Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Googlu se zalíbil úspěch Applu a začíná ho napodobovat

Nové smartphony Pixel jsou prvním náznakem změny strategie amerického Googlu. Tomu se zalíbilo, jak své prostředí kontroluje Apple a rozhodl se, že to zkusí podobně. Google bude vlastními silami vyvíjet a prodávat hardware. Dokonce to zkusí i s vlastním obchodem, byť dočasným.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O85n39d56r58a 20V80a13l51t78r 1415532626905

Nemuzu si pomoct ale nevidim jediny argument pro koupi. Dalsi tuctovy androidi telefon ktery se fakticky nicim neodlisuje a jeste k tomu je osklivej jak nateklej palec. Tento produkt si me rozhodne neziskal.

0/0
14.10.2016 11:37

V19a51c19l26a15v 66M19e50d85e32k 5931212465635

telefony s čistým androidem nejsou úplně tuctové. Grafické nadstavby výrobců jsou zdrojem tak tří čtvrtin problémů, které uživatelé na Androidu mají. Obzvlášť nenažranost grafického prostředí Samsungu je příčinou, proč už mnoho let jejich vlajkové lodě v benchmarcích prohrávají s iPhony, přestože mají papírově mnohem silnější hardware.

0/0
14.10.2016 12:20

V66a35c75l40a17v 92M11e31d65e45k 5391112115585

pokud jde o vzhled tohoto modelu, pak máte pravdu - je to takovej mix iPhone, LG a Samsungu, bez jediné vlastní myšlenky.

0/0
14.10.2016 12:22


V10a58c37l74a66v 84M31e77d52e62k 5131782415965

Googlu se zalíbilo, jak to dělá Apple? A to Googlu trvalo jen 10 let, než na to přišel?

0/0
13.10.2016 22:42

T10o16m62a46s 73B27u45t25o13r11a 9450699884869

Pixely mají vše, co je iPhonům vytýkáno - od velmi rozšířeného standardu USB-C, přes větší baterie s rychlým nabíjením až po hezká moderní záda bez vystupujících bradavic (fotoaparát).

K tomu všemu nabízí nejlepší mobilní fotoaparát na trhu a povedený operační systém, který je mnohem lepší a intuitivnější než iOS (který donedávna neuměl ani upload a spousta jednoduchých požadavků má velmi kostrbaté/složité řešení).

Google donedávna tak nějak tápal, ale dnes věci nabírají úplně jiný směr. Dle zákulisních informací má Google již vyvíjet své vlastní procesory pro 2.generaci Pixelů a od základů výrazně vylepšený OS Android (Fuchsia / Andromeda). O tom, že má dobře našlápnuto, dokazují i prodejní výsledky v USA, kdy jsou některé verze Pixelů na základě předobjednávek vyprodané a konečně fungující distribuce ve většině EU zemí (CZ, SK, atd.).

+4/−2
12.10.2016 12:45

J84i73ř86í 14J65u60ř50i36c93a 2298543611

Prosím Vás a jak dlouho už ho máte?

+2/−2
12.10.2016 13:42

M42a88r81t22i36n 38P61a13v31e58l82e91k 5370837225835

Druhý Horst Fuchs.;-DUž jen chybí: "A když si náš skvělý multifunkční Pixel objednáte ještě dnes,dostanete druhý zdarma.A to zdaleka není všechno ... ".;-D

+5/−2
12.10.2016 13:59

J54i36ř38í 95J94u43ř91i78c74a 2988223791

Nevím, jestli chodíte diskutovat i na sport, ale chybí tomu už jenom - A to je REALITA.

+1/−1
12.10.2016 14:46

M56a72r22t42i91n 21P83a56v42e89l73e17k 5170857645355

Na sport nechodím.Děsí mne představa,že mi tam Ondřej Zeman začne vysvětlovat,že nějaký tým je mizerný,protože jeho hráči nevynalezli puk.;-)

0/−2
12.10.2016 14:57

O90n93d75ř81e48j 65Z81e66m90a57n 5660974958139

Zatímco některé společnosti podobu svých budoucích produktů "úskostlivě tají", jiné v to jsou v tomhle ohledu otevřené.

+2/0
12.10.2016 15:24

L46u37d25v81í56k 58G46a49j10d26o98š64í50k 2635623314882

Logicky. Záleží na tom kde se v marketingovém světe nacházejí.

Jestli je pro ně výhodnější předvádět se a machrovat s tím co ještě ani nemají vyvinuté, nebo naopak chránit své know-how, před konkurení, která je kopírováním nepřipravuje o zisky.

+1/0
12.10.2016 16:09

O19n77d65ř86e79j 32Z40e40m89a89n 5540504438549

Tak vzhledově ví moc dobře, co dokážou a vecpat do toho objemu nejnovější technologii, vzhledem k tomu objemu není problém.

0/0
12.10.2016 19:34

T85o60m39a53s 45B90u35t38o16r87a 9500939594829

Ještě ho pochopitelně nemám, ale viděl jsem oficiální představení, několik videí, recenzí, viděl jsem hodnocení foťáku od DxO Mark .. a hned mám jasno.

Ale máte pravdu, nejdůležitější bude praxe - Samsung Note 7 vypadal taky jako celkem dobrý smartphone .. a jak to dopadlo.

+2/0
12.10.2016 15:08

J82i25ř27í 14J69u68ř57i29c39a 2268653141

Díky za vstřícnou odpověď. No překvapilo mne to vaše hodnocení fotoaparátu, ale pokud máte osvědčené recenzenty pak to chápu.

+1/0
12.10.2016 15:38

L84u50d65v67í91k 97G65a70j23d14o21š20í26k 2395633794712

"...povedený operační systém, který je mnohem lepší a intuitivnější než iOS..."

To je samozřejmě vaše tvrzení. Ve skutečnosti si naprosto všichni uživatelé iOS myslí pravý opak a právě iOS je ten hlavní důvod, proč jsou ochotni dát za telefon od Applu daleko víc peněz než za Androidí řešení.

+1/−3
12.10.2016 16:03

R77o45b85i72n 57Ž57i74ž72k49a 2808744966656

Dovolil bych si polemizovat s tím "naprosto všichni", vzhledem k tomu, že znám osobně minimálně pět protipříkladů.

+1/0
12.10.2016 16:29

M30a23r86t40i15n 83P72a48v95e52l38e87k 5680777145175

Opravdu? Osobně neznám nikoho kromě sebe,kdo by přešel od Apple ke konkurenci.Uživatelé iPhonů v mém okolí jsou lidé,kteří prostě vzdali boj s Androidem a se skřípáním zubů šli koupit dražší telefon.

Já osobně se po půl roce s Huawei k tomu bodu občas také blížím - naposledy předevčírem,po marných pokusech přesunout aplikace na kartu a uvolnit místo v telefonu.

0/−5
12.10.2016 18:05

R86o39b15i76n 57Ž61i79ž79k41a 2378924896946

Opravdu. Šlo o lidi z minulé práce, kteří měli vlastní Androidy (směsice mid endů nebo starých high endů) a iPhony (různé verze od 5 po 6s) dostali jako služební. Ani po půl roce si to nikdo z nich rozhodně nepochvaloval. (kvůli firemní politice měli na výběr jen iOS nebo lowendový WP, na který jeden z nich přešel a zbývající čtyři o tom mluvili :-))

.

A to ještě ani nebyli ti, kterým se ty telefony pokazily hardwarově, což mě překvapilo, protože až do téhle zkušenosti jsem měl zafixované, že jsou iPhony spolehlivé. Možná náhoda, ale to procento bylo velké, hlavně problémy s mikrofonem a lagující GPS.

.

Samozřejmě tam byli i spokojení nebo minimálně nenadávající uživatelé, většinou ti nenároční, kteří od toho víc než mail, browser a foťák nechtěli a zvykli si na ovládání.

+1/0
12.10.2016 20:41

M52a27r89t73i56n 83P96a33v85e34l78e16k 5330807925565

Jo,to je běžná politika firem dávat nějakým čoudům nejdražší telefony na trhu.Tím nechci ony hypotetické zaměstnance urážet,ale v dnešní době má i školník paušál od zaměstnavatele - ovšem stejný iPhone jako má ředitel nedostane ani kdyby se uzametal k smrti.;-)

V praxi se setkávám spíš s opakem - lidé dostanou jako služebák nějakou plečku za kterou dá firma operátorovi 1Kč a nakonec si sami jdou koupit slušný telefon s Androidem nebo iOS.

0/−1
12.10.2016 21:10

R83o87b78i70n 65Ž62i51ž69k29a 2178684426166

A?

0/0
12.10.2016 21:34

M97a77r89t81i52n 52P35a47v24e21l93e16k 5830117155355

A nic,vymýšlení si vám prostě nejde.;-)

0/−1
12.10.2016 22:48

R69o34m79a86n 32L57a48n24g29e39r 9894744302532

Tobě taky ne, Martine. :-P

0/0
13.10.2016 8:02

R49o25b64i26n 86Ž55i87ž34k79a 2388674196696

To si vážně neumíte představit, že firma nemá problém dát jednorázově telefon za 15 klacků někomu, jehož personální náklady jsou MĚSÍČNĚ mezi 100-200 tisíci?

0/0
13.10.2016 10:31

M75i83r63o80s60l46a43v 58H82r87a55c83h 9506389755615

To si nemáte kupovat Číňana ale mate si koupit Nexus 5x. Mám a mohu vřele doporučit.

0/0
15.10.2016 14:16

P23e62t59r 27P69e71t78r 6513672238583

"od velmi rozšířeného standardu USB-C"

moc vám nevím ale USB-C je zatím rozšířené jenom ve článcích o budoucnosti elektroniky. Teprve se začíná nasazovat do počítačů a to většinou jen u zařízení 20k+, u telefonů je to pořád rarita a příslušenství s USB-C je jak šafránu. V realitě jsem zatím viděl jen pár zařízení, která USB-C mají a ještě snad nikoho, kdo by jej opravdu aktivně používal, ne že ho na počítači jenom má

0/0
13.10.2016 17:42

R46o45b53i51n 28Ž23i87ž72k39a 2648574386386

Tohle prostě není dobrá cesta. Google HW pro koncáky neumí marketingově - viz Nexy, které v poměru cena/výkon Pixel i velkou část konkurence nechávaly daleko za sebou a stejně to nebyla v prodejích žádná bomba.. Chromecast je třeba také skvělé zařízení, ale taky ho nejde prodávat BFU dráž.

.

V čem Google exceluje je vytváření platforem, na kterých pak staví byznys ostatní. Chápu, že chtějí zvýšit ziskovost a slíznout smetanu z koncového prodeje, ale myslím že jim to není souzeno a měli by to nechat specialistům. A svůj hw nechat jako referenční kousky.

0/0
12.10.2016 12:44

V85a93c65l36a18v 42M45e27d21e71k 5651742175905

Tak Nexusům Google vpodstatě jen propůjčoval jméno, ale většina vývoje byla na výrobci. V tom teď právě má být ta největší změna.

0/0
13.10.2016 22:49

P98e13t15r 22D23o47l86e96j23s 3382460360691

Jenže Apple už je strašně daleko. Dohnat ho je v podstatě nemožné. Má své zákazníky a jen málo jich odchází k jinému výrobci. A to i přes to, že za poslední roky nepředstavil vůbec nic inovativního. Jenže jestli na to lidé mají a jsou líní se učit s novým telefonem, tak si koupí zase jabko

+1/−1
12.10.2016 11:39

M62a65r46t95i65n 34P31a40v75e15l52e42k 5340767415355

Tak já nevím,mám pocit že jediný kdo představuje inovace je právě Apple.Ale mohu se mýlit,popište mi pár přelomových inovací,které představil někdo jiný.

0/−4
12.10.2016 11:45

O72n87d75ř21e31j 87Z68e33m51a43n 5890504888809

Třeba digitalizer?

ARM procesory taky Apple nevyvinul, nemluvě o pamětech, GPS , aj.

Můžu přihodit ještě třeba bezdrátové nabíjení, nemluvě třeba o využití možností NFC jinými značkami. Kdo přišel s tím, že z mobilu jde poslat obraz bezdrátově na jiné zařízení, tím si jistý teď nejsem.

+1/0
12.10.2016 11:58

M37a89r81t71i82n 60P74a74v10e49l85e59k 5330977625795

Bavíme se o představování inovací za poslední roky.Která firma vyrábějící mobily v posledních letech představila inovativní digitalizer?

Bedrátové nabíjení představil Palm ještě před vznikem iPhonů a NFC představila Nokia C7 před šesti lety,takže novinka nic moc.

Z mého pohledu žádná hitparáda nápadů konkurence - Palm ani Nokia žádná velká konkurence nejsou.Tak třeba to zachrání ten přelomový digitizér o kterém píšete.

0/−1
12.10.2016 12:21

M87a69r55t70i50n 50P69a25v48e73l95e22k 5540317435795

6 minut od napsání příspěvku mínus od Sojky(obvykle je to 10 minut) - ten člověk musí neskutečně zvedat návštěvnost článků ve kterých se zmiňuje slovo Apple.Za tuhle snaživost by si zasloužil od iDnes alespoň jeden iPhone.

0/−2
12.10.2016 12:33

O51n94d77ř62e59j 62Z93e79m59a96n 5860364348709

Víte vůbec, co to ten digitalizer je?

A s čím že přišel Apple? Tedy co že to Apple vyvinul za technologii?

0/0
12.10.2016 12:47

M64a70r70t71i54n 30P94a27v39e85l29e66k 5330187645615

Digitalizer znám,mám ho v PS a docela často používám na negativy.Ale zajímalo mne co tím myslíte vy,předpokládám že digitizer a jaksi mi uniká souvislost proč jste ho sem zatáhl.

Objasněte mi své duševní pochody ohledně zmínce o digitalizeru ve spojitosti s invenčními novinkami.

0/−2
12.10.2016 13:13

O30n77d16ř16e18j 38Z29e10m29a35n 5740744218529

Ehm...

digitizer, samozřejmě, a vy nevíte k čemu je a proč je to přelomová technolo?

0/0
12.10.2016 13:20

O62n43d89ř76e18j 35Z51e81m75a23n 5840344648919

...gie?

Ale když ani nevíte, kde Apple ve svých výrobcích používá integrované obvody, tak diskuze s vámi je hodně obtížná.

0/0
12.10.2016 13:22

M42a92r38t85i25n 97P75a19v30e28l62e36k 5500707515295

Co jste vlastně myslel tím digitalizérem a proč jste ho vůbec zmiňoval? Už se ptám asi počtvrté a mám pocit,že jste se v tom blekotání poněkud zacykloval.

Tak ještě jednou - proč jste v příspěvku o inovativních novinkách zmiňoval digitalizér,proč je inovativní a kdo ho představil?

Chápete otázku? Rozumíte na co se ptám?

0/−1
12.10.2016 14:03

O54n29d16ř85e32j 85Z75e55m98a38n 5200484118919

Ještě jednou, vy nevíte, proč je ten digitizer, technologie která snímá doteky prstů, technologie bez kterých by jste pohodlně nemohl použitívat smartphony a tablety, je to i v monitorech, důležitá?

+1/0
12.10.2016 14:38

M30a83r72t36i66n 36P95a88v59e22l75e53k 5220717245815

Výborně,posunuli jsme se.Kdo z konkurence Apple představil onen zázračný digitizer a proč ho považujete za převratnou novinku?

Předpokládám,že nejste retardovaný a nepíšete o digitizéru,který je známý už 20 let(a který uvedl v masovém měřítku právě Apple),ale o novém a převratném řešení některé z ostatních firem.

0/−1
12.10.2016 14:46

O83n79d40ř56e67j 65Z27e77m68a55n 5260824858859

Apple vyvinul digitizer?

+1/0
12.10.2016 14:52

O86n37d17ř37e96j 78Z63e24m13a24n 5320644688929

A krom toho, použit v reálných produktech by použit nějakou dobu před tím, než ho užil Apple.

+1/0
12.10.2016 14:53

M20a78r72t13i41n 27P54a40v18e54l33e64k 5650947675215

A proto je převratná novinka a inovace? Všiml jste si vůbec o čem bylo vlákno než jste do něj vstoupil? O NOVINKÁCH.

Už nemám sílu,jistě ten stav u lidí se kterými se pokoušíte mluvit dobře znáte.

hezký den.

0/−2
12.10.2016 15:00

O19n23d13ř72e35j 48Z45e84m74a45n 5270694758259

Bez digitizeru by smartphony a tablety v podobě, která je, vůbec neexistovaly. Všichni bychom museli, nebýt této technologie, používat aktivní pera. Technologie digitizeru patří mezi katalyzátory mobilního průmyslu. Bez tohoto by Apple v mobilním světě nebyl tím, kým je! A nejen on...

+1/0
12.10.2016 15:09

M33a13r95t34i67n 89P81a23v50e67l41e56k 5290627135425

Teď jste mi normálně sebral iluze - nechci už Mercedes,když vím že nevynalezl kolo.

Ale to,že poslední novinka,která byla před nástupem Apple,je dvacet let starý digitizér mne docela zaskočilo.Myslím,že se mýlíte a že konkurence představila i něco jiného - tak neschopní zase nejsou.

0/0
12.10.2016 17:57

M22a67r55t91i14n 19K60r94u67t70ý 1428871389955

když přišly na trh iPhony, byl už celkem výrazně saturován jinými chytrými telefony, dávno před Apple. Applu se přesto podařilo na trhu prosadit, ale inovátor v tom nebyl. Jedinou zásadní inovací bylo ovládání prsty.

Jinak ale třeba odemykání telefonu otisky prstů, scanem zornice.... Připojení usb mass storage k telefonu dávno před apple. Co třeba používání externího polohovacího zařízení (myši například)...

+1/0
12.10.2016 15:04

O98n83d63ř91e30j 30Z68e41m37a76n 5380954718459

Tak...

0/0
12.10.2016 15:11

M41a77r28t81i80n 41P32a59v23e83l20e24k 5510107655955

Mne zajímaly inovace,které představila konkurence v posledních letech - podle vás to je myš? Opravdu?

0/−2
12.10.2016 17:59

O56n93d83ř54e67j 56Z92e37m42a82n 5730804408789

A jaké že to v posledních letech inovace předvedl Apple?

0/0
12.10.2016 19:53

M63a18r46t25i63n 88P52a59v16e95l72e49k 5700787815155

Přeci nic,sám jste mi vysvětlil,že od digitizéru nebyl žádný posun a žádná novinka.Apple podle vás nic nepředstavil a když jsem se zeptal na konkurenci uvedl jste dvacet let starý digitizér(nebo digitalizátor,jak mu říkáte).

0/0
12.10.2016 19:57

O77n67d74ř40e30j 43Z22e27m76a84n 5840904498969

A krom toho jsem neuvedl nic novějšího co?

0/0
12.10.2016 20:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.