Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neberte nám „jacka“ z iPhonů, útočí petice na Apple. Úspěch je nejistý

Spekulace o odstranění klasického sluchátkového konektoru u některé z budoucích generací iPhonu a iPadu se datují do poloviny roku 2014. Od té doby Apple představil již dvě nové generace iPhonu a ty 3,5mm jack nepostrádají. Šlo snad jen o výstřel do tmy? Uživatelé mají jasno, rozhodli se pro petici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a51r88o14s19l83a22v 75P56r42u97s62a 9892200412194

nj pokrok by byl sluchatka mit neoddelitelny a svinovaci asi jako na vysavaci ,proste pajenej spoj je neprekonatelnej ;-D

0/0
20.1.2016 18:13

R97a52d57o38m32í14r 95K79r90u70p69i86č44k24a 9134182680455

No nevim, nikdo nema rad zmeny, zvlast kdyz ho to bude stat penize, je ale fakt, ze 3.5 jack je proste uz archaicky vynalez, ktery brzdi dalsi vyvoj. A pokud nekdo ma sanci se ho navzdy zbavit, tak je to urcite Apple.

+2/−2
18.1.2016 21:59

M21a70r94t56i11n 29K39o53ž12í90n 1705926801810

Klasický jack (jak 3.5, tak 6.3) je velice odolný a zatím nebyl překonán ani v profesionální zvukařské scéně. A nemyslím, že by byl zastaralý, doposud nebylo vymyšleno nic odolnějšího a spolehlivějšího, pro mobilní zařízení ideál.

+5/0
18.1.2016 23:29


L60u30d56v68í17k 77G93a91j71d97o43š48í95k 2775613534342

Nesouhlasím.

Konektor typu jack je starý přes 100 let a je to nejnespolehlivější propojení dvou, resp. tří, kontaktů jaké v současnosti můžete u konektoru mít. Nehledě na gigantické rozměry neodpovídající tomu, kolik vodičů se s tím spojuje.

Jeho jediná výhoda spočívá v tom, že je extrémně laciný.

+1/−2
19.1.2016 12:52

R38o27b77i49n 46Ž61i95ž33k28a 2848294226356

Koncepty spalovacího motoru a parní turbíny jsou ještě starší a překonány taky ještě nebyly.

S větším rozměrem přichází také velká odolnost, o které si konektory s minipiny můžou nechat jen zdát (a i tak jsem několik 3,5 jacků rozlámal.)

+3/0
19.1.2016 13:59

L86u19d87v18í66k 86G54a94j39d73o53š49í71k 2605183154502

Kdyby pan Otto viděl dnešní spalovací motor, nejspíše by vůbec netušil, k čemu to zařízení slouží. Tolik k vašemu příměru.

Vy máte dojem, že jack je nějak zvlášť odolný? Myslím, že jsem viděl násobně víc vylomených jacků než poškození všech ostatních konektorů dohromady. Navíc životnost jacku počítaná na počet spojení a rozpojení je oproti jiným řešením naprosto katastrofální. A to jsme pořád jen u "blbých" TŘECH kontaktů.

0/0
19.1.2016 21:50

R77o98m77a61n 52L24a41n44g97e33r 9334504312572

A můžete mi sdělit, co je na tom konektoru "archaického"? Myslíte si, že když se něco používá 100 let, tak je to "archaické"? Jakpak podle vás vypadá konektor budoucnosti? Čekáte snad, že vám to řekne Apple? :-)

0/0
19.1.2016 7:46

L81u65d83v88í54k 39G39a90j17d57o93š64í72k 2385763844532

Pokud byl konektor navržen před 120 lety s ohledem na tehdejší výrobní technologie, tak je prostě dnes archaický. Archaické jsou dnes už i konektory vymyšlené před 60 lety - například D-sub.

0/0
19.1.2016 13:17

P90a81v50e84l 51F59l81a71j76š53h20a42n63s 5130737816905

Kolo bylo vynalezeno před několika tisíci lety. Dle Vás bude tedy asi na čase vyměnit kola na autech za čtverce. ;-)

+1/0
19.1.2016 13:41

L86u64d82v16í77k 75G59a70j51d82o96š79í85k 2645583534422

Až budeme mít něco lepšího než kolo, tak ho nepochybně vyměníme za to lepší. Zatím se tak nestalo. Takový Maglev pořád není dostatečně primitivní, aby dokázal kolo plně nahradit.

V případě jacku ovšem existuje tucty lepších řešení. :-)

0/0
19.1.2016 21:54

P51a10v45e15l 32F83l22a21j10š29h95a36n13s 5830227726845

Tak buďte konkrétní. Já třeba pro svůj případ ho neznám. V iPhonu je relativně kvalitní (pro mé uši určitě) DAC a mám k němu kabelem připojené špičkové Etymotic, které jsou velmi lehké a malé a jentaktak se tam vejdou 3 pásmové měniče. Jaké lepší řešení nabízíte, abych si nepohoršil?

0/0
19.1.2016 22:19

R73a92d78o75m24í31r 79K43r68u61p11i85č21k93a 9654982220125

Uplne stejne sluchatka pripojene nejakym miniaturnim konektorem nejlepe tim samym jakym se nabiji, cim mene der v telefonu tim lepe. Nemusite se bat, ze pokud Apple zavede novy konektor, ze se tomu vyrobci kvalitnich sluchatek rychle neprizpusobi. A konkurence pak bude nasledovat velmi rychle. Vzdyt ti od Applu zkopiruji i to, co nejpve kritizuji jako silenost (viz. treba nevymenitelna baterie, absence SD karet atd.).

0/0
21.1.2016 16:29

P37a75v68e13l 51F70l15a57j78š33h66a66n70s 5330937216705

Vidíte to jak Hurvínek válku.

Problém musíte rozdělit na dvě možné větve:

1) Externí DAC ve sluchátkách - pak není problém použít Lightning nebo třeba USB Type-C. Já v tom ale problém vidím, protože neznám kvalitnější DAC v externích sluchátkách, než je (nejen) v iPhonu. Jsou vyjímky typu Sennheiser RS-175,195 atd., ale to jsou domácí sluchátka, kde je na to prostor. Pokud máte špunty, přicházíte o výhodu skladnosti. Musíte někde na kabelu mít další krabičku.

2) DAC v telefonu - pak s Lightning a USB-Type C máte smůlu, protože nemají analogové piny použitelné audio výstup. Takže stejně tam musí být jack (nebo jiný konektor) s analog. výstupem. Otázkou je, čím by si Apple pomohl, když by 3,5 mm jack nahradil nějakým novým. Možná by mohl přejít na 2,5 mm, aby zmenšil rozměr, to by se ještě zkousnout dalo. Ale jinak na tom není co nového vymýšlet. Je to stále jen analogový výstup.

0/0
21.1.2016 18:49

K79a76m27i29l30a 11P46a69i81t36l10o16v62á 2966243110559

Radila bych moc neremcat a nepeticovat, nebo se Apple naštve a budeme muset kvůli nabíjení přesekávat zásuvky... ;-D

+5/0
18.1.2016 21:34

L45u14d81v31í32k 72G27a45j97d22o75š96í37k 2175733504242

Apple se nenaštve. Udělá si to jen tak jak myslí že to je pro vývoj jeho zařízení dobře a nebude se ohlížet na remcání lidí-laiků, kteří se na věc dívají svým zkresleným a neuceleným pohledem.

Jestli myšlení Applu bylo chyba nebo ne může ukázat až čas. Z historie ale víme, že u většiny podobných rozhodnutí se nemýlil.

+2/0
19.1.2016 13:21

V88i80t 91O80t35a38h97a30l 5255700989944

" vidí jen snahu Applu zbohatnout na uživatelích". Co je to za blábol? Všichni přece vědí, že charitativní organizace Apple vyrábí své výrobky za účelem šíření nových technologií a také z důvodu podpory multikulturní integrace (proto jej má taky polovina uprchlíků). Vždyť je rozdává skoro zadarmo.

To si fakt někdo myslí, že to Apple dělá kvůli vlastnímu zisku?

I kdyby každá verze měla nový konektor, je to proto, aby si každý mohl vybrat, který se mu subjektivně zdá nejhezčí. Takže pro vaše vlastní dobro

+2/−1
18.1.2016 20:38

M81a18r65t21i34n 29D22o89k48t16o58r 5819318187356

To co nadávají tak to nekupujte, je to jednoduché jak facka. Sám mám jabko, které už dochází a po pravdě sám nevím čím bych jej nahradi,l když nechci jabko ani android.

0/0
18.1.2016 19:28

J49a41k74u61b 58S90ú73k25e31n29í30k 1178150609

Windows. Nebojte se toho:-)

0/0
18.1.2016 20:11

J16o60s73e32f 63S88v56o64b71o18d94a 7836122179394

ja jsem wokna na mobilu mel.. a spatne to nebylo

0/0
18.1.2016 23:22

M98i69c72h10a88l 66Ž55á62k 8219170319652

Je poznat, že Steve už není...

0/0
18.1.2016 19:19

J85a45n 89N27á24d60v82o86r41n36í28k 7423608695767

?

0/0
18.1.2016 20:36

L33u79d77v56í82k 43G25a61j55d29o27š47í15k 2535493664112

Tak zrovna tohle je přesně v jeho duchu.

+1/0
19.1.2016 21:57

P96e12t20r 74Č54e93r43m10á24k 9748135809370

Amíci jsou koukám ještě větší socialisti než by si člověk pomyslel. Chtít soukromé společnosti určovat jaký výrobek má produkovat je opravdu snad jen vtip... Hlavně že nechybí povinná zelená zmínka o vlivu na přírodu.... Rv A počet signatářů je taky zatím k výsměchu.

0/−3
18.1.2016 18:52

J22a40k22u43b 75S84ú64k33e86n49í34k 1898690109

Jak mají fanoušci vzkázat výrobci, co by si přáli/nepřáli v dalším výrobku?

Ta petice samozřejmě není závazná, víme?

+1/−1
18.1.2016 20:11

P75e54t39r 47Č74e34r31m40á50k 9938315389450

Jo ona by dokonce mohla být závazná, že by jako apple "musel" vyrábět co si přejí zákazníci? Tak to by dokonce překonalo socialismus! 8-o A fanoušci nemají co komu vzkazovat nějakou peticí, výrobce něco nabízí a buď o to zákazník má zájem nebo ne, takto funguje trh, a vzhledem k postavení a výsledkům applu evidentně ví jak na to.

0/−1
19.1.2016 11:01

J76a41k18u40b 44S34ú43k88e14n14í39k 1688840429

Závazná ani být nemůže. Nevím, co to plácáte.

A fanoušci mají co psát petici. To je jejich právo v demokratickém světě. Stejně jako má výrobce samozřejmé právo se na tu petici následně vykašlat.

Můžete si napsat petici na co chcete a poslat ji komu chcete a on se s ní může nebo nemusí zabývat. Tomu se říká svoboda;-)

0/−1
19.1.2016 12:26

L23u56d76v30í14k 53G27a87j70d76o10š77í58k 2955703454892

Ano :-)

0/0
19.1.2016 13:23

P14e39t17r 32Č25e56r15m10á55k 9808945709250

O závaznosti jste začal plácat vy. Právo zákazníků je si vybrat který výrobek si chtějí koupit, nikoliv se formou petice domáhat jaký výrobek to má být.

Se svobodou to nemá co dělat. Rv

0/0
19.1.2016 14:50

J70a62k41u20b 74S62ú30k89e76n21í56k 1168640179

Já psal že petice NENÍ (logicky) pro výrobce závazná a že jde jen o formu komuninace fanoušků s výrobcem. Že by měla být závazná (proč8-o) jste se divil vy.

Není to domáhání, je to vyjádření názoru. Ať si to Apple přebere sám.

+1/0
19.1.2016 16:07

P61e85t37r 71Č53e24r10m98á60k 9618275669510

No právě, to je snad samozřejmost že není nijak nzavazující, to by už opravdu byl vrchol, takže proč to zmiňovat.

A vyjadřovat svůj názor můžu ve volbách, a né v petici soukromé firmě. O tom že si to apple přebere sám nepochybuji, dnes a denně prokazují že to dělají tak jak chtějí oni. R^

0/0
19.1.2016 16:56

J76a73k33u58b 56S71ú98k24e67n67í83k 1438500549

"vyjadřovat svůj názor můžu ve volbách, a né v petici soukromé firmě"

a) Jak volby ovlivní produkty Apple?

b) Kdo to zakázal? Nevšiml jsem si...

0/0
19.1.2016 17:18

P22e92t81r 11Č67e17r93m28á72k 9838365799700

můžete si zvolit opět socialismus a apple se znárodní a pak může pracující lid určovat co má firma dělat. Do té doby je to soukromá společnost a co dělá nebo nedělá je zcela její věc.

0/0
19.1.2016 22:04

J25a20k10u24b 52S33ú85k55e66n28í64k 1838160499

Ano, je to její věc a je to tak správně. To ale neznamená, že k tomu nikdo nesmí sdělit svůj názor, ne? Zda se mu bude věnovat je pak zas na ní, a tak je to dobřeR^

0/0
19.1.2016 22:28

P48e93t11r 93Č30e97r12m17á27k 9588935199720

Názor mít můžete, sdělovat ho někomu můžete jen když to toho druhého zajímá a ně formou petice. Demokracie není anarchie R^

0/0
21.1.2016 10:28

J32a14k88u95b 77S84ú56k88e24n53í24k 1608560949

Mě také váš názor nezajímá a stejně mi ho sdělujete;-D

Stále jste mi nevysvětlil, kdy a kdo zakázal psát petice...ale chápu, že apple ovečka neví, co je demokracie;-)

0/0
21.1.2016 12:51

P87e93t38r 96Č94e27r67m98á27k 9778625389770

Aaa když dochází věcná stránka věci, zkoušíme to jinudy, okopávat kotníky jde snadno ;-) ale chápu že androidí socky princip demokracie nikdy nemůžou pochopit.

Tady jste na diskuzním fóru a to je přesně ta platforma kde si může každý psát co chce. Můj názor vás evidentně zajímal, protože jste na něj reagoval ;-)

0/0
22.1.2016 16:00

J62a97k60u15b 14S79ú10k81e65n69í49k 1788370269

Koukám jak máš omezené vidění světa. U vás nic neobvyklého.

Android nebo iOS, nic jinýho neznáš. A Androidi jsou socky, jasný;-D

Asi nezapadám do schématu, když jedu na WPR^

0/0
22.1.2016 18:14

P35e94t79r 50Č46e35r19m17á78k 9298635759500

O tom co znám nebo neznám nemáš ty naštěstí ani ponětí, na systém označovaní uživatelů podle používaného systému jsi zde najel ty, i když zase budeš pochopitelně tvrdit opak ;-)

0/0
30.1.2016 11:56

J72a15k35u36b 67S10ú31k57e38n18í48k 1438590749

Netřídím lidi, třídím tebe. Ty jsi klasická "ovečka". V mém okolí používá iPhone ledaskdo, ale takového neznalého blbečka jsem mezi nimi naštěstí zatím nepotkal. Tebe by měli dát do muzea;-D

0/0
30.1.2016 12:08

P38e28t53r 58Č68e78r91m72á29k 9758415369280

Ty si radši utřiď myšlenky, evidentně s tím máš problém zdaleka největší, do složitějších věci se nepouštěj, podívej jak to pak dopadá, máš ostudu až na půdu, a domněnka že začneš urážet uživatele applu (ke kterým jsem se já nijak nehlásil) a vyřešíš tím svoje bludy korunované tím že se přihlásíš k windows (koho to zajimá že jo?;-)) je jednak neoriginální (urážet ostatní když už nestačím na vedení diskuze) a jednak zcela marná - teď seš za hlupáka pro uživatele všech platforem, jak těch co jsi pourážel tak těm co jsi zostudil že mezi ně patříš. Gratuluju, a přitom stačilo být zticha a doufat že tvůj blábol zapadne R^

0/0
30.1.2016 18:56

J69a83k78u95b 39S62ú16k94e55n39í12k 1498560799

Ty jdi fakt korunovanej;-D Jediný, kdo tu mluví z cesty jsi ty. Nevíš co je demokracie, nevíš, co znamená slušná komunikace, neznáš stud, rodiče tě nenaučili, že lhát se nemá a ještě to takhle vytrubuješ do světa. Pokud jsi ze sebe chtěl udělat trotla, tak se ti to podařilo. Někdo prostě neví, kdy přestat, žejo;-)

Jsi hloupý. To není urážka. Objektivně jsi nepříliš inteligentní internetový machýrek.

0/0
30.1.2016 19:57

P86e26t55r 45Č89e70r96m90á62k 9298595849820

Právě že tys absolutně nepochopil o čem je demokracie, to není žádná volná svoboda ani anarchie jak ty se domníváš, a prvek jako petice neslouží ke sdělování podnětů zákazníků.

To že to nevíš se dá ještě pochopit, holt nemůže být každý vzdělaný, otázka proč se ve svých neznalostech ještě vyžíváš a z neznalého se děláš hloupého Rv

Snaha popřít co jsi napsal je opravdu docela vtipná, ale asi se řidíš heslem že stokrát opakovaná lež se stane lží a v tom množství příspěvků se ztratí. Bohužel pro tebe - neztratí.;-)

0/0
30.1.2016 20:53

J77a53k38u92b 98S48ú39k47e78n41í78k 1858370639

Vím, co jsem psal, na rozdíl od tebe;-)

Demokracii nerozumíš - ale to nemá smysl ti vysvětlovat. Napsat petici (tedy de facto hromadný dopis) není anarchie. Pokud by to možné nebylo, PAK by nebyla demokracie. Ale nevím, proč se to snažím vysvětlovat takovému přerostlému dítěti:-/

Vtipná je tvá narážka na vzdělání- toho se ti totiž (na rozdíl ode mě) zjevně v dostatečné míře nedostalo, jinak bys tu takhle hloupě neplácal. Komediante;-D

0/0
30.1.2016 21:29

J29a97k25u14b 12S88ú90k75e26n82í84k 1708390369

Moje rada pro vás: Pokud jednou napíšete blábol, je lépe se v něm dále nevrtat. Snahou o krkolomné obhajování onoho blábolu jen rozmazáváte pomyslné lejno na podrážce;-D

0/0
19.1.2016 22:31

P16e64t28r 21Č55e83r62m66á62k 9408625199180

Velká rada pro vás - když už jednou začnete psát bláboly na téma závaznosti petice, tak jste buď natolik inteligentní že poznáte svůj nesmysl a omluvíte se a nebo to alespoň utnete. No a nebo nejste natolik inteligentní a neuvědomíte si to, a pak se v tom budete utápět víc a víc, přičemž kopání nožičkama okolo vám nepomůže;-) Takže příště radši nepište nic, ušetříte ostudu sám sobě a čas nám oběmaR^

0/0
21.1.2016 10:32

J11a55k47u69b 18S36ú51k98e74n58í26k 1708920179

Krásná demagogie. O závaznosti petice jste začal sám, a teď se to snažíte otočit.;-D Vidím, že jste si mou radu k srdci nevzal. Vaše škoda, máte dát na chytřejší;-)

0/0
21.1.2016 12:47

P61e69t52r 32Č69e22r32m81á59k 9298335119730

O závaznosti petice jste psal první vy, to si to může každý snadno přečíst o pár příspěvků více. Takže snaha to zpochybnit je opravdu docela vtipná, nadruhou stranu mě to je jedno - každý kdo zvládá číst psaný text si udělá obrázek sám ;-)

Takže přečíst znova co jsem vám vřele doporučil, zatím stále systematicky prokazujete ty známky inteligence menší a menší. Rv

0/0
22.1.2016 16:03

J95a65k67u62b 94S93ú87k45e38n55í74k 1588280409

Zase lež. Psal jsi že někdo něco diktuje Apple a já naopak psal, že je petice logicky NEZÁVAZNÁ, takže nikdo nic nediktuje. Takže se tu bavím nejen s hlupákem, ale i lhářem.:-)

0/0
22.1.2016 18:17

P60e57t47r 57Č27e47r32m92á24k 9398705509860

Snažit se popřít co jsi napsal sice můžeš jak chceš, ale marná snaha, je to dané. Teď se můžeš snažit svoje myšlenkové pochody prezentovat jak chceš, ale opět se jen víc a víc utápíš ve svých konstrukcích Rv;-)

0/0
30.1.2016 11:59

J35a50k35u23b 68S43ú39k84e41n22í62k 1328810579

Tak tohle už bylo slabéRv;-D... Víš, máš smůlu - on si to každý může přečíst. Tak nelži.

0/0
30.1.2016 12:06



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.