Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile bez varování změnil přístup k zákazníkům. 50 MB a vypne vám data

Že je český mobilní trh unikátní, dokázal nově T-Mobile. V polovině května totiž mlčky upravil nastavení vybraných tarifů a datových balíčků. Po vyčerpání datového limitu u nich již nedochází ke zpomalení datového toku, ale zcela se přeruší. Operátor zákazníky dopředu neinformoval, nejde prý o změnu podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T69o87m75á71š 83K98u13c43h32a74ř 3307391438101

T - mobile má v obchodních podmínkách napsáno jasně:

"Operátor si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat a měnit tyto

Podmínky v celém rozsahu či tarify S námi zrušit a převést Účastníky na

nejbližší obdobný (charakteristicky a cenově) tarif."

Kdo toto podepsal, nemůže se ničemu divit. Je to takové "férové" ujednání, kde je napsáno, co musí a smí zákazník, ale T-mobile nezavazuje prakticky k ničemu.:-P

0/0
4.6.2015 12:41

A94n66t84o87n75í27n 12M45a74c40k 1608361351264

Ano 02, T Mobile jsou podvodníky, o tom jsem se již přesvědčil. S Vodafone ještě žádnou zkušenost nemám. Tuto možnost mi sebrala 02, která mi bez upozornění prodloužila skončenou smlouvu, místo čísla k převedení k jinému provozovateli.Dělají si co chtějí, plnění povinností k zákazníkovi za obtěžování.Rv

0/0
2.6.2015 9:07

P75e47t94r 76N76o79v49á62k 8795879230

např. rok 2008

tržby velké trojky (Oligopolu) pouhých 116 miliard při 40 - 50% marži viz: 

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? 

http://1url.cz/yOTf 

                     

tak se nedivte že to skoro dotují ze svého ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:17

P14e25t62r 85N19o95v65á87k 8505239210

a pak vidíte jak na SK se snaží současný Oligopol protizákonně ale všemi prostředky

vyblokovat rozjezd 4. operátora  

ale ten jim odpověděl hezky ;-D : 

 Slovenský Swan startuje odvážně: LTE se 100 GB jen za 140 Kč na měsíc 

no ale po vyčerpání 100 GB snižuje rychlost (FUP) na 1Mbit/s ;-D 

už jste někdo na mobilu stáhnul 100 GB/měsíc ?

0/0
29.5.2015 16:41

O24l32g69a 24S96v49o26b29o57d76o73v13á 1634627697

Ani u SWANu tolik nestáhneš. Přečti si ty podmínky celý a pak se podívej na mapu pokrytí.

0/0
2.6.2015 18:21

P63e41t68r 91N89o91v67á56k 8545219970

toto je velmi výstižné 

   

Privatizace bez konkurence nemá smysl! 

  

http://www.nechtenasbyt.cz/privatizace-bez-konkurence-nema-smysl/

ale díky tomu že ASI všude   

mají nadnárodní company prolobovane Oligopoly   

tak asi máme pocit že to je Normální a že to jinak Nejde ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:48

M89a14r78e74k 82H12r10u73b69y 6127532291228

Uplne nechapu co je spatne: vycerpate zaplacenou sluzbu a divite se, ze nefunguje sluzba nad ramec platby=zadarmo? 8-o:-P

V masaznim salonu po zaplacene hodince maserka take prestane masirovat uplne a nikdo se nerozciluje, ze jenom nezpomalila ;-)

+1/−2
29.5.2015 15:17
Foto

L18u56c67i70e 87M85r11á10z42i45k62o57v46á 6554325541553

Dobrý den,

teprve teď čtu tento článek. Už jsem dlouho na svém blogu nic nenapsala. Právě proto mě napadlo, po tom, co mě T-mobile tak mile překvapil, nějaký ten hezký článek přece jen napsat a poděkovat tak za jeho služby.

Minulý týden mi internet nefungoval, pořád mi to hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit a tak jsem si připlatila a navýšila jej (no, to jsem si tedy jen myslela). Až poté, co mi stále internet nefungoval, jsem další den zavolala na tu jejich "suprovou" zákaznickou linku a pomocí asistenta jsem se dozvěděla, že mi to nefunguje, protože mají prostě na houby systém, služba se zdražila, takže mi vlastně nefungoval, protože jsem měla zaplaceno málo (automaticky se mi totiž služba za internet každý týden prodlužovala). Řekl mi, že mi tedy vrátí zpět kredit za týdenní internet a odebere kredit za novou sazbu a co se týče toho, co jsem si zaplatila nad limit, tak to mám smůlu, prostě jsem si to neměla kupovat (takže za to mi ani nic vráceno nebylo, i když služba nefungovala). No nic, neřešila jsem to a domnívala jsem se, že je to vyřešeno. No chyba lávky.

Po pár dnech mi to zase nejelo a hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit. Takže jsem zase volala na 4603, asi po 20ti minutách se dostalo konečně i na to, že jsem byla přepojena na asistenta a tento mi konečně vysvětlil, že se změnily podmínky a to nejen navýšením ceny za tuto službu, ale právě i tím, že internet již nebude po vyčerpání datového limitu fungovat vůbec! Ale nabídl mi řešení na - smlouva na paušální tarif za zvýhodněnou cenu, kdy je datový limit 1,5 GB.

Dobrá, jelikož mi přišlo, že je to výhodné, tak jsem tuto smlouvu uzavřela - v úterý se mi aktivovala. No a co se neděje - dnes, tedy po třech dnech od aktivování paušálu - mi opět přišla sms, že jsem vyčerpala datový limit!!!

0/0
29.5.2015 13:38
Foto

L74u25c12i98e 58M21r50á82z93i70k12o89v92á 6674205211553

To už si snad ze mě dělají srandu, nebo já nevím! Když jsem si platila týdně internet, tak mi 50 MB vydrželo alespoň 4 dny a nyní mi 1,5 GB nevydrží ani tři dny? Přitom mám nastavení pořád stejné a z internetu nestahuji, jen si prohlížím stránky a o nic více než předtím!

Tak jsem tam dnes volala znovu - nečekaně. Pan asistent si myslel, že bude mít hovor asi hned vyřízen a tak mi řekl, že si můžu datový limit navýšit, když si připlatím!!! a nebo mi tam může tedy odfajfknout, že mi internet poběží dál, ale s nižší rychlostí! Tak a to už chtěl ukončit hovor, protože se domníval, že jeho odpověď byla dostatečná! No, pro mě tedy fakt nebyla.

Rekapitulace:

Internet mi téměř nejede - stránky se mi nenačítají a když už, tak asi po 30 sekundách. Datový limit, který má být momentálně 30x vyšší, než jsem měla dříve za týden, jsem podle něj vyčerpala za 3 dny.

Pak mi několik minut pan asistent vykládá, jak T-mobile nemá důvod mě okrádat o data a že má skvělé pokrytí po celé zemi, že má pobočky, nevím, v kolika zemích světa, že je několik let po sobě nejlepším operátorem a nevím, co za další informace, které mě fakt nezajímají a absolutně nemají souvislost s mým problémem. Vysvětlí mi, že (doslova tak to neřekl) pokud internet používám v nějakém zapadákově, tak se vlastně nemůžu divit, že nefunguje tak, jak má. Řekne mi, že si tedy mám zřídit aplikaci, kde uvidím výši přenesených dat a řekne mi, že pokud mu nevěřím, že se mám spojit s Českým telekomunikačním úřadem a mám to řešit s ním.

No, děkuji pěkně tedy. Zabývám se tím už týden a jediné, co mě teď napadá jako východisko je, že zruším tu jejich výhodnou smlouvu a přejdu k jinému operátorovi. Toto už mě fakt nebaví.

Tak to je prosím ten nejlepší a nejskvělejší operátor v ČR, jak se mě dnes snažil přesvědčit asistent operačního centra.

Nejsem na internet odborník, ale pokud mi internet, když jsem si jen platila týdně, fungoval a teď, po zavedení paušálu, nefunguje, tak je asi něco špatně a pan asistent mě nepřesvědčí,že ne!!!

+1/0
29.5.2015 13:50

A82r42c34h95e67r 67S20p97a57r67t25a26n 7459567760283

Vodafone před časem zavedl u tarifů po vyčerpání dat automatickou aktivaci (zpoplatněného) balíčku s další porcí dat. De facto udělali to samé, akorát rovnou nutí lidi platit.. jediná obrana je nastavit si v 3g/lte přístrojích datový limit (pokud to však zařízení umožňuje.)

0/0
29.5.2015 12:56

A23r36c37h26e23r 58S44p26a87r93t25a97n 7199497760523

Jo.. ovšem teď zrovna píšou že za to dostali pokutu a musí to zrušit :-D

0/0
29.5.2015 12:58

M46a89r71e89k 30H59r17u57b91y 6107112531348

Jaky je rozdil mezi tim, kdyz vam prenos dat utne zarizeni, nebo operator? ;-):-P

0/0
29.5.2015 15:11

L65u57k23á35š 71V78a40ň81u93r42a 1335964173183

Po vlne vyrazneho zlevneni prichazi nenapadne zdrazovani.

+1/0
28.5.2015 18:56

R73a51d22e88k 17H90o71t79o55v83ý 9855960634285

O jakém zdražování je řeč? Dostaneš to, co máš zaplaceno a šmytec....

0/−1
29.5.2015 18:03

L79u34k23á57š 90V90a32ň45u12r71a 1475694463693

T-mobile je opet největším podvodnikem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+4/0
28.5.2015 18:54

D51a57v48i92d 23D50l43o15u78h21ý 5924617627841

Nejhorší pokrytí má s přehledem Vodafon...

+2/−4
28.5.2015 22:22

M12a39r48e73k 25H21r12u69b29y 6757152251848

trochu jste zamrzl v praveku - treba na LTE ma VF 2x tolik zakladnovek co T-M s O2 dohromady ;-)

0/0
29.5.2015 15:12

L37u49k49á51š 47V53a12ň38u97r45a 1925834223843

T-mobile je opet největším hajzlem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+2/0
28.5.2015 18:53

J73i54r12i 63D38o38m46i42n72i33k 1721548341670

Vodafone to udělal už loni v září trochu jinak. Dal všem automatická data po vyčerpání dat v balíčku a kdo je odmítl a vypnul,tak mu ta pomalá data 50 kilo zůstala

0/0
28.5.2015 16:49

O81t38o71m86a96r 65T15h65o39m68a 2555177596565

to samé ted´ v květnu zavedlo O2 , toto je jen změna "předvolby" ,  ale T-M to pojal opravdu výrazně negativně pro zákazníka, myslím, že to bude mít ještě dohru ...

0/0
28.5.2015 20:12

V13á92c54l88a12v 36K37o24v26á21ř 3758858484941

Díky za informaci, zrovna jsem tu volbu dokoupení balíčku zrušil, jinak bych se asi při vyúčtování divil.R^

0/0
30.5.2015 15:25

L76u25m77i91r 29N44o55v69a72k 8151863566788

ROFL "Podejte reklamaci" ;-D;-D;-D tu odešlete na nádraží v Chebu, efekt bude stejný ;-D;-D;-D

+1/0
28.5.2015 12:45

J18i25ř42í 18J30u77ř89i38c78a 2788823511

Operátoři u nás jsou banda zlodějů a ČTU je pro smích, ale v tomto ma t-mobile pravdu. Teď záleží na těch druhých tajtrlicich jak se zachovají. Pokud půjdou s tmobilem, nic se nezmění. Pokud ne, tak to tecko znovu v tichosti zapne.

+1/0
28.5.2015 11:39

J97a39r66o21s60l21a20v 27K20r88á23l 6890635877258

Záleží především na zákaznících, jak na to zareagují. Jestli budou za data navíc platit, nebo se na to vykašlou a na internet budou přistupovat jinak. Je to o poptávce a nabídce. Internet v mobilu není věc nutná k životu, není to chleba.

+1/0
28.5.2015 18:19

K10a43r29e48l 12N55o56v29á98k 4839136540177

opět jeden z důvodů, proč nepřestoupím

0/0
28.5.2015 11:27

M57a65r96t46i94n 49Š31i14m87e58k 4220934758395

Co dodat, s T-Mobilem máme své vlastní zkušenosti. Za 2 roky nebyli přítelkyni schopni změnit adresu pro zasílání vyúčtování. Na správnou adresu zasílali pouze inkasní agentury. Výpověď smlouvy odmítali i při změně smluvních podmínek tarifu. Upravit běžící tarif také nemožné. Takže jediné co bylo možné, nechat doběhnout smlouvu a před vypršením zaslat doporučený dopis s oznámením, že odmítáme prodloužení smlouvy. Pak odejít

+3/0
28.5.2015 9:44

P68a28v11e51l 54N42e62d88ě94l59a 5396790954501

Je to logické. Na flat tarifech už vydělat nemohou, tak to budou honit na datech. Někdo ta služební auta a hromadu nemakačenků zaplatit musí.

+2/0
28.5.2015 9:36

L19u67m36i57r 65N13o68v54a90k 8751943236658

no dyk, proč myslíte, že tak vnucujou lidem LTE karty? aby projeli data co nejrychleji a museli dokupovat;-D;-D;-D

0/0
28.5.2015 12:46

R21a21d84o17m54í36r 26N87o10v96á41k 2573213548683

Jeste by k tomu meli pridat mapu kde ve skutecnosti je mozne LTE pouzivat. Pouzivam dva operatory, ale TM je co se tyce celkoveho pokryti katastrofa Rv

0/0
28.5.2015 19:01

V69i47k17y24r 53B80o94h30u31m63i37l 71S69t24r37a34n55s40k75y 9517768196519

Konkurence jen článku a diskusi zatleská. Za tuto "reklamu" bych v T-Mobile někoho vyrazil, jistě se "to" vyplatilo prohloubením důvěry zákazníků a zvýšeným přílivem nových zájemců....;-D

+3/0
28.5.2015 7:27

O84t52o79m62a18r 70T93h98o53m57a 2105837536685

hlavně aby se zas nezačali opičit ostatní operátoři..

0/0
28.5.2015 9:12

P80e69t84r 25T90y63č52k26a 6635552739722

Pokud si tedy u TM koupim tarif s 50MB tak jsou tri moznosti. Malo pravdepodobna, ze to spotrebuji presne. Druha ze to spotrebuji driv

a budu si muset dokoupit balicek. A treti, ze to nestihnu v dane dobe spotrebovat a operator zbyvajici zaplacene data ukradne. A to i ty dokoupene.

+5/0
28.5.2015 6:22
Foto

R85a27d45e13k 90H60a94n32k70a 8726277869583

Tím, že jsem pod rámcovkou, tak to jde. I ta data. Ale jinak je to bída ty jejich standarní nabídky…

0/0
28.5.2015 5:57

M36i64c82h24a69e39l83a 65S74t70e89j35s85k55a98l68o87v34á 8875445978189

Jsem taky pod rámcovkou, ale také mi to "ustřihli". Nevěděla jsem oč jde, tak jsem mrkla na webovky do svého osobního nastavení. Bylo tam však tlačítko - pokračovat se sníženou rychlostí. Tak aspoň že tak!

0/0
28.5.2015 8:40

I81v18a 53K19r33i57s46t19o95f66o38v41á 7375873422492

Toto tlačítko mi tam chybí. Moc to nikde neříkejte, asi na vás zapomněli. ;-D A taky nejdou posílat a přijímat MMS.

+1/0
28.5.2015 9:32

Z84d43e88n16ě21k 56H54a77n14z14l 1951636812484

B.U.Z.N.y

0/0
28.5.2015 5:30

M39i51l60a27n 81P74a70c60e16k 6350293642733

Lide (nejen v Cesku) se poslednich per (desitek) let nechavaji radi "odrbavat".

Vetsinou proto, ze jsou lini a neschopni neco udelat. Vetsina nad podobnym chovanim firem jen mavne rukou se slovy - "co JA s tim nadelam", "radsi si to necham libit/priplatim, nez se obtezovat s presunutim ke konkurenci" atd.

Pritom prave v Cesku je myslim docela jednoduche podobnemu jednani zabranit. Staci, kdyz zminena firma prijde o par tisic zakazniku a napriste si rozmysli, jak se k nim chovat.

V US byly (a stale castecne jsou) kabelovky a mobilni operatori po leta v podstate legalni loupeznici, kterym vsechno proslo a tak zdirali a odrbavali ve velkem kazdeho.

Pak se zmenil jeden (zrovna TMob), kdyz mu teklo do bot a najednou jde skoro vsechno. AT&T a Verizon se sice jeste cukaj, ale brzy prijde na kozaky nouze a budou muset stahnout ocasy.

Kabelovky jsou kapitola sama pro sebe - v postate jestli jde o necem s urcitosti rict, ze je zplozencem pekla, tak jsou to kabelovky a lidi, kteri je vedou.

Cox, Comcast a TWC jsou prava "osa zla", ale lidi si jejich mafianske praktiky pomalu prestavali nechat libit ("radsi zadna televize nez tahle sikana"...) a najednou se (hooodne pomalu) neco deje. Google Fiber tlaci ceny dolu a rychlosti (ktere pred tim byly "na maximalni mozne hranici") nahoru. Kabelovky uz jsou z Googlu, vystresovane tak, ze staci jen online fama o tom, ze Google zvazuje Fiber v konkretni oblasti a tamejsi kabelovka razem pres noc snizuje ceny a/nebo zvysuje rychlosti.

Staci si prestat nechat kadit na hlavy a s loupezniky poradne zatocit. I kdyz to bude stat chvilku casu, namahy a mozna i nejakou tu rupii navrch.

0/0
28.5.2015 1:19

J32a96n 53L28i20b35i48c49h 9542558905963

Bohužel v těchto nekalých praktikách si může slavná trojka podat ruce, ještě, že jsou tu aspoň virtuálové, žel nenabízí moc data za dobrou cenu, to nenabízí téměř nikdo.

0/0
28.5.2015 0:26

J35a62n 75L14i28b61i82c37h 9572378855793

Mobilní internet je u nás stále velmi omezený jak pokrytím, tak dostupností a zejména vysokou cenou. Operátoři už nevydělávají tolik na hovorech a sms, tak teď těží z předražených dat.

+1/0
28.5.2015 0:25

J19i15r66i 78D33o36m62i86n55i81k 1311798591850

Kdo rozhoduje o tom, že je něco předražené ?

0/−4
28.5.2015 1:03

P84e37t42r 97T83y95č68k30a 6565212939562

No vetsinou o tom rozhoduje trh. Ale ten nefunguje v oligopolnim prostredi.

+8/0
28.5.2015 6:29

J87a73n 45L37i25b94i20c72h 9182158685693

Jasná ukázka, že ČTU je nejhorší regulační úřad v ČR. Nekalé praktiky všech operátorů jsou známé, mění různě podmínky, ceny a nastavení, zákazníky neinformují a snaží se jim naúčtovat služby, které nepoužívají nebo používat nechtěli či jim služby omezí. Je to sprostá praktika a zákazníci mohou zkusit jedině nějakou konkurenci aspoň virtuální, pokud jsou nespokojení, jinak díky špatným zákonům moc nepochodí.

+3/0
28.5.2015 0:24

M25a27r91t14i51n 52N41o94v53ý 9411758557934

T-Mobile? ... hnus jeden fialovej!!!!!!!

0/0
28.5.2015 0:13

F58r53a89n21t88i57š55e83k 76M48i88t50a27š 6669366694859

Chcete internet v mobilu pro zábavu? Tož plaťe a držte zobáky. Každá sranda něco stojí.

+3/−5
27.5.2015 23:59

J76i79r67i 72D82o66m13i64n77i14k 1791988121550

U Vodafonu zpomalení dat zrušili loni v září. Ale ne úplně. Nastavili automatické navyšování dat na den, s tím, že je možné toto automatické navyšování můžete zrušit. V takovém případě vám data nad rámec pojedou dál zpomalené na 50 kilo. 

Upozornění ale přišlo včas, jak v tom září tak chodí i dnes, 2x , když se blíží vyčerpání dat v balíčku. A věřím, že ty zprávy podobně chodili a chodí i u T-Mobilu.

Jestli je nějdo přehlíží, tak je to jeho oroblém.

0/−2
27.5.2015 23:48

I96v89a 43K65r50i29s61t29o56f22o85v47á 7785133632332

Nepřišlo nic. Věříte špatně.

+2/0
28.5.2015 5:34

P85a14v35e66l 63S95ý86k30o75r86a 7857552207531

Jednoduché opatření. Kupte si slovenskou[>-] , nebo rakouskou kartu,  budete mít mnohem levnější volání i po ČR.

0/0
27.5.2015 23:37

J74i84r74i 91D90o59m83i10n84i49k 1331568321550

O volání už dnes moc nejde, většina komunikace se přesouvá na data

+1/0
27.5.2015 23:49

M86a45r86t10i11n54a 27K75o73l44o91m11a13z22n89i63k42o16v19a 2127472107726

Od te doby, co jsem od nej odesla, si neprestavam gratulovat. Mela jsem sedivku, a kdyz skoncila, jsem z lenosti u O2. Nakonec ale stejne platim asi tak 5x mene, nez pred tremi lety u TM a (zatim) se mnou nikdo tak nevyjebava.

0/0
27.5.2015 23:26

O86n21d13ř48e84j 28L84o42š16o72t41h 9430402984852

A u TM je spousta uživatelů, kteří přešli od VF nebo O2... Prostě všude je někdo nespokojený. Já jsem třeba u TM spokojený asi 15 let a nemám nejmenší důvod měnit. Pravda, když mi zrušili předchozí tarif, tak jsem byl rozčilený, ale vše se k mojí spokojenosti vyřešilo.

+6/0
28.5.2015 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.