Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile bez varování změnil přístup k zákazníkům. 50 MB a vypne vám data

Že je český mobilní trh unikátní, dokázal nově T-Mobile. V polovině května totiž mlčky upravil nastavení vybraných tarifů a datových balíčků. Po vyčerpání datového limitu u nich již nedochází ke zpomalení datového toku, ale zcela se přeruší. Operátor zákazníky dopředu neinformoval, nejde prý o změnu podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T96o67m82á88š 11K71u20c22h42a56ř 3737221808871

T - mobile má v obchodních podmínkách napsáno jasně:

"Operátor si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat a měnit tyto

Podmínky v celém rozsahu či tarify S námi zrušit a převést Účastníky na

nejbližší obdobný (charakteristicky a cenově) tarif."

Kdo toto podepsal, nemůže se ničemu divit. Je to takové "férové" ujednání, kde je napsáno, co musí a smí zákazník, ale T-mobile nezavazuje prakticky k ničemu.:-P

0/0
4.6.2015 12:41

A68n81t11o28n21í39n 85M46a29c60k 1698101241564

Ano 02, T Mobile jsou podvodníky, o tom jsem se již přesvědčil. S Vodafone ještě žádnou zkušenost nemám. Tuto možnost mi sebrala 02, která mi bez upozornění prodloužila skončenou smlouvu, místo čísla k převedení k jinému provozovateli.Dělají si co chtějí, plnění povinností k zákazníkovi za obtěžování.Rv

0/0
2.6.2015 9:07

P62e50t39r 93N46o88v43á51k 8885239420

např. rok 2008

tržby velké trojky (Oligopolu) pouhých 116 miliard při 40 - 50% marži viz: 

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? 

http://1url.cz/yOTf 

                     

tak se nedivte že to skoro dotují ze svého ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:17

P24e79t16r 43N69o13v16á91k 8895949900

a pak vidíte jak na SK se snaží současný Oligopol protizákonně ale všemi prostředky

vyblokovat rozjezd 4. operátora  

ale ten jim odpověděl hezky ;-D : 

 Slovenský Swan startuje odvážně: LTE se 100 GB jen za 140 Kč na měsíc 

no ale po vyčerpání 100 GB snižuje rychlost (FUP) na 1Mbit/s ;-D 

už jste někdo na mobilu stáhnul 100 GB/měsíc ?

0/0
29.5.2015 16:41

O70l62g23a 20S63v20o31b63o38d40o70v95á 1654787157

Ani u SWANu tolik nestáhneš. Přečti si ty podmínky celý a pak se podívej na mapu pokrytí.

0/0
2.6.2015 18:21

P43e27t43r 97N34o40v21á15k 8785259150

toto je velmi výstižné 

   

Privatizace bez konkurence nemá smysl! 

  

http://www.nechtenasbyt.cz/privatizace-bez-konkurence-nema-smysl/

ale díky tomu že ASI všude   

mají nadnárodní company prolobovane Oligopoly   

tak asi máme pocit že to je Normální a že to jinak Nejde ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:48

M39a85r90e65k 93H31r65u66b59y 6687412331778

Uplne nechapu co je spatne: vycerpate zaplacenou sluzbu a divite se, ze nefunguje sluzba nad ramec platby=zadarmo? 8-o:-P

V masaznim salonu po zaplacene hodince maserka take prestane masirovat uplne a nikdo se nerozciluje, ze jenom nezpomalila ;-)

+1/−2
29.5.2015 15:17
Foto

L79u40c66i58e 13M82r19á20z76i89k96o71v74á 6554965651393

Dobrý den,

teprve teď čtu tento článek. Už jsem dlouho na svém blogu nic nenapsala. Právě proto mě napadlo, po tom, co mě T-mobile tak mile překvapil, nějaký ten hezký článek přece jen napsat a poděkovat tak za jeho služby.

Minulý týden mi internet nefungoval, pořád mi to hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit a tak jsem si připlatila a navýšila jej (no, to jsem si tedy jen myslela). Až poté, co mi stále internet nefungoval, jsem další den zavolala na tu jejich "suprovou" zákaznickou linku a pomocí asistenta jsem se dozvěděla, že mi to nefunguje, protože mají prostě na houby systém, služba se zdražila, takže mi vlastně nefungoval, protože jsem měla zaplaceno málo (automaticky se mi totiž služba za internet každý týden prodlužovala). Řekl mi, že mi tedy vrátí zpět kredit za týdenní internet a odebere kredit za novou sazbu a co se týče toho, co jsem si zaplatila nad limit, tak to mám smůlu, prostě jsem si to neměla kupovat (takže za to mi ani nic vráceno nebylo, i když služba nefungovala). No nic, neřešila jsem to a domnívala jsem se, že je to vyřešeno. No chyba lávky.

Po pár dnech mi to zase nejelo a hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit. Takže jsem zase volala na 4603, asi po 20ti minutách se dostalo konečně i na to, že jsem byla přepojena na asistenta a tento mi konečně vysvětlil, že se změnily podmínky a to nejen navýšením ceny za tuto službu, ale právě i tím, že internet již nebude po vyčerpání datového limitu fungovat vůbec! Ale nabídl mi řešení na - smlouva na paušální tarif za zvýhodněnou cenu, kdy je datový limit 1,5 GB.

Dobrá, jelikož mi přišlo, že je to výhodné, tak jsem tuto smlouvu uzavřela - v úterý se mi aktivovala. No a co se neděje - dnes, tedy po třech dnech od aktivování paušálu - mi opět přišla sms, že jsem vyčerpala datový limit!!!

0/0
29.5.2015 13:38
Foto

L50u17c41i47e 15M90r77á47z73i75k73o98v22á 6554745851203

To už si snad ze mě dělají srandu, nebo já nevím! Když jsem si platila týdně internet, tak mi 50 MB vydrželo alespoň 4 dny a nyní mi 1,5 GB nevydrží ani tři dny? Přitom mám nastavení pořád stejné a z internetu nestahuji, jen si prohlížím stránky a o nic více než předtím!

Tak jsem tam dnes volala znovu - nečekaně. Pan asistent si myslel, že bude mít hovor asi hned vyřízen a tak mi řekl, že si můžu datový limit navýšit, když si připlatím!!! a nebo mi tam může tedy odfajfknout, že mi internet poběží dál, ale s nižší rychlostí! Tak a to už chtěl ukončit hovor, protože se domníval, že jeho odpověď byla dostatečná! No, pro mě tedy fakt nebyla.

Rekapitulace:

Internet mi téměř nejede - stránky se mi nenačítají a když už, tak asi po 30 sekundách. Datový limit, který má být momentálně 30x vyšší, než jsem měla dříve za týden, jsem podle něj vyčerpala za 3 dny.

Pak mi několik minut pan asistent vykládá, jak T-mobile nemá důvod mě okrádat o data a že má skvělé pokrytí po celé zemi, že má pobočky, nevím, v kolika zemích světa, že je několik let po sobě nejlepším operátorem a nevím, co za další informace, které mě fakt nezajímají a absolutně nemají souvislost s mým problémem. Vysvětlí mi, že (doslova tak to neřekl) pokud internet používám v nějakém zapadákově, tak se vlastně nemůžu divit, že nefunguje tak, jak má. Řekne mi, že si tedy mám zřídit aplikaci, kde uvidím výši přenesených dat a řekne mi, že pokud mu nevěřím, že se mám spojit s Českým telekomunikačním úřadem a mám to řešit s ním.

No, děkuji pěkně tedy. Zabývám se tím už týden a jediné, co mě teď napadá jako východisko je, že zruším tu jejich výhodnou smlouvu a přejdu k jinému operátorovi. Toto už mě fakt nebaví.

Tak to je prosím ten nejlepší a nejskvělejší operátor v ČR, jak se mě dnes snažil přesvědčit asistent operačního centra.

Nejsem na internet odborník, ale pokud mi internet, když jsem si jen platila týdně, fungoval a teď, po zavedení paušálu, nefunguje, tak je asi něco špatně a pan asistent mě nepřesvědčí,že ne!!!

+1/0
29.5.2015 13:50

A30r54c10h53e55r 74S41p94a29r18t10a67n 7319567200693

Vodafone před časem zavedl u tarifů po vyčerpání dat automatickou aktivaci (zpoplatněného) balíčku s další porcí dat. De facto udělali to samé, akorát rovnou nutí lidi platit.. jediná obrana je nastavit si v 3g/lte přístrojích datový limit (pokud to však zařízení umožňuje.)

0/0
29.5.2015 12:56

A93r38c89h25e46r 41S34p75a80r65t19a42n 7469777770513

Jo.. ovšem teď zrovna píšou že za to dostali pokutu a musí to zrušit :-D

0/0
29.5.2015 12:58

M96a87r45e76k 20H38r95u60b65y 6167192711698

Jaky je rozdil mezi tim, kdyz vam prenos dat utne zarizeni, nebo operator? ;-):-P

0/0
29.5.2015 15:11

L46u15k53á26š 88V51a61ň45u94r93a 1825234753773

Po vlne vyrazneho zlevneni prichazi nenapadne zdrazovani.

+1/0
28.5.2015 18:56

R74a19d32e62k 82H40o32t26o34v68ý 9735920824105

O jakém zdražování je řeč? Dostaneš to, co máš zaplaceno a šmytec....

0/−1
29.5.2015 18:03

L93u64k80á34š 24V13a21ň28u13r87a 1295874353893

T-mobile je opet největším podvodnikem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+4/0
28.5.2015 18:54

D60a91v50i92d 96D62l28o85u55h83ý 5564887387241

Nejhorší pokrytí má s přehledem Vodafon...

+2/−4
28.5.2015 22:22

M88a29r57e24k 57H77r45u11b39y 6127872601738

trochu jste zamrzl v praveku - treba na LTE ma VF 2x tolik zakladnovek co T-M s O2 dohromady ;-)

0/0
29.5.2015 15:12

L62u90k28á73š 62V51a95ň35u73r75a 1325104853463

T-mobile je opet největším hajzlem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+2/0
28.5.2015 18:53

J75i77r34i 50D66o24m81i14n24i68k 1711728771220

Vodafone to udělal už loni v září trochu jinak. Dal všem automatická data po vyčerpání dat v balíčku a kdo je odmítl a vypnul,tak mu ta pomalá data 50 kilo zůstala

0/0
28.5.2015 16:49

O24t90o21m89a18r 11T53h32o64m64a 2825357866275

to samé ted´ v květnu zavedlo O2 , toto je jen změna "předvolby" ,  ale T-M to pojal opravdu výrazně negativně pro zákazníka, myslím, že to bude mít ještě dohru ...

0/0
28.5.2015 20:12

V62á54c81l90a57v 91K98o34v60á77ř 3478928584791

Díky za informaci, zrovna jsem tu volbu dokoupení balíčku zrušil, jinak bych se asi při vyúčtování divil.R^

0/0
30.5.2015 15:25

L85u14m14i90r 78N28o23v58a83k 8211193766448

ROFL "Podejte reklamaci" ;-D;-D;-D tu odešlete na nádraží v Chebu, efekt bude stejný ;-D;-D;-D

+1/0
28.5.2015 12:45

J31i54ř68í 85J83u88ř94i85c60a 2238883801

Operátoři u nás jsou banda zlodějů a ČTU je pro smích, ale v tomto ma t-mobile pravdu. Teď záleží na těch druhých tajtrlicich jak se zachovají. Pokud půjdou s tmobilem, nic se nezmění. Pokud ne, tak to tecko znovu v tichosti zapne.

+1/0
28.5.2015 11:39

J30a30r25o65s60l22a70v 18K93r52á77l 6600775437178

Záleží především na zákaznících, jak na to zareagují. Jestli budou za data navíc platit, nebo se na to vykašlou a na internet budou přistupovat jinak. Je to o poptávce a nabídce. Internet v mobilu není věc nutná k životu, není to chleba.

+1/0
28.5.2015 18:19

K98a49r95e96l 79N47o24v63á13k 4159186600197

opět jeden z důvodů, proč nepřestoupím

0/0
28.5.2015 11:27

M69a84r98t52i90n 11Š96i97m92e42k 4270594968165

Co dodat, s T-Mobilem máme své vlastní zkušenosti. Za 2 roky nebyli přítelkyni schopni změnit adresu pro zasílání vyúčtování. Na správnou adresu zasílali pouze inkasní agentury. Výpověď smlouvy odmítali i při změně smluvních podmínek tarifu. Upravit běžící tarif také nemožné. Takže jediné co bylo možné, nechat doběhnout smlouvu a před vypršením zaslat doporučený dopis s oznámením, že odmítáme prodloužení smlouvy. Pak odejít

+3/0
28.5.2015 9:44

P36a37v12e90l 35N16e55d86ě86l21a 5266910114811

Je to logické. Na flat tarifech už vydělat nemohou, tak to budou honit na datech. Někdo ta služební auta a hromadu nemakačenků zaplatit musí.

+2/0
28.5.2015 9:36

L15u61m62i55r 13N19o98v34a67k 8781173856418

no dyk, proč myslíte, že tak vnucujou lidem LTE karty? aby projeli data co nejrychleji a museli dokupovat;-D;-D;-D

0/0
28.5.2015 12:46

R20a10d56o63m78í29r 49N18o36v74á12k 2273353128233

Jeste by k tomu meli pridat mapu kde ve skutecnosti je mozne LTE pouzivat. Pouzivam dva operatory, ale TM je co se tyce celkoveho pokryti katastrofa Rv

0/0
28.5.2015 19:01

V96i22k41y73r 19B95o25h86u79m64i14l 92S95t37r13a44n21s27k29y 9247768866649

Konkurence jen článku a diskusi zatleská. Za tuto "reklamu" bych v T-Mobile někoho vyrazil, jistě se "to" vyplatilo prohloubením důvěry zákazníků a zvýšeným přílivem nových zájemců....;-D

+3/0
28.5.2015 7:27

O62t22o80m41a96r 34T87h53o85m82a 2955207696665

hlavně aby se zas nezačali opičit ostatní operátoři..

0/0
28.5.2015 9:12

P75e22t31r 24T83y68č82k24a 6255552219982

Pokud si tedy u TM koupim tarif s 50MB tak jsou tri moznosti. Malo pravdepodobna, ze to spotrebuji presne. Druha ze to spotrebuji driv

a budu si muset dokoupit balicek. A treti, ze to nestihnu v dane dobe spotrebovat a operator zbyvajici zaplacene data ukradne. A to i ty dokoupene.

+5/0
28.5.2015 6:22
Foto

R71a66d15e18k 82H98a30n34k76a 8206967259823

Tím, že jsem pod rámcovkou, tak to jde. I ta data. Ale jinak je to bída ty jejich standarní nabídky…

0/0
28.5.2015 5:57

M89i54c76h60a17e23l40a 91S73t54e51j17s91k61a12l94o79v96á 8645845858359

Jsem taky pod rámcovkou, ale také mi to "ustřihli". Nevěděla jsem oč jde, tak jsem mrkla na webovky do svého osobního nastavení. Bylo tam však tlačítko - pokračovat se sníženou rychlostí. Tak aspoň že tak!

0/0
28.5.2015 8:40

I25v85a 80K74r23i21s49t41o98f11o34v98á 7115783372472

Toto tlačítko mi tam chybí. Moc to nikde neříkejte, asi na vás zapomněli. ;-D A taky nejdou posílat a přijímat MMS.

+1/0
28.5.2015 9:32

Z64d48e97n67ě79k 92H59a65n74z16l 1671326802404

B.U.Z.N.y

0/0
28.5.2015 5:30

M98i59l96a14n 29P60a73c36e47k 6270803332233

Lide (nejen v Cesku) se poslednich per (desitek) let nechavaji radi "odrbavat".

Vetsinou proto, ze jsou lini a neschopni neco udelat. Vetsina nad podobnym chovanim firem jen mavne rukou se slovy - "co JA s tim nadelam", "radsi si to necham libit/priplatim, nez se obtezovat s presunutim ke konkurenci" atd.

Pritom prave v Cesku je myslim docela jednoduche podobnemu jednani zabranit. Staci, kdyz zminena firma prijde o par tisic zakazniku a napriste si rozmysli, jak se k nim chovat.

V US byly (a stale castecne jsou) kabelovky a mobilni operatori po leta v podstate legalni loupeznici, kterym vsechno proslo a tak zdirali a odrbavali ve velkem kazdeho.

Pak se zmenil jeden (zrovna TMob), kdyz mu teklo do bot a najednou jde skoro vsechno. AT&T a Verizon se sice jeste cukaj, ale brzy prijde na kozaky nouze a budou muset stahnout ocasy.

Kabelovky jsou kapitola sama pro sebe - v postate jestli jde o necem s urcitosti rict, ze je zplozencem pekla, tak jsou to kabelovky a lidi, kteri je vedou.

Cox, Comcast a TWC jsou prava "osa zla", ale lidi si jejich mafianske praktiky pomalu prestavali nechat libit ("radsi zadna televize nez tahle sikana"...) a najednou se (hooodne pomalu) neco deje. Google Fiber tlaci ceny dolu a rychlosti (ktere pred tim byly "na maximalni mozne hranici") nahoru. Kabelovky uz jsou z Googlu, vystresovane tak, ze staci jen online fama o tom, ze Google zvazuje Fiber v konkretni oblasti a tamejsi kabelovka razem pres noc snizuje ceny a/nebo zvysuje rychlosti.

Staci si prestat nechat kadit na hlavy a s loupezniky poradne zatocit. I kdyz to bude stat chvilku casu, namahy a mozna i nejakou tu rupii navrch.

0/0
28.5.2015 1:19

J52a15n 67L62i11b26i51c59h 9982468875663

Bohužel v těchto nekalých praktikách si může slavná trojka podat ruce, ještě, že jsou tu aspoň virtuálové, žel nenabízí moc data za dobrou cenu, to nenabízí téměř nikdo.

0/0
28.5.2015 0:26

J45a92n 30L18i47b14i81c18h 9272698355483

Mobilní internet je u nás stále velmi omezený jak pokrytím, tak dostupností a zejména vysokou cenou. Operátoři už nevydělávají tolik na hovorech a sms, tak teď těží z předražených dat.

+1/0
28.5.2015 0:25

J13i74r17i 86D89o22m59i49n97i68k 1451238691480

Kdo rozhoduje o tom, že je něco předražené ?

0/−4
28.5.2015 1:03

P14e31t64r 87T48y59č60k25a 6615242809152

No vetsinou o tom rozhoduje trh. Ale ten nefunguje v oligopolnim prostredi.

+8/0
28.5.2015 6:29

J39a79n 76L50i15b35i45c42h 9232968505443

Jasná ukázka, že ČTU je nejhorší regulační úřad v ČR. Nekalé praktiky všech operátorů jsou známé, mění různě podmínky, ceny a nastavení, zákazníky neinformují a snaží se jim naúčtovat služby, které nepoužívají nebo používat nechtěli či jim služby omezí. Je to sprostá praktika a zákazníci mohou zkusit jedině nějakou konkurenci aspoň virtuální, pokud jsou nespokojení, jinak díky špatným zákonům moc nepochodí.

+3/0
28.5.2015 0:24

M72a18r33t37i27n 46N33o83v94ý 9771648777854

T-Mobile? ... hnus jeden fialovej!!!!!!!

0/0
28.5.2015 0:13

F61r81a85n87t51i58š55e71k 18M16i29t69a31š 6279406874339

Chcete internet v mobilu pro zábavu? Tož plaťe a držte zobáky. Každá sranda něco stojí.

+3/−5
27.5.2015 23:59

J16i89r33i 23D53o75m50i36n87i44k 1771578311440

U Vodafonu zpomalení dat zrušili loni v září. Ale ne úplně. Nastavili automatické navyšování dat na den, s tím, že je možné toto automatické navyšování můžete zrušit. V takovém případě vám data nad rámec pojedou dál zpomalené na 50 kilo. 

Upozornění ale přišlo včas, jak v tom září tak chodí i dnes, 2x , když se blíží vyčerpání dat v balíčku. A věřím, že ty zprávy podobně chodili a chodí i u T-Mobilu.

Jestli je nějdo přehlíží, tak je to jeho oroblém.

0/−2
27.5.2015 23:48

I12v21a 72K28r72i62s55t34o54f91o87v11á 7985263182572

Nepřišlo nic. Věříte špatně.

+2/0
28.5.2015 5:34

P25a15v53e17l 53S57ý86k61o48r37a 7197462257701

Jednoduché opatření. Kupte si slovenskou[>-] , nebo rakouskou kartu,  budete mít mnohem levnější volání i po ČR.

0/0
27.5.2015 23:37

J20i92r60i 84D84o66m19i53n22i25k 1691598641780

O volání už dnes moc nejde, většina komunikace se přesouvá na data

+1/0
27.5.2015 23:49

M31a64r74t50i19n78a 86K61o51l77o37m58a62z85n65i34k35o46v87a 2397312777176

Od te doby, co jsem od nej odesla, si neprestavam gratulovat. Mela jsem sedivku, a kdyz skoncila, jsem z lenosti u O2. Nakonec ale stejne platim asi tak 5x mene, nez pred tremi lety u TM a (zatim) se mnou nikdo tak nevyjebava.

0/0
27.5.2015 23:26

O48n41d32ř89e15j 61L40o91š82o97t31h 9820262724442

A u TM je spousta uživatelů, kteří přešli od VF nebo O2... Prostě všude je někdo nespokojený. Já jsem třeba u TM spokojený asi 15 let a nemám nejmenší důvod měnit. Pravda, když mi zrušili předchozí tarif, tak jsem byl rozčilený, ale vše se k mojí spokojenosti vyřešilo.

+6/0
28.5.2015 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.