Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Záchranná brzda pro Windows Phone selhala. Android aplikace nebudou

Microsoft v rámci letošní konference Build oznámil, že Android a iOS aplikace by měly díky speciálnímu nástroji v budoucnu fungovat i na systému Windows Phone. Zatímco na portu iOS aplikací se stále pracuje, vývoj nástroje pro konverzi Android aplikací byl zastaven.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D61r20a55h97o93m91í74r 77S57t79r49o28u24h73a92l 4455218632854

Kdyby microsoft neblokoval vývoj aplikací pro windows phone ze sedmiček, dělal by si prográmky každý, kdo by po tom zatoužil. Jenže jenže...

+1/−1
18.11.2015 15:11
Foto

V58á89c27l10a41v 58L10i36p73a77v85s72k43ý 9426807110257

Ale on je neblokuje. Jen jsou nekompatibilní. MS však vydal nástroj pro vývojáře, kde každý mohl za pár minut aplikaci upravit pro WP 8

+1/0
19.11.2015 6:41

M92a72r24t54i51n 79P60a64v57e43l71e80k 5280567335715

No,alespoň to nedopadne takhle.

http://svetaplikaci.tyden.cz/google-musi-zaplatit-pokutu-vysi-17-milionu-dolaru-sledovani-ios-uzivatelu/

0/0
17.11.2015 19:15


G83a28b83r79i77e66l 52H62o74r62t89e81n 9861819263914

Nedopadne, protože se šmírováním musíte dobrovolně souhlasit v EULA, jinak systém nesmíte používat.:-)

+1/−1
17.11.2015 20:36

M38a29r45t25i74n 88P16a19v65e45l82e24k 5380557555315

Proč potom ta pokuta?;-)

+1/0
17.11.2015 21:10

G17a96b93r22i74e23l 42H83o37r33t29e17n 9681299853314

Mea Culpa. Microsoft tak nedopadne, protože si vynucuje paušální souhlas se šmírováním v EULA. Google v popsaném případě tuhle možnost neměl.:-)

0/0
17.11.2015 21:51

L12u95d17v80í19k 94G23a18j27d29o86š66í16k 2965583124562

Microsoft a iOS je trochu něco jiného. Nemyslíte? ;-)

0/0
18.11.2015 11:21

E73n26r60i57c73o 81V65a11n 74S98a75m67o13n85e 2577457978375

Windows Phone je mezistupeň mezi tlačítkovým telefonem a smartphonem. S iOsem se měřit nemůže a s Androidem už vůbec ne. Hateování hrstky stoupenců wp tomu rozhodně nepomůže. Dokud Microsoft nepochopí, že kachličkové obludárium naprosté většině lidí nevyhovuje, stále bude představovat mizivé zastoupení na trhu...

+3/−13
17.11.2015 13:27

M61a82r75t66i39n 20P43a30v78e15l74e81k 5390747615635

Dnes jste enormně zmaten Enrico - mezistupeň je spíš Android,který Andy Rubin připravoval pro tlačítkové telefony,ale po představení iPhonu narychlo předělával podle vzoru iOS.

Mimochodem,lézt do článku o WP,navážet se do něj a současně blekotat o hejtování příznivců WP už zavání ztrátou soudnosti.

Vedle máte hezký článek o další bezpečnostní díře v Androidu - jako fanda Androidu by jste měl být tam a nepředvádět se tady.;-)

+11/−4
17.11.2015 14:02

G43a29b72r84i18e86l 22H18o45r50t42e18n 9961379583574

Pohledem do té diskuze zjišťuji, že se tam (podle očekávání) hlavně ukájí Android hateři, přičemž u jednoho v minulosti dokonce soud nařídil psychiatrický posudek. Takže moc nerozumím vaší kritice.;-)

A propos, vy se opravdu domníváte, že je Android po osmi letech vývoje a známém růstu do současného podílu na trhu stále tím stejným "mezistupněm", za jaký by se dal označit v roce 2007?

+4/−2
17.11.2015 14:41

M97a98r24t56i96n 58P31a46v40e61l86e94k 5980277455915

Nevím,jen jsem přemýšlel co asi našeho Enrica vedlo k jeho bystré úvaze o tlačítkových telefonech.Vy chápete jeho duševní pochody?Pokud ano přibližte mi je - on sám to zjevně nezvládne.

0/0
17.11.2015 16:29

G50a32b23r26i34e51l 66H73o69r67t31e88n 9771349323504

Patrně jde o odkaz na největší bolest systému WP, tedy že MS vývojářům dovolí maximálně malovat okýnka, když to zjednoduším.

http://wmpoweruser.com/high-profile-windows-phone-developer-complains-of-ridiculous-restrictions-android-and-ios-dont-have/

Uvidíme, jak si s tím poradí WT.:-)

+1/−1
17.11.2015 20:20

M27a82r40t60i14n 65P83a97v36e54l55e10k 5270187285145

Tohle je už mimo můj záběr.Jako uživatel vyšší zabezpečení vítám(tuším,že WP neměl zatím žádný bezpečnostní problém),na stranu druhou asi představuje pro vývojáře brzdu.Ale to opravdu nemohu posoudit a pochybuji,že Enrico zná bolesti WP až takhle do hloubky.

0/0
17.11.2015 21:13

G49a66b74r23i42e32l 55H41o49r85t39e37n 9411679153394

Vycházím z jeho stížnosti na dlaždice - to je totiž vývojáři kritizováno často a hodně, že MS jim nedovolil nabídnout alternativu ani v takto základní věci. Na Androidu patří alternativní launchery k nejčastěji instalovaným aplikacím a některé kvalitou dalece (bez přehánění o světelné roky) předstihují základ od výrobců, přitom i ten je většinou lepší, než dlaždice - a že je většina lidí nemá ráda asi nikdo soudný zpochybňovat nebude.

0/−1
17.11.2015 21:57

M65a67r49e26k 64H78r35u83b98y 6187302181838

Hmm, iOS tusim take nema moznost zmeny launcheru, BB taktez. Takze z pohledu vetsiny jde spis o klad ;-)

0/0
18.11.2015 9:24

G34a86b16r16i30e27l 40H81o61r39t56e92n 9191739323284

iOS + BB + WP jsou v těžké menšině proti podílu Androidu na trhu.:-)

+1/−1
18.11.2015 12:11

M84a29r46e48k 52H98r69u76b76y 6447832541318

Mam samozrejme na mysli pocet systemu, nikoli uzivatelu. Mmch. tech uzivatelu, kteri si na Androidu dokazi zmenit launcher bude take silna mensina ;-)

+1/0
20.11.2015 0:51

E18n38r12i44c55o 54V48a77n 92S86a13m77o11n62e 2937127378655

Tahle vaše bajka už trochu nudí. Co si povídal Rubin s Jobsem apod. je irelevantní. To bysme mohli diskutovat stejně o záchraně applu Gatesem apod. Vycházím s každodenní zkušenosti s androidem, wp a iosem, stejně tak jako z oficiálních dat. Zkuste trochu studovat a přemýšlet, pak hateovat... ;-)

0/0
17.11.2015 15:26

M69a56r16t71i20n 10P42a64v34e26l38e39k 5840427845605

Už jsem se nastudoval dost.;-)Nicméně mi vysvětlete jak jste dospěl k první větě - té o mezistupni.Nejednalo o se pouze o bezmyšlenkový výstřik a trapný pokus o kopnutí do WP,že?

0/0
17.11.2015 16:35

I52v10a53n 57O62d28e83h50n91a41l 5436700511463

Nutno dodat, že se jedná pouze o spekulaci, MS pouze potvrdil že Astoria ještě není připravena, což není žádné překvapení, už z před několika měsíci uniklých dokumentu bylo jasné že Astoria nebude dříve než v příštím roce. Ze stejného důvodu byla Astoria dočasně odstraněna z preview buildu, protože tam zatím nemá co dělat (Astoria není a nemá být v první verzi Windows 10 Mobile). MS nijak nepotvrdil ani nenaznačil že by byl projekt zastaven, jde pouze o spekulaci.

Na druhou stranu, android aplikace mi na Windows vůbec nechybí (a to nechci rozebírat jejich spolehlivost a bezpečnost), ve store je kolem 700tis aplikací a vybrat si lze ve všech případech. Dlouho dobu používám jak Android tak WP, a dogma že pro WP nejsou aplikace už dávno neplatí.

+4/−1
17.11.2015 10:43

J16a27n 86Č45e16r82m51á55k 5706973619118

Tak v aplikacích problém nevidím, sice některé důležité chybí, ale většinou za ně lze nalézt adekvátní náhrada. Jde spíše o to, že se o malé základně aplikací začalo mluvit už od počátků WP (což byla pravda, ale vcelku logická) a tahle představa v uživatelích bohužel přežívá dodnes a pořád se najdou ti, co budou tvrdit že se situace nelepší. Já jsem tenhle problém vyřešil jednoduše, smartphon s WP kvůli stabilitě, kterou považuji za prioritu, a iPad kvůli aplikacím. Zatím jsem nenarazil na situaci, ve které bych v terénu se smartphonem potřeboval tak nutně chybějící aplikaci, aby to nepočkalo na doma, kde mám iPad. Nyní mám BlackBerry a situace ta samá.

+10/−2
17.11.2015 7:57

M37a39r72t78i10n 36K80r25o68u75p73a 2341583659490

Microsoft dělá spoustu krkolomných kroků které na první pohled moc smyslu nedávají a když na tom udělá spoustu práce tak celou věc odpíská (např. Win RT). Vypadá to jako bezradnost managementu - "co s tím asi tak budeme dělat pánové?". Jestli to takhle půjde dál tak celkem funkční WP úplně utopěj v obrovskejch investicích.

+1/0
16.11.2015 23:46
Foto

P44ř41e78m42y79s83l 72K94y51s14e15l13á20k 3161333414515

A navíc myslím, že by se WP vystavily možnosti zaplevelení systému spamy, reklamou a viry. Celkem ten krok chápu a schvaluji.

+21/−7
16.11.2015 22:53
Foto

P65ř73e35m83y70s81l 23K78y33s31e75l70á91k 3211343934455

Kdo by ten odpad z Androidu potřeboval? Vše co potřebuji ve WP mám.

+21/−14
16.11.2015 22:51

M60a12r86t61i41n 98K43r85u51t84ý 1388581749585

Očividně Vám toho stačí málo. Buďte rád.

+5/−3
17.11.2015 20:41

V43r46a45t70i55s25l84a48v 53K84a54l55i69c73h 3526185525311

Nikdy jste neuvazoval o dronu ?

0/0
5.1.2016 11:21

J41i45ř18í 58B89r41u10n77c53l32í63k 4138680673304

Důležité je aby WP dál pokračoval. Pro nás spotřebitele by měla být konkurence důležitá, protože nakonec můžeme jen vydělat. A jinak na WP nedám dopustit, snad to udrží a někam dotáhnou...

+21/−4
16.11.2015 22:34
Foto

T33o64m93a27s 20V31e26j95m48e54l13e79k 7907295507483

No, co já se dočetl, tak se nejedna o to, ze by MS tuhle moznost zcela odpískal, ale jde o to, ze vývojáři mají naprosto zásadní potíže s propadem vykonu i na nejnovějších lumiich a to opravdu nejsou po hw stránce spatne stroje. Sef vývoje prohlásil, ze dokud se nepodaří tyto problémy vyřešit, tak nebudou poskytovat žádné další verejne informace, což je návaznost na únik jedné z prvních verzi kompilatoru aplikaci.

+1/0
16.11.2015 22:07
Foto

A67l54e53š 95K49o64u92n96o94v58s85k41ý 8791364252292

S Win 10 Mobile jsem naprosto spokojen, andoid jsem měl a už se k němu vracet nehodlám. Pokud se W10M položí, půjdu se podívat co nabízej u jablíčkářů.

+20/−5
16.11.2015 21:42

M52a91r46t77i83n 55T88e28p24l20a76n 9917870385573

Vidíte, já to beru opačně. Z iOS jsem přešel na Win a teď na Android. A nutno říct, že každé má něco do sebe.

+7/−2
16.11.2015 22:05
Foto

A75l64e57š 81K72o53u96n89o88v14s23k27ý 8491364462672

Naprosto souhlasím, je to o osobních preferencích.

+4/0
16.11.2015 23:08
Foto

P95a14v61e34l 67M82í67č76a 7868250885765

Ja bych zase rekl ze byste musel mit všechny v kratke době abyste mohl porovnávat objektivně, pokud to střídáte co dva roky tak je to porovnaní o ničem. ;-)

Nemluvě o tom, že kazdy vyrobce se jinak stará o aktualizace telefonů - systemu

0/0
17.11.2015 23:38

O58n63d84ř67e71j 74S48t55a28r20o25c84h 5600143522894

"Android aplikace".

Krásně český výraz, opravdu. Zkuste v redakci pochopit, že předsazením podstatného jména před jiné, v češtině nevzniká přídavné jméno.

+1/−14
16.11.2015 21:30

M78i21l28a36n 78Č28e27r93n35ý 5913859919952

Tak, pořád lepší, než napsat "androidí aplikace". To by pak mohly být i "iphoní", "blackbeří" či "windowsí" aplikace.;-)

+4/0
17.11.2015 14:26

O80l93g56a 63S29v41o34b28o54d55o74v87á 1894497857

Jelikož platforma Windows 10 díky desktopům dost rychle roste, tak to možná nebudou potřebovat. Ostatně ti hlavní tahouni už slíbili, že svoje aplikace pro W10 vydají...

+14/−1
16.11.2015 21:22

M88a75r72t62i39n 77T96e74p96l61a97n 9407460905413

Problém je, že sliby si na mobilu člověk nepustí. Fandím Microsoftu, aby se mu W10 rozjely, ale bojím se, že než uzavřou "app gap", tak to nebude dřív než za rok nebo dva. A to jsem optimista.

+2/0
16.11.2015 22:07

S78a87m55u58e47l 25R67a30z40i72m 4283700340651

Podle mne není pravda, že je nedostatek aplikací pro WP, pouze je nedostatek lokalizovaných aplikací a co je hlavní: Je nedostatek balastu a bordelu do WP. Já jsem měl několik OS a WP dnes hodnotím jako nejlepší a to jsem si před týdnem pořídil i android 5 s tabletem, aby jsem mohl snáze k svým google účtům a doma mám nepoužívané galaxi, protože mi prostě nevyhovuje.

+15/−2
16.11.2015 21:01

M52a48r87t78i40n 15T59e28p32l62a28n 9827290595113

Lokalizace by nevadila. Spíš když chcete konkrétní aplikaci, tak je problém ji sehnat. Ano, jsou alternativy, ale když mám třeba účet v Raiffeisen, tak mi moc nepomůže, že existují "alternativy" v Air bank nebo FIo :) A Win mobile je fajn, akorát ho MS sám zabíjí některýma stupiditama - jako třeba že quiet hours, jsou podmíněné Cortanou, která ale nejde používat v našem regionu. Takže úplně jednoducho věc, nemůžete dělat bez toho, abyste si nezměnil jazyk na Angličtinu a virtuálně se přestěhoval do některé ze zemí, kde je Cortana podporovaná. Přitom neexistuje žádný rozumný důvod, proč by tato funkce měla být Cortanou podmiňována.

+2/0
16.11.2015 22:10

S31a10m87u37e22l 75R85a41z41i11m 4703300540421

Jo ak to s vámi plně souhlasím, ovšem MS si od nás asi poradit nedá. Některé jejich argumenty chápu, některé jsou i podle mne praštěné, ale dají se obejít. Ovšem bankovní aplikace je problém banky. Například WP užívá jistá kasta lidí a když pro ně někdo nevytvoří obslužnou aplikaci, asi o tu kastu nemá zájem. Takže pokud Raiffeisen neudělá aplikaci pro lidi, kteří vydělávají nad 22 tisíc, pak asi chce jen ty s jedenácti. To ovšem neřešme.

+1/−3
16.11.2015 22:17

A88n21t16o72n18í53n 23S20v61o16b84o81d59a 3644923409642

Rajfka nemá zájem ani o lidi s podstatně vyššími příjmy, protože cena hypa je dost vysoká pro lidi, co umí vydělat i počítat :-)

+1/−1
16.11.2015 22:42

P29a19v72e39l 42M21o89r66a17v55e76c 1683834147858

To je otázka. Banka nemůže dělat všechno najednou, protože pak neudělá nic pořádně. A pokud je penetrace windows telefonů na trhu tak mizerná jako je, tak se vcelku nedivím že se jí to nevyplatí. Prostě windows telefon asi nemá dost potencionálních klientů, narozdíl od Androidu a Applu. Takže je logické že se soustředí při vývoji na tyto aplikace. Já bych byl docela rád, kdyby v MS byl třetí výrazný konkurent applu a androidu, konkurence je dobrá, ale těmi kroky co MS dělá podle mě rozšíření moc nepomáhá a dokud nebude rozšířený tak ty firmy nic moc netlačí ty aplikace dělat. A bez aplikací se telefony nerozšíří.. Je to takový začarovaný kruh, ale myslím že větší možnosti jak s tím něco udělat jsou na straně MS..

+1/0
17.11.2015 3:47

J43a50r21o19s20l16a87v 21S48u80c52h39ý 1253309485104

Je tak snadné změnit banku! ;-) ??

+1/0
16.11.2015 23:07

M44a11r47t78i26n 80T76e44p25l29a55n 9147260115573

To jo, zas když ta banka vyhovuje, tak je jednodušší se bez té aplikace obejít. Nebo změnit systém v telefonu :)

0/0
17.11.2015 0:07

S54a39m58u77e37l 72R17a94z13i42m 4413580960471

Jistě, například v Rusku a na Ukrajině o mne má raiffeisen zájem a aplikace je i já tam mám účty, V ČR banku nepoužívám, protože i ta nejlepší banka se psem Alíkem , BrossLeem a vyvolávačem kober má horší podmínky, jak na Ukrajině. Ovšem to je story do jiné diskuse.;-D

+1/0
17.11.2015 0:19

I18v67a14n 75O13d97e24h59n12a60l 5836140331923

RB má HTML bankovnictví které funguje stejně dobře jako aplikace. Navíc již potvrdila, že na aplikaci pro WP pracuje. S bankovními aplikacemi pro WP už opravdu problém není (poslední chybějící byla ČS, a ta už je také) viz https://wmmania.cz/clanek/prehled-bankovnich-aplikaci-pro-windows-phone/

Ale naprostý souhlas, to co mi na WP chybí nejsou aplikace, ale lokální podpora nějakých funkcí jako je právě Cortana.

0/0
17.11.2015 10:52

V74o66j12t36ě23c65h 56V30a48š61e16k 6490924309150

Vždyť jste reakci na sebe napsal sám: "a to jsem si před týdnem pořídil i android 5 s tabletem, aby jsem mohl snáze k svým google účtům .“ K neandroidímu mobilu potřebujete tablet s androidem. Mně stačí telefon s androidem. Občas si něco edituji v PC (kalendář, Evernote, kontakty...) A veškeré účty, navigace (auto, kolo), poznámky, maily, atd mám u sebe. Mobil bez aplikací je pro mě kategorie pro seniory. Drtivá většina aplikací od předních výrobců telefonů je volitelná.

0/0
25.12.2015 15:40

S34a98m68u52e67l 43R93a90z28i71m 4763380620301

Kdysi dávno měl google, google side bar a startovní stránku, picassu, v té době jsem používal symbian, protože ještě nebyl žádný android a WM vlastně začínali. Tak v té době jsem si všechny texty a foto ukládal u googlu a měl jsem tam i přístup k ceníkům, plánům, normám a například i strojírenským tabulkám. Pak už jsem to časem nepřetahoval, jen jsem pokračoval dál na nové platformě. Mimochodem prodám tablet s futrálem a klávesnicí, má to android 5, jen mi to leží doma, má záruku asi 23 měsíců a stačilo by mi cca 1300,- což je dost velká sleva

0/0
25.12.2015 15:50

J35i69ř28í 48Z82ý35k47a 9589773291840

Microsoft by se měl v první řadě starat o to, aby nenaštvával stávající zákazníky. To co předvádí s navigací Here Drive je na přesdržku ;-O. Nejdřív firmu Here prodají a pak se diví, když stáhla všechny své aplikace ze Store. Takže zákazníci, kteří si zakoupili tuto navigaci (ať dodatečně, nebo měli nárok na bezplatnou verzi v rámci zvýšení atraktivnosti platformy) mají teď smůlu. Po hardresetu si ji již nestáhnou.

Odpověď MS? Technické problémy, které se vyřeší ... a nebo si zakupte nový přístroj s Windows 10, kde je navigace předinstalována. Drzost Rv

+8/−1
16.11.2015 20:58

M26a21t41ú98š 69B92e31n59a58k 9668414262873

MS Here nepredal, pretože mu nikdy ani nepatrila. Here bola diiziou Nokie, rovnako ako nou bola divízia mobilných zariadený. Nokia najskôr predala mobilné zariadenia a teraz aj Here.

+3/0
16.11.2015 22:34

M43a45r75t93i82n 94N93o57v69o62t83n85ý 9708745530591

Here aplikace jsou dávno zpět ve Store... Nebyly tam jen pár dní...

+1/0
17.11.2015 9:49



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.