Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

A27l57e67x68a65n19d41e65r 59P54r79o95c20h18a29z68k63a 2601846526903

xDSL T-Mobilu není nic jineho, nez preprodana sluzba Telefoniky. Jako kdyz firma A poskytuje za provizi sluzbu firmy B a nazyva to svoji sluzbou. A pak je treba se ptat, jestli slo v miste xDSL Telefoniky, pokud ne, je to spis problem Telefoniky, pokud ano, T-mobil neco neplni Telefonice (treba neplati). Myslim, ze kdybyste nepsali takove clanky z kavarny, jen aby neco bylo, tak byste byli zajimavejsi ...

0/0
doporučit
18.8.2016 8:07

B82o41h41u92m22i51l 65M22i85c77h32a54l 3465644435501

To ovšem naprosto není pravda. ADSL je / může být přes LLU (uvolnění místní smyčky), kdy fyzický drát končí v zařízení T-mobile v prostoru ústředny (kolokace) - to je ta část, kterou odkoupili od Radiokomunikací. K tomu lze mít i hlasové služby od T-mobile. O2 pak má na starosti pouze ten "drát". Tam, kde kolokace není, to skutečně může být v podstatě přeprodaná služba, ale i tam má T-mobile na starosti IP provoz, jen hlasové služby už k dispozici nejsou (resp. od O2). A nakonec, VDSL je k dispozici přes bitstream, tj. data od modemu projdou do DSLAMu O2 a "surová" data dále má k dispozici T-mobile (hlasové služby jsou možné od O2).

V každém případě IP provoz jde strukturami T-mobile a tam někde byl ten výpadek. Moje VDSL mělo signál (modem hlásil rychlost 4mbit/40mbit), ale neprošlo ověření (PPPoE).

Takový výpadek postihne samozřejmě všechny xDSL zákazníky T-mobile a O2 s tím nemá nic společného.

Ostatně, můj modem se přihlásil ve 21:58, takže výpadek trval přibližně 5 hodin. To je sice nepříjemné, ale za několik let jediný výpadek, který byl natolik velký, že jsme si ho doma všimli.

Ke cti O2 nutno podotknout, že za cca 10 let xDSL (5 let O2, pak Radiokomunikace a následně T-mobile) jsem měl jediný větší výpadek (ještě v době AnnexA někdo omylem přepojil moji přípojku v ústředně na DSLAM AnnexB, to trvalo týden a dostal jsem příslušnou slevu).

0/0
doporučit
18.8.2016 8:52

T43o85m21á66š 91V55a69n74č55u37r76a 4858815160828

Sice mají stejné dráty, ale síť mají každý jiný. Kdyby to bylo jen naoko, tak by uživatelé T-Mobilu měli i IP adresu O2. Jenže mají IP adresu T-Mobilu, takže nevyužívají služeb O2.

Problém s výpadkem je na straně T-Mobile na úrovni sítě. Na straně O2, přesněji Cetin, by to byl problém jen tehdy, kdyby někdo přestřihl kabel, pak by to nefungovalo všem.

0/0
doporučit
18.8.2016 11:29


Foto

V62o17j11t43ě25c36h 75R53y66b75á52k 6730765572513

Věřím, že po zjištění důvodu budou přijata opatření, aby se to již neopakovalo a zodpovědní pracovníci budou na hodinu propuštěni. Co obecně tahle firma předvádí je děs, jako bývalý zákazník GTS jsem například řešil 1/4 roku proces migrace, protože nebyli ťulpasové schopni nastavit správný tarif, pak nebyli schopni vše zavést do systému, spárovat nové datové služby již s existujícími hlasovými, takže jsem se nepřihlásil do Můj T-Mobile, který do té doby fungoval roky. Zmizely mi veškeré faktury, prostě vše co dosud bylo v zákaznickém účtu. Firma sice německá, ale kvalita na úrovni banánové republiky. Kdyby T-Mobile fungoval za války, tak ji Německo věřím prohrálo o pár roků dřív, což by byl asi jediný kladný vklad T-Mobilu do dějin lidstva. Dnešní výpadek byl poslední kapkou a od T-Mobile odcházím. Jsem u nich od dob Paegasu, takže nazrál čas jim zamávat. Stejně je to v naší oligopol, kdy se v rámci xDSL prodává internet v podobných parametrech za podobnou cenu. Takže sbohem T-Mobile a věřím, že nebudu sám, že pár zákazníků odejde. Protože nelze krom účelové omluvy čekat smysluplnou kompenzaci, odchod se jeví být jediným rozumným řešením, aby se ta banda neschopů probrala a začala svou práci dělat pořádně.

+1/0
doporučit
17.8.2016 23:44

B72o52h85u28m30i74l 73M84i97c37h70a65l 3465834735781

V xDSL má zatím ohledně výpadků T-mobile lepší skóre, než Google Apps i Microsoft Office 365 (loni výpadek celý den). Vychází mi 5 hodin výpadku za 5 let na dostupnost 99,99%, to nedostanete garantované od nikoho s uzavřeným SLA. Počítáno na rok (jak to u SLA bývá) je to letos dostupnost 99,97%. Hodně štěstí při hledání něčeho s lepší zárukou dostupnosti.

Binec ve fakturaci je zcela jiná kapitola, a tam spíš záleží na tom, jestli někdo něco chybně udělá - internet je plný strašných příběhů na toto téma od všech operátorů. Tak si to užijte jinde.

Jděte příkladem a navrhněte svému zaměstnavateli doplněk smlouvy, že za chybu je hodinová výpověď. Ovšem je otázka, kdo do takové firmy potom půjde dělat.

0/0
doporučit
18.8.2016 9:06

J40a78k93u68b 47B44o31h27o24n66ě42k 5530905490812

Děsím se chvíle, kdy se internetový diskutéři dají na podnikání, protože to tu už pak nezůstane nikdo, kdo by pracoval a všichni budeme na hodinu vyhození radši už preventivně

+1/0
doporučit
18.8.2016 10:33

O92n27d13ř63e34j 10L63o85š18o88t31h 9130162534692

Výpadek občas postihne každého, i mně na optice už to potkalo. Uvědomte si, že to jsou stovky/tisíce zařízení, elektroniky a prostě se může něco podělat.

To vyhazování na hodinu je směšné, osobně neznám člověka, který by v práci občas něco nepokazil a že si desítky tisíc lidí nemohli pustit porno, to je toho.

0/0
doporučit
19.8.2016 0:18

S38t68a91n 95N22o93v81á87k 5147375315684

Výpadek nebyl 100% celostátní, celý den až do teď vesele internetuju...

0/0
doporučit
17.8.2016 22:16

M13i62l41a29n 93Š57e54l77i48g43a 7301494783753

Je to neprijemny, ale kazdy, kdo dela v podobnem oboru vi, ze i pres vsechny pojistky se neco takoveho muze stat, proste "shit happens".

+11/0
doporučit
17.8.2016 20:58

P91e85t78r25a 41M24a72l54a38k73o61v93a 1378860210384

no hlavně by se to nemělo stávat moc často, operátor by měl mít záložní systém, být na výpadky připravený a klienty odškodnit aspoň symbolicky....

+1/0
doporučit
17.8.2016 21:15

P98a35v13e41l 60J33i75ř69í36k 9558617759

Obrovsky vypadek letos jiz podruhe u T-Mobilu. Jako firma jsme na pripojeni zavisli, je to neomluvitelne a kompenzace zadna. Jsem zvedav co se stane az pres to pojede EET.

+1/0
doporučit
17.8.2016 21:39

P31e94t47r 52T27l45o11u95k19a87l 7954165942575

Pokud je pro vás nepostradatelné připojení k internetu je nepochopitelné proč nemáte záložní linku v ceně pár stokorun. Zřejmě na tom vaše firma nijak nestojí jinak už byste měli dávno vyřešeno.

+9/−1
doporučit
17.8.2016 22:05

M34i67l67a98n 30Š66e65l19i43g93a 7451474253683

Minusko jsem se uklikl, melo byt +

0/0
doporučit
18.8.2016 9:41

O19n19d87ř85e62j 95L32o42š35o18t76h 9900852244292

Firma je závislá na internetu a pořídí si tam negarantovaný, nejištěný připojení za 500 Kč nebo kolik za to chtěj.

My jsme taky na připojení závislí a nepamatuji si, že by nám připojení někdy vypadlo, vyjma plánované údržby sítě a nebo systémů u nás nebo u matky v Německu.

0/0
doporučit
19.8.2016 0:28



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.