Diskuze

dTest žaluje O2 za změnu datových tarifů

Operátor O2 od pátku mění pravidla svých datových tarifů. Po překročení limitu datové připojení vypne nebo si zákazníci dokoupí další data. To se nelíbí zákazníkům ani spotřebitelské organizaci dTest, která podala na operátora žalobu. Neinformoval podle ní o změně včas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Když nedopijete v hospodě pivo a nebo nedojíte řízek, tak také chcete od pingla, aby vám to převedl do vaši příští návštěvy ? Data jsou zboží, jako každé jiné a nikdo z vás nepracuje zadarmo. :-)

0 13
možnosti
OT

nejde o 1 pivo (1 MB) ale celou bečku, kterou musíte dopít do zavíračky neboli oni prodávají stejný objem dat na začátku měsíce tak i na konci a vůbec jim nevadí , že už je zákazník nestihne vyčerpat.

10 0
možnosti

Já jsem u O2 velmi spokojen.

0 8
možnosti
JP

No vidíte.. Já jsem s O2 něco řešil pořád - a to právě z důvodů neustálého měnění smluv. Nyní jsem u Téčka a mám to vše za polovic.. ;) O2 bych nepřál ani svému největšímu nepříteli.. I u Vodafone se dá dostat na podobné tarifi jako mám u T. Ale hlavně, nemění pravidla za běhu tak jako O2 - A to jsem měl jak O2, tak i T-mobile shodně a ve stejném období tři roky. Po těch třech letech v tom mám jasno. Člověk, který má jen O2, a nekontroluje si pravidelně měsíční výpisy opravdu může být s O2 spokojen.. Ale já jsem hned od začátku sledoval, jak se mě snaží obrat - musel jsem dokonce raději zrušit automatické platby a každý měsíc jako hňup kontrolovat, zda se něco nezměnilo. Jejich řešení pak bylo, že se jejich chyba rozepsala do následujících měsíců. Ale k čemu to bylo, když po dalších 2-3 měsících udělali chybu další. Nakonec jsem raději odstoupil od smlouvy, zaplatil jim a s radostí odešel - scházel mi jeden rok, ale konkurenční nabídka byla tak výhodná, že 0 od 0 pošla, ale já mám opravdu konečně klid.

1 0
možnosti
JK

Ja je chapu, sam jako podnikatel bych taky nechtel aby lide vyuzivali moje sluzby zadarmo.

1 8
možnosti
PM

Nikdy žadny operátor nedával nic zadarmo. To vás za ty lži platí, nebo máte vymyto mezi ušima PR kecama?

4 2
možnosti
Foto

J35a80n 58E61n47t93e14r

13. 7. 2016 0:14

Chápu rozhořčení zákazníků (včetně bývalých) O2, ale nechápu jejich silácké řeči: dobře že jsem odešel, už nikdy a pod. Zbylí dva operátoři působící v Česku na tom nejsou se solidností lépe.

1 2
možnosti
JK

Asi odešli do zahraničí ;-)

1 0
možnosti
JL

J63a15n 18L96i36b84i88c11h

12. 7. 2016 20:02

O2 se pustilo do velkého okrádání zákazníků, nevrací kredity propadlé o pár minut, mění datové tarify, prostě z lidí co nejvíce vytřískat. Mrzí mne to, bývala doba, kdy O2 mělo docela výhodné věci, ale ty časy jsou dávno pryč.

5 0
možnosti

Jakoby nestačilo, že když chcete od českých operátorů jakékoli normální, použitelné množství dat, tak vám k tomu cpou v tarifech nějaké hlasové služby v naprosto nesmyslnné kvantitě. RvRv

největší ironií, je to. že se v ČR reguluje ke chcípnutí úplně všechno kromě věcí, které by potřebovaly regulovat jak prase drbání.

4 0
možnosti
BH

dTest zahrazuje akce neschopny CTU!?;-D jooo kdo maze, ten jede... ;-D

3 0
možnosti

P60e54t62r 93Š53t23ě85p

12. 7. 2016 15:31

Lidi jsou fakt srandovní, soudit se proto, že už nemůžou zadarmo dostat něco, na co vlastně ani nemají nárok a dostávali to jen z dobré vůle provozovatele. Nehledě na to, že užitečnost toho 16kb nouzového připojení je mizivá.

2 16
možnosti
Foto

Kvůli tomu se nesoudí, ale kvůli tomu, že tuto změnu O2 nepovažuje za zhoršení a proto neumožňuje ukončení smlouvy bez sankcí.

A v případě O2 to nebylo 16kbit, ale snad 200 - to je vlastně omezení na rychlost EDGE.

7 0
možnosti
RT

R27a60d73e43k 79T15o53č82i35l

12. 7. 2016 15:12

Klidně jsem pro, ale ať převádí nevyčerpané data do dalšího měsíce jako to dělají u neprovolaných minut

5 0
možnosti
RK

Když začali tihle rádoby neomezené tarify,tak vedlejší Polsko je melo za třetinové ceny

3 0
možnosti