Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S56t11e58p69a54n 55N63o94v20a56k 8321293647935

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

+2/0
21.10.2015 23:58

J98i80n60d36ř57i48c42h 44Š22k19o37p80e48k 4485801360585

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0/0
22.10.2015 11:56

R69o69b42e35r10t 71P34e15l60c 5484919744160

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0/0
21.10.2015 23:11


L28u61b95o78m82í11r 87V81r83t82a68l 6950737111311

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

+1/0
21.10.2015 23:09

J22i20ř50í 85J82u75ř83i80c83a 2668493211

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0/0
22.10.2015 9:51

M89i92l32o47š 69S20e17t57í87k 3889739424620

No to teda zírám, jsem u TM přes 15 let a nikdy mi nevolali, že by mi chtěli zlevnit. Dokonce ani ten dotaz, jestli jsem s nimi spokojen, od nich nikdy nepřišel.

0/0
22.10.2015 12:23

P73a62v89e85l 41K46u27r86f50ü45r64s74t 3908533935179

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

+1/0
21.10.2015 23:06

J20a19n 95B17u27r17i96a27n 2433579154790

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0/0
22.10.2015 11:55

L78u82k51á10š 43V37a93ň85u19r47a 1315914853313

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

+1/0
21.10.2015 22:48

P14e61t85r 30T81y68č71k92a 6235962309482

Pořád je to SPT Telecom.

+3/0
21.10.2015 22:19

M54i63c52h92a77l 24M38o29t69y17č87k59a 4933220691519

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0/0
21.10.2015 19:57

L16u76b80o11m30í17r 69V75r34t56a35l 6100287911611

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0/0
21.10.2015 23:10

Z69d41e71n44ě80k 88W88o98l75f 9381420377355

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

+22/−1
21.10.2015 18:45

O47n56d10ř21e60j 82K43o29p84e59c95k48ý 6850715907578

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

+19/−1
21.10.2015 17:05

J17a67n 53S45á59d61l58o 8756298171809

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

+17/−1
21.10.2015 15:36

P73a15t46r30i41k 27K70o98v94a24ř97í74k 6807456610586

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

+2/0
21.10.2015 15:39

R80e87n11é 60R13u39m12. 3377515705459

S tímto na mě přišlo O2 v centru Karlových Varů. Nechali mě podepsat smlouvu, když však došlo na zřizování služby, proběhlo místní technické šetření s výsledkem nedostatečných kapacit a nerentabilností posílení... Alternativy jsou, ale drát je drát (ev. optika a pak drát).

+5/0
21.10.2015 15:55

J77a39n 87P56i74r10a31s 1833535656516

Tohle já mám u nás v Sokolově. Žádal jsem o zřízení už asi 6x a pokaždé ten samý problém. Nevede k nám kabel. Na pobočce tvrdili že to není žádný problém a internet i TV u nás poběží v pohodě. Vyrozumění o stornování objednávky přišlo jen jednou. Investice pro natažení kabelu by byla podle O2 105000,- Kč. Ale to O2 investovat nebude když se jedná jen o jeden panelák. Asi také na ně příště udělám bubáky.

0/0
21.10.2015 19:37

B25a73r80b34o69r25a 88S96v53o49b45o63d83o93v82á 6552327928260

Na druhou stranu: proc by melo o2 investovat penize do natazeni kabelu k vam (samo v jednom pripade to moc neni ale takovych bude vic), kdyz pak treba po dvou letech reknete ze chcete prejit k nekomu jinemu, kdo bude vyuzivat kabel natazeny prave o2...?

0/−1
22.10.2015 7:22

R45o69m38a86n 68L71a52n52g61e96r 9504564152822

Tak ten někdo jiný snad bude O2 platit nájem té linky, ne?

+1/0
22.10.2015 7:27

J79a66n 26P17i47r87a85s 1633705466756

Ano mohu odejit, ale zustal bych už na kabelu který tam bude. Třeba i u jine spolecnosti která bude z peněz který ji budu platit,platit "pronájem" O2. Takže kabel tam ladem ležet nebude. V paneláku je nas 17 rodin tudíž další potencionální zákazníci. Jde o to "jen" vykopat 5m dlouhou díru a ten kabel položit plus nějaké další technické zapojení. Mě hlavně fascinuje jak mají blbe nastavený systém. Prvotní ověření neprobíhá na základě skutečnosti, ale berou to podle toho jak daleko jste od ústředny.

0/0
22.10.2015 7:29

J61a50n 89S12á34d63l66o 8106588811949

já bych zase řekl, že za 2 roky může být situace jiná....více poskytovatelů, lepší pokrytí LTE.... čórt znájet

+1/0
21.10.2015 17:30

L91u79b63o88m10í86r 11V38r80t96a92l 6120867531361

I kdyby do nich šel jen z principu, fandím mu. O2 si to zaslouží.

+2/0
21.10.2015 23:12

M49a48r23t59i28n 61Z90a98p81l18e81t16a85l 3448100656129

Přesně tak, já mám od nich už jenom nulový tarif Zero, na kterém mám zpravidla fakturu 0 kč, protože telefonuji pomocí callbacku Odorika a smsky posílám z webu. Dále používám šedivku pod O2 za min .paušál, kde mám volání v rodině zdarma.

Doufám, že tyto telefonické kanály vydrží co nejdéle. Pokud zruší tarif Zero, tak okamžitě odcházím, třeba k Čezu nebo jinam.

Třeba tu předraženou O2 TV od nich bych si z principu nikdy nezřizoval, třebaže uznávám, že ta vlastnost zhlédnutí pořadu až 30 hod. zpětně je u nás dost unikátní (ikdyž by to mohla bát i delší doba) a dost těžko to člověk může nahradit nějakým vlastnínm nahrávacím zařízením.

+1/0
23.10.2015 1:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.