- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě u TM na některých (i frekventovaných-beztunelových) místech vypadává signál i když bych telefon vystrčil z okénka automobilu.
A mohl by mi nějaký ten "odborník" z TM vysvětlit, proč mám na stole v obýváku signál nula, a pokud telefon zvednu do výšky 1m nad podlahu, což je asi o 40cm výše, mám signálu 1/2 (místnost s výhledem na vysílač). Ale, pokud přejdu do chodby, která je v samém středu bytu (teoreticky by se měla úroveň signálu snížit), signál skočí na plný. Stejný problém na mnoha jiných místech, kde před zaváděním LTE problém nebyl. Poslední dobou mi je telefon opravdu k ničemu, když se nikam nedovolám a nikdo mě. Vážení z TM! Telefon bez signálu je Vašim zákazníkům opravdu k h...u.
1. najít články o mikrovlnách a interferencích (jinak bráno na středních školách ve fyzice)
2. doma můžete mít spoustu kolidujících vysílačů
3. vaše tělo se stává podružnou anténou (zkuste dálkovým ovladačem odemknout auto bez přitisknutí k vašemu tělu a s přitisknutým třeba k hlavě - a budete se divit jaké bude rozdíl ve vzdálenosti)
4. ...
hlavně že blbouni ruší LTE pozemní vysílání na 59. kanále a nikoho to nevzrušuje
čistě technická .. přemýšlím, jak jste sledovali sílu signalu v zadní kapse sedícího řidiče ..
Ze by na to byla aplikace, která zaznamenává úroveň signálu v case?
V autě mám na sluneční cloně HF z Lidlu za 444Kč, velice slušné, ale stejně většinou mobilem i naviguji, takže je tam, kde logicky lze očekávat dobrý signál. Zvuk lze pustit přes to HF nebo použít hlasitý odposlech z mobilu (Note II ozvučí celý auto ... )
A já si říkal, že mám špatný příjem, když mám mobil ukrytý v rezervním kole v autě a volám pomocí bluetooth sluchátka.
A ono je to zapříčiněno tímhle.
Děkuji týmu vědců, že po tak dlouhé době přišli na to, kde je zakopaný pes.
v autě by se měl řidič hlavně věnovat řízení, potom to vypadá na silnicích tragicky, jezdím každý den a je to divočina
A od toho jsou právě mobily a on-line navigace.
Diskutující Václav Doksanský s prominutím asi moc rozumu nepobral. To máte doopravdy představu, že výzkumníci vzali mobil, vydali se na cestu a v jednu chvíli změřili signál v jednom místě auta, za kilometr dál v jiném a podobně? To fakt nemůžete myslet vážně, ne? :-) Ale jako pobavil jste, to jo. Ostatně stejně jako pár lidí, co Vám dalo plus... pokud to nebylo ze soucitu. Omlouvám se za přímější slova, ale styl, jakým jste to napsal vy ("oni jsou hloupí, já to vím nejlíp"), si to žádá.
Přečetl jsem si příspěvek pana Doksanského a připojuji se k němu.
Ano, jaký význam má pro měření zeslabení signálu to, že se měří v jedoucím aut za provozu. Snad jenom to, že se nikdy nepodaří zopakovat stejné podmínky.
Myslím, že pan Dolanský navzdory vašemu hodnocení má rozumu dost natolik, aby uměl kriticky uvažovat. Což se nedá říci o výpotcích dnešního vzdělávacího systému, kteří dokáži sice ohromit esejem na cokoliv, vyargumentovat že 1+1 nemusí být za každé situace 2, ale sežerou kde co (zvláště z České televize) i s navijákem.
500 krát? Opravdu? Já mám mobil vždy v kapse kalhot a žádné problémy se signálem nepozoruji. Telefonuji přes bluetooth parrot.
Patrně jezdíte v oblasti s kvalitním signálem. No tom není nic k podivení...
500 krát? To znamena,ze jejich signal byl uplne mimo displej...:-))
Taky mi to něco připomnělo... "Zmatl šachového velmistra Capablanku nezvyklým tahem na G16, cimz se ocitl zcela mimo šachovnici"