Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizí nám kredit, stěžují si předplacenkáři. Mohou za to obnovená data

Operátor O2 od 24. října provedl změny předplacených služeb. Ne všechny však zákazníci vítají. Kromě výhodnějšího volání do okolních států či větší porce dat totiž operátor i u předplacenek zavedl automatickou obnovu dat. Zákazníci se kvůli tomu nyní bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a25r40t70i16n 86N61o52v58á39k 8907612812792

Taky bych doporučil vykašlat se na ty zloděje a přejít k virtuálovi. Osobně doporučuji Odorika - funguje už mnoho let, a nic z výše (v článku) popsaného by nikdy neudělal - férovějšího operátora nenajdete. Což se dá ověřit jak na jeho fóru, na Tarifomatu - "Tabuli cti a hanby" (má nejlepší recenze)... tak v podstatě i všude jinde na webu.

+1/0
8.11.2015 17:05

S90t11a83n91i16s31l79a38v 50K31a64d76l20e38c 1750291291507

Asi je nejlepší čas se na ně vyprdnout a najít si jinou alternativu. Mnohem levnější než ta zlodějská trojka. Co třeba Go Mobil????

0/0
8.11.2015 11:10

M70a48r33t73i28n 71N66o16v44á57k 8467192792642

Ceny nejsou nejhorší, ale ta reklamština na jejich stránkách mi moc nevoní: Prý 0 Kč / měsíc... a pod čarou: "V případě, že využitá částka na daném tel. čísle nebude činit minimálně 500 Kč za prvních a dalších 6 měsíců, pak bude každý měsíc účtován udržovací poplatek ve výši 30 Kč."

0/0
8.11.2015 17:13

J92i75ř71í 46B77o55l41f 8325567798925

Jedním slovem "hovada". Jsem zvědavý, co na to ČTU. Snad se pochlapí a tyhle praktiky jednou pro vždy zatrhne.:-(

+3/0
7.11.2015 20:10

B60o41h64u65m95i75l 48S11t24e41j61s38k30a61l 4606277863596

Taky mi stáhli o 29,- Kč šmejdi jedni. Když jsem volal na O2 linku řekli mi že je to za přenesených asi 32kb dat. Oponoval jsem, že mám ve svém smartfonu datové přenosy přes operátora jasně zakázané a graf odeslaných a přijatých dat za poslední měsíc mi ukazuje jasnou nulu. Operátor O2 blekotal cosi o aplikacích které dokáží obejít vypnuté datové připojení přes operátora i počítadlo využití dat. Zeptal jsem se které aplikace tohle tedy dělají a dostalo se mi odpovědi ža mám odnést telefon do servisu na diagnostiku a tam mi to prý zjistí. Tady je alespoň vidět jací to jsou křiváci, když ani nedokáží říci "sorry je to automaticky nastavené proto se těch 29,- Kč odečetlo", radši budou kecat o nějakých záhadných aplikacích které odesílají data přes operátora a ne přes wifi ke které jsem prakticky trvale připojen. Došlo mi, že tahle podvodná firma O2 si dokáže od každého vzít kolik chce, čili kradou. Ví že nikdo se nebude kůli pár desítkám korun soudit, ví že nikdo nebude dávat na měsíc jinak fungující telefon do servisu a boužel taky ví že pokuty jsou v tomhle státě velmi směšné, vzhledem k jejich příjmům. Datové připojení jsem si tedy nakonec úplně deaktivoval deaktivační smskou, která byla naštěstí zdarma a mám už teď klid.

+1/0
6.11.2015 23:23

O22l32g16a 73S27v66o39b72o81d52o57v14á 1914917917

Vzhledem k tomu, kolik oprávnění která aplikace chce, by mě tohle ani nepřekvapilo. Tím spíš, když ty oprávnění nikdo nečte a prostě to odbouchne.

V podstatě jediná možnost je zablokovat to na straně operátora.

+1/0
6.11.2015 23:33

K50a71r91e73l 55S12t92u80d22e14n26o91v61s39k84ý 1497352784714

Ja dostal tech 29 korun zpatky. U me byl problem ze sem to mel v apikaci vypnuty a o2 mi to samo zaplo v to osudne pondeli. Operator se mi vysmal a nic neudelal a vyresil to az o2 guru po mem vzkazu na facebooku

0/0
6.11.2015 22:59

E38m91i42l 47K19o57h90u78t 5184181372422

Zlatý mobilcz!!!

10 let jsem byl u tdebile.... drbaly mě jako koně, zloději !

Teď platím 10% původní částky měsíčně a mám net v mobilu zdarma.

Nechci dělat žádnou reklamu, ale je to prostě tak.

+5/−1
6.11.2015 22:29

J87o13s34e37f 69N67o76v25o67t47n75ý 6146790462

Taky ho mám MobilCZ,  jednou za pul roku dobiju kredit za 200 Kč. Data neomezená, sice ne moc rychlá, ale na maily, jízdní řády, počasí, navigaci atd. to úplně postačuje ( nepotřebuju se dívat na filmy, na to mám televizi a aktualizace stahuju přes wifi ). Místo SMS píšu maily, volání zhruba za 2 kč / min do všech sítí - pohoda...

+2/−1
7.11.2015 19:29

R53o35m55a88n 90L28a28n52g65e22r 9774424982412

Já osobně to mám stejně. A to jsem u T-Mobilu vydržel od začátku asi 20 let. A začínal jsem s voláním do vlastní sítě za 2,40,- Kč a do ostatních sítí za cca 5,- Kč s účtováním po vteřinách po první minutě. A co myslíte, jak jsem po 20 letech skončil? Ano, s voláním za 7,50,- do všech sítí za minutu, s účtováním po minutě. :-P

A nějaká nabídka od operátora? Žádná, ten, kdo provolá pod 200 měsíčně ho nezajímá. No, jsem u Mobil.cz.

0/0
9.11.2015 9:25

O17l91g44a 88S43v94o18b64o29d50o81v24á 1974197147

Na jednu stranu chápu operátory, že chtějí naučit lidi platit nejen za volání a SMS, ale i za data. Přece jen ani na těchto službách neplatí, že po provolání limitu je hovor možný, ale bude hůř slyšet, nebo bude možné posílat SMS s míň znaky.

Na druhou stranu chápu uživatele, že nechtějí platit za neobjednanou službu.

Je fér, že chce operátor zaplatit za data nad rámec balíčku. Ale není fér, že rozhoduje za uživatele a aktivuje mu službu, o kterou si nežádal. Osobně bych s autodokupem neměla problém, pokud by byl svobodnou volbou a nebyl aktivován automaticky všem. V takovým případě bych se smířila i s tím, že by byla volba dokup/vypnutí dat.

Aktivovat všem službu a počítat s tím, že mlčení je souhlas, se mi nelíbí. Trochu nešťastný je, že O2 v podstatě nic neporušilo, protože podle zákona o všem informovalo. Není tak nešťastný, že to O2 udělalo. Nešťastný je, že jsou zákony ČR nastaveny tak, aby si tohle mohla firma dovolit.

+4/0
6.11.2015 18:35

J61a75n 74Š98a42l53e20n41a 3644810815529

Hm, co na to rict, dostal jsem SMS o tom, ze zacne automaticka obnova dat. Vypnul jsem si ji ... a nasledne po case zapnul ... proste je to vec kazdeho cloveka. Informaci o tom meli vsichni ne??

+2/−5
6.11.2015 16:28

L96u84b15o83m13í55r 97V82r67t16a68l 6210457561201

Oni se tyto dětské simkarty ještě používají?

+3/−18
6.11.2015 15:56

J40a47n 34M71a76j46e37r 9673129738791

Tyto "dětské" simkarty umožňují docela ušetřit. Pokud člověk používá mobil málo, tak není jako každý měsíc holená ovce.

+2/−1
7.11.2015 9:04

O33t65o17m59a90r 77T11h39o35m81a 2755537956185

Oni to celkem chytře hází na to, ze po vyčerpání balicku minut a SMS se také pokračuje bez další aktivace dále za předem známou cenu a tak to chtějí sjednotit i u dat. Potiz je, ze u dat funguje pokračování sníženou rychlostí, takže jen zákazník musí rozhodnout jak to chce zvláště když cena za data je stále velmi vysoka

0/0
6.11.2015 15:41

M23i16c57h62a92l 16S92l73a41v74í83č54e50k 3432273348187

Mám předplacenku Mobil CZ a spokojenost.

Dobiju za 200 a data neřeším.

Když základních 200MB proje*u, sníží mi rychlost a neřeším.

Většinou jsem na WiFi a na zjištění spoje, použití mailu bo messengeru stačí.

Snad to tak zůstane i nadále.

+8/−1
6.11.2015 15:38

P68e55t45r52a 34M12a44l49a60k61o53v78a 1188100210514

Další operátor si s uživateli vytírá....? Škoda, že u nás není skutečná konkurence (máme oligopol) a vstupu dalších (reálných) operátorů se brání...

+8/0
6.11.2015 15:16
Foto

K94r32i49s29t53ý95n25a 26V39a59ň24k84o59v12á 3267840845483

Takový problém využít virtuálního operátora, u kterého utratíte kilo měsíčně?

+2/−1
6.11.2015 17:49

M58a29r87t49i66n 69N15o38v90á70k 8527222792312

Podle mě celkem postačují virtuálové.

+2/0
8.11.2015 17:16

D15u45š49a31n 74P38e85š28e36k 3905559184840

To není jediná lumpárna u předplacených karet.

O2 taky začal lidem krást neprovolaný kredit, pokud si včas znovu nedobijete.

Dříve (tu kartu náme cca 14 let) nikdy nebyl problém koupit si další kredit o 2-3 týdny po tzv.době platnosti. Teď v říjnu jsem po nové dobití opožděném jen cca o týden zjistil, že nám O2 veškerý neprovolaný kredit ve výši několik set korun ukradlo.

Reklamace byla zamítnuta, že prý je to v souladu s obchodními podmínkami, ale přitom něco takového ještě nikdy v minulosti neudělali.

Takže teď asi nově platí, že přetáhnete platnost doby kreditu o jediný den a všechno vám v souladu s obch.podmínkami šlohnou.

Jestli si ty k.rvy myslí, že se jim to vyplatí, tak se pletou. Mám u nich mobilní internet za 300 měsíčně, takže ho co nejdřív zruším a těch pár stovek co mi ukradli dostanu rychle zpátky.

Když chtějí k zákazníkům přistupovat takhle, je to jejich věc ...

+15/0
6.11.2015 15:14

J15a89n46a 75M93e75r90o25p36e 7138469137619

Proč dobíjíte, když existují tarify s korunou měsíčně paušálem a pak platíte navíc jen to, co skutečně provoláte?

+4/0
6.11.2015 19:12

P78a85v35e20l 87K48o87s71e72k 4785803216485

Tak to díky za upozornění, já to pak nechávám klidně i půl roku vyhnít než dobiji. Do teď jsem vlastně řešil jen platnost karty, ne kreditu...

Musím ale říct že před pár dny jsem si všiml změny hlášky po vytočení *104*# již tam není udaná platnost kreditu! Už to mi bylo krajně podezřelé, protože jsem nikdy necítil nutnost lézt do samoobsluhy, teď to bude nutnost.

+1/0
7.11.2015 20:20

L44u26k82á89š 12M30u40s78i58l 5303158652613

Jde o agresivní obchodní praktiky, jasně zákonem zakázanou. To, že někdo mlčí, nejde vykládat jako jeho souhlas.

Dále O2 dost lže, že na to zákazníky upozornilo. Z té jejich informační SMS je totiž velmi těžko pochopitelné, co že to vlastně sděluje, takže další klamání.

Ale pokud nás budou orgány chránit tak, jak to dělá ČTÚ, lepší to nebude!

+11/0
6.11.2015 15:03

P75e13t37r39a 54M34a94l71a91k81o65v57a 1158290960964

bránit se musítě sami, ne pořád čekat že to udelá někdo za vás - pokud se deset tisíc klientů o2 spojí a podá žalobu atd., dost by to přispělo ke změně prostředí v telekomunikacích u nás k lepšímu...

+3/0
6.11.2015 15:17

M66i11c73h13a24l 93K79r75e91j86č62a 5228596576553

Boze miluju tyhle radoby chytre rady. Mate predstavu, co takove "spojeni" klientu obnasi? Minimalne casove? Kdyz je Vam vsechno jasne, klidne si zalozte agenturu nebo o.s. a jdete do toho. Vyhra bude sladka. Ale sve puvodni zamestnani zrejme oplacete.

+6/0
6.11.2015 15:36

P56e61t66r 42N32o19v95á74k 1535807932195

Nelze podat hromadnou žalobu, každý musí podat žalobu sám.

0/0
6.11.2015 16:31
Foto

P31e21t96r 29J64a82n73á38s32e18k 7982607122107

www.vasenaroky,cz - PRÁVO NA VAŠI STRANĚ...doporučuji!

0/0
7.11.2015 8:26

J22a45n 74H58á12l83a 8385685160987

Blíží se konec roku, je nutné ty ovce ostříhat až na kůži, ať je na bonusy...

Člověk by přitom řekl, že při těch cenách volání i datových služeb musí operátoři slintat blahem, když takové předražení si na západ od nás nemohou dovolit nikde a to ani v zemích, kde má obyvatelstvo daleko vyšší kupní sílu.

+7/0
6.11.2015 15:03

P58e72t45r 39U33t77ě63k16a48l 9500978818

O2 je banda nenasytných gangsterů, na zákazníky kašlou, jen je ždímou.

A ÚOHS na to co? A ČOI na to co?

+11/0
6.11.2015 14:59

L82u65b51o25m40í92r 72V82r32t43a33l 6330587931741

A dal jim někdo podnět?

+1/0
6.11.2015 15:57
Foto

K40r45i28s59t28ý36n68a 59V57a82ň24k65o86v78á 3747810475923

Před deseti lety maminka podepsala na ulici nějakou super výhodnou 02 kartu, kterou jsme platily půl roku, nevyužívaly ji, tak se dala zrušit a dva tisíce pokuta. prostě klasika.

+1/−2
6.11.2015 17:52

R72o94m75a76n 29L28a86n53g75e15r 9854894232942

To je trochu rozdíl, pokud vím, nikdo vás žádnou kartu násilím koupit nenutil. Sami od sebe jste si koupili hloupost, kterou jste nikdy nepotřebovali.

0/0
9.11.2015 9:13

L10i54b14o22r 73M19o62z62i32s 4465245569791

Nic než vyčůrané a šmejdské chování ve snaze si nahrabat... To není omluvitelné žádným způsobem a tvrzení, že to vlastně dělají pro zlepšení komfortu zákazníka je směšné...

+11/0
6.11.2015 14:56

V44l88a67d65i56m54í58r 76C55i80m67l50e52r 4826972170808

šmejdi.

+18/0
6.11.2015 14:54

P15a81v76e38l 75S73l82a73d36o42v80n97í84k 6227243967806

Není možné, aby si operátor srážel peníze za službu, kterou si nikdo neobjednal. To je prostě krádež.

+23/0
6.11.2015 14:50
Foto

K71r96i94s70t95ý31n56a 47V55a95ň37k65o92v50á 3227190485473

Pokud jste koupí karty souhlasil s podmínkou, že je možné podmínky dodatečně upravovat, tak bohužel. Leda si službu prostě odhlásit.

0/0
6.11.2015 17:54

R16o74m74a62n 22L39a89n82g70e83r 9494234102682

To by se poznalo teprve u soudu. Jinak při změně podmínek máte možnost od smlouvy odstoupit.

+1/0
9.11.2015 9:11

J64a39n 68S11o35u18k17u85p 1164414536265

Ta paní na fotce je právem naštvaná na své spodní zuby.

0/0
6.11.2015 14:50

J45a28n 40N15o24v15ý 5443105149572

Nejdřív O2 nasr...všechny sportovní fanoušky, teď úspěšně pracují na tom, aby nasr... i vlastní předplacenkáře. Ostatní nejen klienti O2 se mohou těšit, co tato zpropadená firma chystá na ně. Každým krokem si znepřátelují víc lidí, ale vrchní mistr O2 marketér Dave Duroň to má jistě vše pevně pod kontrolou...

+24/0
6.11.2015 14:49

P43e64t32r30a 17M83a91l65a64k83o21v87a 1528910810574

problém je, že vlastně není ke komu utéct...

+1/−2
6.11.2015 15:18

T78o79m46á80š 65C66h75r15o96m46ý 6651353640182

Ale je, virtuálních operátorů je tu spousta. Stačí jen odejít od O2, to jsou totiž asi největší šmejdi.

+6/−1
6.11.2015 15:43

L17e85o62š 30N39a63v52r91á53t84i65l 9983570605595

poplatek za obnovená data činí 149 korun u 1,5GB balíčku a 249 korun u balíčku s 5 MB dat.

??? pet mega za dvestepade? 😂😂😂

+6/0
6.11.2015 14:49

V79a43l28o27u70c23h 61Z52d34e77n95ě83k 2657635407771

Nejlépe je nemít s O2 nic společného.Je to jednoduché.

+14/0
6.11.2015 14:48

O94t29o97m58a56r 78T44h16o28m36a 2495257926875

Pokud budou pokuty jen 1 mil kč u firmy vydělávající miliardy, tak budou nevyžádané služby aktivovat všem neustále, protože se jim to jednoduše vyplatí..

+19/0
6.11.2015 14:40

P22e80t20r16a 48M84a16l54a30k88o89v24a 1498670860394

to říkejte v parlamentu, všude jinde to vědí....

+2/−1
6.11.2015 15:18

T73o95m68á29š 12K67u78c65h40a81ř 3847711478351

Toto svinstvo udělali postupně všichni tři operátoři. Jejich finanční profit z této nevyžádané služby je prostě příliš lákavý, že jim to za tu podpásovku stojí. A z případné pokuty mají srandu, protože ta se ani zdaleka nepřiblíží neoprávněně získané částce.  :-/ 

A argument, že přece posílají SMS.. ;-D To jsou metody horší než u šmejdů. Je to jako by vám od šmejdů přišla SMS: Za týden vám odesíláme jedny neobjednané fusekle za 3000 Kč. Peníze si automaticky strhneme z vašeho účtu. Pokud neprojevíte přesně definovanou formou nesouhlas (např. v hlasovém automatu operátora, který je jen pro otrlé), stává se objednávka (kterou jste nikdy neprovedli) závaznou a nezrušitelnou. :-P

+37/0
6.11.2015 14:37

F16r43a25n83t62i12s95e52k 81M30r71z55e44n91a 3145355888539

Ja to zas tak dramaticky nevidim. Sam jsem si tuto "sluzbu" deaktivoval po prvni SMS, kde me informovali o jejim zavedeni. Nikdy jsem tedy nezaplatil ani korunu navic.

To srovnani se smejdama dost nesedi. Protoze sluzby operatoru jsou konfigurovatelne na nekolik zpusobu ( inet, hovor, dopis, osobni kontakt na jakekoliv prodejne...)

+1/−3
6.11.2015 15:56

P91e77t68r 62N84ě29m91e53c 4600183480697

Nevím jak v novém zákoně,ale ve starém stálo, že neobjedné služby/zboží není zákazník povinen platit.

+12/0
6.11.2015 14:36

P29e74t71r 45U26t52ě87k42a33l 9700548218

Nic takového ve Starém zákoně není! Je tam leda, že co je císařovo, císařovi a co je božího, bohu.

A v Novém už vůbec ne.

+3/0
6.11.2015 15:02

Z92d71e76n29ě47k 17D19u94b89e79c46k58ý 3807244640558

Zato tam je: Oko za oko.....

+3/0
6.11.2015 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.