Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

dTest žaluje O2 za změnu datových tarifů

Operátor O2 od pátku mění pravidla svých datových tarifů. Po překročení limitu datové připojení vypne nebo si zákazníci dokoupí další data. To se nelíbí zákazníkům ani spotřebitelské organizaci dTest, která podala na operátora žalobu. Neinformoval podle ní o změně včas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19i37r16i 73D23o36m77i85n72i32k 1221468651810

Když nedopijete v hospodě pivo a nebo nedojíte řízek, tak také chcete od pingla, aby vám to převedl do vaši příští návštěvy ? Data jsou zboží, jako každé jiné a nikdo z vás nepracuje zadarmo. :-)

0/−13
13.7.2016 13:25

O65t72o67m95a88r 78T35h21o59m88a 2135167116125

nejde o 1 pivo (1 MB) ale celou bečku, kterou musíte dopít do zavíračky neboli oni prodávají stejný objem dat na začátku měsíce tak i na konci a vůbec jim nevadí , že už je zákazník nestihne vyčerpat.

+10/0
13.7.2016 14:40

J65a57n 90Ž15á61r91o70v66s92k48ý 8388739904748

Já jsem u O2 velmi spokojen.

0/−8
13.7.2016 11:35

J80a58n 82P75o49l48a88n60s32k62ý 4482157673401

No vidíte.. Já jsem s O2 něco řešil pořád - a to právě z důvodů neustálého měnění smluv. Nyní jsem u Téčka a mám to vše za polovic.. ;) O2 bych nepřál ani svému největšímu nepříteli.. I u Vodafone se dá dostat na podobné tarifi jako mám u T. Ale hlavně, nemění pravidla za běhu tak jako O2 - A to jsem měl jak O2, tak i T-mobile shodně a ve stejném období tři roky. Po těch třech letech v tom mám jasno. Člověk, který má jen O2, a nekontroluje si pravidelně měsíční výpisy opravdu může být s O2 spokojen.. Ale já jsem hned od začátku sledoval, jak se mě snaží obrat - musel jsem dokonce raději zrušit automatické platby a každý měsíc jako hňup kontrolovat, zda se něco nezměnilo. Jejich řešení pak bylo, že se jejich chyba rozepsala do následujících měsíců. Ale k čemu to bylo, když po dalších 2-3 měsících udělali chybu další. Nakonec jsem raději odstoupil od smlouvy, zaplatil jim a s radostí odešel - scházel mi jeden rok, ale konkurenční nabídka byla tak výhodná, že 0 od 0 pošla, ale já mám opravdu konečně klid.

+1/0
13.7.2016 22:17

J11a93n 24Ž34á32r70o83v70s65k64ý 8548599304738

Takové šaškárny jsem v životě neřešil.

0/−2
14.7.2016 6:46

J12a11n 12K49ř50e61p30e83l17a 4539328356627

Ja je chapu, sam jako podnikatel bych taky nechtel aby lide vyuzivali moje sluzby zadarmo.

+1/−8
13.7.2016 4:59

P27e68t40r 82M97u52n65z97a62r 1475431589656

Nikdy žadny operátor nedával nic zadarmo. To vás za ty lži platí, nebo máte vymyto mezi ušima PR kecama?

+4/−2
13.7.2016 6:40

M51a19r73t22i19n84a 92K39l39a57b60e47č12k27o89v49á 5728400

Aha, takze data po vycerpani placenych jste platil? Jakou formou?

0/−4
13.7.2016 10:29

O26t77o48m58a17r 48T95h24o75m32a 2305457126495

platí se měsíční paušál za připojení k internetu, data jsou pouze regulovaná FUP. Operátor tak mění podmínky poskytování služby zcela zásadním způsobem..

+2/0
13.7.2016 10:38

J12i16r12i 64D41o97m79i19n26i76k 1341388101340

A vy jste nečetl smlouvu, že může ?

0/−3
13.7.2016 13:21

O46t14o62m79a72r 96T69h28o49m73a 2705257146705

může , ale pak musí nechat lidi odejít a to on nechce...

+5/0
13.7.2016 14:43
Foto

D88a77v62i17d 37K24o44p62a25l 5823462184979

ale no tak Martino, po vyčerpání FUP je ve všech civilizovaných telekomunikačních společnostech nastavena restrikce snížení rychlosti, to jen u nás je telekomunikační trh jedna velká oligopolní žumpa... CZ operátoři styďte se!

+2/−1
13.7.2016 20:04

D28a97v38i42d 39H24i66l24l51e 9842254814328

A ha, v jistych statech je ted popularni dekapitace tupym nozem s online prenosem do sveta, taky to chcete? Kazdy si muze nastavit sva pravidla, nelibi se vam, tak bezte jinam. O co vam jde?

0/−4
13.7.2016 21:54
Foto

D75a14v45i82d 24K67o36p64a15l 5543872554749

Demagogu!

+1/0
14.7.2016 2:47

J91a96n 32E69n10t64e88r 5594605304307

Chápu rozhořčení zákazníků (včetně bývalých) O2, ale nechápu jejich silácké řeči: dobře že jsem odešel, už nikdy a pod. Zbylí dva operátoři působící v Česku na tom nejsou se solidností lépe.

+1/−2
13.7.2016 0:14

J74a41n 82K74ř56e31p63e21l32a 4219418226857

Asi odešli do zahraničí ;-)

+1/0
13.7.2016 5:06

O20n46d63r93a 39K90ř43i33v86s50k67ý 2903323531

To je individuální, konkrétně já jsem využil firemního tarifu, který nám fabrika zajišťuje jako benefit, neomezený tarif s FUP 3 GB za 320 Kč, včetně dph, ovšem ne každý má takovou možnost.

+1/0
13.7.2016 12:55

J61a55n 81L66i86b53i84c62h 9932918945813

O2 se pustilo do velkého okrádání zákazníků, nevrací kredity propadlé o pár minut, mění datové tarify, prostě z lidí co nejvíce vytřískat. Mrzí mne to, bývala doba, kdy O2 mělo docela výhodné věci, ale ty časy jsou dávno pryč.

+5/0
12.7.2016 20:02

O39n97d66ř91e63j 69Š85i89n56d23l53e52r 2957668896395

Jakoby nestačilo, že když chcete od českých operátorů jakékoli normální, použitelné množství dat, tak vám k tomu cpou v tarifech nějaké hlasové služby v naprosto nesmyslnné kvantitě. RvRv

největší ironií, je to. že se v ČR reguluje ke chcípnutí úplně všechno kromě věcí, které by potřebovaly regulovat jak prase drbání.

+4/0
12.7.2016 18:59

B41r18o94n33i87s39l40a67v 69H64a58k54e98n 2658615116986

dTest zahrazuje akce neschopny CTU!?;-D jooo kdo maze, ten jede... ;-D

+3/0
12.7.2016 15:48

P47e95t60r 92Š88t83ě75p 2373613660716

Lidi jsou fakt srandovní, soudit se proto, že už nemůžou zadarmo dostat něco, na co vlastně ani nemají nárok a dostávali to jen z dobré vůle provozovatele. Nehledě na to, že užitečnost toho 16kb nouzového připojení je mizivá.

+2/−16
12.7.2016 15:31

B98o68h23u44m57i27l 71M64i59c85h85a16l 3195364605941

Kvůli tomu se nesoudí, ale kvůli tomu, že tuto změnu O2 nepovažuje za zhoršení a proto neumožňuje ukončení smlouvy bez sankcí.

A v případě O2 to nebylo 16kbit, ale snad 200 - to je vlastně omezení na rychlost EDGE.

+7/0
12.7.2016 15:41

M10a31r40t11i24n87a 89K94l66a52b42e79č24k16o48v21á 5128780

Takže Vám i dalším jde vlastně jen o to, abyste mohli využít toho, co se stalo a odejít jinam bez postihu. Protože tato změna nemá dopad na službu, kterou si platíte.

0/−6
13.7.2016 10:06

P10e96t64r 89P41a64v18l44í38k 4440869192742

Já platím měsíční paušál na připojení k internetu, Na tomto paušálu je nastaveno FUP 2GB. Pokud mi někdo po vyčerpání 2GB úplně zařízne připojení k internetu, tak je to pro mě velmi citelná změna tarifu.

Paradoxem je, že je ani nenapadne převádět nevyčerpaná data do dalších období (proč taky, vždyť se jedná pouze o FUP a ne o koupený datový balík).

+1/0
14.7.2016 16:57

O85t78o57m25a41r 61T45h40o97m53a 2345537626595

Srandovní jsou spis lide co veri operatorovi, ze dostávají něco zadarmo

+8/0
12.7.2016 15:47

M28i31c78h70a79e67l 97P34r81i94n12c 7655505680595

Srandovní jste Vy, protože jste skočil na argumentaci operátora. Tedy, že nemáte nárok na něco, co jste si nezaplatil. Jenže historie FUP je jiná, dříve šlo o ochranu sítě, protože by kapacitně nestačila pro uspokojení zákazníků. Jenže s příchodem LTE se dostáváme do doby, kdy by mohl operátor nabídnout každému zdarma 1GB dat a nijak by to síť nezatížilo. Vodafone již zvládl 100GB balíčky o vánocích. Platíte především za poskytování dat po účtované období!!!

+5/−1
12.7.2016 16:01

P79e55t65r 32Š65t33ě15p 2383363900956

Máme flat tarify, tak operátoři logicky hledají jiné způsoby, jak z lidí ty peníze dostat - aktuálně jsou to data. Někde se ten výpadek příjmů nahradit musí, protože nic není zadarmo, jenom se ty ceny musí teď schovat někde jinde.

+1/−6
12.7.2016 16:52

O69t26o64m66a66r 45T16h20o54m83a 2205237176475

porozhlédněte se prosím jak to funguje jinde v EU a pak třeba zjistíte, že startovací balíček 50 MB na měsíc nabízí jen ČR, o cenách nemluvě ..

+2/0
13.7.2016 14:57

M93a28r80t33i43n 46K59o79l89á38ř 1935544979965

pokud podepíšete smlouvu na např. 1,5 GB dat a ta data vyčerpáte, tak je jen na dobré vůli operátora, jestli vám poskytne víc nebo ne....je fakt, že O2 to udělala špatně - pozdě oznámila změnu a neumožnuje ukončit smlouvu pro změnu podmínek....

+3/−1
12.7.2016 17:32

M37i62c97h73a42e52l 75P12r63i64n39c 7445975140615

Pro otáčíte původní logiku Fair User Policy do toho patvaru, co teď prosazují operátoři? Omezení dat je kvůli zatížení sítě, platíte za připojení k internetu na jeden měsíc, to je ta poskytovaná služba. Jenže ČTÚ tuhle zvrácenou změnu nezastavil.

+2/0
12.7.2016 19:32

O48t34o70m54a18r 58T84h20o19m55a 2665617326655

přesně tak a největší zlost na tom je, že LTE sítě s podporou 3G/EDGE už FUP nepotřebují a mělo to skončit jako rušení FUP v r. 2008 na ADSL tzn. neomezenými daty , ale opak je pravdou - vypínají internet a zavádí povinné balíčkování dat ještě s těma nehoráznýma podmínkama nepřevádění nebo aspoň nesnížení objemu dokoupených dat.

0/0
13.7.2016 15:04

M83a76r37e51k 61H22l57a56v57á24č43e14k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
13.7.2016 18:40

K51a51r78e68l 77M16o25r80a84v76e55c 3301366518281

Velká omluva (mělo být +)

0/0
14.7.2016 9:59

R14a23d62e33k 95T19o49č40i97l 8552661699623

Klidně jsem pro, ale ať převádí nevyčerpané data do dalšího měsíce jako to dělají u neprovolaných minut

+5/0
12.7.2016 15:12

R10o36m75a24n 96K92o25n79e68č66n76ý 4974828263

Když začali tihle rádoby neomezené tarify,tak vedlejší Polsko je melo za třetinové ceny

+3/0
12.7.2016 15:11

F50i13l90i60p 94T40ř85e16b38a 6523110798806

Škoda že jsem se musel prokiikat souvisejícími články, abych zjistil o jakou změnu jde, a škoda že o žádnou změnu nejde, protože s 16kbit připojením po vyčerpání FUP stejně drtivá většina mobilních aplikací prostě nefunguje.

0/−6
12.7.2016 14:57

M54i42c38h37a79e60l 57P20r32i75n28c 7535215530345

Jde o 200kbit/s, s tím funguje web bez problémů.

+4/0
12.7.2016 16:03
Foto

J88a42k93u66b 29K20r65i24s57t51e75k 4199663682490

200kbit/s to bylo kdysi dávno. Pak to v tichosti zpomalili na současných 32kbit/s...

0/0
13.7.2016 18:34

M69i85l53o90š 44H98o23t33o48v69ý 1137645925923

Pro mne by to byl jasný signál k bezsankčnímu ukončení smlouvy s operátorem. Jasně jednostranně porušili uzavřenou platnou smlouvu s účastníkem.

+4/0
12.7.2016 14:57

M68i84c75h85a73l 61W13e63n68g85e23r 5350321712

A to se vám bez sankce povedlo? Jestli ano, jak jste argumentoval? Mne bohužel jasně odmítli.

0/−2
12.7.2016 15:15

M23a32r19t81i11n65a 16K78l83a35b98e42č53k43o79v42á 5808500

Psal že by to byl jasný signál, ne že díky tomu smlouvu zrušil :)

0/−1
13.7.2016 10:08

M62i59r63o58s16l34a89v 82Z75i17k81m88u32n58d 6848872117758

Zkrátka není nad papírovou smlouvu psanou v jazyce lidském nikoli v právní hatmatilce, k jejímuž pochopení je třeba pětileté studium na příslušném vzdělávacím ústavu ...

+3/0
12.7.2016 14:44

D56a80n55i21e91l 13K77r96a11u47s 4611693202354

Jo a ještě mě napadlo, že u předplacenek si klidně uzmou bez náhrady peníze, které jste neprovolali, ačkoliv si znovu kartu dobijete. Chápal bych omezení volání při včasném nedobití a následnou prekluzní dobu, než peníze definitivně propadnou společnosti, ale abych dítěti dobil dva dny po vypršení termínu, o němž mimochodem přestali informovat jinak než zavoláním na jejich infolinku a oni si předchozí neprovolanou částku ponechali, to je v podstatě zlodějina.

+2/−1
12.7.2016 14:15

P16e80t54r 80V19i62n67a59ř 6743753743337

O2 mi za poslední roky:

1. posílalo poslední fakturu za ukončený internet několik měsíců na adresu, kterou jsem třikrát jako korespondenční rušil

2. zrušilo samovolně telefonní číslo

3. při přechodu na nový tarif s provolávkou od 1300 Kč výše nastavilo limit na 500 Kč, což je základní platba tarifu - tedy ihned od začátku měsíce jsem měl telefon zablokovaný

4. neustále tvrdí, že to, že na jedno telefonní číslo nelze posílat několikrát do měsíce sms je vada telefonu (již třetího po sobě během roku)

Akce s FUP je konečná a ideální příležitost zdarma ukončit smlouvu.

Děkuji O2 za tuto vstřícnost.

+8/0
12.7.2016 13:52

M12a76r53t20i20n93a 57K90l40a14b93e81č13k52o66v13á 5568910

Já nikdy s něčím takovým problém neměla

0/−1
12.7.2016 14:09

R80o37m54a21n 78L96a52n13g43e29r 9664924232942

Fakt? 8-o

+1/0
12.7.2016 14:53

M45a25r37t53i94n34a 93K51l59a25b76e24č49k49o86v37á 5588240

Jj fakt :) Jsem u O2 zhruba 5 let a nikdy zadny problem :) Faktury chodi na meil, sluzby menim pres meil a do 24 hodin mam zmeny provedene. Vyuctovani je v poradku, o zmenach tarifu me informuji v zakonne lhute a s poznamkou, ze pokud nesouhlasim muzu smlouvu ukoncit. Ja opravdu jsem spokojena, jen by bylo fajn posilit na severu cech signal. Protoze kdyz tam chci volat, musim jit ven jak za krale klacka :) Dotklo se mne to omezeni dat a bude me to stat o 100,- mesicne vic. Zanadavala jsem si, ale jelikoz neziju ani v Polsku ani Finsku atd., tak z toho co mi trh nabizi v CR mam asi jedny z nejlepsich podminek. Reknu to takhle, za 4 lidi mesicne platim zhruba 600,-, a to vcetne dat :)

0/−1
13.7.2016 10:16

P92a70v29e82l 52N73e31d41ě41l23a 5516530564201

V pořádku. Za mě palec nahoru.

+4/0
12.7.2016 13:31

M47a10r67t18i16n51a 75K12l96a55b43e12č61k62o29v37á 5638920

Chápu rozčílení lidí s ohledem na krok O2. Také se mi to nelíbí, musela jsem změnit datový balíček a vyjde mě to o 100,- Kč měsíčně dráž. Na druhou stranu já nikde ve smlouvě nemám uvedeno, že mi garantují užívání služby, po vyčerpání objemu dat v balíčku, s nižší rychlostí. Upřímně jsem tuto možnost vždy brala pouze jako bonus od O2. Pamatuji datové vytáčení u internetu, kde jsem měla FUP 10Gb a musela si denně počítat data, abych vyšla :) Kdo má doma PC tak na telefonu data potřebuje, ale stačí mu 1Gb. Na veřejných místech jsou často dustupné wifi, doma mám počítač. Takže nemám potřebu stahovat něco do telefonu přes mobilního operátora. Data v telefonu využívám jen když potřebuji něco vyhledat, FB apod. Měsíčně vyčerpám 500-600Mb. Vím, že tady všem jde o princip, že si s námi O2 dělá bez trestu co chce. Souhlasím. Na druhou stranu kam mám jít? Na jihu Čech Vodafone není a T-mobile nebo O2 je z bláta do louže. Ale ono je to vlastně jedno. Když člověk porovnává nabídky všech těchto společností, tak rozdíly jsou minimální. A všechny velké společnosti mají cíl zisk a ne oblíbenost u zákazníků. Kdysi jsem byla u T-mobile, takže vím o čem mluvím. Jak tu někdo křičí O2 nikdy, tak nebude trvat dlouho a bude křičet T-mobil apod. už nikdy. Dokud budeme ovce, budou se k nám všichni také tak chovat. Je to pár let, kdy Skyline udělal podraz na své klienty. Era a halo trvalo pár měsíců a dnes na to málokdo vzpomene. Najde se pár lidí, co opravdu smlouvu ukončí, ale ne tolik, aby to někým v O2 otřáslo. Max. to odnese pár operátorů s nervama, když jim tam budou volat vytočený zákazníci. Ještě pořád si myslíte, že někdo z nás něco změní?

+1/−7
12.7.2016 13:26

O42n39d43r97a 11K74ř94i54v11s30k12ý 2613203461

Víte ono nejde ani tak o to (Teda aspoň mně ne), že O2 vypne data zdarma, na to má nárok, nemá důvod poskytovat nic "zdarma" ovšem v jakémsi protipólu musí být to, že tedy pokud nevyčerpám data, která si předplatím, tak ny mi je O2 mělo přenést do dalšího měsíce (tedy aspoň ty, které si dokoupím nad rámec paušálu) a ne, že mě o ně okrade. Doteď jsme si byli tak nějak fifty fifty, teď už mě O2 okrádá a nechce mě nechat bez sankce ukončit smlouvu

+5/0
12.7.2016 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.