Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizí nám kredit, stěžují si předplacenkáři. Mohou za to obnovená data

Operátor O2 od 24. října provedl změny předplacených služeb. Ne všechny však zákazníci vítají. Kromě výhodnějšího volání do okolních států či větší porce dat totiž operátor i u předplacenek zavedl automatickou obnovu dat. Zákazníci se kvůli tomu nyní bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a36r14t84i42n 40N73o14v50á34k 8877842972112

Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.

+1/0
8.11.2015 17:05

S28t72a33n81i59s63l39a55v 32K85a54d10l97e44c 1700591221367

Asi je nejlepší čas se na ně vyprdnout a najít si jinou alternativu. Mnohem levnější než ta zlodějská trojka. Co třeba Go Mobil????

0/0
8.11.2015 11:10

M82a51r31t13i36n 83N17o76v66á20k 8227112722602

Ceny nejsou nejhorší, ale ta reklamština na jejich stránkách mi moc nevoní: Prý 0 Kč / měsíc... a pod čarou: "V případě, že využitá částka na daném tel. čísle nebude činit minimálně 500 Kč za prvních a dalších 6 měsíců, pak bude každý měsíc účtován udržovací poplatek ve výši 30 Kč."

0/0
8.11.2015 17:13

J97i30ř51í 56B39o96l48f 8225337248365

Jedním slovem "hovada". Jsem zvědavý, co na to ČTU. Snad se pochlapí a tyhle praktiky jednou pro vždy zatrhne.:-(

+3/0
7.11.2015 20:10

B15o50h71u79m60i76l 67S81t65e80j70s26k20a95l 4666707473616

Taky mi stáhli o 29,- Kč šmejdi jedni. Když jsem volal na O2 linku řekli mi že je to za přenesených asi 32kb dat. Oponoval jsem, že mám ve svém smartfonu datové přenosy přes operátora jasně zakázané a graf odeslaných a přijatých dat za poslední měsíc mi ukazuje jasnou nulu. Operátor O2 blekotal cosi o aplikacích které dokáží obejít vypnuté datové připojení přes operátora i počítadlo využití dat. Zeptal jsem se které aplikace tohle tedy dělají a dostalo se mi odpovědi ža mám odnést telefon do servisu na diagnostiku a tam mi to prý zjistí. Tady je alespoň vidět jací to jsou křiváci, když ani nedokáží říci "sorry je to automaticky nastavené proto se těch 29,- Kč odečetlo", radši budou kecat o nějakých záhadných aplikacích které odesílají data přes operátora a ne přes wifi ke které jsem prakticky trvale připojen. Došlo mi, že tahle podvodná firma O2 si dokáže od každého vzít kolik chce, čili kradou. Ví že nikdo se nebude kůli pár desítkám korun soudit, ví že nikdo nebude dávat na měsíc jinak fungující telefon do servisu a boužel taky ví že pokuty jsou v tomhle státě velmi směšné, vzhledem k jejich příjmům. Datové připojení jsem si tedy nakonec úplně deaktivoval deaktivační smskou, která byla naštěstí zdarma a mám už teď klid.

+1/0
6.11.2015 23:23

O66l94g33a 65S12v52o68b46o32d47o88v21á 1554457807

Vzhledem k tomu, kolik oprávnění která aplikace chce, by mě tohle ani nepřekvapilo. Tím spíš, když ty oprávnění nikdo nečte a prostě to odbouchne.

V podstatě jediná možnost je zablokovat to na straně operátora.

+1/0
6.11.2015 23:33

K41a56r32e39l 19S83t54u41d40e55n50o12v63s80k19ý 1767392524884

Ja dostal tech 29 korun zpatky. U me byl problem ze sem to mel v apikaci vypnuty a o2 mi to samo zaplo v to osudne pondeli. Operator se mi vysmal a nic neudelal a vyresil to az o2 guru po mem vzkazu na facebooku

0/0
6.11.2015 22:59

E66m22i82l 46K13o49h42u71t 5654211452832

Zlatý mobilcz!!!

10 let jsem byl u tdebile.... drbaly mě jako koně, zloději !

Teď platím 10% původní částky měsíčně a mám net v mobilu zdarma.

Nechci dělat žádnou reklamu, ale je to prostě tak.

+5/−1
6.11.2015 22:29

J48o24s93e79f 85N81o25v16o31t20n54ý 6306120312

Taky ho mám MobilCZ,  jednou za pul roku dobiju kredit za 200 Kč. Data neomezená, sice ne moc rychlá, ale na maily, jízdní řády, počasí, navigaci atd. to úplně postačuje ( nepotřebuju se dívat na filmy, na to mám televizi a aktualizace stahuju přes wifi ). Místo SMS píšu maily, volání zhruba za 2 kč / min do všech sítí - pohoda...

+2/−1
7.11.2015 19:29

R43o91m17a78n 58L31a97n72g98e77r 9914244602732

Já osobně to mám stejně. A to jsem u T-Mobilu vydržel od začátku asi 20 let. A začínal jsem s voláním do vlastní sítě za 2,40,- Kč a do ostatních sítí za cca 5,- Kč s účtováním po vteřinách po první minutě. A co myslíte, jak jsem po 20 letech skončil? Ano, s voláním za 7,50,- do všech sítí za minutu, s účtováním po minutě. :-P

A nějaká nabídka od operátora? Žádná, ten, kdo provolá pod 200 měsíčně ho nezajímá. No, jsem u Mobil.cz.

0/0
9.11.2015 9:25

O97l47g69a 91S25v61o69b26o80d64o13v54á 1294977677

Na jednu stranu chápu operátory, že chtějí naučit lidi platit nejen za volání a SMS, ale i za data. Přece jen ani na těchto službách neplatí, že po provolání limitu je hovor možný, ale bude hůř slyšet, nebo bude možné posílat SMS s míň znaky.

Na druhou stranu chápu uživatele, že nechtějí platit za neobjednanou službu.

Je fér, že chce operátor zaplatit za data nad rámec balíčku. Ale není fér, že rozhoduje za uživatele a aktivuje mu službu, o kterou si nežádal. Osobně bych s autodokupem neměla problém, pokud by byl svobodnou volbou a nebyl aktivován automaticky všem. V takovým případě bych se smířila i s tím, že by byla volba dokup/vypnutí dat.

Aktivovat všem službu a počítat s tím, že mlčení je souhlas, se mi nelíbí. Trochu nešťastný je, že O2 v podstatě nic neporušilo, protože podle zákona o všem informovalo. Není tak nešťastný, že to O2 udělalo. Nešťastný je, že jsou zákony ČR nastaveny tak, aby si tohle mohla firma dovolit.

+4/0
6.11.2015 18:35

J63a90n 49Š53a95l69e82n49a 3664480465169

Hm, co na to rict, dostal jsem SMS o tom, ze zacne automaticka obnova dat. Vypnul jsem si ji ... a nasledne po case zapnul ... proste je to vec kazdeho cloveka. Informaci o tom meli vsichni ne??

+2/−5
6.11.2015 16:28

L56u10b43o16m87í43r 54V24r15t58a84l 6140307651401

Oni se tyto dětské simkarty ještě používají?

+3/−18
6.11.2015 15:56

J46a86n 79M89a66j17e32r 9543819318401

Tyto "dětské" simkarty umožňují docela ušetřit. Pokud člověk používá mobil málo, tak není jako každý měsíc holená ovce.

+2/−1
7.11.2015 9:04

O20t16o58m11a63r 45T25h27o62m38a 2465207886485

Oni to celkem chytře hází na to, ze po vyčerpání balicku minut a SMS se také pokračuje bez další aktivace dále za předem známou cenu a tak to chtějí sjednotit i u dat. Potiz je, ze u dat funguje pokračování sníženou rychlostí, takže jen zákazník musí rozhodnout jak to chce zvláště když cena za data je stále velmi vysoka

0/0
6.11.2015 15:41

M70i23c62h43a34l 19S16l18a89v91í81č58e26k 3902343348687

Mám předplacenku Mobil CZ a spokojenost.

Dobiju za 200 a data neřeším.

Když základních 200MB proje*u, sníží mi rychlost a neřeším.

Většinou jsem na WiFi a na zjištění spoje, použití mailu bo messengeru stačí.

Snad to tak zůstane i nadále.

+8/−1
6.11.2015 15:38

P32e98t38r42a 90M78a88l40a31k75o83v55a 1518970260664

Další operátor si s uživateli vytírá....? Škoda, že u nás není skutečná konkurence (máme oligopol) a vstupu dalších (reálných) operátorů se brání...

+8/0
6.11.2015 15:16
Foto

K37r33i82s22t47ý72n41a 47V38a56ň42k19o38v20á 3567930625983

Takový problém využít virtuálního operátora, u kterého utratíte kilo měsíčně?

+2/−1
6.11.2015 17:49

M14a28r20t58i40n 91N86o59v77á67k 8187912332642

Podle mě celkem postačují virtuálové.

+2/0
8.11.2015 17:16

D57u75š13a53n 60P92e31š93e52k 3945329614670

To není jediná lumpárna u předplacených karet.

O2 taky začal lidem krást neprovolaný kredit, pokud si včas znovu nedobijete.

Dříve (tu kartu náme cca 14 let) nikdy nebyl problém koupit si další kredit o 2-3 týdny po tzv.době platnosti. Teď v říjnu jsem po nové dobití opožděném jen cca o týden zjistil, že nám O2 veškerý neprovolaný kredit ve výši několik set korun ukradlo.

Reklamace byla zamítnuta, že prý je to v souladu s obchodními podmínkami, ale přitom něco takového ještě nikdy v minulosti neudělali.

Takže teď asi nově platí, že přetáhnete platnost doby kreditu o jediný den a všechno vám v souladu s obch.podmínkami šlohnou.

Jestli si ty k.rvy myslí, že se jim to vyplatí, tak se pletou. Mám u nich mobilní internet za 300 měsíčně, takže ho co nejdřív zruším a těch pár stovek co mi ukradli dostanu rychle zpátky.

Když chtějí k zákazníkům přistupovat takhle, je to jejich věc ...

+15/0
6.11.2015 15:14

J42a45n67a 75M78e36r40o48p85e 7748499737149

Proč dobíjíte, když existují tarify s korunou měsíčně paušálem a pak platíte navíc jen to, co skutečně provoláte?

+4/0
6.11.2015 19:12

P53a39v80e18l 81K79o80s39e65k 4765273356105

Tak to díky za upozornění, já to pak nechávám klidně i půl roku vyhnít než dobiji. Do teď jsem vlastně řešil jen platnost karty, ne kreditu...

Musím ale říct že před pár dny jsem si všiml změny hlášky po vytočení *104*# již tam není udaná platnost kreditu! Už to mi bylo krajně podezřelé, protože jsem nikdy necítil nutnost lézt do samoobsluhy, teď to bude nutnost.

+1/0
7.11.2015 20:20

L20u14k80á66š 51M25u94s33i21l 5793508362683

Jde o agresivní obchodní praktiky, jasně zákonem zakázanou. To, že někdo mlčí, nejde vykládat jako jeho souhlas.

Dále O2 dost lže, že na to zákazníky upozornilo. Z té jejich informační SMS je totiž velmi těžko pochopitelné, co že to vlastně sděluje, takže další klamání.

Ale pokud nás budou orgány chránit tak, jak to dělá ČTÚ, lepší to nebude!

+11/0
6.11.2015 15:03

P16e58t24r82a 70M58a23l79a83k48o23v70a 1648650830494

bránit se musítě sami, ne pořád čekat že to udelá někdo za vás - pokud se deset tisíc klientů o2 spojí a podá žalobu atd., dost by to přispělo ke změně prostředí v telekomunikacích u nás k lepšímu...

+3/0
6.11.2015 15:17

M17i44c56h70a96l 69K88r32e90j50č38a 5938626276693

Boze miluju tyhle radoby chytre rady. Mate predstavu, co takove "spojeni" klientu obnasi? Minimalne casove? Kdyz je Vam vsechno jasne, klidne si zalozte agenturu nebo o.s. a jdete do toho. Vyhra bude sladka. Ale sve puvodni zamestnani zrejme oplacete.

+6/0
6.11.2015 15:36

P74e59t66r 96N20o80v51á96k 1425867852495

Nelze podat hromadnou žalobu, každý musí podat žalobu sám.

0/0
6.11.2015 16:31
Foto

P49e24t81r 11J18a59n75á49s82e80k 7472457252177

www.vasenaroky,cz - PRÁVO NA VAŠI STRANĚ...doporučuji!

0/0
7.11.2015 8:26

J85a88n 17H41á53l15a 8345805260597

Blíží se konec roku, je nutné ty ovce ostříhat až na kůži, ať je na bonusy...

Člověk by přitom řekl, že při těch cenách volání i datových služeb musí operátoři slintat blahem, když takové předražení si na západ od nás nemohou dovolit nikde a to ani v zemích, kde má obyvatelstvo daleko vyšší kupní sílu.

+7/0
6.11.2015 15:03

P83e24t86r 17U30t58ě17k31a81l 9870868248

O2 je banda nenasytných gangsterů, na zákazníky kašlou, jen je ždímou.

A ÚOHS na to co? A ČOI na to co?

+11/0
6.11.2015 14:59

L40u73b88o21m81í78r 33V58r51t80a17l 6120497971901

A dal jim někdo podnět?

+1/0
6.11.2015 15:57
Foto

K18r16i68s88t64ý10n94a 93V87a10ň68k27o10v92á 3597310835423

Před deseti lety maminka podepsala na ulici nějakou super výhodnou 02 kartu, kterou jsme platily půl roku, nevyužívaly ji, tak se dala zrušit a dva tisíce pokuta. prostě klasika.

+1/−2
6.11.2015 17:52

R95o77m34a61n 29L55a81n98g19e57r 9444254942982

To je trochu rozdíl, pokud vím, nikdo vás žádnou kartu násilím koupit nenutil. Sami od sebe jste si koupili hloupost, kterou jste nikdy nepotřebovali.

0/0
9.11.2015 9:13

L24i89b27o65r 80M91o92z36i40s 4155705209881

Nic než vyčůrané a šmejdské chování ve snaze si nahrabat... To není omluvitelné žádným způsobem a tvrzení, že to vlastně dělají pro zlepšení komfortu zákazníka je směšné...

+11/0
6.11.2015 14:56

V29l12a74d19i83m39í77r 86C77i44m35l16e59r 4416302830988

šmejdi.

+18/0
6.11.2015 14:54

P94a72v20e50l 61S28l10a66d93o52v36n35í66k 6457413277806

Není možné, aby si operátor srážel peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal. To je prostě krádež.

+23/0
6.11.2015 14:50
Foto

K72r24i78s79t56ý47n59a 73V17a40ň85k45o95v92á 3977620305643

Pokud jste koupí karty souhlasil s podmínkou, že je možné podmínky dodatečně upravovat, tak bohužel. Leda si službu prostě odhlásit.

0/0
6.11.2015 17:54

R19o90m88a62n 17L31a81n58g71e42r 9554604632612

To by se poznalo teprve u soudu. Jinak při změně podmínek máte možnost od smlouvy odstoupit.

+1/0
9.11.2015 9:11

J90a79n 61S72o46u48k31u65p 1794644256315

Ta paní na fotce je právem naštvaná na své spodní zuby.

0/0
6.11.2015 14:50

J17a68n 41N32o71v26ý 5753555789192

Nejdřív O2 nasr...všechny sportovní fanoušky, teď úspěšně pracují na tom, aby nasr... i vlastní předplacenkáře. Ostatní nejen klienti O2 se mohou těšit, co tato zpropadená firma chystá na ně. Každým krokem si znepřátelují víc lidí, ale vrchní mistr O2 marketér Dave Duroň to má jistě vše pevně pod kontrolou...

+24/0
6.11.2015 14:49

P58e90t65r17a 47M11a86l95a21k26o59v34a 1718590530764

problém je, že vlastně není ke komu utéct...

+1/−2
6.11.2015 15:18

T96o49m10á92š 68C81h92r75o97m19ý 6411953850752

Ale je, virtuálních operátorů je tu spousta. Stačí jen odejít od O2, to jsou totiž asi největší šmejdi.

+6/−1
6.11.2015 15:43

L50e15o69š 34N72a24v71r59á52t19i49l 9293390535715

poplatek za obnovená data činí 149 korun u 1,5GB balíčku a 249 korun u balíčku s 5 MB dat.

??? pet mega za dvestepade? 😂😂😂

+6/0
6.11.2015 14:49

V62a91l44o82u71c33h 16Z73d84e43n59ě81k 2347205607351

Nejlépe je nemít s O2 nic společného.Je to jednoduché.

+14/0
6.11.2015 14:48

O45t89o51m90a86r 19T10h10o10m66a 2565307696495

Pokud budou pokuty jen 1 mil kč u firmy vydělávající miliardy, tak budou nevyžádané služby aktivovat všem neustále, protože se jim to jednoduše vyplatí..

+19/0
6.11.2015 14:40

P96e28t11r41a 25M46a18l89a21k89o17v54a 1868100610624

to říkejte v parlamentu, všude jinde to vědí....

+2/−1
6.11.2015 15:18

T46o23m61á66š 58K41u29c52h71a62ř 3347861628121

Toto svinstvo udělali postupně všichni tři operátoři. Jejich finanční profit z této nevyžádané služby je prostě příliš lákavý, že jim to za tu podpásovku stojí. A z případné pokuty mají srandu, protože ta se ani zdaleka nepřiblíží neoprávněně získané částce.  :-/ 

A argument, že přece posílají SMS.. ;-D To jsou metody horší než u šmejdů. Je to jako by vám od šmejdů přišla SMS: Za týden vám odesíláme jedny neobjednané fusekle za 3000 Kč. Peníze si automaticky strhneme z vašeho účtu. Pokud neprojevíte přesně definovanou formou nesouhlas (např. v hlasovém automatu operátora, který je jen pro otrlé), stává se objednávka (kterou jste nikdy neprovedli) závaznou a nezrušitelnou. :-P

+37/0
6.11.2015 14:37

F83r18a55n83t12i44s45e25k 30M48r44z38e45n64a 3895355568639

Ja to zas tak dramaticky nevidim. Sam jsem si tuto "sluzbu" deaktivoval po prvni SMS, kde me informovali o jejim zavedeni. Nikdy jsem tedy nezaplatil ani korunu navic.

To srovnani se smejdama dost nesedi. Protoze sluzby operatoru jsou konfigurovatelne na nekolik zpusobu ( inet, hovor, dopis, osobni kontakt na jakekoliv prodejne...)

+1/−3
6.11.2015 15:56

P85e47t10r 97N87ě49m95e35c 4640763530627

Nevím jak v novém zákoně,ale ve starém stálo, že neobjedné služby/zboží není zákazník povinen platit.

+12/0
6.11.2015 14:36

P43e34t80r 65U16t14ě19k51a84l 9400238118

Nic takového ve Starém zákoně není! Je tam leda, že co je císařovo, císařovi a co je božího, bohu.

A v Novém už vůbec ne.

+3/0
6.11.2015 15:02

Z84d26e12n67ě16k 72D88u85b24e33c87k74ý 3627864820898

Zato tam je: Oko za oko.....

+3/0
6.11.2015 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.