Diskuze

Pojišťovny i dopravci chtějí za hovory peníze v rozporu se zákonem

Loňská novela zákona o ochraně spotřebitele zakázala obchodníkům používat pro komunikaci se spotřebiteli ohledně uzavřené smlouvy zpoplatněné barevné linky. Řada společností však toto nařízení stále ignoruje. Sdružení dTest je proto nyní vyzvalo k přehodnocení způsobu komunikace se zákazníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RL

A zrovna neuvádíte RWE, který nemá ŽÁDNOU neplacenou linku pro zákazníky. U ostatních většinou nějaké najdete.

0 0
možnosti
ZA

Ale mají jen to je opravdu dobře schované, proč asi +420 533 330 001, ono by bohatě stačilo, kdyby ČTU nařídil, že se to bude chovat jako všechny pevné linky a byl by pokoj....

0 0
možnosti
LM

Většinou jde o nadnárodní korporace, které nás okrádají tak, jak by si to doma nikdy nedovolily.

Ale hlavní chyba je na straně našeho státu, že jim to tolerujeme.

Na jednu stranu reguluje každou hloupost, na druhé straně jsou tu mraky velkých podvodníků, kteří si dělají, co chtějí.

V telekomunikacích je kartel jako vyšitý, samá agresivní obchodní praktika a další porušování zákonů, kdy náš stát nedělá buď nic, nebo uděluje pokuty, ze kterých mají maximálně srandu.

Ale když obyčejný zákazník nemá na úhradu faktury za pár korun, tak z něho klidně udělají bezdomovce a zlikvidují ho s celou rodinou.

8 2
možnosti
OU
SL

Kooperativa a ČEZ už mě s tím delší čas štvou, i když jim nevolám denně. Mám pocit, že firmy mají tyhle linky ze stejnýho důvodu, jako McDonalds tvrdý sedačky: Neblokuj místo dýl, než je nezbytně nutný.

2 0
možnosti
OL

Kdyby to aspoň bylo tak, že když volám na placenou linku, budu na řadě hned. Ale stalo se mi, že jsem potřeboval něco vyřešit a čekal jsem na spojení 30 minut, to bych je pak prokop.

1 0
možnosti