Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři semafor ignorují, ale úřad nechce ustoupit

Spotřebitelský semafor, který v prosinci zveřejnil Český telekomunikační úřad, vyvolal velkou nevoli ze strany mobilních operátorů. Ti se takovým způsobem hodnocení většinou nehodlají jakkoli zabývat. Úřad přesto nepoleví a do hodnocení chce zapojit i spotřebitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L30u93k56á30š 58M89u14s84i31l 5883888632983

Operátoři neignorují jen semafor, už roky totálně kašlou na celý ČTÚ.

Zařídili si tu super výnosný oligopolní trh s kartelem, kdy z regulátora mají srandu a ještě si stěžují, že jim pomalu vypisuje platební příkazy na zákazníky, případně si dovoluje prudit s jejich pokutami atd...

+1/0
16.2.2016 13:24

J26o70s87e79f 62D73v90o88r89s18k71y 5674215981583

To neni spatna strategie od CTU a proto se operatorum nelibi. Pro klienty je nic nerikajici slovni hodnoceni nebo vyse nejake pokuty. Semafor je pochopitelny a mohou si dovolit hodnotit i sedou zonu - veci, co se tezko napasuji na poruseni zakona, ale z pohledu klienta je to ... prasarna.

Drzim palce, chtelo to odvahu zavest toto hodnoceni v CR, na zapade jiz pochopili regulatori psychologii spotrebitelskeho chovani a vyberu. Staci rozsirit na dalsi a pak jen pockat, kdy PPF vystavi na infrastrukture sveho CETINu operatora AirMobile se stejnou proklientskou DNA jako ma AirBank. A pak bude semafor u nich zeleny a najdnou vsichni ostatni zacnou take zelenat.

Privital bych, kdyby stejny pristup (semafor) zacala pouzivat treba CNB jako regulator bank a pojisteni. Zatim to museji za ne delat neziskovky typu Institut financni gramotnosti. A hned je videt, kdo odira klienty a kdo ne.

Semafory zde: http://institutfg.blogspot.cz

+1/0
15.2.2016 21:31

J71o80s36e46f 97H85o17n42e93š 7801832180373

Semafor je důsledkem nefunkčnosti ČTU.O2 si v září změní podmínky pro předplacenky a málokdo o tom ví.Já jsem byl postižen resetem kreditu a po hádce s operátorem jsem odhodlaný sim kartu O2 hodit do WC

0/−3
15.2.2016 19:13

M71a26r40i72á29n 68B41e98d49n20á22r38i94k 9391411140488

Chybí sloupeček s nápisem ČTU a od hora dolů rudá barva za výsledky jeho činnosti. Ten semafor je známka neschopnosti a selhání ČTU, operátoři ho ignorují, protože je nesmyslný a poukazuje leda tak na selhání samotného tvůrce, tedy ČTU !!Rv

+2/−4
15.2.2016 18:57

P58a89v78e15l 36Š59v18e61s27t11k39a 3628555859

Já nějak nechápu jak někdo neustále nadáva na toho či onoho operátora. Já konkrétně mám T-mob id roku 1999, a nikdy jsem neměl sebemenší problém, který by nebyl vyřešen. Služební telefon jsem měl léta O2, předloni přešla firma taky k T-mob a vše OK. Kolega má O2, taky je spokojenej, rodiče mají O2 už asi 10 let spokojení. Já nevím, co se pořád někomu nelíbí.

+1/−6
15.2.2016 15:50

K80a89r82e60l 27V90o41j94t90a 6391277718402

Nic jsi nepochopil ,hlavně že jsi na fejsbuku a taky určitě spokojen.;-D

+5/−5
15.2.2016 17:16

P26a33v68e90l 77Š10v88e41s35t27k58a 3668895799

hlavně jsem nepochopil vaši reakci, a s FB nevím co to má společného. Asi mám fakt dlouhý vedení.

+1/0
15.2.2016 19:05
Foto

P63a66v51e39l 69Č86e64r36n56í15k 1568805850570

Semafor z principu není pro operátory ale pro lidi. Pokud se lidi rozhodnou že se vyhnou operátorům s červenými puntíky, pak sami svým chováním můžou operátory donutit ke změně. Problém samozřejmě je, když je to tak jak to je - všichni mají červené puntíky až za ušima.

+10/−1
15.2.2016 15:49

K27a94r86e75l 19V86o76j45t92a 6421477838542

On je některý bez řeď puntíku?

+1/0
15.2.2016 17:20

M95a49r63i64á12n 60B10e60d41n34á86r86i12k 9531611950218

A to tam není puntíkaté ČTU to by byla rudá série ;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+2/−2
15.2.2016 18:59

R84o31b29e12r83t 18B32a70l89a80b91á86n 9302583962

Já bych čekal, že jestli ČTÚ zjistí, že je u někoho něco nevyhovující (třeba ta přehlednost a srozumitelnost smluv), tak bude svými pákami a pravomocemi tlačit operátora k nápravě. Červenej puntik to nevytrhne.

+20/0
15.2.2016 10:19

M31a12r19i39á17n 50B90e77d35n56á65r63i61k 9871321840328

Trefa do černého, ČTU věci neřeší, trapně puntíkuje, ale ani jak k tomu puntíku přišel pořádně neuvádí.

0/0
15.2.2016 19:00

M83a95r30e61k 62H34l92a64v55á41č41e69k

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
15.2.2016 19:35

J29a67r53o14s38l88a80v 51T51e65s13a44ř 1397517769378

Možná jenom spotřebitel vybírá co je podle něj nejméně špatné a né to co je nejlepší.

+1/0
15.2.2016 10:09

J12o58s17e63f 46V61a75š68á49k 5843466520940

Je to celé šaškárna. Aby to vypadalo že telekomunikační úřad něco dělá. Kdyby se zasadili aby zůstal Husákuv bič na operátory tak by nemusel trapný semafor být. Je to jen tlachání na nic. A výmluvy že na vládu jsou krátký mě nebere. Tak at ten úřad zruší!!!

+8/0
15.2.2016 8:43

J58a46n 64V37a96l19e57n58t42a 2140808425399

Telekomunikační úřad v této zemi, je tradičně vůči operátorům bezzubý.Minulého předsedu, by měli ještě teď, zavřít!;-O

+3/0
15.2.2016 6:56

J27a27n 32F82i26a37l14a 7724327665709

Jestliže operátoři semafor ignorují, bude zákazník ignorovat operátory.

+12/−1
15.2.2016 4:52

L60u89b66o75m22í21r 12H66r29a60c48h80o15v21i10n53a 6598592526250

Zákazník je až tak moc ignorovat nemůže, pokud nechce volat jen z okna. Bohužel tam není semafor na "šedé" operátory.

+7/0
15.2.2016 5:49

O13l82g13a 32S58v50o26b11o30d25o90v85á 1234967657

Šedí operátoři jsou v době, kdy většina zaměstnavatelů nabízí dotovaný tarify, zbyteční. Nějak nevidím důvod zalézt k šedivce a čekat, až dopadne jak kdysi největší šedivka Bonerix (Prodejte nám zákaznickou bázi, nebo vás odstřihnem, Vaše O2).

+2/−4
15.2.2016 11:15

K46a28r89e82l 30V91o78j74t19a 6661777508772

Mluvíte za sebe ze jo....nebo za koho?nepochopení? Každej zaměstnavatel to nabízí? Co OSVČ? Bože můj. ..

+3/−1
15.2.2016 17:24

O14l37g59a 22S72v24o54b56o17d63o53v63á 1694847647

Spíš to myslím tak, že dneska není těžký se k takovým tarifům dostat. I kdyby přes někoho z rodiny.

Obecně se spoléhat na šedivku je sporný. Operátoři proti nim zbrojí, odpojují jim čísla... Oprávněně. Šedej operátor jde proti podmínkám, takže jim to těžko vyčítat. Jako OSVČ bych si na šedivku netroufla.

+1/0
15.2.2016 18:31

Z98d45e57n93ě90k 23D43u16b40e68c69k94ý 3217144370228

Bonerix byla 100% dceřinná společnost O2 která byla pouze přejmenována na O2family. To že současně "upravili" některé podmínky, je další věc.

0/0
16.2.2016 8:30

O91l72g74a 33S25v86o40b72o50d82o20v89á 1214367387

Bonerix byl šedej operátor, kterýho O2 koupilo a později přejmenovalo na O2 Family. V podstatě měl Bonerix na výběr. Prodat, nebo skončit. Stejně dopadly i další větší šedivky, který pak O2 přetáhlo právě do Bonerixu (když už byl ve vlastnictví operátora).

T-Mobile šedivky jenom rušil, místo aby je kupoval a Vodafone si nevzpomínám, jestli je nějak řešil nebo řeší.

0/0
16.2.2016 8:54

P65e31t92r 20T20y30č30k55a 6855892929532

Vím o šedivce která jede přes T-M nebo Vodafone. Stačí si vybrat.

0/0
21.2.2016 11:17

J80a13n 54V59a45l13e35n41t71a 2960198405829

Ale jak na to, když data potřebujeme a jak vidno v Česku si mezi operátory,těžko vybereme?

+1/0
15.2.2016 6:57

M57o27j31m49í40r 32S26k29á41l40a 2380882206

Vůbec se nedivím, že se to těm PÍP nelíbí...:-P

+14/−1
15.2.2016 1:10

M27a11r70i51á28n 46B35e92d86n90á46r38i60k 9541181110968

Oni to ignorují, protože je to vedle jak jedle. Pojem "nelíbí" je tedy taky dost vedle.

0/0
15.2.2016 19:06

M93o34j82m78í36r 72S13k34á45l59a 2700362616

No, podle toho jejich prskání citovaného v článku to nevypadá, že jim to nevadí...:-P

+1/0
15.2.2016 20:01

P70e23t31r 55N91o17v39á10k 8545909920

Monopolní mafie / zločinné spolčení (O2, T-mobile, Vodafone) štědře sponzoruje lobbying proti vstupu konkurence!!

-

ČTÚ slibuje cca 15 let vstup 4. operátora a čistě náhodou ;-€ se to nějak nedaří ... !!

-

TRAGIKOMEDIE mafianské republiky ale davu to je jedno ... ;-€

+25/−1
15.2.2016 0:45

P57e63t39r 39N13o12v71á70k 8215399430

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů 8-o ;-€?

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

...

0/0
15.2.2016 0:48

M44a64r36e47k 74H96l48a93v11á75č32e59k

Uživatel požádal o vymazání
+3/−5
15.2.2016 6:29

J39a75n 24V39a97l25e93n67t92a 2780918855779

Co hlava?

+4/−2
15.2.2016 6:58

M18a72r94e42k 56H98l65a50v40á79č85e90k

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.2.2016 19:36

R64o68m63a12n 15M95r91ó81z40e79k 8987378861422

Monopol tří? Spíš oligopol:-P

0/0
16.2.2016 2:21

O94l45g74a 50S84v44o61b95o87d75o97v67á 1284337937

Dobře to vysvětlovali na Cnews. Ani následující aukce 4. opetátora nepřinese. Potřeboval by pásmo, který potřebuje i O2 k dotažení LTE. Šance, že ho O2 pustí, je prakticky nulová.

Jediná šance, jak by se tu mohl v následující aukci rozjet 4. hráč, je po vzoru Swanu. Nakoupit frekvence vhodný pro pokrytí měst a mimo město v roamingu. Což není výhodný většinou ani pro zákazníka.

Jediná a dost možná poslední šance na 4. hráče přijde s uvolněním frekvence 700 MHz.

0/0
15.2.2016 11:18

K44a43r52e16l 60V34o13j89t73a 6941927958772

Jo tu 700 ať daj komukoli jen ne těm třem ...začala by mela.

+1/−1
15.2.2016 17:19

O92l94g15a 69S65v91o54b94o14d45o16v30á 1174667237

Což nebude snadný. Ty tři si to budou chtít za každou cenu rozebrat pro sebe a vybudovat na tom třena IoT síť nebo něco v tom stylu.

0/0
15.2.2016 18:32

M39a97r33i63á17n 84B19e92d52n89á65r44i21k 9711591210488

Jo a ve vládě sedí Marťani a pán od sousedů v 45.utekl na Měsíc, kde má města na odvrácené straně měsíce.

Pane Nováku, kdyby se domluvili, tak neexistují retenční nabídky. Nemyslíte? Nebo máte důkaz svojí konspirační teorie?

0/0
15.2.2016 19:11

M68o10j20m82í12r 61S57k66á11l44a 2480392166

V [>-] vládě ale opravdu nesedí tvorové z této planety...;-D

+2/0
15.2.2016 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.