Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátor nechtěl zřídit internet, protože je to nevýhodné. Jenže musí

Český telekomunikační úřad rozhodl ve věci stížnosti zákazníka O2, který se v námitkovém řízení proti vyřízení reklamace domáhal smluvního plnění ze strany operátora. O2 musí klientovi objednané služby zřídit a začít poskytovat, podle úřadu totiž nemůže smlouvu jednostranně zrušit, přestože je pro něj nevýhodná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S78t26e89p55a61n 60N73o75v88a43k 8961583357925

Nechapu ze v rozpoctu O2 se nenaslo 70 tisic na zrizeni linky.. to je fakt smesne ze to nechali dojit az sem za tak zanedbatelne penize. Takovych lidi co to chteji a jdou se soudit, bude v jednodkach.

+2/0
21.10.2015 23:58

J36i44n46d76ř78i15c52h 90Š56k76o98p31e86k 4965231670745

hlavně veškeré náklady s tímto soudem by měly být dané mimo možnost zahrnout si je do nákladů OO

0/0
22.10.2015 11:56

R66o41b92e46r98t 86P59e67l16c 5554449204310

Jsou to p.rchanti, i kdyby O2 bylo nejlevnější, půjdu jinam, stejně ty rozdíly jsou zanedbatelné. Všechny soukromé i firemní mobily i pevné jsem dávno zrušil až na dvě pevné kvůli faxu, kde není alternativa, ale jinak se s nimi odmítám bavit už z principu. Rv

0/0
21.10.2015 23:11


L59u49b86o68m46í49r 40V77r87t58a43l 6310487901331

Jo O2. Když zákazníka lapají, pěkně mu zpívají. A jak vás mají, nechtějte mít nějaký problém s jejich službou. Jsou to šmejdi, vychytralí zloději. Už s nimi nemám tu čest a říkám už nikdy víc.

+1/0
21.10.2015 23:09

J73i62ř60í 17J23u75ř64i64c88a 2928483831

No vidíte a mi každý rok zavolájí, zeptají se co se mi líbí, upravíme ceny směrem dolů a za rok znovu. V poslední době stejně pracuje i t-mobile.

0/0
22.10.2015 9:51

M78i70l32o70š 41S69e96t36í22k 3619509564810

No to teda zírám, jsem u TM přes 15 let a nikdy mi nevolali, že by mi chtěli zlevnit. Dokonce ani ten dotaz, jestli jsem s nimi spokojen, od nich nikdy nepřišel.

0/0
22.10.2015 12:23

P88a85v17e96l 71K96u18r62f85ü14r55s48t 3308443655939

takhle mne u O2 před léty vypekli taky, proběhlo technické šetření a pak nic.. škoda škoda (né té služby, ale že mne nenapadlo podat podnět..)

+1/0
21.10.2015 23:06

J60a92n 30B61u70r69i55a27n 2273729334210

Pokud proběhlo technické šetření před uzavření smlouvy, tak to bylo právně OK. Ale tady prvně uzavřeli smlouvu a až pak zjistili, že linka neexistuje.

0/0
22.10.2015 11:55

L70u32k16á77š 27V37a67ň66u92r90a 1845844973733

O2 je čím dál tím větší santusák. Od té doby co se snaží dohnat zpoždění s LTE, tak stojí služby za prd.

+1/0
21.10.2015 22:48

P25e82t50r 96T14y12č74k29a 6415882859222

Pořád je to SPT Telecom.

+3/0
21.10.2015 22:19

M43i68c89h34a47l 85M39o91t62y97č76k31a 4923750971119

škoda, že to pravděpodobně odnese jen někdo svým zaměstnáním, kdo udělal chybu.

0/0
21.10.2015 19:57

L69u17b44o63m95í54r 71V76r29t68a30l 6450577391431

To záleží na jejich vedení. Ale podle mých zkušeností stojí i to za h...

0/0
21.10.2015 23:10

Z29d64e82n68ě77k 42W55o14l55f 9921440757475

Tleskám každému kdo s těma zlodějema vyběhne.

+22/−1
21.10.2015 18:45

O61n56d30ř15e11j 15K22o95p35e88c67k71ý 6900695647268

Doufám, že se tohle O2 vrátí. To je hnus. Když já s nimi podepíšu smlouvu tak ji jen tak stornovat taky nemůžu, protože zjistím, že je pro mě nevýhodná. Respektive můžu, ale budu solit.

+19/−1
21.10.2015 17:05

J49a80n 61S29á77d21l47o 8336978651549

nechal bych je zřídit linku, po dobu platnosti smlouvy využívat a v první možný okamžik odejít a neprodlužovat dál smlouvu...jsou to hajsli

+17/−1
21.10.2015 15:36

P64a61t51r28i30k 16K19o29v97a63ř29í40k 6457426170396

rekl bych, ze kdyz na tom tak trva, tak moc alternativ k odchodu mit nebude. asi nejaka zapadla dira ...

+2/0
21.10.2015 15:39

R94e95n75é 24R71u90m84. 3867105705459

S tímto na mě přišlo O2 v centru Karlových Varů. Nechali mě podepsat smlouvu, když však došlo na zřizování služby, proběhlo místní technické šetření s výsledkem nedostatečných kapacit a nerentabilností posílení... Alternativy jsou, ale drát je drát (ev. optika a pak drát).

+5/0
21.10.2015 15:55

J15a76n 60P92i87r89a64s 1853335856596

Tohle já mám u nás v Sokolově. Žádal jsem o zřízení už asi 6x a pokaždé ten samý problém. Nevede k nám kabel. Na pobočce tvrdili že to není žádný problém a internet i TV u nás poběží v pohodě. Vyrozumění o stornování objednávky přišlo jen jednou. Investice pro natažení kabelu by byla podle O2 105000,- Kč. Ale to O2 investovat nebude když se jedná jen o jeden panelák. Asi také na ně příště udělám bubáky.

0/0
21.10.2015 19:37

B15a48r80b11o28r27a 87S56v63o19b20o75d78o96v57á 6632407158980

Na druhou stranu: proc by melo o2 investovat penize do natazeni kabelu k vam (samo v jednom pripade to moc neni ale takovych bude vic), kdyz pak treba po dvou letech reknete ze chcete prejit k nekomu jinemu, kdo bude vyuzivat kabel natazeny prave o2...?

0/−1
22.10.2015 7:22

R50o85m45a34n 73L29a50n15g32e96r 9894584432652

Tak ten někdo jiný snad bude O2 platit nájem té linky, ne?

+1/0
22.10.2015 7:27

J55a63n 49P13i57r97a54s 1213315246586

Ano mohu odejit, ale zustal bych už na kabelu který tam bude. Třeba i u jine spolecnosti která bude z peněz který ji budu platit,platit "pronájem" O2. Takže kabel tam ladem ležet nebude. V paneláku je nas 17 rodin tudíž další potencionální zákazníci. Jde o to "jen" vykopat 5m dlouhou díru a ten kabel položit plus nějaké další technické zapojení. Mě hlavně fascinuje jak mají blbe nastavený systém. Prvotní ověření neprobíhá na základě skutečnosti, ale berou to podle toho jak daleko jste od ústředny.

0/0
22.10.2015 7:29

J90a72n 73S27á39d57l15o 8846608791159

já bych zase řekl, že za 2 roky může být situace jiná....více poskytovatelů, lepší pokrytí LTE.... čórt znájet

+1/0
21.10.2015 17:30

L64u78b14o58m48í91r 49V34r97t75a11l 6850367431561

I kdyby do nich šel jen z principu, fandím mu. O2 si to zaslouží.

+2/0
21.10.2015 23:12

M79a91r61t61i29n 71Z86a43p10l55e33t74a73l 3908150966639

Přesně tak, já mám od nich už jenom nulový tarif Zero, na kterém mám zpravidla fakturu 0 kč, protože telefonuji pomocí callbacku Odorika a smsky posílám z webu. Dále používám šedivku pod O2 za min .paušál, kde mám volání v rodině zdarma.

Doufám, že tyto telefonické kanály vydrží co nejdéle. Pokud zruší tarif Zero, tak okamžitě odcházím, třeba k Čezu nebo jinam.

Třeba tu předraženou O2 TV od nich bych si z principu nikdy nezřizoval, třebaže uznávám, že ta vlastnost zhlédnutí pořadu až 30 hod. zpětně je u nás dost unikátní (ikdyž by to mohla bát i delší doba) a dost těžko to člověk může nahradit nějakým vlastnínm nahrávacím zařízením.

+1/0
23.10.2015 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.