Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O2 aktivuje novou předplaDenku bez vyžádání. Cenový rozdíl prý vrátí

Spotřebitelská organizace dTest uvádí, že operátor O2 aktivuje vybraným zákazníkům novou předplacenou službu předplaDenka automaticky bez vyžádání. O2 reaguje, že to je jen testovací provoz a případný rozdíl v ceně služby zákazníkům vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a85n 61P67a50v33e98l69k89a 3887901354361

Protože O2 u nás nemá pokrytí LTE (30 km od Prahy, větší město, na kopci), ať jdou do háje.

0/0
27.9.2016 10:09

I76v14a19n 94P21o66k12o61r58n90ý 7659905138

Když vezmu vaši logiku, s jakou jste reagoval na můj příspěvek, tak vám navrhu, ať se přestěhujete jinam - tam, kde signál je. Jak jednoduché, jak prosté, že...

0/0
27.9.2016 12:39

M27i89r93o44s92l36a15v 93H47e11r12a88n 6708767811

Tohle je vazne hnus uz u tech operatoru, jako to me prijde jako takova fakt agresivni marketing vec. Misto info sms, tak sup rovnou ti neco tam narvem a nezrusis to? Smula, tak plat. Pral bych nejvic, aby 90% zakazniku vzali takove sluzby, nechali a potom je treba prestali platit, zaroven to ale byli lidi co nic nemaji a at jezdi exekutor. Fakt takovej firme patri, nejvic nabrat sluzeb, nezaplatit a kopnout nekam ;-O

0/−1
27.8.2016 23:53

J79o59s83e12f 25H63o72n89e37š 7811122110573

O2 mě nabídl "odmenu za dobití" SMS za levno,ale strhl si hned poplatek a summa sumárum já jsem nevydělal-spíš prodělal

0/0
27.8.2016 22:08

V33l12a75d83i41m94í51r 98F94i56b42i98g82e53r 5384121171154

Já myslel že výhoda odměna za dobití je zdarma a platí se jen ta sníženás sazba.

0/0
27.8.2016 23:12

V56l75a34d82i84m13í51r 13F41i19b44i86g30e75r 5604211371514

Rozdíl v ceně vrátí, ale jen těm co jsou informovaní, ty co se tolik nervou pošle při první žádosti slušným způsobem do háje.

0/0
27.8.2016 18:33

K68r30y65s54t96o98f 38P93e50c73h35o83u92s 6774885586738

uz nam nastesti u o2 konci smlouva....neustale zmeny plateb,zmena programu u tv,skoro nefunkcni set top box,ping pres 10000 a komunikace opravdu na urovni

0/0
27.8.2016 17:34

I64v46a96n 94P65o59k43o40r19n22ý 7459855398

1. pro ty, co si chtějí stěžovat u ČTÚ - nepomůže vám. Osloví operátora, který mu mu vybásní problém po svém s tím, že on jako operátor nic neporušil. ČTÚ vyjádření operátora překopíruje a přeposšle vám co by stěžovateli s tím, že oni s tím nemohou nic dělat.

Mám internet v mobilu 1,5 GB za 199 CZK u O2. Porouchal se mi mobil, šel tedy do opravy, chtěl jsem tuto službu přerušit, ae to v souladu s diskriminačními podmínkami nejde. Data jsem prokazatelně nečerpal, přesto jsem musel platit. Vyjádření z ČTÚ - viz výše + že jsem si měl koupit mobil u O2, pak by se s tím (možná) něco dalo dělat a dále pak i to, proč byl mobil v opravě přes 30 dní (ano, nebyla dodržena lhůta 30 dní, ae to nic nemění na tom, že jsem musel data platit i když jsem je prokazatelně nečerpal). Zatím jsem bohužel obdobnou službu s výhodnější cenou neobjevil.

2. Když nadáváme na to, jak nás ti kapitalističtí vydřiduši okrádají na všem možném, asi by stálo za to nenadávat v hospodě u piva, zvednout zadek a jít volit. A ne ty, co slibují a pak ty sliby nedodržují a dělají přesný opak, ale ty, od kterých jsme už v minulosti nějaké to zastání se občanů zažili. Asi tím u někoho vyvolám pěnu u úst, ale od pravice jsem se toho pro občany nějak moc nedočkal. Nejsem podnikavec a v 89. jsem byl u toho v domnění a fandil tomu, že se tu něco zlepší, že za 20 let budeme opravdu na úrovni Rakouska, jak nám slibovali tehdejší Očekávatelé Funkcí. Spousta věcí se vrací tam, kde jsme byli před těmi 25ti lety, bohužel (viděno bez růžových brýlí).

3. Píšu to tady po každé, když je tu nějaká diskuze k drahotě telefonních operátorů: pokud někdo máte nějaký výhodný tarif a napadáte nás ostatní od O2, T-mobile, Vodafone ...., jací jsme tupci, že si to zasloužíme atp., prosím o uvedení zcela konkrétního tarifu, který je veřejně dostupný pro normální smrtelníky, ne žádný podnikový, historický nebo podpultový tarif, ke kterému musí občas čerpat ještě další služby, o kterých samozřejmě onen dotyčný "výtaha" už neinformuje.

+3/−5
27.8.2016 11:40

O23n29d27ř40e65j 95L90o30š36o82t55h 9180102394162

Moc nechápu, na co jste si stěžoval, když jste dobrovolně koupil službu, která nejde přerušit. Operátor nemůže za to, že nejste aktuálně schopný využívat něco, co jste si objednal, to je váš problém. Je možné, že v ČR něco takového někdo nabízí, ale bude to dražší, logicky.

Já jsem měl dlouho dopředu koupené letenky do Londýna, 14 dní před odletem nastal neočekávaný problém a já letět nemohl a zaplacené letenky propadly, to jsem si měl taky jít někam stěžovat, že letenky nejdou stornovat, prebookovat nebo aspoň prodat někomu dalšímu?

Fakt bych chtěl mít čas na to, abych mohl řešit vlastní blbost stěžováním si na ostatní.

+3/−3
27.8.2016 15:48

I34v51a19n 41P27o86k56o89r53n19ý 7129705318

když nechápete, tak nechápejte. Velice se Vám omlouvám, že jsem si dovolil sem napsat své zkušenosti. Příště, až sem budu chtít něco napsat, se vás napřed dovolím zeptat, zda je můj příspěvek vhodný, pravdivý, slušný, k tématu atd. a teprve po Vaší cenzuře si dovolím ho sem umístit.

Chtěl jsem jen ostatní seznámit s praktikami, jak to taky může dopadnout.

Času asi máte dost, když sem můžete psát takový kvákání. Vy jste v živozě neudělal nějakou blbost. Možná že jste tak geniální, že jste neudělal nebo udělal, ae nechcete to přiznat. Vlastně udělal - ty letenky - a proč nás s těma letenkama tady seznamujete, na to máte čas?

+2/−4
27.8.2016 16:28

O24n87d86ř91e18j 21L59o15š65o61t21h 9910662534372

Já se s tím seznámil vás, abyste věděl, že za blbost se platí a stězujete si na něco, k čemu jste se dobrovolně zavázal. Ale v reakci jste se vybrecel hezky, zřejmě trpíte nějakou duševní poruchou, když v diskuzi nesnesete nesouhlasnou reakci.

+3/−2
27.8.2016 16:33

M63i50r85o65s30l37a15v 67R12y14š67a52v66ý 9391722316620

Bože, ondřeji, přestaňte tu zvracet nebo se ukájet, moc sluníčka dnešního dne?

Děte si uspokojovat své ego kamsi ...

+1/−4
27.8.2016 16:53

J35a68r16o48m94í63r 10S87t78a11n68ě88k 8976482597

Mohl si mít jiný mobil. nechápu proč by ses měl z nějaké smlouvy vyvazovat jen kvůli problémům třetí strany.

+3/−1
27.8.2016 17:08

I42v28a36n 13P32o46k50o93r18n29ý 7849875498

Proč bych měl mít jiný mobil? Mě stačí jeden kus s dual SIM, dvě auta taky nepotřebuji (nejsem podnikavec) :-) Pokud byly povodně a nešel nám plyn, elekřina, voda, taky jsme neplatili. Možná nešlo o zákonný nárok, ae o dobrou vůli gigantů podobných O2. Takže i to O2 mohlo mít dobrou vůli, službu pouze přerušit - hold by mi konec služby nenastal v 11/2016 ae třeba až v 01/2017

+1/−3
27.8.2016 17:22

J68a91n 75P92a40v58e66l96k47a 3877681864851

Ano, ale to vám dodavatel vody nebyl schopen ji poskytnout. Tady vám operátor službu poskytoval, zařízení nebylo součástí služby. Za auto, když ho máte v opravě , také platíte povinné ručení.

0/0
27.9.2016 10:14

I77v50a35n 46P78o14k64o17r19n48ý 7129695978

Ano, voda nějaký čas nešla, ale pak šla a přesto tihle giganti odpouštěli. Vodou se smývalo bahno, elektřinou vysoušelo ... Kdyby tohle vše měli lidé platit, tak by se nedoplatili.

Pokud mám auto v opravě, zrovna tak nevidím důvod, proč bych měl platit povinné ručení. Je to nelogické platit, když s ním nejezdím a nemůžu tudíž způsobit někomu nějakou škodu a jestli máme špatné zákony, které umožňují schválení obchodních podmínek, které toto dovolují, tak je něco na našem banánystátě špatně. V minulosti šlo povinné ručení přerušit, třeba motorkáři to mají stále, ae nwm, jestli to není nyní spojené s odevzdáním RZ (SPZ) do depozita. Chápu, že jako podnikavec budete stát na straně podnikavců včetně těchto gigantů a bránit jejich zisk, já jako občan zas budu stát na své straně a chránit svoji kapsu.

To bychom se mohli neustále napadat, budete bránit banky, že při předčasném splacení úvěru / hypotéky přichází o zisk, budete bránit obchodní řetězce, že přeci kvůli svému zisku mohou dávat do potravin sračky, které v Německu nekonzumují ani prasata a v ČR to musí lidi žrát.

Někdy projev dobré vůle je 1000x lepší než dělat za každou cenu šprajcy. Manažersky smýšlející člověk asi nepochopí, že pokud mi v tomto případě nevyšli vstříc, že příště k nim už nepůjdu, své negativní zkušenosti budu kolem sebe šířit a taková jedna jediná negativní "reklama" přebije 1000 pochvalných referencí. Jenže manažeři chtějí vidět okamžitý efekt zisku, nezajímá je spokojenost klienta, co bude za rok, za dva, protože oni tam už v tu dobu dávno nebudou.

0/0
27.9.2016 12:36

M25i84r74o96s29l19a74v 59H28e86r34a74n 6578497801

Tuto vec ma v podminkach i napr Vodafone a dalsi, takze nadavanim na O2 se nic nevyresi. Bohuzel bere se to jako zavada na strane zakaznika, je to jako treba pokud plati clovek zalohy- plyn a nejdou mu mesic kamna :-/

Jinak toto je drahy, pokud clovek umi podplutovku vyjednat, bez dalsich blbosti (aniz by neco musel mit jinyho) dosahne na 4GB netu za 260czk mesicne LTE. Moula co hold jen jde a plati, tak musi platit drazsi sazby ;-D

+1/−4
28.8.2016 0:10

M62i94r40o67s26l46a68v 98R67y71š50a80v32ý 9411592536720

Koukám, že jsme jak za socíku: podpultovky, úplatky, nedostatkové zboží, všimné ...

Mohu vědět, jaký konkrétní tarif máte Vy nebo jakou podpultovku jste si vyjednal?

Rád bych se taky vymanil z řad "moulů", jak tady nazýváte nás ostatní.

Možná trochu méně arogance a bylo by tu dýchatelněji.

+2/−1
28.8.2016 9:01

I32v42a42n 81P31o49k68o58r21n35ý 7589625118

rád bych (jistě nejen já) znal tarif, který máte, abychom my "moulové" mohli jít jinam, tam, co jste vy.

Díky !

0/0
27.9.2016 12:41

M70a30r64t83i54n 23U17l44e53h60l56a 4841174348

Marketing O2 - to je evidentne ta nejvetsi sebranka looseru na ceskem trhu :-/

+2/−2
27.8.2016 6:39

P77e38t51r 27T68y43č61k52a 6255162989402

Loseru

+2/0
27.8.2016 9:31

L54u70k19á14š 21M19u45s66i11l 5303268482863

To je furt dokola, z našeho oligopolního tria se mi zvedá žaludek a O2 tuto soutěž šmejdů jasně vede.

Mít službu u nich, to je o nervy. Pořád nějaké zdražování a změny podmínek člověk to nemá šanci stíhat sledovat a pak jen čumí, co je zase jinak a jaký nový poplatek od něho chtějí.

Já utekl poté, co provedli tu sviňárnu se zastavením dat. Nejdříve mi vyúčtovali smluvní pokutu, ale když jsem chtěl odpověď na reklamaci písemně, že se obrátím na ČTÚ, najednou ji zrušili, prý prozákaznický přístup.

Jsou to normální zloději a ČtÚ jim to toleruje - protože pokud je nechá ukrást desítky milionů aktivací nevyžádané služby a po roce jim dá pokutu ubohých pár mega, je zcela jasné že je to nebolí, vydělali na tom a budou to dělat dál.

+5/−1
27.8.2016 1:12

J45o45s38e78f 80H84o96n24e25š 7901292680173

Proč by to nedělali,když mají dost zákazníků.Když 100 tisíc neprotestuje,tak 2 melouny jsou doma.Já už nedobíjím a sonduju přechod jinam

+2/0
26.8.2016 22:17

P89e29t49r 28P14e57š83a24t 9678460358492

O2 je typická těžařská firma... a co že to těží, no přece peníze !!!

+1/0
26.8.2016 22:16

V49l46k 48J49a33r57o22s13l40a32v 8963322

už rok a 1/2 jsem od O2 pryč - T-mobile a spokojenost.

0/0
26.8.2016 21:57

B72r44o30ň12a 25B39a79r88a44n13o29v25á 5276827259672

To samé udělali teď před prázdninami s hlasovým tarifem, a člověk je bezmocnej, protože když nezaplatí, utnou i internet (jakožto neuhrazenou fakturu v plné vyši) a máte utrum. Takže než doběhne výpovědní lhůta, tak ty peníze prostě platit musíte. Neskuteční zloději a podvodníci. Fakt šmejdi hadra.

+1/−1
26.8.2016 21:16

M63a72r76t97i13n39a 41D48v57o73ř90á42k17o65v76á 3664323260544

šmejdi...

+3/0
26.8.2016 20:45

L69a36d81i97s37l66a45v 14H45a26š32k32a 4503416531480

Proč ne. Nějaká babička co ma telefon aby zavolala párkrát do měsíce rodině takto zaplati třeba 10*20 Kč tak je to pro ni neomezené volání za 200 Kč

0/0
26.8.2016 20:31

P67e54t97r 29T43y12č81k53a 6505472469812

Jistě. Zvláště pokud ty hovory trvají průměrně minutu a půl tak je to fakt výhodné.....pro O2.

+2/0
26.8.2016 21:35

O77n36d61ř92e10j 37L55o41š81o73t48h 9410662344952

Kdyby rodině na babičce záleželo, tak jeji číslo nastaví jako sponzorované (TM) a bude volat na vaše náklady.

+1/−1
27.8.2016 15:51

P31e34t50r 50Š10t63ě27p 2183223330966

Ti operátoři jsou fakt nepoučitelní. Kolikrát už za nevyžádané služby dostali přes prsty a stejně se zas najde idiot z marketingu, který takovou kampaň vymyslí a spustí.

+5/0
26.8.2016 19:53

P20e66t54r 37T57y89č29k63a 6365182649392

Přes prsty? To myslíš tu pokutu na kterou si vydělají za 15minut?

+3/0
26.8.2016 21:36
Foto

O32s22k85a21r 65Š92t15e66j61f19a 2163597297989

Ne každý volá každý den...

+1/0
26.8.2016 18:59

M96a46r27t60i27n 49H68o13l27c88a85t 7545261588219

Zlodeji z O2 to zase zkousi :-/RvRv Snad se ten zbytek jejich zakazniku brzo vzpamatuje a prejde jinam !

+3/0
26.8.2016 17:21

D13a96v86i66d 94R28y38c24h51e60t25s16k66ý 9446111590940

Tleskám dTestu za hlídání O2 a doufám, že jim bude dýchat na záda co možná nejdéle. O2 je firma, která rutinně krade, rutinně jedná protiprávně, porušuje dané smlouvy a jedná proti zákonu. JE to jejich způsob podnikání. Když po 2 letech dostane pokutu 4 miliony za poškození zákazníka, mezitím vydělá 20 miliard. Hnus!

+21/0
26.8.2016 14:32

D18a57v91i82d 45R75y90c24h69e29t94s96k35ý 9216761550540

a co za primitiva vymýšlí ty názvy? předpladenka? nestačil vám ou tů [:kůl:], jde název tarifu skutečně tvořily i ty závorky a dvojtečky. Bude se nový produkt jmenovat #$%@#^&^*$%^&#$fu*koffd-teste$%@#^&&plavuv$$$$díkyKellner?

+2/0
26.8.2016 14:34

O57l21g29a 91S33v80o67b31o75d98o12v42á 1124677257

Já prostě nedokážu pochopit, jak je možný obchodovat stylem: "Tady máš produkt, peníze už jsme si vzali. Jestli se ti to nelíbí, měl ses ozvat včas."

+19/0
26.8.2016 13:22

J39a90n 45Z68í66d38e66k 5319951519351

Kdyby to slo obracene, tak by u O2 pochopili, co se na tom lidem nelibi. Milion lidi by jim poslalo SMS, ze od pristiho mesice budou platit jen polovinu vyuctovani a pokud s tim O2 nesouhlasi, tak at tomu milionu lidi postupne zavola a vysvetli jim, ze s tim nesouhlasi. :)

+11/0
26.8.2016 14:49

T98o43m27á26š 48K47u60c22h86a89ř 3397121838751

Automatická aktivace nevyžádaných placených služeb je neuvěřitelné svinstvo a operátoři se touto praxí řadí k ostatním šmejdům. Pokuta by měla vždy činit minimálně tolik, o kolik se operátor obohatil. Jinak bude stále platit, že když si bude chtít operátor jednorázově bezpracně přivydělat pár set milionů, bude tyto podvodné praktiky využívat. ;-€

+18/0
26.8.2016 12:54

J33o60s69e75f 87H81o67n60e78š 7671432740183

Oni si změnili podmínky a zakazník to musí akceptovat.Můzou vám resetovat kredit a stěžujte si-marnost

0/−2
26.8.2016 22:21

D88a25n89i88e33l 49J96a80n34á14k 8590593648812

Je zvláštní že ta samá společnost a stejný vlastník má v sousedním Slovensku úplně jinou politiku. Přenos nevyužitých dat do dalšího měsíce se službou Datahit, extra data při návštěvě památek s aplikací Extra Výhody nebo za hraní primitivních her na jejich stránce, tarify bez vázanosti. Prostě úplně jiný přístup. Nevím jestli za to může benevolence ČTU nebo si to jenom zákazníci nechávají líbit. O2 si poslední dobou dovoluje hodně.

+16/0
26.8.2016 12:51

J88o80s34e98f 87H60o91n42e76š 7961552170693

Na Slovensku je majitel Kellner?Myslím,že ne

0/−1
26.8.2016 22:23

P67e47t63r 59T81y73č39k70a 6955952109162

Slovenska O2 je dcera ceske takze Kellner je majitel.

+3/0
27.8.2016 9:32

J61a86n 93L98a56k19o25m33ý 7981775795534

Na Slovensku je totiž konkurence akčnější jak u nás...

+1/0
27.8.2016 8:30

J67a54n 23M26a56l48ý 1925439254788

Ještě 32 dní výpovědní lhůty a už nikdy více O2. Jak já se těším.

+21/0
26.8.2016 12:49

P39e43t70r 54V77i85n35a21ř 6923843343917

Já 20 dní.. ;-D

Ikdyž mi dneska poslali smsku, že portaci ruší. Jedna reklamace a jeden telefonát na O2, a portace pokračuje a ještě mi pod pohružkou ČTÚ stornovali smluvní pokutu R^

+1/0
26.8.2016 13:06

J35a73r96o43s30l86a39v 82B70e89n67e19š 2905366597

Taky už měsíc patřím mezi ty šťastné, kteří se dočkali a od O2 se jim podařilo odejít.

0/0
26.8.2016 14:46

T22o24m57á12š 66O89r82d56e60l38t 3111416386978

12.9. tralalalalala

0/0
26.8.2016 17:54

J87a84r93o29m75í28r 48C29e22n28e15k 1138416185492

Doufám že se toho nechytnou supermarkety. Nerad bych aby mi u pokladny cpali 10 kilo melounů, které bych pak musel vracet na informacích.

+17/0
26.8.2016 12:46

P74e60t63r 50K35ř22í95ž 2443814661111

Kdyby to zavedli tak by ti "jenom" nauctovali 10 melounu ale rozhodne bys je nedostal ;)

0/0
26.8.2016 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.