Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O2 aktivuje novou předplaDenku bez vyžádání. Cenový rozdíl prý vrátí

Spotřebitelská organizace dTest uvádí, že operátor O2 aktivuje vybraným zákazníkům novou předplacenou službu předplaDenka automaticky bez vyžádání. O2 reaguje, že to je jen testovací provoz a případný rozdíl v ceně služby zákazníkům vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a54n 79P48a79v85e57l35k41a 3387121304451

Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.

0/0
27.9.2016 10:09

I63v84a67n 24P41o14k97o88r37n90ý 7129615498

Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...

0/0
27.9.2016 12:39

M22i85r54o14s40l37a57v 91H61e79r68a24n 6348667821

Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam ;-O

0/−1
27.8.2016 23:53

J66o36s37e37f 96H72o59n23e26š 7731212440163

O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal

0/0
27.8.2016 22:08

V61l51a95d87i86m98í26r 43F10i74b55i44g93e17r 5364861941644

Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.

0/0
27.8.2016 23:12

V28l86a33d76i91m83í49r 20F52i34b98i55g87e95r 5374821461264

Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.

0/0
27.8.2016 18:33

K85r60y86s46t71o28f 48P48e14c59h15o87u19s 6124725486228

uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni

0/0
27.8.2016 17:34

I28v64a24n 23P51o69k23o64r55n63ý 7129375958

1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.

Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.

2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).

3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.

+3/−5
27.8.2016 11:40

O54n13d75ř81e16j 54L25o23š84o63t12h 9640832954392

Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.

Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?

Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.

+3/−3
27.8.2016 15:48

I82v38a41n 32P50o72k79o18r30n40ý 7579215638

když nechápete, tak nechápejte. Velice se Vám omlouvám, že jsem si dovolil sem napsat své zkušenosti. Příště, až sem budu chtít něco napsat, se vás napřed dovolím zeptat, zda je můj příspěvek vhodný, pravdivý, slušný, k tématu atd. a teprve po Vaší cenzuře si dovolím ho sem umístit.

Chtěl jsem jen ostatní seznámit s praktikami, jak to taky může dopadnout.

Času asi máte dost, když sem můžete psát takový kvákání. Vy jste v živozě neudělal nějakou blbost. Možná že jste tak geniální, že jste neudělal nebo udělal, ae nechcete to přiznat. Vlastně udělal - ty letenky - a proč nás s těma letenkama tady seznamujete, na to máte čas?

+2/−4
27.8.2016 16:28

O65n72d32ř35e28j 95L12o32š35o16t43h 9640832574952

Já se s tím seznámil vás, abyste věděl, že za blbost se platí a stězujete si na něco, k čemu jste se dobrovolně zavázal. Ale v reakci jste se vybrecel hezky, zřejmě trpíte nějakou duševní poruchou, když v diskuzi nesnesete nesouhlasnou reakci.

+3/−2
27.8.2016 16:33

M24i50r42o42s49l81a17v 43R10y45š63a72v29ý 9831782796820

Bože, ondřeji, přestaňte tu zvracet nebo se ukájet, moc sluníčka dnešního dne?

Děte si uspokojovat své ego kamsi ...

+1/−4
27.8.2016 16:53

J29a19r78o29m78í54r 68S69t54a95n50ě87k 8586242177

Mohl si mít jiný mobil. nechápu proč by ses měl z nějaké smlouvy vyvazovat jen kvůli problémům třetí strany.

+3/−1
27.8.2016 17:08

I72v43a53n 57P21o72k41o83r82n52ý 7239555988

Proč bych měl mít jiný mobil? Mě stačí jeden kus s dual SIM, dvě auta taky nepotřebuji (nejsem podnikavec) :-) Pokud byly povodně a nešel nám plyn, elekřina, voda, taky jsme neplatili. Možná nešlo o zákonný nárok, ae o dobrou vůli gigantů podobných O2. Takže i to O2 mohlo mít dobrou vůli, službu pouze přerušit - hold by mi konec služby nenastal v 11/2016 ae třeba až v 01/2017

+1/−3
27.8.2016 17:22

J26a57n 63P64a61v47e24l95k97a 3807161774981

Ano, ale to vám dodavatel vody nebyl schopen ji poskytnout. Tady vám operátor službu poskytoval, zařízení nebylo součástí služby. Za auto, když ho máte v opravě , také platíte povinné ručení.

0/0
27.9.2016 10:14

I87v91a70n 43P12o25k62o21r58n72ý 7839625328

Ano, voda nějaký čas nešla, ale pak šla a přesto tihle giganti odpouštěli. Vodou se smývalo bahno, elektřinou vysoušelo ... Kdyby tohle vše měli lidé platit, tak by se nedoplatili.

Pokud mám auto v opravě, zrovna tak nevidím důvod, proč bych měl platit povinné ručení. Je to nelogické platit, když s ním nejezdím a nemůžu tudíž způsobit někomu nějakou škodu a jestli máme špatné zákony, které umožňují schválení obchodních podmínek, které toto dovolují, tak je něco na našem banánystátě špatně. V minulosti šlo povinné ručení přerušit, třeba motorkáři to mají stále, ae nwm, jestli to není nyní spojené s odevzdáním RZ (SPZ) do depozita. Chápu, že jako podnikavec budete stát na straně podnikavců včetně těchto gigantů a bránit jejich zisk, já jako občan zas budu stát na své straně a chránit svoji kapsu.

To bychom se mohli neustále napadat, budete bránit banky, že při předčasném splacení úvěru / hypotéky přichází o zisk, budete bránit obchodní řetězce, že přeci kvůli svému zisku mohou dávat do potravin sračky, které v Německu nekonzumují ani prasata a v ČR to musí lidi žrát.

Někdy projev dobré vůle je 1000x lepší než dělat za každou cenu šprajcy. Manažersky smýšlející člověk asi nepochopí, že pokud mi v tomto případě nevyšli vstříc, že příště k nim už nepůjdu, své negativní zkušenosti budu kolem sebe šířit a taková jedna jediná negativní "reklama" přebije 1000 pochvalných referencí. Jenže manažeři chtějí vidět okamžitý efekt zisku, nezajímá je spokojenost klienta, co bude za rok, za dva, protože oni tam už v tu dobu dávno nebudou.

0/0
27.9.2016 12:36

M28i63r57o41s14l82a56v 86H62e75r96a62n 6958877801

Tuto vec ma v podminkach i napr Vodafone a dalsi, takze nadavanim na O2 se nic nevyresi. Bohuzel bere se to jako zavada na strane zakaznika, je to jako treba pokud plati clovek zalohy- plyn a nejdou mu mesic kamna :-/

Jinak toto je drahy, pokud clovek umi podplutovku vyjednat, bez dalsich blbosti (aniz by neco musel mit jinyho) dosahne na 4GB netu za 260czk mesicne LTE. Moula co hold jen jde a plati, tak musi platit drazsi sazby ;-D

+1/−4
28.8.2016 0:10

M14i56r79o42s97l47a87v 77R61y63š87a65v24ý 9941422106760

Koukám, že jsme jak za socíku: podpultovky, úplatky, nedostatkové zboží, všimné ...

Mohu vědět, jaký konkrétní tarif máte Vy nebo jakou podpultovku jste si vyjednal?

Rád bych se taky vymanil z řad "moulů", jak tady nazýváte nás ostatní.

Možná trochu méně arogance a bylo by tu dýchatelněji.

+2/−1
28.8.2016 9:01

I12v84a50n 61P10o19k10o11r31n28ý 7549925338

rád bych (jistě nejen já) znal tarif, který máte, abychom my "moulové" mohli jít jinam, tam, co jste vy.

Díky !

0/0
27.9.2016 12:41

M54a33r63t98i32n 91U58l88e30h31l51a 4611714898

Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu :-/

+2/−2
27.8.2016 6:39

P52e82t46r 85T60y54č77k17a 6125632359802

Loseru

+2/0
27.8.2016 9:31

L91u80k20á16š 87M98u57s39i21l 5363938332513

To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.

Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.

Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.

Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.

+5/−1
27.8.2016 1:12

J58o62s89e50f 39H71o53n96e54š 7741302380463

Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam

+2/0
26.8.2016 22:17

P43e86t44r 55P74e34š86a95t 9978340478702

O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!

+1/0
26.8.2016 22:16

V67l61k 21J42a27r98o84s90l21a40v 8253402

už rok a 1/2 jsem od O2 pryč - T-mobile a spokojenost.

0/0
26.8.2016 21:57

B72r24o28ň78a 16B67a92r24a17n62o60v86á 5716597249612

To samé udělali teď před prázdninami s hlasovým tarifem, a člověk je bezmocnej, protože když nezaplatí, utnou i internet (jakožto neuhrazenou fakturu v plné vyši) a máte utrum. Takže než doběhne výpovědní lhůta, tak ty peníze prostě platit musíte. Neskuteční zloději a podvodníci. Fakt šmejdi hadra.

+1/−1
26.8.2016 21:16

M16a51r72t71i77n19a 23D40v79o82ř36á94k23o70v53á 3294783810944

šmejdi...

+3/0
26.8.2016 20:45

L86a62d37i80s46l28a94v 96H95a82š11k28a 4853296121640

Proč ne. Nějaká babička co ma telefon aby zavolala párkrát do měsíce rodině takto zaplati třeba 10*20 Kč tak je to pro ni neomezené volání za 200 Kč

0/0
26.8.2016 20:31

P25e26t54r 86T53y44č46k83a 6285152659422

Jistě. Zvláště pokud ty hovory trvají průměrně minutu a půl tak je to fakt výhodné.....pro O2.

+2/0
26.8.2016 21:35

O70n44d64ř88e74j 75L23o42š29o32t69h 9160622924682

Kdyby rodině na babičce záleželo, tak jeji číslo nastaví jako sponzorované (TM) a bude volat na vaše náklady.

+1/−1
27.8.2016 15:51

P35e47t88r 21Š94t64ě86p 2853183460396

Ti operátoři jsou fakt nepoučitelní. Kolikrát už za nevyžádané služby dostali přes prsty a stejně se zas najde idiot z marketingu, který takovou kampaň vymyslí a spustí.

+5/0
26.8.2016 19:53

P97e86t60r 67T13y98č72k36a 6885302189582

Přes prsty? To myslíš tu pokutu na kterou si vydělají za 15minut?

+3/0
26.8.2016 21:36
Foto

O42s92k64a75r 14Š31t88e10j67f36a 2103547307289

Ne každý volá každý den...

+1/0
26.8.2016 18:59

M74a66r44t91i62n 84H55o14l82c85a38t 7155401588709

Zlodeji z O2 to zase zkousi :-/RvRv Snad se ten zbytek jejich zakazniku brzo vzpamatuje a prejde jinam !

+3/0
26.8.2016 17:21

D78a52v67i21d 88R65y73c46h81e21t50s12k46ý 9456111140620

Tleskám dTestu za hlídání O2 a doufám, že jim bude dýchat na záda co možná nejdéle. O2 je firma, která rutinně krade, rutinně jedná protiprávně, porušuje dané smlouvy a jedná proti zákonu. JE to jejich způsob podnikání. Když po 2 letech dostane pokutu 4 miliony za poškození zákazníka, mezitím vydělá 20 miliard. Hnus!

+21/0
26.8.2016 14:32

D29a23v44i30d 58R71y46c79h88e35t52s86k47ý 9566521270560

a co za primitiva vymýšlí ty názvy? předpladenka? nestačil vám ou tů [:kůl:], jde název tarifu skutečně tvořily i ty závorky a dvojtečky. Bude se nový produkt jmenovat #$%@#^&^*$%^&#$fu*koffd-teste$%@#^&&plavuv$$$$díkyKellner?

+2/0
26.8.2016 14:34

O84l97g17a 84S26v10o21b46o31d57o41v35á 1834677137

Já prostě nedokážu pochopit, jak je možný obchodovat stylem: "Tady máš produkt, peníze už jsme si vzali. Jestli se ti to nelíbí, měl ses ozvat včas."

+19/0
26.8.2016 13:22

J95a13n 62Z52í20d24e36k 5359211369901

Kdyby to slo obracene, tak by u O2 pochopili, co se na tom lidem nelibi. Milion lidi by jim poslalo SMS, ze od pristiho mesice budou platit jen polovinu vyuctovani a pokud s tim O2 nesouhlasi, tak at tomu milionu lidi postupne zavola a vysvetli jim, ze s tim nesouhlasi. :)

+11/0
26.8.2016 14:49

T58o88m30á81š 98K14u79c88h13a75ř 3307941268261

Automatická aktivace nevyžádaných placených služeb je neuvěřitelné svinstvo a operátoři se touto praxí řadí k ostatním šmejdům. Pokuta by měla vždy činit minimálně tolik, o kolik se operátor obohatil. Jinak bude stále platit, že když si bude chtít operátor jednorázově bezpracně přivydělat pár set milionů, bude tyto podvodné praktiky využívat. ;-€

+18/0
26.8.2016 12:54

J41o67s16e60f 32H53o63n23e26š 7951872670313

Oni si změnili podmínky a zakazník to musí akceptovat.Můzou vám resetovat kredit a stěžujte si-marnost

0/−2
26.8.2016 22:21

D44a56n80i27e27l 80J50a79n26á30k 8150253728292

Je zvláštní že ta samá společnost a stejný vlastník má v sousedním Slovensku úplně jinou politiku. Přenos nevyužitých dat do dalšího měsíce se službou Datahit, extra data při návštěvě památek s aplikací Extra Výhody nebo za hraní primitivních her na jejich stránce, tarify bez vázanosti. Prostě úplně jiný přístup. Nevím jestli za to může benevolence ČTU nebo si to jenom zákazníci nechávají líbit. O2 si poslední dobou dovoluje hodně.

+16/0
26.8.2016 12:51

J33o45s59e42f 88H46o56n32e56š 7141892630553

Na Slovensku je majitel Kellner?Myslím,že ne

0/−1
26.8.2016 22:23

P72e40t17r 79T12y82č82k74a 6725402559952

Slovenska O2 je dcera ceske takze Kellner je majitel.

+3/0
27.8.2016 9:32

J59a66n 83L52a31k58o37m74ý 7481725595704

Na Slovensku je totiž konkurence akčnější jak u nás...

+1/0
27.8.2016 8:30

J33a56n 59M51a42l73ý 1965529534508

Ještě 32 dní výpovědní lhůty a už nikdy více O2. Jak já se těším.

+21/0
26.8.2016 12:49

P93e82t66r 62V30i72n51a69ř 6943693203687

Já 20 dní.. ;-D

Ikdyž mi dneska poslali smsku, že portaci ruší. Jedna reklamace a jeden telefonát na O2, a portace pokračuje a ještě mi pod pohružkou ČTÚ stornovali smluvní pokutu R^

+1/0
26.8.2016 13:06

J38a75r33o74s96l62a56v 89B57e29n86e66š 2845296257

Taky už měsíc patřím mezi ty šťastné, kteří se dočkali a od O2 se jim podařilo odejít.

0/0
26.8.2016 14:46

T30o53m10á87š 85O11r88d55e25l23t 3551356626778

12.9. tralalalalala

0/0
26.8.2016 17:54

J84a26r69o22m13í69r 91C65e23n57e75k 1988536625182

Doufám že se toho nechytnou supermarkety. Nerad bych aby mi u pokladny cpali 10 kilo melounů, které bych pak musel vracet na informacích.

+17/0
26.8.2016 12:46

P81e76t16r 15K59ř95í43ž 2423904341521

Kdyby to zavedli tak by ti "jenom" nauctovali 10 melounu ale rozhodne bys je nedostal ;)

0/0
26.8.2016 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.