Diskuze

Voláte s Cukruješ, nebo Smažíš? Můžete mít i ohlodanou kost

Prosadit se na českém mobilním trhu coby virtuální operátor není snadné. V Česku jich totiž působí již téměř stovka, ačkoli někteří pouze lokálně. Potenciální zákazníky lze zaujmout již samotným názvem, někdy však ani to nestačí. Někteří virtuálové tak překvapí i netradičními názvy tarifů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já třeba mám zrovna zmíněnou ohlodanou kost, ale tak ten název byl to poslední, podle čeho jsem se rozhodoval. Prostě mi jejich ceník nejvíc sedl na můj způsob využití telefonu.

0 0
možnosti
Foto

Anketa hovoří za vše ... :-P ... nejedná se jen o přitroublé názvy tarifů ale i "virtuálních" operátorů. U některých si doopravdy nedovedu představit, že bych je někomu uvedl jako svoji domovskou síť. Rv A nejpikantnější je, že za rádoby neformálním názvem a cool řečmi sedí uhlazení kravaťáci v zasedačkách a vymejšlejí, jak vás cool oškubat ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

J56a43k50u92b 69R21o10u69s

7. 7. 2016 4:59

V anketě chybí možnost "Záměrně se tarifům s hloupými názvy vyhýbám".

3 2
možnosti

No, to bych zase za tak moudré nepokládal. Já osobně se raději řídím ceníkem a smlouvou, název až tak neřeším. Vlastně - název neřeším vůbec. ;-)

4 1
možnosti

J72a20n 28P58a79v68e71l

7. 7. 2016 0:58

Reklama na operatora, jedeme dal...

3 0
možnosti

Nejlépe si pamatuji název mého tarifu:

"Nebuď hloupý a nepodepisuj smlouvu na dva roky"

12 0
možnosti