Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

dTest žaluje O2 za změnu datových tarifů

Operátor O2 od pátku mění pravidla svých datových tarifů. Po překročení limitu datové připojení vypne nebo si zákazníci dokoupí další data. To se nelíbí zákazníkům ani spotřebitelské organizaci dTest, která podala na operátora žalobu. Neinformoval podle ní o změně včas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86i73r79i 65D47o43m36i52n33i41k 1471588601550

Když nedopijete v hospodě pivo a nebo nedojíte řízek, tak také chcete od pingla, aby vám to převedl do vaši příští návštěvy ? Data jsou zboží, jako každé jiné a nikdo z vás nepracuje zadarmo. :-)

0/−13
13.7.2016 13:25

O62t95o44m73a61r 98T75h69o77m39a 2635627226255

nejde o 1 pivo (1 MB) ale celou bečku, kterou musíte dopít do zavíračky neboli oni prodávají stejný objem dat na začátku měsíce tak i na konci a vůbec jim nevadí , že už je zákazník nestihne vyčerpat.

+10/0
13.7.2016 14:40

J94a95n 48Ž44á13r91o40v59s22k64ý 8308199584778

Já jsem u O2 velmi spokojen.

0/−8
13.7.2016 11:35

J62a75n 67P61o83l39a61n28s73k93ý 4102417623201

No vidíte.. Já jsem s O2 něco řešil pořád - a to právě z důvodů neustálého měnění smluv. Nyní jsem u Téčka a mám to vše za polovic.. ;) O2 bych nepřál ani svému největšímu nepříteli.. I u Vodafone se dá dostat na podobné tarifi jako mám u T. Ale hlavně, nemění pravidla za běhu tak jako O2 - A to jsem měl jak O2, tak i T-mobile shodně a ve stejném období tři roky. Po těch třech letech v tom mám jasno. Člověk, který má jen O2, a nekontroluje si pravidelně měsíční výpisy opravdu může být s O2 spokojen.. Ale já jsem hned od začátku sledoval, jak se mě snaží obrat - musel jsem dokonce raději zrušit automatické platby a každý měsíc jako hňup kontrolovat, zda se něco nezměnilo. Jejich řešení pak bylo, že se jejich chyba rozepsala do následujících měsíců. Ale k čemu to bylo, když po dalších 2-3 měsících udělali chybu další. Nakonec jsem raději odstoupil od smlouvy, zaplatil jim a s radostí odešel - scházel mi jeden rok, ale konkurenční nabídka byla tak výhodná, že 0 od 0 pošla, ale já mám opravdu konečně klid.

+1/0
13.7.2016 22:17

J14a11n 35Ž82á79r24o37v37s45k98ý 8238569624318

Takové šaškárny jsem v životě neřešil.

0/−2
14.7.2016 6:46

J46a32n 18K40ř88e27p91e24l62a 4959108376857

Ja je chapu, sam jako podnikatel bych taky nechtel aby lide vyuzivali moje sluzby zadarmo.

+1/−8
13.7.2016 4:59

P43e76t73r 50M13u60n76z48a17r 1625931369786

Nikdy žadny operátor nedával nic zadarmo. To vás za ty lži platí, nebo máte vymyto mezi ušima PR kecama?

+4/−2
13.7.2016 6:40

M62a35r48t31i62n69a 81K98l96a37b71e90č10k73o92v22á 5868710

Aha, takze data po vycerpani placenych jste platil? Jakou formou?

0/−4
13.7.2016 10:29

O86t78o85m51a93r 67T34h72o53m12a 2535967246545

platí se měsíční paušál za připojení k internetu, data jsou pouze regulovaná FUP. Operátor tak mění podmínky poskytování služby zcela zásadním způsobem..

+2/0
13.7.2016 10:38

J45i62r48i 38D88o24m73i47n67i14k 1431798461770

A vy jste nečetl smlouvu, že může ?

0/−3
13.7.2016 13:21

O21t60o13m55a94r 75T32h48o98m75a 2825537626375

může , ale pak musí nechat lidi odejít a to on nechce...

+5/0
13.7.2016 14:43
Foto

D95a37v96i52d 39K57o46p63a21l 5533822974569

ale no tak Martino, po vyčerpání FUP je ve všech civilizovaných telekomunikačních společnostech nastavena restrikce snížení rychlosti, to jen u nás je telekomunikační trh jedna velká oligopolní žumpa... CZ operátoři styďte se!

+2/−1
13.7.2016 20:04

D22a40v28i47d 59H86i87l93l42e 9502494514288

A ha, v jistych statech je ted popularni dekapitace tupym nozem s online prenosem do sveta, taky to chcete? Kazdy si muze nastavit sva pravidla, nelibi se vam, tak bezte jinam. O co vam jde?

0/−4
13.7.2016 21:54
Foto

D77a23v23i48d 62K15o70p20a19l 5703752464369

Demagogu!

+1/0
14.7.2016 2:47

J16a30n 73E95n90t11e22r 5774745354687

Chápu rozhořčení zákazníků (včetně bývalých) O2, ale nechápu jejich silácké řeči: dobře že jsem odešel, už nikdy a pod. Zbylí dva operátoři působící v Česku na tom nejsou se solidností lépe.

+1/−2
13.7.2016 0:14

J56a45n 92K75ř48e11p93e55l12a 4879388676507

Asi odešli do zahraničí ;-)

+1/0
13.7.2016 5:06

O96n14d30r91a 84K12ř30i57v70s23k60ý 2813733671

To je individuální, konkrétně já jsem využil firemního tarifu, který nám fabrika zajišťuje jako benefit, neomezený tarif s FUP 3 GB za 320 Kč, včetně dph, ovšem ne každý má takovou možnost.

+1/0
13.7.2016 12:55

J54a58n 49L16i10b47i87c79h 9152698775443

O2 se pustilo do velkého okrádání zákazníků, nevrací kredity propadlé o pár minut, mění datové tarify, prostě z lidí co nejvíce vytřískat. Mrzí mne to, bývala doba, kdy O2 mělo docela výhodné věci, ale ty časy jsou dávno pryč.

+5/0
12.7.2016 20:02

O70n68d80ř90e33j 27Š91i16n55d92l96e90r 2857898336475

Jakoby nestačilo, že když chcete od českých operátorů jakékoli normální, použitelné množství dat, tak vám k tomu cpou v tarifech nějaké hlasové služby v naprosto nesmyslnné kvantitě. RvRv

největší ironií, je to. že se v ČR reguluje ke chcípnutí úplně všechno kromě věcí, které by potřebovaly regulovat jak prase drbání.

+4/0
12.7.2016 18:59

B98r73o79n25i66s37l36a11v 53H48a31k67e12n 2198345256316

dTest zahrazuje akce neschopny CTU!?;-D jooo kdo maze, ten jede... ;-D

+3/0
12.7.2016 15:48

P17e66t59r 88Š88t32ě36p 2643803610976

Lidi jsou fakt srandovní, soudit se proto, že už nemůžou zadarmo dostat něco, na co vlastně ani nemají nárok a dostávali to jen z dobré vůle provozovatele. Nehledě na to, že užitečnost toho 16kb nouzového připojení je mizivá.

+2/−16
12.7.2016 15:31

B64o51h25u23m57i63l 42M15i94c96h29a14l 3405544885791

Kvůli tomu se nesoudí, ale kvůli tomu, že tuto změnu O2 nepovažuje za zhoršení a proto neumožňuje ukončení smlouvy bez sankcí.

A v případě O2 to nebylo 16kbit, ale snad 200 - to je vlastně omezení na rychlost EDGE.

+7/0
12.7.2016 15:41

M77a70r47t52i82n71a 75K63l81a65b86e20č83k57o87v11á 5558730

Takže Vám i dalším jde vlastně jen o to, abyste mohli využít toho, co se stalo a odejít jinam bez postihu. Protože tato změna nemá dopad na službu, kterou si platíte.

0/−6
13.7.2016 10:06

P12e88t95r 16P53a54v55l91í19k 4360199472552

Já platím měsíční paušál na připojení k internetu, Na tomto paušálu je nastaveno FUP 2GB. Pokud mi někdo po vyčerpání 2GB úplně zařízne připojení k internetu, tak je to pro mě velmi citelná změna tarifu.

Paradoxem je, že je ani nenapadne převádět nevyčerpaná data do dalších období (proč taky, vždyť se jedná pouze o FUP a ne o koupený datový balík).

+1/0
14.7.2016 16:57

O57t44o42m55a85r 20T24h54o80m79a 2485597756965

Srandovní jsou spis lide co veri operatorovi, ze dostávají něco zadarmo

+8/0
12.7.2016 15:47

M54i94c20h49a40e12l 83P80r86i90n80c 7635925970375

Srandovní jste Vy, protože jste skočil na argumentaci operátora. Tedy, že nemáte nárok na něco, co jste si nezaplatil. Jenže historie FUP je jiná, dříve šlo o ochranu sítě, protože by kapacitně nestačila pro uspokojení zákazníků. Jenže s příchodem LTE se dostáváme do doby, kdy by mohl operátor nabídnout každému zdarma 1GB dat a nijak by to síť nezatížilo. Vodafone již zvládl 100GB balíčky o vánocích. Platíte především za poskytování dat po účtované období!!!

+5/−1
12.7.2016 16:01

P79e65t37r 71Š28t40ě61p 2493243420246

Máme flat tarify, tak operátoři logicky hledají jiné způsoby, jak z lidí ty peníze dostat - aktuálně jsou to data. Někde se ten výpadek příjmů nahradit musí, protože nic není zadarmo, jenom se ty ceny musí teď schovat někde jinde.

+1/−6
12.7.2016 16:52

O45t59o56m17a26r 66T93h78o57m46a 2245257686165

porozhlédněte se prosím jak to funguje jinde v EU a pak třeba zjistíte, že startovací balíček 50 MB na měsíc nabízí jen ČR, o cenách nemluvě ..

+2/0
13.7.2016 14:57

M53a73r63t54i64n 15K55o30l56á52ř 1985824329135

pokud podepíšete smlouvu na např. 1,5 GB dat a ta data vyčerpáte, tak je jen na dobré vůli operátora, jestli vám poskytne víc nebo ne....je fakt, že O2 to udělala špatně - pozdě oznámila změnu a neumožnuje ukončit smlouvu pro změnu podmínek....

+3/−1
12.7.2016 17:32

M77i23c43h69a34e97l 86P48r30i39n82c 7645965980295

Pro otáčíte původní logiku Fair User Policy do toho patvaru, co teď prosazují operátoři? Omezení dat je kvůli zatížení sítě, platíte za připojení k internetu na jeden měsíc, to je ta poskytovaná služba. Jenže ČTÚ tuhle zvrácenou změnu nezastavil.

+2/0
12.7.2016 19:32

O79t43o51m21a12r 22T86h87o85m69a 2765197886395

přesně tak a největší zlost na tom je, že LTE sítě s podporou 3G/EDGE už FUP nepotřebují a mělo to skončit jako rušení FUP v r. 2008 na ADSL tzn. neomezenými daty , ale opak je pravdou - vypínají internet a zavádí povinné balíčkování dat ještě s těma nehoráznýma podmínkama nepřevádění nebo aspoň nesnížení objemu dokoupených dat.

0/0
13.7.2016 15:04

M10a64r27e83k 71H74l78a32v79á54č44e17k 2651345425257

A řekněte mi prosím v jaké zemi vám operátor dá za pár $/€ neomezený internet.

0/0
13.7.2016 18:40

K81a50r58e30l 36M72o64r40a20v11e65c 3361556838641

Velká omluva (mělo být +)

0/0
14.7.2016 9:59

R31a77d58e90k 38T28o46č23i37l 8542101209703

Klidně jsem pro, ale ať převádí nevyčerpané data do dalšího měsíce jako to dělají u neprovolaných minut

+5/0
12.7.2016 15:12

R66o67m14a31n 62K53o53n93e68č40n18ý 4734908613

Když začali tihle rádoby neomezené tarify,tak vedlejší Polsko je melo za třetinové ceny

+3/0
12.7.2016 15:11

F52i61l73i23p 95T34ř70e78b85a 6873750518856

Škoda že jsem se musel prokiikat souvisejícími články, abych zjistil o jakou změnu jde, a škoda že o žádnou změnu nejde, protože s 16kbit připojením po vyčerpání FUP stejně drtivá většina mobilních aplikací prostě nefunguje.

0/−6
12.7.2016 14:57

M63i13c45h92a81e72l 53P69r52i42n60c 7155925400205

Jde o 200kbit/s, s tím funguje web bez problémů.

+4/0
12.7.2016 16:03
Foto

J36a18k28u81b 64K36r84i69s75t80e85k 4249453952870

200kbit/s to bylo kdysi dávno. Pak to v tichosti zpomalili na současných 32kbit/s...

0/0
13.7.2016 18:34

M27i42l85o11š 67H40o64t93o24v90ý 1287175815183

Pro mne by to byl jasný signál k bezsankčnímu ukončení smlouvy s operátorem. Jasně jednostranně porušili uzavřenou platnou smlouvu s účastníkem.

+4/0
12.7.2016 14:57

M40i61c90h41a39l 67W59e78n56g68e31r 5360281742

A to se vám bez sankce povedlo? Jestli ano, jak jste argumentoval? Mne bohužel jasně odmítli.

0/−2
12.7.2016 15:15

M27a11r85t39i33n56a 53K43l71a16b38e52č94k52o33v67á 5728180

Psal že by to byl jasný signál, ne že díky tomu smlouvu zrušil :)

0/−1
13.7.2016 10:08

M76i87r66o49s34l33a14v 65Z30i66k62m39u42n46d 6148462297968

Zkrátka není nad papírovou smlouvu psanou v jazyce lidském nikoli v právní hatmatilce, k jejímuž pochopení je třeba pětileté studium na příslušném vzdělávacím ústavu ...

+3/0
12.7.2016 14:44

D89a41n77i58e61l 85K28r28a35u11s 4251643362334

Jo a ještě mě napadlo, že u předplacenek si klidně uzmou bez náhrady peníze, které jste neprovolali, ačkoliv si znovu kartu dobijete. Chápal bych omezení volání při včasném nedobití a následnou prekluzní dobu, než peníze definitivně propadnou společnosti, ale abych dítěti dobil dva dny po vypršení termínu, o němž mimochodem přestali informovat jinak než zavoláním na jejich infolinku a oni si předchozí neprovolanou částku ponechali, to je v podstatě zlodějina.

+2/−1
12.7.2016 14:15

P11e57t27r 51V86i59n60a61ř 6153293893337

O2 mi za poslední roky:

1. posílalo poslední fakturu za ukončený internet několik měsíců na adresu, kterou jsem třikrát jako korespondenční rušil

2. zrušilo samovolně telefonní číslo

3. při přechodu na nový tarif s provolávkou od 1300 Kč výše nastavilo limit na 500 Kč, což je základní platba tarifu - tedy ihned od začátku měsíce jsem měl telefon zablokovaný

4. neustále tvrdí, že to, že na jedno telefonní číslo nelze posílat několikrát do měsíce sms je vada telefonu (již třetího po sobě během roku)

Akce s FUP je konečná a ideální příležitost zdarma ukončit smlouvu.

Děkuji O2 za tuto vstřícnost.

+8/0
12.7.2016 13:52

M75a18r75t94i16n90a 16K13l69a82b76e98č38k15o63v15á 5158780

Já nikdy s něčím takovým problém neměla

0/−1
12.7.2016 14:09

R63o14m12a36n 16L41a88n85g94e42r 9464384792712

Fakt? 8-o

+1/0
12.7.2016 14:53

M39a70r61t51i19n58a 15K19l72a29b29e40č73k50o51v57á 5548950

Jj fakt :) Jsem u O2 zhruba 5 let a nikdy zadny problem :) Faktury chodi na meil, sluzby menim pres meil a do 24 hodin mam zmeny provedene. Vyuctovani je v poradku, o zmenach tarifu me informuji v zakonne lhute a s poznamkou, ze pokud nesouhlasim muzu smlouvu ukoncit. Ja opravdu jsem spokojena, jen by bylo fajn posilit na severu cech signal. Protoze kdyz tam chci volat, musim jit ven jak za krale klacka :) Dotklo se mne to omezeni dat a bude me to stat o 100,- mesicne vic. Zanadavala jsem si, ale jelikoz neziju ani v Polsku ani Finsku atd., tak z toho co mi trh nabizi v CR mam asi jedny z nejlepsich podminek. Reknu to takhle, za 4 lidi mesicne platim zhruba 600,-, a to vcetne dat :)

0/−1
13.7.2016 10:16

P55a10v50e35l 28N72e81d69ě63l27a 5156210704331

V pořádku. Za mě palec nahoru.

+4/0
12.7.2016 13:31

M54a95r36t98i43n12a 62K94l29a58b94e39č17k86o10v24á 5448520

Chápu rozčílení lidí s ohledem na krok O2. Také se mi to nelíbí, musela jsem změnit datový balíček a vyjde mě to o 100,- Kč měsíčně dráž. Na druhou stranu já nikde ve smlouvě nemám uvedeno, že mi garantují užívání služby, po vyčerpání objemu dat v balíčku, s nižší rychlostí. Upřímně jsem tuto možnost vždy brala pouze jako bonus od O2. Pamatuji datové vytáčení u internetu, kde jsem měla FUP 10Gb a musela si denně počítat data, abych vyšla :) Kdo má doma PC tak na telefonu data potřebuje, ale stačí mu 1Gb. Na veřejných místech jsou často dustupné wifi, doma mám počítač. Takže nemám potřebu stahovat něco do telefonu přes mobilního operátora. Data v telefonu využívám jen když potřebuji něco vyhledat, FB apod. Měsíčně vyčerpám 500-600Mb. Vím, že tady všem jde o princip, že si s námi O2 dělá bez trestu co chce. Souhlasím. Na druhou stranu kam mám jít? Na jihu Čech Vodafone není a T-mobile nebo O2 je z bláta do louže. Ale ono je to vlastně jedno. Když člověk porovnává nabídky všech těchto společností, tak rozdíly jsou minimální. A všechny velké společnosti mají cíl zisk a ne oblíbenost u zákazníků. Kdysi jsem byla u T-mobile, takže vím o čem mluvím. Jak tu někdo křičí O2 nikdy, tak nebude trvat dlouho a bude křičet T-mobil apod. už nikdy. Dokud budeme ovce, budou se k nám všichni také tak chovat. Je to pár let, kdy Skyline udělal podraz na své klienty. Era a halo trvalo pár měsíců a dnes na to málokdo vzpomene. Najde se pár lidí, co opravdu smlouvu ukončí, ale ne tolik, aby to někým v O2 otřáslo. Max. to odnese pár operátorů s nervama, když jim tam budou volat vytočený zákazníci. Ještě pořád si myslíte, že někdo z nás něco změní?

+1/−7
12.7.2016 13:26

O84n90d42r34a 70K88ř44i42v78s37k88ý 2513913671

Víte ono nejde ani tak o to (Teda aspoň mně ne), že O2 vypne data zdarma, na to má nárok, nemá důvod poskytovat nic "zdarma" ovšem v jakémsi protipólu musí být to, že tedy pokud nevyčerpám data, která si předplatím, tak ny mi je O2 mělo přenést do dalšího měsíce (tedy aspoň ty, které si dokoupím nad rámec paušálu) a ne, že mě o ně okrade. Doteď jsme si byli tak nějak fifty fifty, teď už mě O2 okrádá a nechce mě nechat bez sankce ukončit smlouvu

+5/0
12.7.2016 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.