Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizí nám kredit, stěžují si předplacenkáři. Mohou za to obnovená data

Operátor O2 od 24. října provedl změny předplacených služeb. Ne všechny však zákazníci vítají. Kromě výhodnějšího volání do okolních států či větší porce dat totiž operátor i u předplacenek zavedl automatickou obnovu dat. Zákazníci se kvůli tomu nyní bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a57r13t88i97n 42N77o90v33á33k 8517212742142

Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.

+1/0
8.11.2015 17:05

S83t22a59n36i15s34l73a76v 32K54a34d11l46e91c 1270401241587

Asi je nejlepší čas se na ně vyprdnout a najít si jinou alternativu. Mnohem levnější než ta zlodějská trojka. Co třeba Go Mobil????

0/0
8.11.2015 11:10

M40a87r74t79i59n 12N65o95v31á27k 8917172802862

Ceny nejsou nejhorší, ale ta reklamština na jejich stránkách mi moc nevoní: Prý 0 Kč / měsíc... a pod čarou: "V případě, že využitá částka na daném tel. čísle nebude činit minimálně 500 Kč za prvních a dalších 6 měsíců, pak bude každý měsíc účtován udržovací poplatek ve výši 30 Kč."

0/0
8.11.2015 17:13

J42i43ř92í 74B62o85l74f 8735437818795

Jedním slovem "hovada". Jsem zvědavý, co na to ČTU. Snad se pochlapí a tyhle praktiky jednou pro vždy zatrhne.:-(

+3/0
7.11.2015 20:10

B79o44h72u40m40i98l 16S92t36e62j43s25k19a42l 4106347483376

Taky mi stáhli o 29,- Kč šmejdi jedni. Když jsem volal na O2 linku řekli mi že je to za přenesených asi 32kb dat. Oponoval jsem, že mám ve svém smartfonu datové přenosy přes operátora jasně zakázané a graf odeslaných a přijatých dat za poslední měsíc mi ukazuje jasnou nulu. Operátor O2 blekotal cosi o aplikacích které dokáží obejít vypnuté datové připojení přes operátora i počítadlo využití dat. Zeptal jsem se které aplikace tohle tedy dělají a dostalo se mi odpovědi ža mám odnést telefon do servisu na diagnostiku a tam mi to prý zjistí. Tady je alespoň vidět jací to jsou křiváci, když ani nedokáží říci "sorry je to automaticky nastavené proto se těch 29,- Kč odečetlo", radši budou kecat o nějakých záhadných aplikacích které odesílají data přes operátora a ne přes wifi ke které jsem prakticky trvale připojen. Došlo mi, že tahle podvodná firma O2 si dokáže od každého vzít kolik chce, čili kradou. Ví že nikdo se nebude kůli pár desítkám korun soudit, ví že nikdo nebude dávat na měsíc jinak fungující telefon do servisu a boužel taky ví že pokuty jsou v tomhle státě velmi směšné, vzhledem k jejich příjmům. Datové připojení jsem si tedy nakonec úplně deaktivoval deaktivační smskou, která byla naštěstí zdarma a mám už teď klid.

+1/0
6.11.2015 23:23

O51l59g40a 46S53v24o14b57o33d65o60v71á 1654237407

Vzhledem k tomu, kolik oprávnění která aplikace chce, by mě tohle ani nepřekvapilo. Tím spíš, když ty oprávnění nikdo nečte a prostě to odbouchne.

V podstatě jediná možnost je zablokovat to na straně operátora.

+1/0
6.11.2015 23:33

K97a78r31e31l 33S89t85u91d11e86n59o78v98s77k64ý 1307852494354

Ja dostal tech 29 korun zpatky. U me byl problem ze sem to mel v apikaci vypnuty a o2 mi to samo zaplo v to osudne pondeli. Operator se mi vysmal a nic neudelal a vyresil to az o2 guru po mem vzkazu na facebooku

0/0
6.11.2015 22:59

E15m39i29l 49K96o28h26u35t 5504811372752

Zlatý mobilcz!!!

10 let jsem byl u tdebile.... drbaly mě jako koně, zloději !

Teď platím 10% původní částky měsíčně a mám net v mobilu zdarma.

Nechci dělat žádnou reklamu, ale je to prostě tak.

+5/−1
6.11.2015 22:29

J90o77s11e77f 43N30o13v27o14t60n73ý 6486440652

Taky ho mám MobilCZ,  jednou za pul roku dobiju kredit za 200 Kč. Data neomezená, sice ne moc rychlá, ale na maily, jízdní řády, počasí, navigaci atd. to úplně postačuje ( nepotřebuju se dívat na filmy, na to mám televizi a aktualizace stahuju přes wifi ). Místo SMS píšu maily, volání zhruba za 2 kč / min do všech sítí - pohoda...

+2/−1
7.11.2015 19:29

R63o35m58a55n 10L39a84n25g87e35r 9684584812332

Já osobně to mám stejně. A to jsem u T-Mobilu vydržel od začátku asi 20 let. A začínal jsem s voláním do vlastní sítě za 2,40,- Kč a do ostatních sítí za cca 5,- Kč s účtováním po vteřinách po první minutě. A co myslíte, jak jsem po 20 letech skončil? Ano, s voláním za 7,50,- do všech sítí za minutu, s účtováním po minutě. :-P

A nějaká nabídka od operátora? Žádná, ten, kdo provolá pod 200 měsíčně ho nezajímá. No, jsem u Mobil.cz.

0/0
9.11.2015 9:25

O14l73g59a 50S28v59o83b87o31d75o85v86á 1654467177

Na jednu stranu chápu operátory, že chtějí naučit lidi platit nejen za volání a SMS, ale i za data. Přece jen ani na těchto službách neplatí, že po provolání limitu je hovor možný, ale bude hůř slyšet, nebo bude možné posílat SMS s míň znaky.

Na druhou stranu chápu uživatele, že nechtějí platit za neobjednanou službu.

Je fér, že chce operátor zaplatit za data nad rámec balíčku. Ale není fér, že rozhoduje za uživatele a aktivuje mu službu, o kterou si nežádal. Osobně bych s autodokupem neměla problém, pokud by byl svobodnou volbou a nebyl aktivován automaticky všem. V takovým případě bych se smířila i s tím, že by byla volba dokup/vypnutí dat.

Aktivovat všem službu a počítat s tím, že mlčení je souhlas, se mi nelíbí. Trochu nešťastný je, že O2 v podstatě nic neporušilo, protože podle zákona o všem informovalo. Není tak nešťastný, že to O2 udělalo. Nešťastný je, že jsou zákony ČR nastaveny tak, aby si tohle mohla firma dovolit.

+4/0
6.11.2015 18:35

J11a77n 55Š11a61l62e61n10a 3914360365459

Hm, co na to rict, dostal jsem SMS o tom, ze zacne automaticka obnova dat. Vypnul jsem si ji ... a nasledne po case zapnul ... proste je to vec kazdeho cloveka. Informaci o tom meli vsichni ne??

+2/−5
6.11.2015 16:28

L15u61b22o52m74í70r 31V92r10t86a23l 6960267161781

Oni se tyto dětské simkarty ještě používají?

+3/−18
6.11.2015 15:56

J47a36n 79M23a52j29e78r 9803349898131

Tyto "dětské" simkarty umožňují docela ušetřit. Pokud člověk používá mobil málo, tak není jako každý měsíc holená ovce.

+2/−1
7.11.2015 9:04

O79t71o51m21a59r 57T90h32o48m81a 2685627436225

Oni to celkem chytře hází na to, ze po vyčerpání balicku minut a SMS se také pokračuje bez další aktivace dále za předem známou cenu a tak to chtějí sjednotit i u dat. Potiz je, ze u dat funguje pokračování sníženou rychlostí, takže jen zákazník musí rozhodnout jak to chce zvláště když cena za data je stále velmi vysoka

0/0
6.11.2015 15:41

M93i25c24h10a90l 42S13l45a55v81í61č64e56k 3232913848827

Mám předplacenku Mobil CZ a spokojenost.

Dobiju za 200 a data neřeším.

Když základních 200MB proje*u, sníží mi rychlost a neřeším.

Většinou jsem na WiFi a na zjištění spoje, použití mailu bo messengeru stačí.

Snad to tak zůstane i nadále.

+8/−1
6.11.2015 15:38

P41e28t83r67a 50M31a58l74a62k48o34v82a 1408640670264

Další operátor si s uživateli vytírá....? Škoda, že u nás není skutečná konkurence (máme oligopol) a vstupu dalších (reálných) operátorů se brání...

+8/0
6.11.2015 15:16
Foto

K78r40i35s62t65ý33n98a 69V76a36ň94k38o97v92á 3447190555953

Takový problém využít virtuálního operátora, u kterého utratíte kilo měsíčně?

+2/−1
6.11.2015 17:49

M84a30r25t37i36n 74N92o51v25á78k 8647202722512

Podle mě celkem postačují virtuálové.

+2/0
8.11.2015 17:16

D95u96š39a43n 61P59e30š75e93k 3845969734940

To není jediná lumpárna u předplacených karet.

O2 taky začal lidem krást neprovolaný kredit, pokud si včas znovu nedobijete.

Dříve (tu kartu náme cca 14 let) nikdy nebyl problém koupit si další kredit o 2-3 týdny po tzv.době platnosti. Teď v říjnu jsem po nové dobití opožděném jen cca o týden zjistil, že nám O2 veškerý neprovolaný kredit ve výši několik set korun ukradlo.

Reklamace byla zamítnuta, že prý je to v souladu s obchodními podmínkami, ale přitom něco takového ještě nikdy v minulosti neudělali.

Takže teď asi nově platí, že přetáhnete platnost doby kreditu o jediný den a všechno vám v souladu s obch.podmínkami šlohnou.

Jestli si ty k.rvy myslí, že se jim to vyplatí, tak se pletou. Mám u nich mobilní internet za 300 měsíčně, takže ho co nejdřív zruším a těch pár stovek co mi ukradli dostanu rychle zpátky.

Když chtějí k zákazníkům přistupovat takhle, je to jejich věc ...

+15/0
6.11.2015 15:14

J62a45n64a 55M89e72r83o67p81e 7958639127979

Proč dobíjíte, když existují tarify s korunou měsíčně paušálem a pak platíte navíc jen to, co skutečně provoláte?

+4/0
6.11.2015 19:12

P87a72v80e82l 89K21o25s32e86k 4115943146755

Tak to díky za upozornění, já to pak nechávám klidně i půl roku vyhnít než dobiji. Do teď jsem vlastně řešil jen platnost karty, ne kreditu...

Musím ale říct že před pár dny jsem si všiml změny hlášky po vytočení *104*# již tam není udaná platnost kreditu! Už to mi bylo krajně podezřelé, protože jsem nikdy necítil nutnost lézt do samoobsluhy, teď to bude nutnost.

+1/0
7.11.2015 20:20

L93u46k64á54š 30M52u39s11i97l 5883798242183

Jde o agresivní obchodní praktiky, jasně zákonem zakázanou. To, že někdo mlčí, nejde vykládat jako jeho souhlas.

Dále O2 dost lže, že na to zákazníky upozornilo. Z té jejich informační SMS je totiž velmi těžko pochopitelné, co že to vlastně sděluje, takže další klamání.

Ale pokud nás budou orgány chránit tak, jak to dělá ČTÚ, lepší to nebude!

+11/0
6.11.2015 15:03

P29e98t67r37a 24M43a78l58a61k41o12v23a 1118160610784

bránit se musítě sami, ne pořád čekat že to udelá někdo za vás - pokud se deset tisíc klientů o2 spojí a podá žalobu atd., dost by to přispělo ke změně prostředí v telekomunikacích u nás k lepšímu...

+3/0
6.11.2015 15:17

M40i58c62h59a85l 96K89r31e27j50č43a 5598686866743

Boze miluju tyhle radoby chytre rady. Mate predstavu, co takove "spojeni" klientu obnasi? Minimalne casove? Kdyz je Vam vsechno jasne, klidne si zalozte agenturu nebo o.s. a jdete do toho. Vyhra bude sladka. Ale sve puvodni zamestnani zrejme oplacete.

+6/0
6.11.2015 15:36

P91e12t75r 13N94o32v29á72k 1805697952455

Nelze podat hromadnou žalobu, každý musí podat žalobu sám.

0/0
6.11.2015 16:31
Foto

P83e33t51r 16J50a33n49á28s57e31k 7602587432117

www.vasenaroky,cz - PRÁVO NA VAŠI STRANĚ...doporučuji!

0/0
7.11.2015 8:26

J77a15n 95H91á45l97a 8915535370317

Blíží se konec roku, je nutné ty ovce ostříhat až na kůži, ať je na bonusy...

Člověk by přitom řekl, že při těch cenách volání i datových služeb musí operátoři slintat blahem, když takové předražení si na západ od nás nemohou dovolit nikde a to ani v zemích, kde má obyvatelstvo daleko vyšší kupní sílu.

+7/0
6.11.2015 15:03

P97e39t58r 82U18t38ě89k77a25l 9110538468

O2 je banda nenasytných gangsterů, na zákazníky kašlou, jen je ždímou.

A ÚOHS na to co? A ČOI na to co?

+11/0
6.11.2015 14:59

L93u98b36o18m45í47r 55V43r80t24a53l 6610307501661

A dal jim někdo podnět?

+1/0
6.11.2015 15:57
Foto

K83r76i60s46t90ý78n23a 83V52a92ň90k45o49v91á 3707790275103

Před deseti lety maminka podepsala na ulici nějakou super výhodnou 02 kartu, kterou jsme platily půl roku, nevyužívaly ji, tak se dala zrušit a dva tisíce pokuta. prostě klasika.

+1/−2
6.11.2015 17:52

R33o67m12a92n 18L89a56n16g81e87r 9274254142312

To je trochu rozdíl, pokud vím, nikdo vás žádnou kartu násilím koupit nenutil. Sami od sebe jste si koupili hloupost, kterou jste nikdy nepotřebovali.

0/0
9.11.2015 9:13

L86i87b32o92r 48M49o17z54i25s 4845525659521

Nic než vyčůrané a šmejdské chování ve snaze si nahrabat... To není omluvitelné žádným způsobem a tvrzení, že to vlastně dělají pro zlepšení komfortu zákazníka je směšné...

+11/0
6.11.2015 14:56

V56l19a92d87i52m72í43r 30C27i97m81l83e52r 4566442710418

šmejdi.

+18/0
6.11.2015 14:54

P95a34v76e85l 24S62l14a48d86o78v59n25í23k 6867173657336

Není možné, aby si operátor srážel peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal. To je prostě krádež.

+23/0
6.11.2015 14:50
Foto

K14r58i71s93t39ý72n41a 86V65a69ň33k21o63v96á 3607200525533

Pokud jste koupí karty souhlasil s podmínkou, že je možné podmínky dodatečně upravovat, tak bohužel. Leda si službu prostě odhlásit.

0/0
6.11.2015 17:54

R55o41m74a70n 94L40a82n14g85e63r 9704114842932

To by se poznalo teprve u soudu. Jinak při změně podmínek máte možnost od smlouvy odstoupit.

+1/0
9.11.2015 9:11

J75a86n 32S39o22u68k12u94p 1144544366965

Ta paní na fotce je právem naštvaná na své spodní zuby.

0/0
6.11.2015 14:50

J43a24n 74N25o61v64ý 5123445639192

Nejdřív O2 nasr...všechny sportovní fanoušky, teď úspěšně pracují na tom, aby nasr... i vlastní předplacenkáře. Ostatní nejen klienti O2 se mohou těšit, co tato zpropadená firma chystá na ně. Každým krokem si znepřátelují víc lidí, ale vrchní mistr O2 marketér Dave Duroň to má jistě vše pevně pod kontrolou...

+24/0
6.11.2015 14:49

P91e39t87r76a 62M55a67l54a32k93o68v48a 1278860200374

problém je, že vlastně není ke komu utéct...

+1/−2
6.11.2015 15:18

T80o39m83á53š 45C70h25r67o43m48ý 6881213480182

Ale je, virtuálních operátorů je tu spousta. Stačí jen odejít od O2, to jsou totiž asi největší šmejdi.

+6/−1
6.11.2015 15:43

L45e82o58š 21N76a40v10r33á91t48i49l 9453980145125

poplatek za obnovená data činí 149 korun u 1,5GB balíčku a 249 korun u balíčku s 5 MB dat.

??? pet mega za dvestepade? 😂😂😂

+6/0
6.11.2015 14:49

V74a75l56o37u51c37h 31Z15d79e65n55ě67k 2727185297161

Nejlépe je nemít s O2 nic společného.Je to jednoduché.

+14/0
6.11.2015 14:48

O78t43o83m85a32r 64T67h75o42m95a 2795157906145

Pokud budou pokuty jen 1 mil kč u firmy vydělávající miliardy, tak budou nevyžádané služby aktivovat všem neustále, protože se jim to jednoduše vyplatí..

+19/0
6.11.2015 14:40

P95e34t25r63a 41M73a23l63a21k66o17v61a 1538410210844

to říkejte v parlamentu, všude jinde to vědí....

+2/−1
6.11.2015 15:18

T41o60m83á28š 42K66u65c30h25a52ř 3207881618181

Toto svinstvo udělali postupně všichni tři operátoři. Jejich finanční profit z této nevyžádané služby je prostě příliš lákavý, že jim to za tu podpásovku stojí. A z případné pokuty mají srandu, protože ta se ani zdaleka nepřiblíží neoprávněně získané částce.  :-/ 

A argument, že přece posílají SMS.. ;-D To jsou metody horší než u šmejdů. Je to jako by vám od šmejdů přišla SMS: Za týden vám odesíláme jedny neobjednané fusekle za 3000 Kč. Peníze si automaticky strhneme z vašeho účtu. Pokud neprojevíte přesně definovanou formou nesouhlas (např. v hlasovém automatu operátora, který je jen pro otrlé), stává se objednávka (kterou jste nikdy neprovedli) závaznou a nezrušitelnou. :-P

+37/0
6.11.2015 14:37

F41r50a98n88t60i58s42e56k 53M87r42z64e78n71a 3285245138239

Ja to zas tak dramaticky nevidim. Sam jsem si tuto "sluzbu" deaktivoval po prvni SMS, kde me informovali o jejim zavedeni. Nikdy jsem tedy nezaplatil ani korunu navic.

To srovnani se smejdama dost nesedi. Protoze sluzby operatoru jsou konfigurovatelne na nekolik zpusobu ( inet, hovor, dopis, osobni kontakt na jakekoliv prodejne...)

+1/−3
6.11.2015 15:56

P43e31t20r 47N53ě16m85e62c 4670593430257

Nevím jak v novém zákoně,ale ve starém stálo, že neobjedné služby/zboží není zákazník povinen platit.

+12/0
6.11.2015 14:36

P30e12t73r 59U58t75ě20k54a51l 9590358988

Nic takového ve Starém zákoně není! Je tam leda, že co je císařovo, císařovi a co je božího, bohu.

A v Novém už vůbec ne.

+3/0
6.11.2015 15:02

Z14d39e40n10ě11k 85D57u96b37e16c74k27ý 3857304130548

Zato tam je: Oko za oko.....

+3/0
6.11.2015 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.