- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by zajmalo, proč musí normáln uživatel vyhrožovat operátorovi nebo bance tím, že odejde, aby dostal nějaké zvýhodnění. Nestačí jim, že jsem u nich dlouho a poctivě platím své účty.
Jednoduše na normálního spotřebitele kašlou.
OT . Z té ilustrační fotky běhá až mráz po zádech...
Bydlím ve Španělsku a ztratil jsem SIMku někde v Singapuru. Napsal jsem na španělský FB VODAFONE. Za hodinu mi odpověděli, že je SIMka bloklá společně s přáním hezkého cestování a návratu do Španělska, kde mi na pobočce ihned daj novou. Tomu říkam služba Jinak bych se musel složitě dovolávat, platit 3ecka za minutu a spol. Ano, asi je možnost emailu, ale FB je rychlejší :)
To je divné.
Ako si cez Facebook overili Vašu totožnosť, t.j. že daná SIMka patrila Vám?
ještě mi nikdy neodpověděli proč jsou tak předražená rychlá data ...
ještě mi neodpověděli proč v roce 2016 je upload na adsl je 0.28 Mbps
http://www.speedtest.net/my-result/5157487548
-
chápu že mají monopol
zákazníky na háku
ale stejně
LTE 100 GB / 5 eur je celkem rozumná cena
https://www.swan.sk/domacnosti/4ginternet-v1-0/4g-internet-fix-0
ADSL je jako technologie dnes hrozně pomalá a drahá. Zkuste jiný způsob připojení k internetu a můžete se zbavit i pevné (pokud ji vyloženě nepotřebujete).