Diskuze

Klamavá reklama? Ne, varovali vás pod čarou

Není žádným tajemstvím, že výrobci jsou povinni uvést vysvětlivky ke svým tvrzením a ukázkám, aby zabránili nařčení z klamavé reklamy. Nikde ovšem není napsáno, že tato upozornění musí být dobře čitelná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

A co je špatně na té větě u Applu "Apps from app store" (či to samé u Windows Store)?

Vždyť se všude právě dostupnost spousty věcí v AppStore a tím rozšíření funkcí zdůrazňuje jako klad a ne něco skrytého, moc nechápu, proč se toto vůbec zmiňuje...

Jiné věci v galérii už do "reklamštiny" patří celkem právem.

1 0
možnosti
Foto

To je mi zase novinka.. Takhle to je prece se vsim, na jakoukoliv reklamu se podivate a kde je ze zákona třeba nejake upozorneni, VZDY je to udelane tak, ze se to bud neda precist, nebo se tomu neda rozumět.. cest výjimkách. Zil jsem v AUS a jejich veticka, která byla u 80% reklam byla kouzelna. Stacilo totiž rict "CONDITIONS APPLY" a měli splneno. :) :) Inu, Ozi..

1 0
možnosti

Pane jo, to je zase článek. Dvě věty, pár fotek a máme splněno :-)

5 0
možnosti
JM

On každý obrázek měl poměrně obsáhlí komentář :-)

0 2
možnosti
JN

Takže ve strucnosti, vypadá to jinak, ovládá se to jinak, hraje to jinak, je to vodotěsné, ale když vám tam neteče, je to váš problém, ale jinak je to pecka, to musíte mít.

11 0
možnosti

Hlavně je vidět, jaký je ta voděodolnost podvod.

0 0
možnosti
ML

Finta je v tom, že vodeodolnosť nerovná sa vodotesnosť.

2 0
možnosti

J34a36k19u40b 75Č83u60b38a

3. 10. 2016 5:21

Tady je vidět, jak mají ze zákazníků srandu :)

3 0
možnosti
VH

Tohle mě štve na velkých billboardech, páč na tv nekoukám.

0 0
možnosti