- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedná se především o riziko vznícení baterií při zkratování, pokud jsou "ledabyle" umístěné v zavazadle a nikoliv připojená k zařízení.
Které nejsou součástí elektronického přístroje? Tak to je v pohodě, mám 20 Ah powerbanku s WiFi AP a zabudovaným SSD... Nebo ne?
A u zabudovaných baterií toto riziko není ? Ještě jsem neslyšel, že by začala hořet jednotlivá baterie vyjmutá z přístroje, což se o těch v přístrojích říct nedá.
Ten článek je jak nějaké přepravní smluvní podmínky. Jsem se začínal bát, že ten důvod, proč se nesmí ty baterky vozit, tam nakonec ani nebude napsaný:D
Dneska uz si do letadla nevezmete ani Kinder-vejce...
Z článku: "baterie s kapacitou 101 až 160 Wh lze v kabinovém zavazadle nebo u sebe přepravovat maximálně dvě."
Normálně se kapacita udává v mAh (miliampérhodina) a běžná kapacita u lithiových baterií je asi 1000-3000 mAh.
Používají se nejčastěji v mobilních telefonech, elektronických cigaretách, nebo v powerbankách. Několik jsem jich po zkratu viděl hořet, což se jim uvnitř přístroje prakticky stát nemůže.
Jste normální votruba. Základní jednotka je Wh.
"nesmí být přepravovány všechny typy lithiových baterií, které nejsou součástí elektronického přístroje"
A které tedy ano a které ne?? Aneb Proč někteří novináři neumí čééésky???
Ale s tlupou běženců máte volnou cestu a bez šacování.
Děkuji za diskusi, protože z článku jsem se nedozvěděla, proč ty baterie v zavazadlovém prostoru nemohou být....
ještě vám přidám video co jsem dával níže, baterie se může v zavazadle nejen o něco zkratovat, ale i něco jiného zkratem zahřát a zapálit
To video na konci jsem nejak uplne nepochopil. Kdyz bude chtit pyrotechnik nekam letet, tak ho hned na letisti sebere policie?
Jistě, protože na načichlý výbušninou a pes ho označí.