1x do roka (na Slovensku i 10x do roka, ale tam naštěstí nemají body). Na druhou stranu třeba v Indonésii jsou řidiči vytíženi doslova na 100% - tam jsem se jenom poohlédl po telefonu a už jsem přejel 2 opice.