Diskuze

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

2 0
možnosti

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0 0
možnosti
RP

R94o39b11e26r23t 39P65e58l84c

21. 10. 2015 23:11

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0 0
možnosti
LV

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

1 0
možnosti
JJ

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0 0
možnosti
PK

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

1 0
možnosti
JB

J23a31n 11B43u77r17i58a83n

22. 10. 2015 11:55

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0 0
možnosti
LV

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

1 0
možnosti
PT

P46e43t38r 23T11y13č56k42a

21. 10. 2015 22:19

Pořád je to SPT Telecom.

3 0
možnosti
MM

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0 0
možnosti
LV

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0 0
možnosti
Foto

Z71d20e73n54ě44k 83W71o96l51f

21. 10. 2015 18:45

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

22 1
možnosti
OK

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

19 1
možnosti
JS

J95a52n 95S88á34d79l53o

21. 10. 2015 15:36

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

17 1
možnosti
PK

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

2 0
možnosti