- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Komentáře se zřejmě shodují především v redakci nositelů jediné pravdy a vracet telefon nebo cokoliv jiného, kvůli reklamě, může jen nesvéprávný id*ot.
Reklamy s černochama prostě nemůžou nikdy fungovat.
Ve skutečnosti to je naopak. Reklama je skvělá a dokonalá. Vyvolala totiž diskuzi, mluví se o ní a to hodně. Značka telefonu se zase dostane lidem více pod kůži.
Takova reklama na ASX,to je posusnanicko
Zase tak stupidni to není. U nás však zásadně nenakupuju u zeleného mužíčka, i kdyby to bylo zdarma..
A tim si chtel rict co?? Co ma reklama na samsunga spolecne se zelenym muzickem??
A tady je zase reklama na barvičkový iPhone 5C.
Taková nudná barvičkárna pro hračičky. Holky asi moc nenadchne:
Nezbývá než souhlasit, na základě samotné reklamy se pouze dozvídáme o něčem novém. O tom zda koupím či ne, se pak rozhoduji sama. Každopádně reklama je to otřesná, hlučná, nic neříkající.
Já osobně bych všechny reklamy zrušila, v televizi (v průběhu vysílání filmů ), rádiu, na internetu! Je to otravné a obtěžující. V podstatě reklamě, kterou bych eventuélně vidět chtěla, předchází reklama, která když skončí, tak už frčí další! Co to je? Chci se proti tomu nějak bránit, protože svůj čas, který musím denně věnovat "vykřížkování" reklam (umožňuje Google ) nebo neustále čekám až můžu reklamu zastavit, bych si představovala využít jinak. Zajímavěji a efektivněji. Ne vše, co na "západě" frčí, musíme dělat i my na východě. Ne vše, co se tam zavedlo a provozuje, je dobré, chytré a kvalitní. Zapomínáme na češství a to, že jsme všeobecně platili za národ chytrých lidí. Slepě přebíráme hlouposti, bez kterých jsme se celý život obešli. A to mě štve nejvíc.
třeba zrovna na další korejský produkt- Hyundai
Možná ta reklama není zase až tak blbá. Existuje racionální důvod kupovat telefon za 20 tisíc? Ne, váš starý telefon je pořád dost dobrej. Ale když se ve vás probudí děcko. Tak jasně že chcete novou hračku. Děti blbou a reklama taky. Uvolni se, blbni a dělej to co neni racionální.
Tak mladí, aby se jim líbila tahle reklama, nemají na tenhle telefon. Ti, co si ho mohou dovolit zase nebudou tak trhlí.
Takhle to dopadá, když o reklamě rozhodují psychologové a socioligové a ne odborníci. Cílovka jsou mladí, tak tam dáme vše co na ně funguje. Jako když pejsek s kočičkou vařili dort: dáme tam vše dobré, tak dort musí být taky dobrý. Tahle reklama je jako ten dort: nestravitelná pro všechny...