Diskuze

Operátoři semafor ignorují, ale úřad nechce ustoupit

Spotřebitelský semafor, který v prosinci zveřejnil Český telekomunikační úřad, vyvolal velkou nevoli ze strany mobilních operátorů. Ti se takovým způsobem hodnocení většinou nehodlají jakkoli zabývat. Úřad přesto nepoleví a do hodnocení chce zapojit i spotřebitele.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Operátoři neignorují jen semafor, už roky totálně kašlou na celý ČTÚ.

Zařídili si tu super výnosný oligopolní trh s kartelem, kdy z regulátora mají srandu a ještě si stěžují, že jim pomalu vypisuje platební příkazy na zákazníky, případně si dovoluje prudit s jejich pokutami atd...

1 0
možnosti

To neni spatna strategie od CTU a proto se operatorum nelibi. Pro klienty je nic nerikajici slovni hodnoceni nebo vyse nejake pokuty. Semafor je pochopitelny a mohou si dovolit hodnotit i sedou zonu - veci, co se tezko napasuji na poruseni zakona, ale z pohledu klienta je to ... prasarna.

Drzim palce, chtelo to odvahu zavest toto hodnoceni v CR, na zapade jiz pochopili regulatori psychologii spotrebitelskeho chovani a vyberu. Staci rozsirit na dalsi a pak jen pockat, kdy PPF vystavi na infrastrukture sveho CETINu operatora AirMobile se stejnou proklientskou DNA jako ma AirBank. A pak bude semafor u nich zeleny a najdnou vsichni ostatni zacnou take zelenat.

Privital bych, kdyby stejny pristup (semafor) zacala pouzivat treba CNB jako regulator bank a pojisteni. Zatim to museji za ne delat neziskovky typu Institut financni gramotnosti. A hned je videt, kdo odira klienty a kdo ne.

Semafory zde: http://institutfg.blogspot.cz

1 0
možnosti

J88o94s19e85f 41H40o63n72e86š

15. 2. 2016 19:13

Semafor je důsledkem nefunkčnosti ČTU.O2 si v září změní podmínky pro předplacenky a málokdo o tom ví.Já jsem byl postižen resetem kreditu a po hádce s operátorem jsem odhodlaný sim kartu O2 hodit do WC

0 3
možnosti

Chybí sloupeček s nápisem ČTU a od hora dolů rudá barva za výsledky jeho činnosti. Ten semafor je známka neschopnosti a selhání ČTU, operátoři ho ignorují, protože je nesmyslný a poukazuje leda tak na selhání samotného tvůrce, tedy ČTU !!Rv

2 4
možnosti

Já nějak nechápu jak někdo neustále nadáva na toho či onoho operátora. Já konkrétně mám T-mob id roku 1999, a nikdy jsem neměl sebemenší problém, který by nebyl vyřešen. Služební telefon jsem měl léta O2, předloni přešla firma taky k T-mob a vše OK. Kolega má O2, taky je spokojenej, rodiče mají O2 už asi 10 let spokojení. Já nevím, co se pořád někomu nelíbí.

1 6
možnosti

K89a21r35e35l 26V19o20j60t10a

15. 2. 2016 17:16

Nic jsi nepochopil ,hlavně že jsi na fejsbuku a taky určitě spokojen.;-D

5 5
možnosti
Foto

Semafor z principu není pro operátory ale pro lidi. Pokud se lidi rozhodnou že se vyhnou operátorům s červenými puntíky, pak sami svým chováním můžou operátory donutit ke změně. Problém samozřejmě je, když je to tak jak to je - všichni mají červené puntíky až za ušima.

10 1
možnosti

K80a85r48e83l 91V80o39j26t91a

15. 2. 2016 17:20

On je některý bez řeď puntíku?

1 0
možnosti

Já bych čekal, že jestli ČTÚ zjistí, že je u někoho něco nevyhovující (třeba ta přehlednost a srozumitelnost smluv), tak bude svými pákami a pravomocemi tlačit operátora k nápravě. Červenej puntik to nevytrhne.

20 0
možnosti

Trefa do černého, ČTU věci neřeší, trapně puntíkuje, ale ani jak k tomu puntíku přišel pořádně neuvádí.

0 0
možnosti

Možná jenom spotřebitel vybírá co je podle něj nejméně špatné a né to co je nejlepší.

1 0
možnosti

Je to celé šaškárna. Aby to vypadalo že telekomunikační úřad něco dělá. Kdyby se zasadili aby zůstal Husákuv bič na operátory tak by nemusel trapný semafor být. Je to jen tlachání na nic. A výmluvy že na vládu jsou krátký mě nebere. Tak at ten úřad zruší!!!

8 0
možnosti

Telekomunikační úřad v této zemi, je tradičně vůči operátorům bezzubý.Minulého předsedu, by měli ještě teď, zavřít!;-O

3 0
možnosti