- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každej z operátorů je pěkně dlouhá pánská genitálie, jsou domluvený, konkurence neexistuje.
trošku nepřesná informace: "O2 kredit nevrací a ani neobnovuje propadnutý kredit při pozdějším dobití kreditu." Při dobití 100-499 Kč po 6 měsicích tato informace platí a zbývající kredit propadne, při dobití 500 Kč a více kredit platí 12 měsíců a pokud vám něco z něj zůstane po roce, tento po dalším nabití nepropadá. Jen pro upřesnění. NEPRACUJU pro O2, jen využívám tyto služby a jsem o tomto informovaný. :-) .... Jinak chtělo by to řádnou změnu, vhodnou i pro zákazníky.
pokud neprijde 4. operator
což by zvířilo stojaté smradlavé vody v ceskem telekomunikacnim rybiku nebo lepe TUNELU .... tak se nic nepohne
a ta MAFIE se nam bude tlemit jake jsme ovce a ze je (mafii, lobbisty, tunelare) jeste obhajujeme
btw: kdo z vas ma moznost podnikat v monopolnim odvetvi ktere za drobne vsime nastavuji lobbisté, mafie, kmotři, tuneláři napojení na státní správu a politiky?
Stačí se vykašlat na provařenou trojku a přejít k některému slušnému virtuálovi. Osobně neznám férovějšího a důvěryhodnějšího, než je Odorik. A recenze (např. "tabule cti a hanby" na Tarifomatu) to jen potvrzují.
pokud by nize bylo alespon 300 - 500 tis lidicek
verim ze by si tolik mafie mozna nedovolila ...
Nechceme předražené mobilní volání a služby
ČTÚ se fakt na nic jiného než omalovánky nezmůže.
Dál co? Plánujete znárodňovat?
Já osobně bych k žádnému z nich už nikdy nešel!!!
Byl jsem 10 let u t-mobile a platil jsem jak mourovtej ...
Teď jsem skoro dva roky u mobil.cz a šetřím prašule!
Fakt nehci dělat nikomu reklamu, ale je spousta virtuálních operátorů
a tak si jen stačí vybrat než platit zlodějům!!!!!
mobil.cz je T-mobile.
http://data.idnes.cz/soubory/websites/A150601_ARK_026_OP_2015.PDF
Je krasne videt, jak je srovnani je k nicemu, protoze to je z deste pod okap. Operatori jsou jeden horsi nez druhy a evidentne tam funguji kartelove dohody.
Jo, Vodafone byl takový jiný, docela dlouho mu to vydrželo, ale za poslední 4 roky značně zmolochovatěl a je stejný jako ty dva ostatní. Ještě tak r. 2009 by semafor dopadl dost jinak...
Struktura smluvních dokumentů - Vodafone si zakládal na tom, že jsou stručné a přehledné. Dneska je jim to naprosto jedno.
Sjednávání smluv - tomuhle bodu moc nerozumím, co tam bylo posuzováno
Možnost vyzkoušení - to bylo vždycky asi za stejných podmínek jako nyní
Automatické prodlužování - když žádné smlouvy se nesepisovaly a podmínkou levnějších tarifů nebyly, tak nebylo co prodlužovat
Smluvní pokuty - dřív nebyly účtovány, prostě jen blokace služby, za poslední dva roky už jsem chytil dvě (z toho jednu doteď pořádně nevím proč, protože mi byla naúčtována až poté, co jsem vyúčtování zaplatil)
Jednostranná změna smlouvy - pokud se měnily tarify apod., tak vždy o tom býval spotřebitel informován, no a smlouvy se neměnily, protože žádné nebyly...
A ještě bych přidal jeden červený terč: Kartelová dohoda o cenách - dnes prakticky stejné ceny napříč operátory za stejné služby, dříve byly rozdíly, variabilita tarifů apod.
Asi po 13 letech operátora změním, ale sám nevím, kam... všude mi to přijde stejné.
A to jsem ještě zapomněl na to, jak jsem před 2 roky podruhé v životě reklamoval vyúčtování a trvalo to 4 měsíce. Poprvé jsem to dělal před 8 lety a vyřízeno to bylo jedním telefonátem.
Taky mi přijde podivuhodné, že je operátor za své chování oznámkován i v případě že je to (dle slov samotného ČTÚ) "neférové", tedy za hranou zákona. To mi přijde na hlavu. Sami tedy ví že to je za hranou zákona a místo toho aby řekli "to a to a to napravte jinak do roka končíte" (nebo něco v tom smyslu) tak milého operátora, u kterého porušení zákona našli oznámkují jako ve škole? No to snad ne..
Skutečně je mi z toho smutno jaká stupidita musí na tom úřadě vládnout.