Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

iPhone s OLED displejem má být představen údajně už příští rok

Loni v prosinci začal Samsung opět jednat s Applem o dodávkách OLED displejů, které mají nahradit zastaralé LCD displeje používané v iPhonech. K této inovaci mělo dojít nejdříve v roce 2018. Nové informace však naznačují, že Apple chce první iPhone s OLED panelem představit o rok dříve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L10u70d95v51í57k 14G36a57j67d89o84š47í96k 2545973304312

Že by zrovna nasazení OLED místo LCD zajistilo Applu dostatečné prodeje, o tom silně pochybuji.

Zákazníci Applu na podobná vylepšení pečou.

iPhone si lidé nekupují kvůli lepšímu hardwaru, ale kvůli iOS.

0/0
7.3.2016 13:17

P31e12t41r 29P72e68t61r 9921425303109

pak teda nedává smysl proč jeho musí mít pokaždé vždy nejnovější model (a stát na něj ještě fronty), když ne kvůli HW, tak snad kvůli Egu? iOS můžou klidně provozovat i na 3G modelu.

+1/0
7.3.2016 13:43

L65u82d62v51í49k 10G18a28j47d57o41š72í86k 2695273774842

Akorát ne ve verzi 9.

0/0
7.3.2016 13:58


M59i58r20o73s35l17a10v 84Š20e46v36č11í44k 8578251822

Ehm... proto má 6S takový výsledek v benchmarku, protože na HW nezáleží.

Proto i do toho malého 4" iP nasype výkonný HW protože na tom nezáleží.

Nevím pane Gajdošíku, ale kdyby jste měl pravdu, tak apple nemůže v životě prodat ani kus novinek, protože díky vyladěnému OS vám pojedou moderní aplikace a nejnovější verze iOS i na 10 let starém HW. Ale to se neděje že?

Neberte to jako hate, protože se o něj nejedná. Ale i zákazníci apple kupují iPhony podle HW a toho co jim nabídne. OS je druhořadý. Kdyby nebyl tak kupují výběhové modely a novinky prostě nekupují, protože podle vaší logiky je nic z toho co má navíc nezajímá...;-)

Osobně považuji potenciálně lepší LCD jako dobrou inovaci. Rozhodně lepší než ptákovina jakou je 3D touch :-)

+1/−1
7.3.2016 17:48

M83a36r42t97i95n 45P79a81v73e88l38e53k 5580557895755

Myslím,že většina uživatelů iOS ani nemá tušení jaký HW(konkrétně procesor a RAM) v jejich strojku je.Oni prostě právem předpokládají,že takhle drahý telefon poběží jak má a několik let nenarazí na problém.

+1/0
7.3.2016 18:36

J43i82ř20í 36J40u75ř62i65c38a 2638803261

Zajímavý názor, ale myslím, že silnější HW vyžadují spíše nové aplikace a co si budeme nalhávat i Hry, Tady už ani optimalizace nepomůže. Nemohu dodat nějaký skutečně vyvážený a početný vzorek, ale podle mých osobních, byť chabých, zkušeností-čísla applisty moc nezajímají. Spíše jak to funguje než díky čemu. Proto je dle mého názoru v oběhu tolik iP čtyřek a čtyřesek. Jinak, ptákovinu z 3D touch udělal apple. Možnosti jsou obrovské, ale nevyužil potenciál naplno. A Váš komentář za hate považovat nelze, víc takových nesouhlasů by to tady pozvedlo. :-)

0/0
7.3.2016 18:39

M13i98r26o89s60l77a42v 51Š52e60v61č73í92k 8528421202

Já to beru hlavně podle toho jak byla iP6 úspěšná. Pokud kupce nezajímá nový HW tak by ho prostě nezajímal ani iP6. Proč kupovat nový dražší model s tím samým OS... Nedává to absolutně smysl

Kolik je v oběhu iP4 netuším. Já osobně z těch lidí co vidím s iP tak jsou to převážně šestky případně 5S (ale tady odhaduji... je fakt že já moc dobře 4 od 5 nerozeznám. iP6 je natolik odlišný, že jej poznám na první pohled.)

Každopádně jak sám píšete, aplikace jsou náročnější a to samotný OS bez HW nikdy nedokáže s časem pobrat. Je to prostě přirozený vývoj výpočetní techniky.

Mě se pouze nelíbí ten stále omílaný nesmysl o vyladěném OS, který nepotřebuje silný HW. To že má CPU od Applu 2 jádra a Snapdragony 4 a více jader neznamená, že jsou výkonnější. Staré CPU do desktopu s vyšším taktem je také horší než moderní čipy...

Pro rozseknutí věčných dohadů o zastaralém HW atd by muselo dojít k pořádnému benchmarku a to takto:

Apple by nahrál na svůj iP iOS, Android a WP. (Apple CPU)

Třeba Samsung by nahrál na nějaké galaxy Android, iOS a WP (SnapDragon CPU)

Pak by se porovnal rozdíl výsledků a vidělo by se jak co na čem běhá :)

Ale to se bohužel nestane a celkem mě to mrzí, protože by mě to fakt zajímalo :-) Podle posledního benchmarku 6S je ten čip od Applu zřejmě velice dobrý R^ Trumfnout by je mohl asi jedině Intel.

0/0
7.3.2016 19:28

J55i66ř86í 80J21u67ř24i42c72a 2978603181

Předpokládám, že za úspěchem šestky stálo zvětšení úhlopříčky. Uživatelé se rozdělili na dvě části. Ta první chtěla větší display a byla spokojena, ta druhá nadávala, že jim vzali malý kompaktní telefon. Většina z těch co zkusili větší si rychle zvykla. A ti druzí se těší na iP5SE. Jinak si myslím, že tím vyladěním se myslí sladění HW a SW. Předpokládám, že android by HW iPhone neběžel moc dobře. Ale přiznám se, že nejsem specialista, tak jen hádám.,

0/0
7.3.2016 20:16

M73i76r69o42s64l63a78v 74Š71e48v91č79í22k 8488331812

Pokud byl úspěch šestky primárně ve větší uhlopříčce pak se zcela jednoznačně jednalo o vliv HW inovace a OS hrál až druhé housle při rozhodování tak jak jsem to popsal... :-)

Výkon čipu od applu může být dost možně vyšší než SD810/820, ale to se bohužel nikdy nedovíme, protože scénář jaký jsem popsal asi výrobci nikdy nedovolí. Ale je to opravdu škoda. Myslím si, že by to přineslo hodně zajímavé výsledky...

0/0
7.3.2016 22:09

L30u45d43v87í42k 51G20a70j76d98o15š45í84k 2835273614272

Zjednodušeně. Není důležité, jaký je v zařízení HW, ale jak zařízení funguje. Kvalitní a nejnovější HW nabídne jistě lepší vlastnosti zařízení, ale neplatí zde přímá úměra. Fungování je totiž závislé ještě i na řadě jiných faktorů a podstatný je jejich výsledný mix.

V mnoha případech se jedná totiž jen o marketing, který na funkci nemá prakticky žádný vliv. Displeje s vysokým rozlišením v mobilech jsou zcela typický příklad takového marketingu.

Kdyby nezáleželo na OS - software se dnes podílí POLOVINOU na kvalitě fungování zařízení - tak lidé nenakupují naveliko Apple, ale budou kupovat Android a Microsoftu by obchod s mobily vzkvétal.

0/0
8.3.2016 12:20

M34i76r74o90s29l19a39v 73Š67e48v16č73í16k 8678711432

Souhlasím jen s tím LCD.

- 16% global market share pro iOS to není nákup na veliko...

OS - software se dnes podílí POLOVINOU na kvalitě fungování zařízení

cca 80% má android, takže máme podle vaší úvahy nakupovat hromadně telefony s androidem? Kvalitu fungování zařízení AOS 5/6 v kombinaci s flagship telefony splňuje na jedničku podtrženou.

Jak funguje software má v rukách primárně vývojář jak ji optimalizuje pro HW a OS. OS v tomto procesu hraje až druhé housle. Jsou aplikace, které běží lépe na iOS a jsou aplikace, které běží lépe na Androidu...

Za sebe trvrdím, že zákazník Applu řeší HW na prvním místě protože OS prostě dávno zná. Pokud je nenáročný tak sáhne po starším modelu, ale pokud využívá funkce smartu na plno tak prostě koupí novinku, protože má modernější HW a zajistí mu to plynulost a stabilitu u moderních aplikací na delší dobu, než výběhovka, která už se může zadýchávat...

Je skutečně hloupé se domnívat, že zákazníkovi applu je jedno co za 20-30 tisíc dostane.

Fakt by mě zajímalo jaké prodeje by měl budoucí iP7 kdyby měl střeva z nějakého prvního iP... na volání atd by to asi běhalo plynule a bylo stabilní, ale to by bylo asi trošku málo na telefon za 20-30 tisíc nemyslíte? ;-)

0/0
8.3.2016 23:15

M41a21r36e64k 71H74r32u65b97y 6657642571428

To je uzasne jak Apple vylepsuje. Minuly model dostal NFC, ten budouci uz bude mit i OLED, takze je urcita sance, ze iP 8 uz bude mit i bezdratove nabijeni - takze uz budou pohromade vsechny podstatne funkce, ktere ma moje Nokia z roku 2013 ;-)

+1/0
7.3.2016 10:36

J88a87n 31N40á62d87v71o57r90n10í35k 7133248735137

Dovedete si představit jaké by to mělo prodeje, kdyby to toto vše mělo již dnes?

0/0
7.3.2016 11:21

L13u96d69v41í43k 11G53a71j89d96o55š58í54k 2195923634542

No vidíte. A kde je dnes Nokia a kde Apple. :-)

+1/−1
7.3.2016 13:19
Foto

P80e40t77r 59Š84r43a53i79e10r 9843502212107

"už" příští rok???? Milá natěšená redakce, vždyť je teprve začátek roku letošního! Kam spěcháte? Do hrobu??

+1/0
7.3.2016 9:43

G60a57b11r28i62e10l 95H33o24r41t45e25n 9411429163394

To "už" je zjevně míněno relativně k původním odhadům změny zobrazovací technologie.

0/0
7.3.2016 10:30

P26e48t96r 46P80e31t82r 9951525273639

Ale pojišťovák Hron se zase potřeboval předvést.

0/0
7.3.2016 10:33

L25i61b42o25r 13R60ů88ž45i96č56k35a 6568922671315

Analytici předpokládají pokles prodeje? Z jakého důvodu? Lidi, kteří kupují iPhony, vůbec neřeší konkurenci. Pro applistu neexistuje žádný důvod, aby vyměnil značku telefonu, nikdy! Cena nehraje roli (respektive musí být dost vysoká), protože to není pro každého.

+7/−7
7.3.2016 0:39

E66n98r41i43c53o 10V46a49n 82S46a52m73o29n39e 2747157748445

A nejseš ty drobátko na bedýnku? ;-D

+8/−3
7.3.2016 1:37

J46i79ř71í 80J25u42ř64i51c96a 2198813901

První tři věty vypadaly ještě normálně, ale pak se to zvrhlo. ;)

+8/−1
7.3.2016 6:02

P90a14v78e59l 64S83t63r19n73á62d78e21k 4595775599862

To bude nějaká sekta :-)

+2/0
7.3.2016 8:02

R69a16d32o51m59í22r 56K86r59u84p82i98č78k11a 9134372660905

Proc, vzdyt ma v podstate pravdu, a to rikam jako Applista. Co ma konkurence je mi uplne ukradene, a kdyby Apple nejak vyrazne zdrazil, tak si maximalne koupim novy co tri roky a ne pouze co dva. Apple hodne stavi na synergiich a kvuli tomu, ze konkurence bude mit neco trochu lepsiho nazahodim propojeni s Macbookem, televizi, tabletem atd.

0/0
7.3.2016 15:49
Foto

J54a48n 93H68n74í89z51d65i69l 4827113598312

Pokud vím, tak analytici tohle říkají každý rok....

+1/0
7.3.2016 6:57

J46i82ř77í 80J90u85ř39i40c78a 2568903101

Proč by neexistoval důvod? Důvody proč nemenit jsou jen dva. Spolehlivost a konektivita. Pokud máte jen telefon a nemáte na Apple postavenou domácnost a pokud by došlo ke ztrátě spolehlivosti, nevidím důvod proč nevymenit. Zatím nehrozí, ale nikdy neříkej nikdy, pravil klasik.

+2/0
7.3.2016 7:21
Foto

J78i10ř63í 39R71o59h50a53n 5674338207915

Dal jsem plus poněkud zbrkle, než jsem dočetl poslední větu. Za ten začátek plus platí, za poslední větu bych ale dal mínus.

+1/−1
7.3.2016 9:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.