Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S40t25e34p41a84n 36N69o97v17a54k 8241383727385

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

+2/0
21.10.2015 23:58

J21i74n27d16ř14i67c37h 49Š66k28o36p29e70k 4575521560445

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0/0
22.10.2015 11:56

R81o19b50e57r84t 18P45e23l41c 5384479384400

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0/0
21.10.2015 23:11

L96u49b20o21m35í27r 44V55r10t27a28l 6900587151141

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

+1/0
21.10.2015 23:09

J64i65ř21í 55J59u19ř41i29c32a 2808363651

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0/0
22.10.2015 9:51

M81i91l71o38š 89S21e35t31í86k 3199599314350

No to teda zírám, jsem u TM přes 15 let a nikdy mi nevolali, že by mi chtěli zlevnit. Dokonce ani ten dotaz, jestli jsem s nimi spokojen, od nich nikdy nepřišel.

0/0
22.10.2015 12:23

P22a87v81e90l 31K66u35r12f40ü58r75s26t 3918773315659

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

+1/0
21.10.2015 23:06

J30a87n 40B97u60r61i63a38n 2873379784320

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0/0
22.10.2015 11:55

L83u27k55á16š 89V29a47ň30u59r37a 1105234113633

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

+1/0
21.10.2015 22:48

P50e43t95r 22T97y42č14k64a 6655302299332

Pořád je to SPT Telecom.

+3/0
21.10.2015 22:19

M74i59c34h53a13l 92M86o12t28y23č13k69a 4363710401109

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0/0
21.10.2015 19:57

L16u91b86o26m96í96r 21V29r42t75a39l 6460287281601

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0/0
21.10.2015 23:10

Z34d85e66n53ě86k 95W16o34l16f 9361970447365

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

+22/−1
21.10.2015 18:45

O40n35d84ř35e11j 14K58o72p43e12c35k77ý 6480145207368

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

+19/−1
21.10.2015 17:05

J63a50n 83S10á62d77l82o 8696278521139

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

+17/−1
21.10.2015 15:36

P98a67t80r89i98k 61K83o88v16a89ř13í44k 6237686860906

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

+2/0
21.10.2015 15:39

R82e40n75é 48R91u94m96. 3527845235449

S tímto na mě přišlo O2 v centru Karlových Varů. Nechali mě podepsat smlouvu, když však došlo na zřizování služby, proběhlo místní technické šetření s výsledkem nedostatečných kapacit a nerentabilností posílení... Alternativy jsou, ale drát je drát (ev. optika a pak drát).

+5/0
21.10.2015 15:55

J73a61n 51P25i18r58a10s 1583155616226

Tohle já mám u nás v Sokolově. Žádal jsem o zřízení už asi 6x a pokaždé ten samý problém. Nevede k nám kabel. Na pobočce tvrdili že to není žádný problém a internet i TV u nás poběží v pohodě. Vyrozumění o stornování objednávky přišlo jen jednou. Investice pro natažení kabelu by byla podle O2 105000,- Kč. Ale to O2 investovat nebude když se jedná jen o jeden panelák. Asi také na ně příště udělám bubáky.

0/0
21.10.2015 19:37

B35a25r63b25o14r46a 60S15v70o40b74o86d98o38v51á 6132217148690

Na druhou stranu: proc by melo o2 investovat penize do natazeni kabelu k vam (samo v jednom pripade to moc neni ale takovych bude vic), kdyz pak treba po dvou letech reknete ze chcete prejit k nekomu jinemu, kdo bude vyuzivat kabel natazeny prave o2...?

0/−1
22.10.2015 7:22

R38o14m85a27n 20L36a63n74g94e84r 9224194812382

Tak ten někdo jiný snad bude O2 platit nájem té linky, ne?

+1/0
22.10.2015 7:27

J70a14n 59P84i76r89a60s 1903785526136

Ano mohu odejit, ale zustal bych už na kabelu který tam bude. Třeba i u jine spolecnosti která bude z peněz který ji budu platit,platit "pronájem" O2. Takže kabel tam ladem ležet nebude. V paneláku je nas 17 rodin tudíž další potencionální zákazníci. Jde o to "jen" vykopat 5m dlouhou díru a ten kabel položit plus nějaké další technické zapojení. Mě hlavně fascinuje jak mají blbe nastavený systém. Prvotní ověření neprobíhá na základě skutečnosti, ale berou to podle toho jak daleko jste od ústředny.

0/0
22.10.2015 7:29

J97a73n 52S85á65d54l88o 8546448331189

já bych zase řekl, že za 2 roky může být situace jiná....více poskytovatelů, lepší pokrytí LTE.... čórt znájet

+1/0
21.10.2015 17:30

L49u97b53o87m49í71r 64V29r57t31a92l 6580387331901

I kdyby do nich šel jen z principu, fandím mu. O2 si to zaslouží.

+2/0
21.10.2015 23:12

M28a44r23t19i46n 34Z43a23p21l62e21t87a38l 3408330646469

Přesně tak, já mám od nich už jenom nulový tarif Zero, na kterém mám zpravidla fakturu 0 kč, protože telefonuji pomocí callbacku Odorika a smsky posílám z webu. Dále používám šedivku pod O2 za min .paušál, kde mám volání v rodině zdarma.

Doufám, že tyto telefonické kanály vydrží co nejdéle. Pokud zruší tarif Zero, tak okamžitě odcházím, třeba k Čezu nebo jinam.

Třeba tu předraženou O2 TV od nich bych si z principu nikdy nezřizoval, třebaže uznávám, že ta vlastnost zhlédnutí pořadu až 30 hod. zpětně je u nás dost unikátní (ikdyž by to mohla bát i delší doba) a dost těžko to člověk může nahradit nějakým vlastnínm nahrávacím zařízením.

+1/0
23.10.2015 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.