Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S69t83e84p61a70n 74N19o37v28a20k 8831883947115

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

+2/0
21.10.2015 23:58

J90i44n38d21ř39i29c50h 63Š96k64o90p45e45k 4805511230255

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0/0
22.10.2015 11:56

R69o89b57e52r48t 98P54e23l17c 5914719244900

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0/0
21.10.2015 23:11


L21u63b85o85m47í54r 15V81r54t25a91l 6160857301691

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

+1/0
21.10.2015 23:09

J34i39ř37í 84J15u94ř24i98c46a 2588513441

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0/0
22.10.2015 9:51

M83i96l32o37š 78S48e16t52í37k 3599589424960

No to teda zírám, jsem u TM přes 15 let a nikdy mi nevolali, že by mi chtěli zlevnit. Dokonce ani ten dotaz, jestli jsem s nimi spokojen, od nich nikdy nepřišel.

0/0
22.10.2015 12:23

P18a43v24e74l 65K45u62r78f83ü87r77s63t 3868193955969

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

+1/0
21.10.2015 23:06

J37a95n 19B30u84r32i86a22n 2663799764420

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0/0
22.10.2015 11:55

L74u80k93á86š 95V61a98ň34u80r22a 1875654983183

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

+1/0
21.10.2015 22:48

P53e72t91r 39T19y55č72k21a 6305462869862

Pořád je to SPT Telecom.

+3/0
21.10.2015 22:19

M58i91c86h52a78l 82M11o51t23y96č68k98a 4223440971399

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0/0
21.10.2015 19:57

L66u24b17o52m30í75r 77V23r30t37a69l 6310697631591

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0/0
21.10.2015 23:10

Z56d10e19n13ě17k 47W37o43l15f 9631570937565

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

+22/−1
21.10.2015 18:45

O27n74d56ř43e53j 16K39o43p65e81c23k72ý 6320515237798

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

+19/−1
21.10.2015 17:05

J81a58n 46S21á98d12l40o 8896918391799

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

+17/−1
21.10.2015 15:36

P11a88t72r80i31k 19K37o20v93a73ř35í20k 6527276650536

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

+2/0
21.10.2015 15:39

R30e92n73é 15R91u91m83. 3757455195919

S tímto na mě přišlo O2 v centru Karlových Varů. Nechali mě podepsat smlouvu, když však došlo na zřizování služby, proběhlo místní technické šetření s výsledkem nedostatečných kapacit a nerentabilností posílení... Alternativy jsou, ale drát je drát (ev. optika a pak drát).

+5/0
21.10.2015 15:55

J24a43n 65P50i24r35a37s 1543925106916

Tohle já mám u nás v Sokolově. Žádal jsem o zřízení už asi 6x a pokaždé ten samý problém. Nevede k nám kabel. Na pobočce tvrdili že to není žádný problém a internet i TV u nás poběží v pohodě. Vyrozumění o stornování objednávky přišlo jen jednou. Investice pro natažení kabelu by byla podle O2 105000,- Kč. Ale to O2 investovat nebude když se jedná jen o jeden panelák. Asi také na ně příště udělám bubáky.

0/0
21.10.2015 19:37

B62a93r41b28o15r55a 48S93v93o42b58o20d96o27v33á 6872197148950

Na druhou stranu: proc by melo o2 investovat penize do natazeni kabelu k vam (samo v jednom pripade to moc neni ale takovych bude vic), kdyz pak treba po dvou letech reknete ze chcete prejit k nekomu jinemu, kdo bude vyuzivat kabel natazeny prave o2...?

0/−1
22.10.2015 7:22

R45o21m27a44n 94L59a17n84g95e26r 9884204592292

Tak ten někdo jiný snad bude O2 platit nájem té linky, ne?

+1/0
22.10.2015 7:27

J11a20n 21P60i72r78a30s 1953255966596

Ano mohu odejit, ale zustal bych už na kabelu který tam bude. Třeba i u jine spolecnosti která bude z peněz který ji budu platit,platit "pronájem" O2. Takže kabel tam ladem ležet nebude. V paneláku je nas 17 rodin tudíž další potencionální zákazníci. Jde o to "jen" vykopat 5m dlouhou díru a ten kabel položit plus nějaké další technické zapojení. Mě hlavně fascinuje jak mají blbe nastavený systém. Prvotní ověření neprobíhá na základě skutečnosti, ale berou to podle toho jak daleko jste od ústředny.

0/0
22.10.2015 7:29

J64a33n 68S32á89d47l28o 8506968641799

já bych zase řekl, že za 2 roky může být situace jiná....více poskytovatelů, lepší pokrytí LTE.... čórt znájet

+1/0
21.10.2015 17:30

L45u59b45o67m96í69r 51V76r15t32a97l 6890957171211

I kdyby do nich šel jen z principu, fandím mu. O2 si to zaslouží.

+2/0
21.10.2015 23:12

M36a45r34t74i48n 95Z29a83p39l36e48t61a15l 3788690686629

Přesně tak, já mám od nich už jenom nulový tarif Zero, na kterém mám zpravidla fakturu 0 kč, protože telefonuji pomocí callbacku Odorika a smsky posílám z webu. Dále používám šedivku pod O2 za min .paušál, kde mám volání v rodině zdarma.

Doufám, že tyto telefonické kanály vydrží co nejdéle. Pokud zruší tarif Zero, tak okamžitě odcházím, třeba k Čezu nebo jinam.

Třeba tu předraženou O2 TV od nich bych si z principu nikdy nezřizoval, třebaže uznávám, že ta vlastnost zhlédnutí pořadu až 30 hod. zpětně je u nás dost unikátní (ikdyž by to mohla bát i delší doba) a dost těžko to člověk může nahradit nějakým vlastnínm nahrávacím zařízením.

+1/0
23.10.2015 1:44



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.