- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím jak upadá kvalita seriálu, upadá i kvalita propagovaných značek, to je vlastně logické.
Aspon to tam umí poměrně rozumně zakomponovat a ne jako někteří čeští tvůrci, kde je totálně přehnané a nebo zase obráceně udělaná tak, že přelepené logo Gambrinusu musí poznat i abstinent...
Přiznám, že si ani nevzpomenu co kdo má za mobil, mne produkt.
Zna autor clanku vyznam slovniho spojeni "na ukor"? Evidentne nezna.
To je prostě Lukáš Hron, všech grammar-nazi šampion!
To je sice vsechno hezke, ale je tu jeden docela vyznamny rozdil. Zatimco Samsung za to, ze je ho serial plny tezce plati, Apple neplati vubec nic ba dost mozna mu plati sami tvurci, ze tam jeho produkty muze dat.
Muj nazor je ze vhodne a citlive uzivani znacek - tak jako treba v House of Cards zlepsuje atmosferu a pridava na verohodnosti, nez aby to bylo vsechno napadne prelepene paskou..
Ještě líp to dělá Prima v některých pořadech, když všechno rozostří a člověk pak na obrazovce sledoval půl pořadu jen fleky...
Ale ruku na srdce, potěšilo mě, když se tam dostal produkt jedné z nejúspěšnějších českých firem. A rovnou v ložnici Bílého domu a v užívání prezidenta USA .
Titulek "Product Placement" ztrácí v tomto komerčním světě smysl, musel by svítit na všech televizních kanálech permanentně...
To je zase titulek... Proč by se měli "štítit", když jsou produkty do děje zakomponovány naprosto přirozeně? Když na sebe křečovitě a trapně neupozorňují jako product placement v českých filmech? To by postavy v seriálu neměly používat počítače, auta a telefony? Ale stejně tady byl jednoznačně nejviditelnější Apple díky svému výraznému a někdy i svítícímu logu na compech, to je prostě jasný prvek, jaký ostatní nemají. Samsungu jsem si skoro nevšiml. A jaké byly značky ledniček či mikrovlnek, to nešlo určit vůbec. Žádné bližší záběry na značku, prostě vyhozené peníze. Ale hlavně je to skvělý seriál.