Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizí nám kredit, stěžují si předplacenkáři. Mohou za to obnovená data

Operátor O2 od 24. října provedl změny předplacených služeb. Ne všechny však zákazníci vítají. Kromě výhodnějšího volání do okolních států či větší porce dat totiž operátor i u předplacenek zavedl automatickou obnovu dat. Zákazníci se kvůli tomu nyní bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a64r16t97i86n 96N57o61v80á66k 8107492142742

Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.

+1/0
8.11.2015 17:05

S83t41a40n49i82s42l88a15v 51K42a48d91l70e39c 1150791951117

Asi je nejlepší čas se na ně vyprdnout a najít si jinou alternativu. Mnohem levnější než ta zlodějská trojka. Co třeba Go Mobil????

0/0
8.11.2015 11:10

M49a35r32t47i90n 79N35o38v80á59k 8297772422532

Ceny nejsou nejhorší, ale ta reklamština na jejich stránkách mi moc nevoní: Prý 0 Kč / měsíc... a pod čarou: "V případě, že využitá částka na daném tel. čísle nebude činit minimálně 500 Kč za prvních a dalších 6 měsíců, pak bude každý měsíc účtován udržovací poplatek ve výši 30 Kč."

0/0
8.11.2015 17:13

J64i90ř92í 91B37o16l52f 8915247458235

Jedním slovem "hovada". Jsem zvědavý, co na to ČTU. Snad se pochlapí a tyhle praktiky jednou pro vždy zatrhne.:-(

+3/0
7.11.2015 20:10

B72o59h94u36m27i56l 10S70t97e98j78s51k45a50l 4596247533616

Taky mi stáhli o 29,- Kč šmejdi jedni. Když jsem volal na O2 linku řekli mi že je to za přenesených asi 32kb dat. Oponoval jsem, že mám ve svém smartfonu datové přenosy přes operátora jasně zakázané a graf odeslaných a přijatých dat za poslední měsíc mi ukazuje jasnou nulu. Operátor O2 blekotal cosi o aplikacích které dokáží obejít vypnuté datové připojení přes operátora i počítadlo využití dat. Zeptal jsem se které aplikace tohle tedy dělají a dostalo se mi odpovědi ža mám odnést telefon do servisu na diagnostiku a tam mi to prý zjistí. Tady je alespoň vidět jací to jsou křiváci, když ani nedokáží říci "sorry je to automaticky nastavené proto se těch 29,- Kč odečetlo", radši budou kecat o nějakých záhadných aplikacích které odesílají data přes operátora a ne přes wifi ke které jsem prakticky trvale připojen. Došlo mi, že tahle podvodná firma O2 si dokáže od každého vzít kolik chce, čili kradou. Ví že nikdo se nebude kůli pár desítkám korun soudit, ví že nikdo nebude dávat na měsíc jinak fungující telefon do servisu a boužel taky ví že pokuty jsou v tomhle státě velmi směšné, vzhledem k jejich příjmům. Datové připojení jsem si tedy nakonec úplně deaktivoval deaktivační smskou, která byla naštěstí zdarma a mám už teď klid.

+1/0
6.11.2015 23:23

O39l85g72a 10S94v37o78b46o22d52o88v58á 1574207867

Vzhledem k tomu, kolik oprávnění která aplikace chce, by mě tohle ani nepřekvapilo. Tím spíš, když ty oprávnění nikdo nečte a prostě to odbouchne.

V podstatě jediná možnost je zablokovat to na straně operátora.

+1/0
6.11.2015 23:33

K34a27r30e39l 11S62t13u29d17e43n53o85v49s56k51ý 1767902974404

Ja dostal tech 29 korun zpatky. U me byl problem ze sem to mel v apikaci vypnuty a o2 mi to samo zaplo v to osudne pondeli. Operator se mi vysmal a nic neudelal a vyresil to az o2 guru po mem vzkazu na facebooku

0/0
6.11.2015 22:59

E84m58i49l 72K64o67h56u80t 5434561802492

Zlatý mobilcz!!!

10 let jsem byl u tdebile.... drbaly mě jako koně, zloději !

Teď platím 10% původní částky měsíčně a mám net v mobilu zdarma.

Nechci dělat žádnou reklamu, ale je to prostě tak.

+5/−1
6.11.2015 22:29

J51o67s64e20f 33N39o84v51o97t35n66ý 6646660502

Taky ho mám MobilCZ,  jednou za pul roku dobiju kredit za 200 Kč. Data neomezená, sice ne moc rychlá, ale na maily, jízdní řády, počasí, navigaci atd. to úplně postačuje ( nepotřebuju se dívat na filmy, na to mám televizi a aktualizace stahuju přes wifi ). Místo SMS píšu maily, volání zhruba za 2 kč / min do všech sítí - pohoda...

+2/−1
7.11.2015 19:29

R51o39m88a70n 75L96a59n27g35e37r 9834534642702

Já osobně to mám stejně. A to jsem u T-Mobilu vydržel od začátku asi 20 let. A začínal jsem s voláním do vlastní sítě za 2,40,- Kč a do ostatních sítí za cca 5,- Kč s účtováním po vteřinách po první minutě. A co myslíte, jak jsem po 20 letech skončil? Ano, s voláním za 7,50,- do všech sítí za minutu, s účtováním po minutě. :-P

A nějaká nabídka od operátora? Žádná, ten, kdo provolá pod 200 měsíčně ho nezajímá. No, jsem u Mobil.cz.

0/0
9.11.2015 9:25

O54l80g68a 71S36v92o12b27o83d45o27v46á 1164557417

Na jednu stranu chápu operátory, že chtějí naučit lidi platit nejen za volání a SMS, ale i za data. Přece jen ani na těchto službách neplatí, že po provolání limitu je hovor možný, ale bude hůř slyšet, nebo bude možné posílat SMS s míň znaky.

Na druhou stranu chápu uživatele, že nechtějí platit za neobjednanou službu.

Je fér, že chce operátor zaplatit za data nad rámec balíčku. Ale není fér, že rozhoduje za uživatele a aktivuje mu službu, o kterou si nežádal. Osobně bych s autodokupem neměla problém, pokud by byl svobodnou volbou a nebyl aktivován automaticky všem. V takovým případě bych se smířila i s tím, že by byla volba dokup/vypnutí dat.

Aktivovat všem službu a počítat s tím, že mlčení je souhlas, se mi nelíbí. Trochu nešťastný je, že O2 v podstatě nic neporušilo, protože podle zákona o všem informovalo. Není tak nešťastný, že to O2 udělalo. Nešťastný je, že jsou zákony ČR nastaveny tak, aby si tohle mohla firma dovolit.

+4/0
6.11.2015 18:35

J58a91n 84Š16a23l26e27n91a 3714800825889

Hm, co na to rict, dostal jsem SMS o tom, ze zacne automaticka obnova dat. Vypnul jsem si ji ... a nasledne po case zapnul ... proste je to vec kazdeho cloveka. Informaci o tom meli vsichni ne??

+2/−5
6.11.2015 16:28

L34u42b37o35m78í73r 23V96r27t66a93l 6380727481331

Oni se tyto dětské simkarty ještě používají?

+3/−18
6.11.2015 15:56

J54a52n 53M38a90j13e84r 9753449988471

Tyto "dětské" simkarty umožňují docela ušetřit. Pokud člověk používá mobil málo, tak není jako každý měsíc holená ovce.

+2/−1
7.11.2015 9:04

O51t53o36m88a95r 89T52h13o77m84a 2565197486725

Oni to celkem chytře hází na to, ze po vyčerpání balicku minut a SMS se také pokračuje bez další aktivace dále za předem známou cenu a tak to chtějí sjednotit i u dat. Potiz je, ze u dat funguje pokračování sníženou rychlostí, takže jen zákazník musí rozhodnout jak to chce zvláště když cena za data je stále velmi vysoka

0/0
6.11.2015 15:41

M91i58c23h91a96l 56S43l73a92v71í48č28e52k 3912853488657

Mám předplacenku Mobil CZ a spokojenost.

Dobiju za 200 a data neřeším.

Když základních 200MB proje*u, sníží mi rychlost a neřeším.

Většinou jsem na WiFi a na zjištění spoje, použití mailu bo messengeru stačí.

Snad to tak zůstane i nadále.

+8/−1
6.11.2015 15:38

P91e36t40r32a 68M69a37l69a14k85o68v70a 1478960420144

Další operátor si s uživateli vytírá....? Škoda, že u nás není skutečná konkurence (máme oligopol) a vstupu dalších (reálných) operátorů se brání...

+8/0
6.11.2015 15:16
Foto

K65r98i54s71t83ý46n52a 14V76a60ň63k49o77v47á 3597270395293

Takový problém využít virtuálního operátora, u kterého utratíte kilo měsíčně?

+2/−1
6.11.2015 17:49

M64a82r18t49i32n 87N85o31v92á69k 8747132542742

Podle mě celkem postačují virtuálové.

+2/0
8.11.2015 17:16

D15u24š86a92n 40P76e80š54e82k 3365549184160

To není jediná lumpárna u předplacených karet.

O2 taky začal lidem krást neprovolaný kredit, pokud si včas znovu nedobijete.

Dříve (tu kartu náme cca 14 let) nikdy nebyl problém koupit si další kredit o 2-3 týdny po tzv.době platnosti. Teď v říjnu jsem po nové dobití opožděném jen cca o týden zjistil, že nám O2 veškerý neprovolaný kredit ve výši několik set korun ukradlo.

Reklamace byla zamítnuta, že prý je to v souladu s obchodními podmínkami, ale přitom něco takového ještě nikdy v minulosti neudělali.

Takže teď asi nově platí, že přetáhnete platnost doby kreditu o jediný den a všechno vám v souladu s obch.podmínkami šlohnou.

Jestli si ty k.rvy myslí, že se jim to vyplatí, tak se pletou. Mám u nich mobilní internet za 300 měsíčně, takže ho co nejdřív zruším a těch pár stovek co mi ukradli dostanu rychle zpátky.

Když chtějí k zákazníkům přistupovat takhle, je to jejich věc ...

+15/0
6.11.2015 15:14

J86a91n66a 35M50e41r28o42p59e 7958259757669

Proč dobíjíte, když existují tarify s korunou měsíčně paušálem a pak platíte navíc jen to, co skutečně provoláte?

+4/0
6.11.2015 19:12

P85a62v53e81l 39K72o16s88e44k 4625603666865

Tak to díky za upozornění, já to pak nechávám klidně i půl roku vyhnít než dobiji. Do teď jsem vlastně řešil jen platnost karty, ne kreditu...

Musím ale říct že před pár dny jsem si všiml změny hlášky po vytočení *104*# již tam není udaná platnost kreditu! Už to mi bylo krajně podezřelé, protože jsem nikdy necítil nutnost lézt do samoobsluhy, teď to bude nutnost.

+1/0
7.11.2015 20:20

L61u47k20á10š 81M94u24s81i97l 5393368442333

Jde o agresivní obchodní praktiky, jasně zákonem zakázanou. To, že někdo mlčí, nejde vykládat jako jeho souhlas.

Dále O2 dost lže, že na to zákazníky upozornilo. Z té jejich informační SMS je totiž velmi těžko pochopitelné, co že to vlastně sděluje, takže další klamání.

Ale pokud nás budou orgány chránit tak, jak to dělá ČTÚ, lepší to nebude!

+11/0
6.11.2015 15:03

P71e35t41r55a 27M70a26l73a90k28o10v10a 1958800110264

bránit se musítě sami, ne pořád čekat že to udelá někdo za vás - pokud se deset tisíc klientů o2 spojí a podá žalobu atd., dost by to přispělo ke změně prostředí v telekomunikacích u nás k lepšímu...

+3/0
6.11.2015 15:17

M52i38c16h68a63l 78K79r31e58j24č30a 5618846866333

Boze miluju tyhle radoby chytre rady. Mate predstavu, co takove "spojeni" klientu obnasi? Minimalne casove? Kdyz je Vam vsechno jasne, klidne si zalozte agenturu nebo o.s. a jdete do toho. Vyhra bude sladka. Ale sve puvodni zamestnani zrejme oplacete.

+6/0
6.11.2015 15:36

P27e47t15r 11N79o56v87á44k 1885497222705

Nelze podat hromadnou žalobu, každý musí podat žalobu sám.

0/0
6.11.2015 16:31
Foto

P29e19t98r 84J23a22n64á54s10e30k 7752697912547

www.vasenaroky,cz - PRÁVO NA VAŠI STRANĚ...doporučuji!

0/0
7.11.2015 8:26

J19a95n 13H50á64l88a 8135945820627

Blíží se konec roku, je nutné ty ovce ostříhat až na kůži, ať je na bonusy...

Člověk by přitom řekl, že při těch cenách volání i datových služeb musí operátoři slintat blahem, když takové předražení si na západ od nás nemohou dovolit nikde a to ani v zemích, kde má obyvatelstvo daleko vyšší kupní sílu.

+7/0
6.11.2015 15:03

P90e78t31r 68U63t92ě26k28a50l 9170608228

O2 je banda nenasytných gangsterů, na zákazníky kašlou, jen je ždímou.

A ÚOHS na to co? A ČOI na to co?

+11/0
6.11.2015 14:59

L59u39b16o48m29í42r 32V96r71t45a18l 6340467911411

A dal jim někdo podnět?

+1/0
6.11.2015 15:57
Foto

K48r83i33s67t34ý35n45a 93V43a90ň95k89o16v13á 3567280845933

Před deseti lety maminka podepsala na ulici nějakou super výhodnou 02 kartu, kterou jsme platily půl roku, nevyužívaly ji, tak se dala zrušit a dva tisíce pokuta. prostě klasika.

+1/−2
6.11.2015 17:52

R96o45m73a43n 26L68a69n71g85e90r 9544704952312

To je trochu rozdíl, pokud vím, nikdo vás žádnou kartu násilím koupit nenutil. Sami od sebe jste si koupili hloupost, kterou jste nikdy nepotřebovali.

0/0
9.11.2015 9:13

L71i61b77o44r 26M48o35z85i24s 4445715579331

Nic než vyčůrané a šmejdské chování ve snaze si nahrabat... To není omluvitelné žádným způsobem a tvrzení, že to vlastně dělají pro zlepšení komfortu zákazníka je směšné...

+11/0
6.11.2015 14:56

V51l26a92d25i26m33í40r 49C55i66m14l67e63r 4976612490548

šmejdi.

+18/0
6.11.2015 14:54

P48a72v94e73l 28S53l35a21d11o45v67n20í31k 6387703677456

Není možné, aby si operátor srážel peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal. To je prostě krádež.

+23/0
6.11.2015 14:50
Foto

K27r55i92s75t38ý46n64a 81V25a94ň72k75o62v50á 3737460695953

Pokud jste koupí karty souhlasil s podmínkou, že je možné podmínky dodatečně upravovat, tak bohužel. Leda si službu prostě odhlásit.

0/0
6.11.2015 17:54

R98o62m58a33n 71L66a13n24g86e71r 9384344372422

To by se poznalo teprve u soudu. Jinak při změně podmínek máte možnost od smlouvy odstoupit.

+1/0
9.11.2015 9:11

J98a28n 79S16o56u78k19u35p 1394904136585

Ta paní na fotce je právem naštvaná na své spodní zuby.

0/0
6.11.2015 14:50

J62a45n 48N94o93v73ý 5613425719152

Nejdřív O2 nasr...všechny sportovní fanoušky, teď úspěšně pracují na tom, aby nasr... i vlastní předplacenkáře. Ostatní nejen klienti O2 se mohou těšit, co tato zpropadená firma chystá na ně. Každým krokem si znepřátelují víc lidí, ale vrchní mistr O2 marketér Dave Duroň to má jistě vše pevně pod kontrolou...

+24/0
6.11.2015 14:49

P85e93t83r35a 71M24a59l91a52k89o66v39a 1768430700674

problém je, že vlastně není ke komu utéct...

+1/−2
6.11.2015 15:18

T88o90m86á72š 32C66h29r22o14m67ý 6741913770632

Ale je, virtuálních operátorů je tu spousta. Stačí jen odejít od O2, to jsou totiž asi největší šmejdi.

+6/−1
6.11.2015 15:43

L72e94o70š 92N42a84v31r30á16t94i75l 9463480225915

poplatek za obnovená data činí 149 korun u 1,5GB balíčku a 249 korun u balíčku s 5 MB dat.

??? pet mega za dvestepade? 😂😂😂

+6/0
6.11.2015 14:49

V32a68l15o33u36c83h 69Z54d98e82n28ě74k 2707305147481

Nejlépe je nemít s O2 nic společného.Je to jednoduché.

+14/0
6.11.2015 14:48

O66t24o87m27a70r 68T82h11o85m45a 2675837906955

Pokud budou pokuty jen 1 mil kč u firmy vydělávající miliardy, tak budou nevyžádané služby aktivovat všem neustále, protože se jim to jednoduše vyplatí..

+19/0
6.11.2015 14:40

P85e28t17r30a 81M98a69l67a51k78o12v49a 1718200230204

to říkejte v parlamentu, všude jinde to vědí....

+2/−1
6.11.2015 15:18

T60o10m11á55š 18K32u59c93h31a63ř 3847141478891

Toto svinstvo udělali postupně všichni tři operátoři. Jejich finanční profit z této nevyžádané služby je prostě příliš lákavý, že jim to za tu podpásovku stojí. A z případné pokuty mají srandu, protože ta se ani zdaleka nepřiblíží neoprávněně získané částce.  :-/ 

A argument, že přece posílají SMS.. ;-D To jsou metody horší než u šmejdů. Je to jako by vám od šmejdů přišla SMS: Za týden vám odesíláme jedny neobjednané fusekle za 3000 Kč. Peníze si automaticky strhneme z vašeho účtu. Pokud neprojevíte přesně definovanou formou nesouhlas (např. v hlasovém automatu operátora, který je jen pro otrlé), stává se objednávka (kterou jste nikdy neprovedli) závaznou a nezrušitelnou. :-P

+37/0
6.11.2015 14:37

F26r85a63n12t96i98s66e50k 48M15r78z97e71n19a 3245305968719

Ja to zas tak dramaticky nevidim. Sam jsem si tuto "sluzbu" deaktivoval po prvni SMS, kde me informovali o jejim zavedeni. Nikdy jsem tedy nezaplatil ani korunu navic.

To srovnani se smejdama dost nesedi. Protoze sluzby operatoru jsou konfigurovatelne na nekolik zpusobu ( inet, hovor, dopis, osobni kontakt na jakekoliv prodejne...)

+1/−3
6.11.2015 15:56

P86e74t84r 67N82ě44m87e62c 4680223980287

Nevím jak v novém zákoně,ale ve starém stálo, že neobjedné služby/zboží není zákazník povinen platit.

+12/0
6.11.2015 14:36

P23e65t30r 60U62t26ě85k69a23l 9240528198

Nic takového ve Starém zákoně není! Je tam leda, že co je císařovo, císařovi a co je božího, bohu.

A v Novém už vůbec ne.

+3/0
6.11.2015 15:02

Z60d94e76n20ě59k 50D79u10b65e23c26k71ý 3157574120288

Zato tam je: Oko za oko.....

+3/0
6.11.2015 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.