Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O2 aktivuje novou předplaDenku bez vyžádání. Cenový rozdíl prý vrátí

Spotřebitelská organizace dTest uvádí, že operátor O2 aktivuje vybraným zákazníkům novou předplacenou službu předplaDenka automaticky bez vyžádání. O2 reaguje, že to je jen testovací provoz a případný rozdíl v ceně služby zákazníkům vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a65n 72P27a42v49e94l32k51a 3257551254781

Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.

0/0
27.9.2016 10:09

I59v56a37n 80P73o23k69o20r92n96ý 7309315108

Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...

0/0
27.9.2016 12:39

M51i10r98o90s87l88a88v 85H17e54r12a26n 6228227191

Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam ;-O

0/−1
27.8.2016 23:53


J12o49s57e42f 16H89o73n50e29š 7781552650493

O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal

0/0
27.8.2016 22:08

V80l34a68d51i95m41í96r 94F33i60b37i66g35e91r 5524121341644

Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.

0/0
27.8.2016 23:12

V61l11a59d17i52m49í87r 25F20i77b58i78g21e41r 5334491151824

Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.

0/0
27.8.2016 18:33

K84r59y30s80t24o24f 77P88e29c74h79o97u31s 6484935246938

uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni

0/0
27.8.2016 17:34

I63v88a73n 80P29o63k79o31r29n45ý 7549485948

1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.

Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.

2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).

3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.

+3/−5
27.8.2016 11:40

O42n85d86ř69e26j 74L43o80š85o45t38h 9630292224452

Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.

Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?

Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.

+3/−3
27.8.2016 15:48

I21v55a19n 83P96o47k68o59r40n11ý 7649955498

když nechápete, tak nechápejte. Velice se Vám omlouvám, že jsem si dovolil sem napsat své zkušenosti. Příště, až sem budu chtít něco napsat, se vás napřed dovolím zeptat, zda je můj příspěvek vhodný, pravdivý, slušný, k tématu atd. a teprve po Vaší cenzuře si dovolím ho sem umístit.

Chtěl jsem jen ostatní seznámit s praktikami, jak to taky může dopadnout.

Času asi máte dost, když sem můžete psát takový kvákání. Vy jste v živozě neudělal nějakou blbost. Možná že jste tak geniální, že jste neudělal nebo udělal, ae nechcete to přiznat. Vlastně udělal - ty letenky - a proč nás s těma letenkama tady seznamujete, na to máte čas?

+2/−4
27.8.2016 16:28

O58n93d77ř33e49j 34L42o92š21o61t31h 9280792224762

Já se s tím seznámil vás, abyste věděl, že za blbost se platí a stězujete si na něco, k čemu jste se dobrovolně zavázal. Ale v reakci jste se vybrecel hezky, zřejmě trpíte nějakou duševní poruchou, když v diskuzi nesnesete nesouhlasnou reakci.

+3/−2
27.8.2016 16:33

M52i44r27o10s50l44a19v 73R36y69š51a56v73ý 9351552676610

Bože, ondřeji, přestaňte tu zvracet nebo se ukájet, moc sluníčka dnešního dne?

Děte si uspokojovat své ego kamsi ...

+1/−4
27.8.2016 16:53

J78a93r31o91m67í15r 23S93t79a51n10ě93k 8866652267

Mohl si mít jiný mobil. nechápu proč by ses měl z nějaké smlouvy vyvazovat jen kvůli problémům třetí strany.

+3/−1
27.8.2016 17:08

I34v90a16n 95P83o63k54o15r48n29ý 7509635978

Proč bych měl mít jiný mobil? Mě stačí jeden kus s dual SIM, dvě auta taky nepotřebuji (nejsem podnikavec) :-) Pokud byly povodně a nešel nám plyn, elekřina, voda, taky jsme neplatili. Možná nešlo o zákonný nárok, ae o dobrou vůli gigantů podobných O2. Takže i to O2 mohlo mít dobrou vůli, službu pouze přerušit - hold by mi konec služby nenastal v 11/2016 ae třeba až v 01/2017

+1/−3
27.8.2016 17:22

J76a67n 66P64a92v69e49l85k90a 3847841384131

Ano, ale to vám dodavatel vody nebyl schopen ji poskytnout. Tady vám operátor službu poskytoval, zařízení nebylo součástí služby. Za auto, když ho máte v opravě , také platíte povinné ručení.

0/0
27.9.2016 10:14

I15v69a91n 19P79o48k14o34r31n81ý 7289585838

Ano, voda nějaký čas nešla, ale pak šla a přesto tihle giganti odpouštěli. Vodou se smývalo bahno, elektřinou vysoušelo ... Kdyby tohle vše měli lidé platit, tak by se nedoplatili.

Pokud mám auto v opravě, zrovna tak nevidím důvod, proč bych měl platit povinné ručení. Je to nelogické platit, když s ním nejezdím a nemůžu tudíž způsobit někomu nějakou škodu a jestli máme špatné zákony, které umožňují schválení obchodních podmínek, které toto dovolují, tak je něco na našem banánystátě špatně. V minulosti šlo povinné ručení přerušit, třeba motorkáři to mají stále, ae nwm, jestli to není nyní spojené s odevzdáním RZ (SPZ) do depozita. Chápu, že jako podnikavec budete stát na straně podnikavců včetně těchto gigantů a bránit jejich zisk, já jako občan zas budu stát na své straně a chránit svoji kapsu.

To bychom se mohli neustále napadat, budete bránit banky, že při předčasném splacení úvěru / hypotéky přichází o zisk, budete bránit obchodní řetězce, že přeci kvůli svému zisku mohou dávat do potravin sračky, které v Německu nekonzumují ani prasata a v ČR to musí lidi žrát.

Někdy projev dobré vůle je 1000x lepší než dělat za každou cenu šprajcy. Manažersky smýšlející člověk asi nepochopí, že pokud mi v tomto případě nevyšli vstříc, že příště k nim už nepůjdu, své negativní zkušenosti budu kolem sebe šířit a taková jedna jediná negativní "reklama" přebije 1000 pochvalných referencí. Jenže manažeři chtějí vidět okamžitý efekt zisku, nezajímá je spokojenost klienta, co bude za rok, za dva, protože oni tam už v tu dobu dávno nebudou.

0/0
27.9.2016 12:36

M96i33r87o82s71l26a51v 24H27e21r83a45n 6108277261

Tuto vec ma v podminkach i napr Vodafone a dalsi, takze nadavanim na O2 se nic nevyresi. Bohuzel bere se to jako zavada na strane zakaznika, je to jako treba pokud plati clovek zalohy- plyn a nejdou mu mesic kamna :-/

Jinak toto je drahy, pokud clovek umi podplutovku vyjednat, bez dalsich blbosti (aniz by neco musel mit jinyho) dosahne na 4GB netu za 260czk mesicne LTE. Moula co hold jen jde a plati, tak musi platit drazsi sazby ;-D

+1/−4
28.8.2016 0:10

M39i43r16o31s66l79a58v 84R22y39š49a12v59ý 9721542846470

Koukám, že jsme jak za socíku: podpultovky, úplatky, nedostatkové zboží, všimné ...

Mohu vědět, jaký konkrétní tarif máte Vy nebo jakou podpultovku jste si vyjednal?

Rád bych se taky vymanil z řad "moulů", jak tady nazýváte nás ostatní.

Možná trochu méně arogance a bylo by tu dýchatelněji.

+2/−1
28.8.2016 9:01

I15v19a71n 25P96o18k22o68r86n88ý 7879575178

rád bych (jistě nejen já) znal tarif, který máte, abychom my "moulové" mohli jít jinam, tam, co jste vy.

Díky !

0/0
27.9.2016 12:41

M73a78r31t87i93n 87U75l96e90h13l48a 4481754528

Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu :-/

+2/−2
27.8.2016 6:39

P32e24t91r 51T71y35č45k39a 6895542109422

Loseru

+2/0
27.8.2016 9:31

L35u92k62á79š 90M69u36s15i65l 5693798702773

To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.

Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.

Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.

Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.

+5/−1
27.8.2016 1:12

J66o19s50e24f 16H33o75n31e64š 7891532940473

Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam

+2/0
26.8.2016 22:17

P26e31t70r 44P88e76š86a61t 9628810448212

O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!

+1/0
26.8.2016 22:16

V22l77k 22J69a86r61o44s30l72a15v 8263942

už rok a 1/2 jsem od O2 pryč - T-mobile a spokojenost.

0/0
26.8.2016 21:57

B24r83o30ň34a 20B69a13r18a83n53o53v14á 5436317809132

To samé udělali teď před prázdninami s hlasovým tarifem, a člověk je bezmocnej, protože když nezaplatí, utnou i internet (jakožto neuhrazenou fakturu v plné vyši) a máte utrum. Takže než doběhne výpovědní lhůta, tak ty peníze prostě platit musíte. Neskuteční zloději a podvodníci. Fakt šmejdi hadra.

+1/−1
26.8.2016 21:16

M83a26r13t37i15n12a 93D54v62o60ř76á38k19o74v73á 3204153740294

šmejdi...

+3/0
26.8.2016 20:45

L15a55d61i50s91l77a35v 36H67a34š17k35a 4653796411450

Proč ne. Nějaká babička co ma telefon aby zavolala párkrát do měsíce rodině takto zaplati třeba 10*20 Kč tak je to pro ni neomezené volání za 200 Kč

0/0
26.8.2016 20:31

P55e11t88r 88T21y89č75k70a 6595912749982

Jistě. Zvláště pokud ty hovory trvají průměrně minutu a půl tak je to fakt výhodné.....pro O2.

+2/0
26.8.2016 21:35

O19n78d42ř98e68j 11L75o56š32o74t20h 9580782754352

Kdyby rodině na babičce záleželo, tak jeji číslo nastaví jako sponzorované (TM) a bude volat na vaše náklady.

+1/−1
27.8.2016 15:51

P30e55t35r 21Š57t77ě38p 2273183250856

Ti operátoři jsou fakt nepoučitelní. Kolikrát už za nevyžádané služby dostali přes prsty a stejně se zas najde idiot z marketingu, který takovou kampaň vymyslí a spustí.

+5/0
26.8.2016 19:53

P17e25t79r 89T90y98č13k36a 6275882909182

Přes prsty? To myslíš tu pokutu na kterou si vydělají za 15minut?

+3/0
26.8.2016 21:36
Foto

O66s63k14a83r 23Š80t90e40j19f45a 2643547257339

Ne každý volá každý den...

+1/0
26.8.2016 18:59

M80a26r30t79i60n 34H82o82l93c60a76t 7415831208549

Zlodeji z O2 to zase zkousi :-/RvRv Snad se ten zbytek jejich zakazniku brzo vzpamatuje a prejde jinam !

+3/0
26.8.2016 17:21

D52a58v45i39d 47R67y56c52h93e25t46s27k84ý 9756701600340

Tleskám dTestu za hlídání O2 a doufám, že jim bude dýchat na záda co možná nejdéle. O2 je firma, která rutinně krade, rutinně jedná protiprávně, porušuje dané smlouvy a jedná proti zákonu. JE to jejich způsob podnikání. Když po 2 letech dostane pokutu 4 miliony za poškození zákazníka, mezitím vydělá 20 miliard. Hnus!

+21/0
26.8.2016 14:32

D73a66v28i85d 15R46y37c65h34e83t69s53k16ý 9806951790840

a co za primitiva vymýšlí ty názvy? předpladenka? nestačil vám ou tů [:kůl:], jde název tarifu skutečně tvořily i ty závorky a dvojtečky. Bude se nový produkt jmenovat #$%@#^&^*$%^&#$fu*koffd-teste$%@#^&&plavuv$$$$díkyKellner?

+2/0
26.8.2016 14:34

O66l86g28a 25S77v65o34b73o36d64o23v16á 1964167337

Já prostě nedokážu pochopit, jak je možný obchodovat stylem: "Tady máš produkt, peníze už jsme si vzali. Jestli se ti to nelíbí, měl ses ozvat včas."

+19/0
26.8.2016 13:22

J10a52n 66Z27í91d68e46k 5219181729221

Kdyby to slo obracene, tak by u O2 pochopili, co se na tom lidem nelibi. Milion lidi by jim poslalo SMS, ze od pristiho mesice budou platit jen polovinu vyuctovani a pokud s tim O2 nesouhlasi, tak at tomu milionu lidi postupne zavola a vysvetli jim, ze s tim nesouhlasi. :)

+11/0
26.8.2016 14:49

T82o86m98á86š 43K50u47c10h18a82ř 3417181958101

Automatická aktivace nevyžádaných placených služeb je neuvěřitelné svinstvo a operátoři se touto praxí řadí k ostatním šmejdům. Pokuta by měla vždy činit minimálně tolik, o kolik se operátor obohatil. Jinak bude stále platit, že když si bude chtít operátor jednorázově bezpracně přivydělat pár set milionů, bude tyto podvodné praktiky využívat. ;-€

+18/0
26.8.2016 12:54

J93o22s78e81f 23H59o36n76e45š 7531632230783

Oni si změnili podmínky a zakazník to musí akceptovat.Můzou vám resetovat kredit a stěžujte si-marnost

0/−2
26.8.2016 22:21

D86a26n30i75e19l 52J64a81n46á73k 8490303728682

Je zvláštní že ta samá společnost a stejný vlastník má v sousedním Slovensku úplně jinou politiku. Přenos nevyužitých dat do dalšího měsíce se službou Datahit, extra data při návštěvě památek s aplikací Extra Výhody nebo za hraní primitivních her na jejich stránce, tarify bez vázanosti. Prostě úplně jiný přístup. Nevím jestli za to může benevolence ČTU nebo si to jenom zákazníci nechávají líbit. O2 si poslední dobou dovoluje hodně.

+16/0
26.8.2016 12:51

J96o97s49e67f 43H70o26n97e55š 7671382930223

Na Slovensku je majitel Kellner?Myslím,že ne

0/−1
26.8.2016 22:23

P85e16t50r 55T32y29č71k59a 6825872179312

Slovenska O2 je dcera ceske takze Kellner je majitel.

+3/0
27.8.2016 9:32

J64a40n 28L56a47k38o61m50ý 7891385785954

Na Slovensku je totiž konkurence akčnější jak u nás...

+1/0
27.8.2016 8:30

J85a29n 52M61a88l69ý 1625469254398

Ještě 32 dní výpovědní lhůty a už nikdy více O2. Jak já se těším.

+21/0
26.8.2016 12:49

P78e75t94r 28V26i10n11a18ř 6243203413457

Já 20 dní.. ;-D

Ikdyž mi dneska poslali smsku, že portaci ruší. Jedna reklamace a jeden telefonát na O2, a portace pokračuje a ještě mi pod pohružkou ČTÚ stornovali smluvní pokutu R^

+1/0
26.8.2016 13:06

J78a39r97o50s17l38a76v 52B32e56n37e54š 2695136757

Taky už měsíc patřím mezi ty šťastné, kteří se dočkali a od O2 se jim podařilo odejít.

0/0
26.8.2016 14:46

T19o70m22á34š 70O16r34d61e51l60t 3291226616498

12.9. tralalalalala

0/0
26.8.2016 17:54

J80a24r67o64m49í50r 23C63e47n61e33k 1688716175322

Doufám že se toho nechytnou supermarkety. Nerad bych aby mi u pokladny cpali 10 kilo melounů, které bych pak musel vracet na informacích.

+17/0
26.8.2016 12:46

P48e50t58r 23K33ř90í47ž 2113844691381

Kdyby to zavedli tak by ti "jenom" nauctovali 10 melounu ale rozhodne bys je nedostal ;)

0/0
26.8.2016 13:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.