- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta cinska firma funguje ve zcela jinem segmentu (galanterie).
pozadala o ochrannou znamku 2 roky pred zahajenim prodeje iPhonu v Cine.
Ochrannou znamku dostala v roce 2010, po 3 letech od zadosti
Proc by mela ustupovat Applu? Protoze uz cely svet pochopil, ze 20% za obrazek jabka na pristroji, ktery cista spotrebni vec, je proste moc, a prestava je kupovat?
Zase jde jen o peníze. Apple má tolik přebytečných volných prostředků, že by si tu známku mohl koupit 1000x. Tak jim to holt zaplatí a bude klid. Jestli je to správně, či ne - Čína je země, která si dělá co chce. Ostatně USA si také dělají, co chtějí.. Tak v tomto holt americká forma prohrála, ona si to vybere na Číně jinak..
no je to asi jako kdyby aeg, od nichž jsem měl myčku na nádobí značky favorit, chtěla ochranou známku po firmě z mladé boleslavi kvůli jednomu autu.
prostě kabelky a mobily jsou zcela jiný segment a nemá cenu řešit shodný název.
Podle kvality siti a stehu na preskach se zda, ze dela Eplu slusnou reklamu. :))
Není to už přeháňka? Je málo věcí v mobilním světě? Sekce mobil začíná být pod úrovní revue a to je co říct.