Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O2 aktivuje novou předplaDenku bez vyžádání. Cenový rozdíl prý vrátí

Spotřebitelská organizace dTest uvádí, že operátor O2 aktivuje vybraným zákazníkům novou předplacenou službu předplaDenka automaticky bez vyžádání. O2 reaguje, že to je jen testovací provoz a případný rozdíl v ceně služby zákazníkům vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a24n 81P57a68v44e70l37k18a 3227461384891

Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.

0/0
27.9.2016 10:09

I89v83a72n 90P30o32k17o53r70n89ý 7899915678

Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...

0/0
27.9.2016 12:39

M25i58r66o42s11l17a45v 35H84e77r26a88n 6588427761

Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam ;-O

0/−1
27.8.2016 23:53

J43o92s64e57f 47H23o23n14e56š 7641342320723

O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal

0/0
27.8.2016 22:08

V61l12a33d91i65m10í29r 22F70i74b21i38g91e64r 5144161561124

Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.

0/0
27.8.2016 23:12

V71l88a39d20i77m35í41r 53F54i11b53i20g77e75r 5834711731824

Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.

0/0
27.8.2016 18:33

K54r33y33s57t23o63f 72P27e52c28h55o58u18s 6974985616618

uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni

0/0
27.8.2016 17:34

I43v43a50n 33P96o59k21o55r27n68ý 7599965448

1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.

Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.

2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).

3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.

+3/−5
27.8.2016 11:40

O53n29d89ř30e60j 33L78o23š75o74t46h 9590822234972

Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.

Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?

Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.

+3/−3
27.8.2016 15:48

I94v91a55n 20P25o24k50o38r32n58ý 7569725228

když nechápete, tak nechápejte. Velice se Vám omlouvám, že jsem si dovolil sem napsat své zkušenosti. Příště, až sem budu chtít něco napsat, se vás napřed dovolím zeptat, zda je můj příspěvek vhodný, pravdivý, slušný, k tématu atd. a teprve po Vaší cenzuře si dovolím ho sem umístit.

Chtěl jsem jen ostatní seznámit s praktikami, jak to taky může dopadnout.

Času asi máte dost, když sem můžete psát takový kvákání. Vy jste v živozě neudělal nějakou blbost. Možná že jste tak geniální, že jste neudělal nebo udělal, ae nechcete to přiznat. Vlastně udělal - ty letenky - a proč nás s těma letenkama tady seznamujete, na to máte čas?

+2/−4
27.8.2016 16:28

O12n95d94ř22e30j 18L73o35š67o86t46h 9750822474662

Já se s tím seznámil vás, abyste věděl, že za blbost se platí a stězujete si na něco, k čemu jste se dobrovolně zavázal. Ale v reakci jste se vybrecel hezky, zřejmě trpíte nějakou duševní poruchou, když v diskuzi nesnesete nesouhlasnou reakci.

+3/−2
27.8.2016 16:33

M67i13r73o24s46l22a59v 34R23y49š80a30v13ý 9901662716130

Bože, ondřeji, přestaňte tu zvracet nebo se ukájet, moc sluníčka dnešního dne?

Děte si uspokojovat své ego kamsi ...

+1/−4
27.8.2016 16:53

J60a66r21o79m79í34r 38S74t48a72n37ě15k 8186442427

Mohl si mít jiný mobil. nechápu proč by ses měl z nějaké smlouvy vyvazovat jen kvůli problémům třetí strany.

+3/−1
27.8.2016 17:08

I75v82a69n 29P84o42k35o98r51n70ý 7819725498

Proč bych měl mít jiný mobil? Mě stačí jeden kus s dual SIM, dvě auta taky nepotřebuji (nejsem podnikavec) :-) Pokud byly povodně a nešel nám plyn, elekřina, voda, taky jsme neplatili. Možná nešlo o zákonný nárok, ae o dobrou vůli gigantů podobných O2. Takže i to O2 mohlo mít dobrou vůli, službu pouze přerušit - hold by mi konec služby nenastal v 11/2016 ae třeba až v 01/2017

+1/−3
27.8.2016 17:22

J86a70n 43P10a25v42e25l25k35a 3867871784441

Ano, ale to vám dodavatel vody nebyl schopen ji poskytnout. Tady vám operátor službu poskytoval, zařízení nebylo součástí služby. Za auto, když ho máte v opravě , také platíte povinné ručení.

0/0
27.9.2016 10:14

I48v97a48n 32P29o14k15o48r54n29ý 7319475858

Ano, voda nějaký čas nešla, ale pak šla a přesto tihle giganti odpouštěli. Vodou se smývalo bahno, elektřinou vysoušelo ... Kdyby tohle vše měli lidé platit, tak by se nedoplatili.

Pokud mám auto v opravě, zrovna tak nevidím důvod, proč bych měl platit povinné ručení. Je to nelogické platit, když s ním nejezdím a nemůžu tudíž způsobit někomu nějakou škodu a jestli máme špatné zákony, které umožňují schválení obchodních podmínek, které toto dovolují, tak je něco na našem banánystátě špatně. V minulosti šlo povinné ručení přerušit, třeba motorkáři to mají stále, ae nwm, jestli to není nyní spojené s odevzdáním RZ (SPZ) do depozita. Chápu, že jako podnikavec budete stát na straně podnikavců včetně těchto gigantů a bránit jejich zisk, já jako občan zas budu stát na své straně a chránit svoji kapsu.

To bychom se mohli neustále napadat, budete bránit banky, že při předčasném splacení úvěru / hypotéky přichází o zisk, budete bránit obchodní řetězce, že přeci kvůli svému zisku mohou dávat do potravin sračky, které v Německu nekonzumují ani prasata a v ČR to musí lidi žrát.

Někdy projev dobré vůle je 1000x lepší než dělat za každou cenu šprajcy. Manažersky smýšlející člověk asi nepochopí, že pokud mi v tomto případě nevyšli vstříc, že příště k nim už nepůjdu, své negativní zkušenosti budu kolem sebe šířit a taková jedna jediná negativní "reklama" přebije 1000 pochvalných referencí. Jenže manažeři chtějí vidět okamžitý efekt zisku, nezajímá je spokojenost klienta, co bude za rok, za dva, protože oni tam už v tu dobu dávno nebudou.

0/0
27.9.2016 12:36

M69i34r66o69s18l97a61v 88H86e76r39a36n 6888747281

Tuto vec ma v podminkach i napr Vodafone a dalsi, takze nadavanim na O2 se nic nevyresi. Bohuzel bere se to jako zavada na strane zakaznika, je to jako treba pokud plati clovek zalohy- plyn a nejdou mu mesic kamna :-/

Jinak toto je drahy, pokud clovek umi podplutovku vyjednat, bez dalsich blbosti (aniz by neco musel mit jinyho) dosahne na 4GB netu za 260czk mesicne LTE. Moula co hold jen jde a plati, tak musi platit drazsi sazby ;-D

+1/−4
28.8.2016 0:10

M26i49r94o81s49l49a93v 37R60y28š51a76v66ý 9101422506220

Koukám, že jsme jak za socíku: podpultovky, úplatky, nedostatkové zboží, všimné ...

Mohu vědět, jaký konkrétní tarif máte Vy nebo jakou podpultovku jste si vyjednal?

Rád bych se taky vymanil z řad "moulů", jak tady nazýváte nás ostatní.

Možná trochu méně arogance a bylo by tu dýchatelněji.

+2/−1
28.8.2016 9:01

I61v39a71n 89P58o65k78o88r27n55ý 7619305198

rád bych (jistě nejen já) znal tarif, který máte, abychom my "moulové" mohli jít jinam, tam, co jste vy.

Díky !

0/0
27.9.2016 12:41

M95a40r39t85i32n 14U33l49e97h45l75a 4961164508

Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu :-/

+2/−2
27.8.2016 6:39

P66e31t93r 87T54y36č27k73a 6585122389662

Loseru

+2/0
27.8.2016 9:31

L82u26k91á32š 93M41u16s51i32l 5213468802773

To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.

Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.

Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.

Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.

+5/−1
27.8.2016 1:12

J37o27s71e63f 92H94o92n52e25š 7211672330663

Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam

+2/0
26.8.2016 22:17

P16e93t91r 31P80e36š57a64t 9318160578752

O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!

+1/0
26.8.2016 22:16

V51l43k 90J64a27r55o83s22l20a27v 8193542

už rok a 1/2 jsem od O2 pryč - T-mobile a spokojenost.

0/0
26.8.2016 21:57

B20r65o16ň44a 24B67a15r33a97n36o35v21á 5596107409202

To samé udělali teď před prázdninami s hlasovým tarifem, a člověk je bezmocnej, protože když nezaplatí, utnou i internet (jakožto neuhrazenou fakturu v plné vyši) a máte utrum. Takže než doběhne výpovědní lhůta, tak ty peníze prostě platit musíte. Neskuteční zloději a podvodníci. Fakt šmejdi hadra.

+1/−1
26.8.2016 21:16

M33a22r16t20i24n87a 51D60v12o86ř96á65k83o20v56á 3874843460214

šmejdi...

+3/0
26.8.2016 20:45

L24a29d22i50s62l11a33v 76H24a18š78k15a 4273256731880

Proč ne. Nějaká babička co ma telefon aby zavolala párkrát do měsíce rodině takto zaplati třeba 10*20 Kč tak je to pro ni neomezené volání za 200 Kč

0/0
26.8.2016 20:31

P97e21t97r 39T31y23č55k42a 6365702499492

Jistě. Zvláště pokud ty hovory trvají průměrně minutu a půl tak je to fakt výhodné.....pro O2.

+2/0
26.8.2016 21:35

O87n79d46ř36e22j 88L25o89š20o71t52h 9180902204372

Kdyby rodině na babičce záleželo, tak jeji číslo nastaví jako sponzorované (TM) a bude volat na vaše náklady.

+1/−1
27.8.2016 15:51

P52e32t81r 79Š49t19ě31p 2583763850176

Ti operátoři jsou fakt nepoučitelní. Kolikrát už za nevyžádané služby dostali přes prsty a stejně se zas najde idiot z marketingu, který takovou kampaň vymyslí a spustí.

+5/0
26.8.2016 19:53

P88e11t73r 78T23y91č61k83a 6885432709512

Přes prsty? To myslíš tu pokutu na kterou si vydělají za 15minut?

+3/0
26.8.2016 21:36
Foto

O91s37k10a82r 77Š35t68e89j47f20a 2853127197539

Ne každý volá každý den...

+1/0
26.8.2016 18:59

M90a98r39t66i31n 69H49o14l98c23a26t 7405581608569

Zlodeji z O2 to zase zkousi :-/RvRv Snad se ten zbytek jejich zakazniku brzo vzpamatuje a prejde jinam !

+3/0
26.8.2016 17:21

D16a31v92i80d 80R89y51c49h36e52t32s18k95ý 9686771250700

Tleskám dTestu za hlídání O2 a doufám, že jim bude dýchat na záda co možná nejdéle. O2 je firma, která rutinně krade, rutinně jedná protiprávně, porušuje dané smlouvy a jedná proti zákonu. JE to jejich způsob podnikání. Když po 2 letech dostane pokutu 4 miliony za poškození zákazníka, mezitím vydělá 20 miliard. Hnus!

+21/0
26.8.2016 14:32

D69a68v10i62d 54R31y22c11h12e87t37s85k66ý 9466761170430

a co za primitiva vymýšlí ty názvy? předpladenka? nestačil vám ou tů [:kůl:], jde název tarifu skutečně tvořily i ty závorky a dvojtečky. Bude se nový produkt jmenovat #$%@#^&^*$%^&#$fu*koffd-teste$%@#^&&plavuv$$$$díkyKellner?

+2/0
26.8.2016 14:34

O40l88g91a 31S38v63o48b58o12d23o98v60á 1534447317

Já prostě nedokážu pochopit, jak je možný obchodovat stylem: "Tady máš produkt, peníze už jsme si vzali. Jestli se ti to nelíbí, měl ses ozvat včas."

+19/0
26.8.2016 13:22

J97a54n 70Z88í59d92e61k 5109801789781

Kdyby to slo obracene, tak by u O2 pochopili, co se na tom lidem nelibi. Milion lidi by jim poslalo SMS, ze od pristiho mesice budou platit jen polovinu vyuctovani a pokud s tim O2 nesouhlasi, tak at tomu milionu lidi postupne zavola a vysvetli jim, ze s tim nesouhlasi. :)

+11/0
26.8.2016 14:49

T11o23m63á69š 15K54u10c62h37a88ř 3337491408141

Automatická aktivace nevyžádaných placených služeb je neuvěřitelné svinstvo a operátoři se touto praxí řadí k ostatním šmejdům. Pokuta by měla vždy činit minimálně tolik, o kolik se operátor obohatil. Jinak bude stále platit, že když si bude chtít operátor jednorázově bezpracně přivydělat pár set milionů, bude tyto podvodné praktiky využívat. ;-€

+18/0
26.8.2016 12:54

J51o18s22e49f 57H52o16n87e21š 7741862570493

Oni si změnili podmínky a zakazník to musí akceptovat.Můzou vám resetovat kredit a stěžujte si-marnost

0/−2
26.8.2016 22:21

D77a87n20i51e59l 61J35a94n42á18k 8530603898172

Je zvláštní že ta samá společnost a stejný vlastník má v sousedním Slovensku úplně jinou politiku. Přenos nevyužitých dat do dalšího měsíce se službou Datahit, extra data při návštěvě památek s aplikací Extra Výhody nebo za hraní primitivních her na jejich stránce, tarify bez vázanosti. Prostě úplně jiný přístup. Nevím jestli za to může benevolence ČTU nebo si to jenom zákazníci nechávají líbit. O2 si poslední dobou dovoluje hodně.

+16/0
26.8.2016 12:51

J41o74s15e40f 83H97o88n20e90š 7681382300583

Na Slovensku je majitel Kellner?Myslím,že ne

0/−1
26.8.2016 22:23

P16e75t58r 39T66y52č23k58a 6105222979792

Slovenska O2 je dcera ceske takze Kellner je majitel.

+3/0
27.8.2016 9:32

J52a35n 18L18a10k68o88m66ý 7451735225154

Na Slovensku je totiž konkurence akčnější jak u nás...

+1/0
27.8.2016 8:30

J44a13n 59M59a67l96ý 1515229394128

Ještě 32 dní výpovědní lhůty a už nikdy více O2. Jak já se těším.

+21/0
26.8.2016 12:49

P28e28t83r 77V85i18n76a57ř 6413613173597

Já 20 dní.. ;-D

Ikdyž mi dneska poslali smsku, že portaci ruší. Jedna reklamace a jeden telefonát na O2, a portace pokračuje a ještě mi pod pohružkou ČTÚ stornovali smluvní pokutu R^

+1/0
26.8.2016 13:06

J41a71r80o12s90l98a49v 62B23e41n62e52š 2945636917

Taky už měsíc patřím mezi ty šťastné, kteří se dočkali a od O2 se jim podařilo odejít.

0/0
26.8.2016 14:46

T62o90m13á69š 84O50r49d17e88l33t 3311816806888

12.9. tralalalalala

0/0
26.8.2016 17:54

J86a42r59o97m83í70r 86C78e64n15e51k 1728756885852

Doufám že se toho nechytnou supermarkety. Nerad bych aby mi u pokladny cpali 10 kilo melounů, které bych pak musel vracet na informacích.

+17/0
26.8.2016 12:46

P65e41t82r 31K25ř24í65ž 2373914311191

Kdyby to zavedli tak by ti "jenom" nauctovali 10 melounu ale rozhodne bys je nedostal ;)

0/0
26.8.2016 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.