Diskuze

Skryté reklamy se neštítí. Samsung ovládl seriál a odstrčil Apple

Cílená propagace produktů v seriálech a filmech je již standardem, producenti díky ní snižují náklady. Některých produktů si diváci všimnou jen výjimečně, jiné jsou jim naopak řádně naservírované. Product placement není cizí ani populárnímu seriálu Dům z karet, prim v něm hrají přední mobilní výrobci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

S tím jak upadá kvalita seriálu, upadá i kvalita propagovaných značek, to je vlastně logické.

0 6
možnosti
RP

Aspon to tam umí poměrně rozumně zakomponovat a ne jako někteří čeští tvůrci, kde je totálně přehnané a nebo zase obráceně udělaná tak, že přelepené logo Gambrinusu musí poznat i abstinent...

10 0
možnosti
TV

Přiznám, že si ani nevzpomenu co kdo má za mobil, mne produkt.

0 0
možnosti
PT

P37e44t12r 44T30i48c25h31ý

18. 3. 2016 20:50

A pritom takova blbost.

1 0
možnosti
AL

Zna autor clanku vyznam slovniho spojeni "na ukor"? Evidentne nezna.

0 0
možnosti
MN

To je prostě Lukáš Hron, všech grammar-nazi šampion!V

0 0
možnosti
RK

To je sice vsechno hezke, ale je tu jeden docela vyznamny rozdil. Zatimco Samsung za to, ze je ho serial plny tezce plati, Apple neplati vubec nic ba dost mozna mu plati sami tvurci, ze tam jeho produkty muze dat.

1 11
možnosti
JJ
LM

Muj nazor je ze vhodne a citlive uzivani znacek - tak jako treba v House of Cards zlepsuje atmosferu a pridava na verohodnosti, nez aby to bylo vsechno napadne prelepene paskou..

6 0
možnosti
TN

Ještě líp to dělá Prima v některých pořadech, když všechno rozostří a člověk pak na obrazovce sledoval půl pořadu jen fleky...

2 0
možnosti
ŠB

Ale ruku na srdce, potěšilo mě, když se tam dostal produkt jedné z nejúspěšnějších českých firem. A rovnou v ložnici Bílého domu a v užívání prezidenta USA ;-).

4 0
možnosti
MG
EVS

Titulek "Product Placement" ztrácí v tomto komerčním světě smysl, musel by svítit na všech televizních kanálech permanentně...

1 0
možnosti
MK

To je zase titulek... Proč by se měli "štítit", když jsou produkty do děje zakomponovány naprosto přirozeně? Když na sebe křečovitě a trapně neupozorňují jako product placement v českých filmech? To by postavy v seriálu neměly používat počítače, auta a telefony? Ale stejně tady byl jednoznačně nejviditelnější Apple díky svému výraznému a někdy i svítícímu logu na compech, to je prostě jasný prvek, jaký ostatní nemají. Samsungu jsem si skoro nevšiml. A jaké byly značky ledniček či mikrovlnek, to nešlo určit vůbec. Žádné bližší záběry na značku, prostě vyhozené peníze. Ale hlavně je to skvělý seriál. :-)

8 0
možnosti