- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.
Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...
Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam
O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal
Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.
Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.
uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni
1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.
Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.
2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).
3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.
Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.
Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?
Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.
Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu
To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.
Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.
Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.
Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.
Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam
O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!