Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S56t43e86p88a71n 21N50o81v21a79k 8601783447485

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

+2/0
21.10.2015 23:58

J56i40n21d22ř80i54c87h 98Š65k82o82p27e93k 4865311470985

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0/0
22.10.2015 11:56

R58o18b25e29r62t 66P61e29l31c 5494909274620

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0/0
21.10.2015 23:11

L82u17b84o62m45í47r 76V31r20t16a31l 6560777131151

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

+1/0
21.10.2015 23:09

J53i26ř63í 59J72u80ř11i70c29a 2298923721

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0/0
22.10.2015 9:51

M59i92l58o15š 95S81e13t10í74k 3429419514820

No to teda zírám, jsem u TM přes 15 let a nikdy mi nevolali, že by mi chtěli zlevnit. Dokonce ani ten dotaz, jestli jsem s nimi spokojen, od nich nikdy nepřišel.

0/0
22.10.2015 12:23

P69a76v48e11l 93K71u84r63f55ü75r14s85t 3408533805809

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

+1/0
21.10.2015 23:06

J46a64n 43B52u73r27i37a60n 2113349744730

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0/0
22.10.2015 11:55

L12u40k20á84š 21V75a12ň13u62r68a 1345564173193

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

+1/0
21.10.2015 22:48

P14e27t53r 29T65y37č31k29a 6385762969982

Pořád je to SPT Telecom.

+3/0
21.10.2015 22:19

M19i52c49h86a10l 69M96o21t60y24č64k29a 4733630511779

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0/0
21.10.2015 19:57

L27u77b39o85m45í64r 22V20r16t80a67l 6460527821121

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0/0
21.10.2015 23:10

Z42d86e22n66ě59k 63W74o67l64f 9591950587885

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

+22/−1
21.10.2015 18:45

O61n34d55ř11e85j 53K11o59p47e21c62k53ý 6390385797298

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

+19/−1
21.10.2015 17:05

J11a59n 67S76á22d32l41o 8606968901239

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

+17/−1
21.10.2015 15:36

P51a19t74r36i48k 15K33o57v81a35ř66í60k 6987806510946

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

+2/0
21.10.2015 15:39

R75e58n22é 29R34u93m48. 3637985375809

S tímto na mě přišlo O2 v centru Karlových Varů. Nechali mě podepsat smlouvu, když však došlo na zřizování služby, proběhlo místní technické šetření s výsledkem nedostatečných kapacit a nerentabilností posílení... Alternativy jsou, ale drát je drát (ev. optika a pak drát).

+5/0
21.10.2015 15:55

J76a39n 91P93i14r93a39s 1593505716836

Tohle já mám u nás v Sokolově. Žádal jsem o zřízení už asi 6x a pokaždé ten samý problém. Nevede k nám kabel. Na pobočce tvrdili že to není žádný problém a internet i TV u nás poběží v pohodě. Vyrozumění o stornování objednávky přišlo jen jednou. Investice pro natažení kabelu by byla podle O2 105000,- Kč. Ale to O2 investovat nebude když se jedná jen o jeden panelák. Asi také na ně příště udělám bubáky.

0/0
21.10.2015 19:37

B24a48r16b79o97r92a 43S97v68o95b70o36d65o12v83á 6702877568690

Na druhou stranu: proc by melo o2 investovat penize do natazeni kabelu k vam (samo v jednom pripade to moc neni ale takovych bude vic), kdyz pak treba po dvou letech reknete ze chcete prejit k nekomu jinemu, kdo bude vyuzivat kabel natazeny prave o2...?

0/−1
22.10.2015 7:22

R20o36m21a34n 55L28a89n41g62e66r 9684314102322

Tak ten někdo jiný snad bude O2 platit nájem té linky, ne?

+1/0
22.10.2015 7:27

J90a44n 73P23i54r95a55s 1293105676836

Ano mohu odejit, ale zustal bych už na kabelu který tam bude. Třeba i u jine spolecnosti která bude z peněz který ji budu platit,platit "pronájem" O2. Takže kabel tam ladem ležet nebude. V paneláku je nas 17 rodin tudíž další potencionální zákazníci. Jde o to "jen" vykopat 5m dlouhou díru a ten kabel položit plus nějaké další technické zapojení. Mě hlavně fascinuje jak mají blbe nastavený systém. Prvotní ověření neprobíhá na základě skutečnosti, ale berou to podle toho jak daleko jste od ústředny.

0/0
22.10.2015 7:29

J16a13n 36S91á29d32l50o 8126808611569

já bych zase řekl, že za 2 roky může být situace jiná....více poskytovatelů, lepší pokrytí LTE.... čórt znájet

+1/0
21.10.2015 17:30

L12u23b59o61m18í61r 79V41r10t74a69l 6130737661191

I kdyby do nich šel jen z principu, fandím mu. O2 si to zaslouží.

+2/0
21.10.2015 23:12

M57a43r60t24i89n 36Z52a49p49l25e63t49a42l 3438280286299

Přesně tak, já mám od nich už jenom nulový tarif Zero, na kterém mám zpravidla fakturu 0 kč, protože telefonuji pomocí callbacku Odorika a smsky posílám z webu. Dále používám šedivku pod O2 za min .paušál, kde mám volání v rodině zdarma.

Doufám, že tyto telefonické kanály vydrží co nejdéle. Pokud zruší tarif Zero, tak okamžitě odcházím, třeba k Čezu nebo jinam.

Třeba tu předraženou O2 TV od nich bych si z principu nikdy nezřizoval, třebaže uznávám, že ta vlastnost zhlédnutí pořadu až 30 hod. zpětně je u nás dost unikátní (ikdyž by to mohla bát i delší doba) a dost těžko to člověk může nahradit nějakým vlastnínm nahrávacím zařízením.

+1/0
23.10.2015 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.