Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile bez varování změnil přístup k zákazníkům. 50 MB a vypne vám data

Že je český mobilní trh unikátní, dokázal nově T-Mobile. V polovině května totiž mlčky upravil nastavení vybraných tarifů a datových balíčků. Po vyčerpání datového limitu u nich již nedochází ke zpomalení datového toku, ale zcela se přeruší. Operátor zákazníky dopředu neinformoval, nejde prý o změnu podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T56o37m71á94š 56K43u56c36h52a41ř 3957241658681

T - mobile má v obchodních podmínkách napsáno jasně:

"Operátor si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat a měnit tyto

Podmínky v celém rozsahu či tarify S námi zrušit a převést Účastníky na

nejbližší obdobný (charakteristicky a cenově) tarif."

Kdo toto podepsal, nemůže se ničemu divit. Je to takové "férové" ujednání, kde je napsáno, co musí a smí zákazník, ale T-mobile nezavazuje prakticky k ničemu.:-P

0/0
4.6.2015 12:41

A90n65t55o38n46í35n 61M35a32c52k 1248731161514

Ano 02, T Mobile jsou podvodníky, o tom jsem se již přesvědčil. S Vodafone ještě žádnou zkušenost nemám. Tuto možnost mi sebrala 02, která mi bez upozornění prodloužila skončenou smlouvu, místo čísla k převedení k jinému provozovateli.Dělají si co chtějí, plnění povinností k zákazníkovi za obtěžování.Rv

0/0
2.6.2015 9:07

P61e96t74r 87N38o28v12á93k 8745399210

např. rok 2008

tržby velké trojky (Oligopolu) pouhých 116 miliard při 40 - 50% marži viz: 

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? 

http://1url.cz/yOTf 

                     

tak se nedivte že to skoro dotují ze svého ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:17


P17e50t22r 37N87o57v61á81k 8635159340

a pak vidíte jak na SK se snaží současný Oligopol protizákonně ale všemi prostředky

vyblokovat rozjezd 4. operátora  

ale ten jim odpověděl hezky ;-D : 

 Slovenský Swan startuje odvážně: LTE se 100 GB jen za 140 Kč na měsíc 

no ale po vyčerpání 100 GB snižuje rychlost (FUP) na 1Mbit/s ;-D 

už jste někdo na mobilu stáhnul 100 GB/měsíc ?

0/0
29.5.2015 16:41

O39l14g10a 49S35v30o14b29o80d81o37v14á 1734547657

Ani u SWANu tolik nestáhneš. Přečti si ty podmínky celý a pak se podívej na mapu pokrytí.

0/0
2.6.2015 18:21

P17e84t47r 65N96o90v26á26k 8385839480

toto je velmi výstižné 

   

Privatizace bez konkurence nemá smysl! 

  

http://www.nechtenasbyt.cz/privatizace-bez-konkurence-nema-smysl/

ale díky tomu že ASI všude   

mají nadnárodní company prolobovane Oligopoly   

tak asi máme pocit že to je Normální a že to jinak Nejde ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:48

M97a44r93e61k 91H52r45u37b67y 6707862871928

Uplne nechapu co je spatne: vycerpate zaplacenou sluzbu a divite se, ze nefunguje sluzba nad ramec platby=zadarmo? 8-o:-P

V masaznim salonu po zaplacene hodince maserka take prestane masirovat uplne a nikdo se nerozciluje, ze jenom nezpomalila ;-)

+1/−2
29.5.2015 15:17
Foto

L80u88c55i58e 38M79r45á48z81i31k50o75v44á 6964185421223

Dobrý den,

teprve teď čtu tento článek. Už jsem dlouho na svém blogu nic nenapsala. Právě proto mě napadlo, po tom, co mě T-mobile tak mile překvapil, nějaký ten hezký článek přece jen napsat a poděkovat tak za jeho služby.

Minulý týden mi internet nefungoval, pořád mi to hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit a tak jsem si připlatila a navýšila jej (no, to jsem si tedy jen myslela). Až poté, co mi stále internet nefungoval, jsem další den zavolala na tu jejich "suprovou" zákaznickou linku a pomocí asistenta jsem se dozvěděla, že mi to nefunguje, protože mají prostě na houby systém, služba se zdražila, takže mi vlastně nefungoval, protože jsem měla zaplaceno málo (automaticky se mi totiž služba za internet každý týden prodlužovala). Řekl mi, že mi tedy vrátí zpět kredit za týdenní internet a odebere kredit za novou sazbu a co se týče toho, co jsem si zaplatila nad limit, tak to mám smůlu, prostě jsem si to neměla kupovat (takže za to mi ani nic vráceno nebylo, i když služba nefungovala). No nic, neřešila jsem to a domnívala jsem se, že je to vyřešeno. No chyba lávky.

Po pár dnech mi to zase nejelo a hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit. Takže jsem zase volala na 4603, asi po 20ti minutách se dostalo konečně i na to, že jsem byla přepojena na asistenta a tento mi konečně vysvětlil, že se změnily podmínky a to nejen navýšením ceny za tuto službu, ale právě i tím, že internet již nebude po vyčerpání datového limitu fungovat vůbec! Ale nabídl mi řešení na - smlouva na paušální tarif za zvýhodněnou cenu, kdy je datový limit 1,5 GB.

Dobrá, jelikož mi přišlo, že je to výhodné, tak jsem tuto smlouvu uzavřela - v úterý se mi aktivovala. No a co se neděje - dnes, tedy po třech dnech od aktivování paušálu - mi opět přišla sms, že jsem vyčerpala datový limit!!!

0/0
29.5.2015 13:38
Foto

L86u71c64i86e 32M69r34á28z89i84k68o46v86á 6944295961533

To už si snad ze mě dělají srandu, nebo já nevím! Když jsem si platila týdně internet, tak mi 50 MB vydrželo alespoň 4 dny a nyní mi 1,5 GB nevydrží ani tři dny? Přitom mám nastavení pořád stejné a z internetu nestahuji, jen si prohlížím stránky a o nic více než předtím!

Tak jsem tam dnes volala znovu - nečekaně. Pan asistent si myslel, že bude mít hovor asi hned vyřízen a tak mi řekl, že si můžu datový limit navýšit, když si připlatím!!! a nebo mi tam může tedy odfajfknout, že mi internet poběží dál, ale s nižší rychlostí! Tak a to už chtěl ukončit hovor, protože se domníval, že jeho odpověď byla dostatečná! No, pro mě tedy fakt nebyla.

Rekapitulace:

Internet mi téměř nejede - stránky se mi nenačítají a když už, tak asi po 30 sekundách. Datový limit, který má být momentálně 30x vyšší, než jsem měla dříve za týden, jsem podle něj vyčerpala za 3 dny.

Pak mi několik minut pan asistent vykládá, jak T-mobile nemá důvod mě okrádat o data a že má skvělé pokrytí po celé zemi, že má pobočky, nevím, v kolika zemích světa, že je několik let po sobě nejlepším operátorem a nevím, co za další informace, které mě fakt nezajímají a absolutně nemají souvislost s mým problémem. Vysvětlí mi, že (doslova tak to neřekl) pokud internet používám v nějakém zapadákově, tak se vlastně nemůžu divit, že nefunguje tak, jak má. Řekne mi, že si tedy mám zřídit aplikaci, kde uvidím výši přenesených dat a řekne mi, že pokud mu nevěřím, že se mám spojit s Českým telekomunikačním úřadem a mám to řešit s ním.

No, děkuji pěkně tedy. Zabývám se tím už týden a jediné, co mě teď napadá jako východisko je, že zruším tu jejich výhodnou smlouvu a přejdu k jinému operátorovi. Toto už mě fakt nebaví.

Tak to je prosím ten nejlepší a nejskvělejší operátor v ČR, jak se mě dnes snažil přesvědčit asistent operačního centra.

Nejsem na internet odborník, ale pokud mi internet, když jsem si jen platila týdně, fungoval a teď, po zavedení paušálu, nefunguje, tak je asi něco špatně a pan asistent mě nepřesvědčí,že ne!!!

+1/0
29.5.2015 13:50

A83r17c44h67e87r 58S48p98a25r22t53a85n 7579547360933

Vodafone před časem zavedl u tarifů po vyčerpání dat automatickou aktivaci (zpoplatněného) balíčku s další porcí dat. De facto udělali to samé, akorát rovnou nutí lidi platit.. jediná obrana je nastavit si v 3g/lte přístrojích datový limit (pokud to však zařízení umožňuje.)

0/0
29.5.2015 12:56

A54r82c25h33e16r 58S29p31a39r48t94a75n 7129947360303

Jo.. ovšem teď zrovna píšou že za to dostali pokutu a musí to zrušit :-D

0/0
29.5.2015 12:58

M78a89r22e11k 97H54r98u22b26y 6867162571798

Jaky je rozdil mezi tim, kdyz vam prenos dat utne zarizeni, nebo operator? ;-):-P

0/0
29.5.2015 15:11

L42u42k39á41š 51V41a22ň14u72r47a 1355874233373

Po vlne vyrazneho zlevneni prichazi nenapadne zdrazovani.

+1/0
28.5.2015 18:56

R49a63d71e96k 30H84o32t16o67v41ý 9355950984825

O jakém zdražování je řeč? Dostaneš to, co máš zaplaceno a šmytec....

0/−1
29.5.2015 18:03

L12u17k28á51š 70V50a96ň16u64r44a 1595634243263

T-mobile je opet největším podvodnikem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+4/0
28.5.2015 18:54

D15a51v86i22d 83D27l59o58u53h88ý 5854717577351

Nejhorší pokrytí má s přehledem Vodafon...

+2/−4
28.5.2015 22:22

M73a97r16e54k 41H38r11u65b29y 6827262711398

trochu jste zamrzl v praveku - treba na LTE ma VF 2x tolik zakladnovek co T-M s O2 dohromady ;-)

0/0
29.5.2015 15:12

L42u97k37á46š 66V70a16ň11u26r53a 1225224813323

T-mobile je opet největším hajzlem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+2/0
28.5.2015 18:53

J52i62r39i 65D98o92m71i41n65i38k 1151318841250

Vodafone to udělal už loni v září trochu jinak. Dal všem automatická data po vyčerpání dat v balíčku a kdo je odmítl a vypnul,tak mu ta pomalá data 50 kilo zůstala

0/0
28.5.2015 16:49

O48t32o13m95a21r 86T26h60o25m51a 2295107506335

to samé ted´ v květnu zavedlo O2 , toto je jen změna "předvolby" ,  ale T-M to pojal opravdu výrazně negativně pro zákazníka, myslím, že to bude mít ještě dohru ...

0/0
28.5.2015 20:12

V57á53c92l42a59v 15K57o13v88á27ř 3278788674111

Díky za informaci, zrovna jsem tu volbu dokoupení balíčku zrušil, jinak bych se asi při vyúčtování divil.R^

0/0
30.5.2015 15:25

L41u98m41i44r 85N89o61v92a50k 8261103936168

ROFL "Podejte reklamaci" ;-D;-D;-D tu odešlete na nádraží v Chebu, efekt bude stejný ;-D;-D;-D

+1/0
28.5.2015 12:45

J91i46ř86í 45J97u51ř47i82c22a 2448713711

Operátoři u nás jsou banda zlodějů a ČTU je pro smích, ale v tomto ma t-mobile pravdu. Teď záleží na těch druhých tajtrlicich jak se zachovají. Pokud půjdou s tmobilem, nic se nezmění. Pokud ne, tak to tecko znovu v tichosti zapne.

+1/0
28.5.2015 11:39

J78a66r45o42s85l78a42v 29K25r28á26l 6200835247598

Záleží především na zákaznících, jak na to zareagují. Jestli budou za data navíc platit, nebo se na to vykašlou a na internet budou přistupovat jinak. Je to o poptávce a nabídce. Internet v mobilu není věc nutná k životu, není to chleba.

+1/0
28.5.2015 18:19

K71a63r13e75l 42N64o98v65á65k 4129806280367

opět jeden z důvodů, proč nepřestoupím

0/0
28.5.2015 11:27

M30a27r29t63i69n 72Š17i33m26e60k 4630474678745

Co dodat, s T-Mobilem máme své vlastní zkušenosti. Za 2 roky nebyli přítelkyni schopni změnit adresu pro zasílání vyúčtování. Na správnou adresu zasílali pouze inkasní agentury. Výpověď smlouvy odmítali i při změně smluvních podmínek tarifu. Upravit běžící tarif také nemožné. Takže jediné co bylo možné, nechat doběhnout smlouvu a před vypršením zaslat doporučený dopis s oznámením, že odmítáme prodloužení smlouvy. Pak odejít

+3/0
28.5.2015 9:44

P90a73v30e76l 61N83e90d75ě28l19a 5676390164781

Je to logické. Na flat tarifech už vydělat nemohou, tak to budou honit na datech. Někdo ta služební auta a hromadu nemakačenků zaplatit musí.

+2/0
28.5.2015 9:36

L11u79m39i14r 59N15o97v96a98k 8611493206168

no dyk, proč myslíte, že tak vnucujou lidem LTE karty? aby projeli data co nejrychleji a museli dokupovat;-D;-D;-D

0/0
28.5.2015 12:46

R36a54d13o48m38í73r 88N18o90v44á35k 2283443448543

Jeste by k tomu meli pridat mapu kde ve skutecnosti je mozne LTE pouzivat. Pouzivam dva operatory, ale TM je co se tyce celkoveho pokryti katastrofa Rv

0/0
28.5.2015 19:01

V97i20k95y39r 65B38o32h45u31m59i86l 62S76t92r74a68n36s50k76y 9647308256699

Konkurence jen článku a diskusi zatleská. Za tuto "reklamu" bych v T-Mobile někoho vyrazil, jistě se "to" vyplatilo prohloubením důvěry zákazníků a zvýšeným přílivem nových zájemců....;-D

+3/0
28.5.2015 7:27

O39t64o27m69a19r 44T14h84o24m69a 2535977886655

hlavně aby se zas nezačali opičit ostatní operátoři..

0/0
28.5.2015 9:12

P19e53t77r 14T19y81č88k51a 6215222249262

Pokud si tedy u TM koupim tarif s 50MB tak jsou tri moznosti. Malo pravdepodobna, ze to spotrebuji presne. Druha ze to spotrebuji driv

a budu si muset dokoupit balicek. A treti, ze to nestihnu v dane dobe spotrebovat a operator zbyvajici zaplacene data ukradne. A to i ty dokoupene.

+5/0
28.5.2015 6:22
Foto

R74a98d77e67k 79H33a81n49k65a 8746487679223

Tím, že jsem pod rámcovkou, tak to jde. I ta data. Ale jinak je to bída ty jejich standarní nabídky…

0/0
28.5.2015 5:57

M11i26c73h71a91e32l93a 84S13t26e96j97s59k21a43l80o87v52á 8155555918699

Jsem taky pod rámcovkou, ale také mi to "ustřihli". Nevěděla jsem oč jde, tak jsem mrkla na webovky do svého osobního nastavení. Bylo tam však tlačítko - pokračovat se sníženou rychlostí. Tak aspoň že tak!

0/0
28.5.2015 8:40

I15v17a 56K88r29i25s48t98o44f15o20v90á 7185643252782

Toto tlačítko mi tam chybí. Moc to nikde neříkejte, asi na vás zapomněli. ;-D A taky nejdou posílat a přijímat MMS.

+1/0
28.5.2015 9:32

Z29d89e29n40ě71k 81H80a68n29z22l 1481686772314

B.U.Z.N.y

0/0
28.5.2015 5:30

M43i21l29a40n 21P65a24c12e12k 6770463142803

Lide (nejen v Cesku) se poslednich per (desitek) let nechavaji radi "odrbavat".

Vetsinou proto, ze jsou lini a neschopni neco udelat. Vetsina nad podobnym chovanim firem jen mavne rukou se slovy - "co JA s tim nadelam", "radsi si to necham libit/priplatim, nez se obtezovat s presunutim ke konkurenci" atd.

Pritom prave v Cesku je myslim docela jednoduche podobnemu jednani zabranit. Staci, kdyz zminena firma prijde o par tisic zakazniku a napriste si rozmysli, jak se k nim chovat.

V US byly (a stale castecne jsou) kabelovky a mobilni operatori po leta v podstate legalni loupeznici, kterym vsechno proslo a tak zdirali a odrbavali ve velkem kazdeho.

Pak se zmenil jeden (zrovna TMob), kdyz mu teklo do bot a najednou jde skoro vsechno. AT&T a Verizon se sice jeste cukaj, ale brzy prijde na kozaky nouze a budou muset stahnout ocasy.

Kabelovky jsou kapitola sama pro sebe - v postate jestli jde o necem s urcitosti rict, ze je zplozencem pekla, tak jsou to kabelovky a lidi, kteri je vedou.

Cox, Comcast a TWC jsou prava "osa zla", ale lidi si jejich mafianske praktiky pomalu prestavali nechat libit ("radsi zadna televize nez tahle sikana"...) a najednou se (hooodne pomalu) neco deje. Google Fiber tlaci ceny dolu a rychlosti (ktere pred tim byly "na maximalni mozne hranici") nahoru. Kabelovky uz jsou z Googlu, vystresovane tak, ze staci jen online fama o tom, ze Google zvazuje Fiber v konkretni oblasti a tamejsi kabelovka razem pres noc snizuje ceny a/nebo zvysuje rychlosti.

Staci si prestat nechat kadit na hlavy a s loupezniky poradne zatocit. I kdyz to bude stat chvilku casu, namahy a mozna i nejakou tu rupii navrch.

0/0
28.5.2015 1:19

J90a87n 67L13i78b64i18c33h 9252358605963

Bohužel v těchto nekalých praktikách si může slavná trojka podat ruce, ještě, že jsou tu aspoň virtuálové, žel nenabízí moc data za dobrou cenu, to nenabízí téměř nikdo.

0/0
28.5.2015 0:26

J32a36n 87L68i17b76i79c30h 9222718975713

Mobilní internet je u nás stále velmi omezený jak pokrytím, tak dostupností a zejména vysokou cenou. Operátoři už nevydělávají tolik na hovorech a sms, tak teď těží z předražených dat.

+1/0
28.5.2015 0:25

J76i52r59i 63D26o86m50i93n66i10k 1881808601190

Kdo rozhoduje o tom, že je něco předražené ?

0/−4
28.5.2015 1:03

P69e13t68r 97T28y85č67k42a 6885382369422

No vetsinou o tom rozhoduje trh. Ale ten nefunguje v oligopolnim prostredi.

+8/0
28.5.2015 6:29

J94a11n 65L83i68b29i88c95h 9352358155543

Jasná ukázka, že ČTU je nejhorší regulační úřad v ČR. Nekalé praktiky všech operátorů jsou známé, mění různě podmínky, ceny a nastavení, zákazníky neinformují a snaží se jim naúčtovat služby, které nepoužívají nebo používat nechtěli či jim služby omezí. Je to sprostá praktika a zákazníci mohou zkusit jedině nějakou konkurenci aspoň virtuální, pokud jsou nespokojení, jinak díky špatným zákonům moc nepochodí.

+3/0
28.5.2015 0:24

M17a37r83t65i40n 31N47o17v17ý 9961178757604

T-Mobile? ... hnus jeden fialovej!!!!!!!

0/0
28.5.2015 0:13

F24r53a21n13t43i63š30e37k 82M91i49t38a82š 6419696904649

Chcete internet v mobilu pro zábavu? Tož plaťe a držte zobáky. Každá sranda něco stojí.

+3/−5
27.5.2015 23:59

J82i43r96i 24D89o89m12i11n12i66k 1901288351960

U Vodafonu zpomalení dat zrušili loni v září. Ale ne úplně. Nastavili automatické navyšování dat na den, s tím, že je možné toto automatické navyšování můžete zrušit. V takovém případě vám data nad rámec pojedou dál zpomalené na 50 kilo. 

Upozornění ale přišlo včas, jak v tom září tak chodí i dnes, 2x , když se blíží vyčerpání dat v balíčku. A věřím, že ty zprávy podobně chodili a chodí i u T-Mobilu.

Jestli je nějdo přehlíží, tak je to jeho oroblém.

0/−2
27.5.2015 23:48

I93v88a 32K53r75i76s92t91o70f84o27v33á 7455433372562

Nepřišlo nic. Věříte špatně.

+2/0
28.5.2015 5:34

P89a77v25e52l 23S72ý78k45o33r62a 7197112407961

Jednoduché opatření. Kupte si slovenskou[>-] , nebo rakouskou kartu,  budete mít mnohem levnější volání i po ČR.

0/0
27.5.2015 23:37

J39i18r57i 93D55o48m59i86n93i24k 1701898721220

O volání už dnes moc nejde, většina komunikace se přesouvá na data

+1/0
27.5.2015 23:49

M95a65r54t67i73n54a 75K22o12l81o83m30a20z86n30i22k67o91v61a 2727542197756

Od te doby, co jsem od nej odesla, si neprestavam gratulovat. Mela jsem sedivku, a kdyz skoncila, jsem z lenosti u O2. Nakonec ale stejne platim asi tak 5x mene, nez pred tremi lety u TM a (zatim) se mnou nikdo tak nevyjebava.

0/0
27.5.2015 23:26

O50n87d88ř96e12j 82L11o80š32o10t65h 9490662184502

A u TM je spousta uživatelů, kteří přešli od VF nebo O2... Prostě všude je někdo nespokojený. Já jsem třeba u TM spokojený asi 15 let a nemám nejmenší důvod měnit. Pravda, když mi zrušili předchozí tarif, tak jsem byl rozčilený, ale vše se k mojí spokojenosti vyřešilo.

+6/0
28.5.2015 0:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.