Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile bez varování změnil přístup k zákazníkům. 50 MB a vypne vám data

Že je český mobilní trh unikátní, dokázal nově T-Mobile. V polovině května totiž mlčky upravil nastavení vybraných tarifů a datových balíčků. Po vyčerpání datového limitu u nich již nedochází ke zpomalení datového toku, ale zcela se přeruší. Operátor zákazníky dopředu neinformoval, nejde prý o změnu podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T35o73m26á26š 75K57u84c72h21a86ř 3187951118671

T - mobile má v obchodních podmínkách napsáno jasně:

"Operátor si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat a měnit tyto

Podmínky v celém rozsahu či tarify S námi zrušit a převést Účastníky na

nejbližší obdobný (charakteristicky a cenově) tarif."

Kdo toto podepsal, nemůže se ničemu divit. Je to takové "férové" ujednání, kde je napsáno, co musí a smí zákazník, ale T-mobile nezavazuje prakticky k ničemu.:-P

0/0
4.6.2015 12:41

A16n88t80o58n38í92n 61M61a94c10k 1878491201554

Ano 02, T Mobile jsou podvodníky, o tom jsem se již přesvědčil. S Vodafone ještě žádnou zkušenost nemám. Tuto možnost mi sebrala 02, která mi bez upozornění prodloužila skončenou smlouvu, místo čísla k převedení k jinému provozovateli.Dělají si co chtějí, plnění povinností k zákazníkovi za obtěžování.Rv

0/0
2.6.2015 9:07

P15e21t82r 43N25o82v92á54k 8465359310

např. rok 2008

tržby velké trojky (Oligopolu) pouhých 116 miliard při 40 - 50% marži viz: 

Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? 

http://1url.cz/yOTf 

                     

tak se nedivte že to skoro dotují ze svého ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:17


P46e66t94r 55N87o63v19á96k 8465739740

a pak vidíte jak na SK se snaží současný Oligopol protizákonně ale všemi prostředky

vyblokovat rozjezd 4. operátora  

ale ten jim odpověděl hezky ;-D : 

 Slovenský Swan startuje odvážně: LTE se 100 GB jen za 140 Kč na měsíc 

no ale po vyčerpání 100 GB snižuje rychlost (FUP) na 1Mbit/s ;-D 

už jste někdo na mobilu stáhnul 100 GB/měsíc ?

0/0
29.5.2015 16:41

O36l56g96a 79S12v42o22b63o31d74o69v45á 1614647817

Ani u SWANu tolik nestáhneš. Přečti si ty podmínky celý a pak se podívej na mapu pokrytí.

0/0
2.6.2015 18:21

P96e22t66r 52N32o94v36á22k 8135709250

toto je velmi výstižné 

   

Privatizace bez konkurence nemá smysl! 

  

http://www.nechtenasbyt.cz/privatizace-bez-konkurence-nema-smysl/

ale díky tomu že ASI všude   

mají nadnárodní company prolobovane Oligopoly   

tak asi máme pocit že to je Normální a že to jinak Nejde ... ;-€

0/0
29.5.2015 16:48

M94a98r53e10k 84H11r58u67b46y 6177162671858

Uplne nechapu co je spatne: vycerpate zaplacenou sluzbu a divite se, ze nefunguje sluzba nad ramec platby=zadarmo? 8-o:-P

V masaznim salonu po zaplacene hodince maserka take prestane masirovat uplne a nikdo se nerozciluje, ze jenom nezpomalila ;-)

+1/−2
29.5.2015 15:17
Foto

L23u52c13i22e 67M24r90á35z20i35k98o36v98á 6334165321143

Dobrý den,

teprve teď čtu tento článek. Už jsem dlouho na svém blogu nic nenapsala. Právě proto mě napadlo, po tom, co mě T-mobile tak mile překvapil, nějaký ten hezký článek přece jen napsat a poděkovat tak za jeho služby.

Minulý týden mi internet nefungoval, pořád mi to hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit a tak jsem si připlatila a navýšila jej (no, to jsem si tedy jen myslela). Až poté, co mi stále internet nefungoval, jsem další den zavolala na tu jejich "suprovou" zákaznickou linku a pomocí asistenta jsem se dozvěděla, že mi to nefunguje, protože mají prostě na houby systém, služba se zdražila, takže mi vlastně nefungoval, protože jsem měla zaplaceno málo (automaticky se mi totiž služba za internet každý týden prodlužovala). Řekl mi, že mi tedy vrátí zpět kredit za týdenní internet a odebere kredit za novou sazbu a co se týče toho, co jsem si zaplatila nad limit, tak to mám smůlu, prostě jsem si to neměla kupovat (takže za to mi ani nic vráceno nebylo, i když služba nefungovala). No nic, neřešila jsem to a domnívala jsem se, že je to vyřešeno. No chyba lávky.

Po pár dnech mi to zase nejelo a hlásilo, že jsem vyčerpala datový limit. Takže jsem zase volala na 4603, asi po 20ti minutách se dostalo konečně i na to, že jsem byla přepojena na asistenta a tento mi konečně vysvětlil, že se změnily podmínky a to nejen navýšením ceny za tuto službu, ale právě i tím, že internet již nebude po vyčerpání datového limitu fungovat vůbec! Ale nabídl mi řešení na - smlouva na paušální tarif za zvýhodněnou cenu, kdy je datový limit 1,5 GB.

Dobrá, jelikož mi přišlo, že je to výhodné, tak jsem tuto smlouvu uzavřela - v úterý se mi aktivovala. No a co se neděje - dnes, tedy po třech dnech od aktivování paušálu - mi opět přišla sms, že jsem vyčerpala datový limit!!!

0/0
29.5.2015 13:38
Foto

L61u69c66i97e 70M96r67á31z31i69k60o60v15á 6234595141603

To už si snad ze mě dělají srandu, nebo já nevím! Když jsem si platila týdně internet, tak mi 50 MB vydrželo alespoň 4 dny a nyní mi 1,5 GB nevydrží ani tři dny? Přitom mám nastavení pořád stejné a z internetu nestahuji, jen si prohlížím stránky a o nic více než předtím!

Tak jsem tam dnes volala znovu - nečekaně. Pan asistent si myslel, že bude mít hovor asi hned vyřízen a tak mi řekl, že si můžu datový limit navýšit, když si připlatím!!! a nebo mi tam může tedy odfajfknout, že mi internet poběží dál, ale s nižší rychlostí! Tak a to už chtěl ukončit hovor, protože se domníval, že jeho odpověď byla dostatečná! No, pro mě tedy fakt nebyla.

Rekapitulace:

Internet mi téměř nejede - stránky se mi nenačítají a když už, tak asi po 30 sekundách. Datový limit, který má být momentálně 30x vyšší, než jsem měla dříve za týden, jsem podle něj vyčerpala za 3 dny.

Pak mi několik minut pan asistent vykládá, jak T-mobile nemá důvod mě okrádat o data a že má skvělé pokrytí po celé zemi, že má pobočky, nevím, v kolika zemích světa, že je několik let po sobě nejlepším operátorem a nevím, co za další informace, které mě fakt nezajímají a absolutně nemají souvislost s mým problémem. Vysvětlí mi, že (doslova tak to neřekl) pokud internet používám v nějakém zapadákově, tak se vlastně nemůžu divit, že nefunguje tak, jak má. Řekne mi, že si tedy mám zřídit aplikaci, kde uvidím výši přenesených dat a řekne mi, že pokud mu nevěřím, že se mám spojit s Českým telekomunikačním úřadem a mám to řešit s ním.

No, děkuji pěkně tedy. Zabývám se tím už týden a jediné, co mě teď napadá jako východisko je, že zruším tu jejich výhodnou smlouvu a přejdu k jinému operátorovi. Toto už mě fakt nebaví.

Tak to je prosím ten nejlepší a nejskvělejší operátor v ČR, jak se mě dnes snažil přesvědčit asistent operačního centra.

Nejsem na internet odborník, ale pokud mi internet, když jsem si jen platila týdně, fungoval a teď, po zavedení paušálu, nefunguje, tak je asi něco špatně a pan asistent mě nepřesvědčí,že ne!!!

+1/0
29.5.2015 13:50

A84r46c80h83e18r 89S12p10a14r73t43a73n 7849747580433

Vodafone před časem zavedl u tarifů po vyčerpání dat automatickou aktivaci (zpoplatněného) balíčku s další porcí dat. De facto udělali to samé, akorát rovnou nutí lidi platit.. jediná obrana je nastavit si v 3g/lte přístrojích datový limit (pokud to však zařízení umožňuje.)

0/0
29.5.2015 12:56

A39r84c12h16e25r 56S53p41a25r98t92a69n 7659597740923

Jo.. ovšem teď zrovna píšou že za to dostali pokutu a musí to zrušit :-D

0/0
29.5.2015 12:58

M23a49r28e55k 46H66r79u85b58y 6187682951638

Jaky je rozdil mezi tim, kdyz vam prenos dat utne zarizeni, nebo operator? ;-):-P

0/0
29.5.2015 15:11

L56u86k94á74š 85V56a78ň30u29r57a 1775304343403

Po vlne vyrazneho zlevneni prichazi nenapadne zdrazovani.

+1/0
28.5.2015 18:56

R75a73d13e16k 43H17o83t98o90v61ý 9195250824475

O jakém zdražování je řeč? Dostaneš to, co máš zaplaceno a šmytec....

0/−1
29.5.2015 18:03

L45u35k38á96š 44V72a28ň44u45r81a 1695834883463

T-mobile je opet největším podvodnikem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+4/0
28.5.2015 18:54

D43a28v98i97d 67D45l55o55u81h44ý 5644897297481

Nejhorší pokrytí má s přehledem Vodafon...

+2/−4
28.5.2015 22:22

M13a95r82e34k 46H63r46u80b22y 6527902361948

trochu jste zamrzl v praveku - treba na LTE ma VF 2x tolik zakladnovek co T-M s O2 dohromady ;-)

0/0
29.5.2015 15:12

L12u54k67á69š 61V47a98ň19u54r27a 1895254843783

T-mobile je opet největším hajzlem mezi operatory. Nejhorsi pokryti a nejhorsi sluzby. Za to maji nejvic virtualnich operatoru.

+2/0
28.5.2015 18:53

J98i79r82i 24D10o17m38i25n95i77k 1731108641980

Vodafone to udělal už loni v září trochu jinak. Dal všem automatická data po vyčerpání dat v balíčku a kdo je odmítl a vypnul,tak mu ta pomalá data 50 kilo zůstala

0/0
28.5.2015 16:49

O78t81o27m85a25r 53T28h60o79m88a 2965297676115

to samé ted´ v květnu zavedlo O2 , toto je jen změna "předvolby" ,  ale T-M to pojal opravdu výrazně negativně pro zákazníka, myslím, že to bude mít ještě dohru ...

0/0
28.5.2015 20:12

V14á85c38l16a56v 48K61o11v22á71ř 3188218944941

Díky za informaci, zrovna jsem tu volbu dokoupení balíčku zrušil, jinak bych se asi při vyúčtování divil.R^

0/0
30.5.2015 15:25

L25u51m72i83r 72N97o54v54a48k 8171963976638

ROFL "Podejte reklamaci" ;-D;-D;-D tu odešlete na nádraží v Chebu, efekt bude stejný ;-D;-D;-D

+1/0
28.5.2015 12:45

J54i61ř32í 44J20u19ř18i57c94a 2728873711

Operátoři u nás jsou banda zlodějů a ČTU je pro smích, ale v tomto ma t-mobile pravdu. Teď záleží na těch druhých tajtrlicich jak se zachovají. Pokud půjdou s tmobilem, nic se nezmění. Pokud ne, tak to tecko znovu v tichosti zapne.

+1/0
28.5.2015 11:39

J57a52r40o30s25l72a52v 45K16r65á83l 6720545567828

Záleží především na zákaznících, jak na to zareagují. Jestli budou za data navíc platit, nebo se na to vykašlou a na internet budou přistupovat jinak. Je to o poptávce a nabídce. Internet v mobilu není věc nutná k životu, není to chleba.

+1/0
28.5.2015 18:19

K38a16r40e83l 67N48o50v62á47k 4669206850767

opět jeden z důvodů, proč nepřestoupím

0/0
28.5.2015 11:27

M83a84r17t93i77n 20Š84i35m95e11k 4170864808345

Co dodat, s T-Mobilem máme své vlastní zkušenosti. Za 2 roky nebyli přítelkyni schopni změnit adresu pro zasílání vyúčtování. Na správnou adresu zasílali pouze inkasní agentury. Výpověď smlouvy odmítali i při změně smluvních podmínek tarifu. Upravit běžící tarif také nemožné. Takže jediné co bylo možné, nechat doběhnout smlouvu a před vypršením zaslat doporučený dopis s oznámením, že odmítáme prodloužení smlouvy. Pak odejít

+3/0
28.5.2015 9:44

P20a19v54e66l 59N47e64d61ě73l65a 5666560874891

Je to logické. Na flat tarifech už vydělat nemohou, tak to budou honit na datech. Někdo ta služební auta a hromadu nemakačenků zaplatit musí.

+2/0
28.5.2015 9:36

L14u88m67i77r 16N41o59v39a80k 8981653606778

no dyk, proč myslíte, že tak vnucujou lidem LTE karty? aby projeli data co nejrychleji a museli dokupovat;-D;-D;-D

0/0
28.5.2015 12:46

R71a53d79o43m82í59r 60N69o37v37á57k 2643283268453

Jeste by k tomu meli pridat mapu kde ve skutecnosti je mozne LTE pouzivat. Pouzivam dva operatory, ale TM je co se tyce celkoveho pokryti katastrofa Rv

0/0
28.5.2015 19:01

V30i54k30y21r 53B37o47h16u95m27i29l 13S28t77r59a25n84s60k80y 9137838116229

Konkurence jen článku a diskusi zatleská. Za tuto "reklamu" bych v T-Mobile někoho vyrazil, jistě se "to" vyplatilo prohloubením důvěry zákazníků a zvýšeným přílivem nových zájemců....;-D

+3/0
28.5.2015 7:27

O86t23o14m40a53r 29T39h49o57m75a 2405227456785

hlavně aby se zas nezačali opičit ostatní operátoři..

0/0
28.5.2015 9:12

P21e39t65r 28T26y41č37k85a 6415412659182

Pokud si tedy u TM koupim tarif s 50MB tak jsou tri moznosti. Malo pravdepodobna, ze to spotrebuji presne. Druha ze to spotrebuji driv

a budu si muset dokoupit balicek. A treti, ze to nestihnu v dane dobe spotrebovat a operator zbyvajici zaplacene data ukradne. A to i ty dokoupene.

+5/0
28.5.2015 6:22
Foto

R58a96d49e43k 65H63a26n69k28a 8986667239423

Tím, že jsem pod rámcovkou, tak to jde. I ta data. Ale jinak je to bída ty jejich standarní nabídky…

0/0
28.5.2015 5:57

M75i52c97h88a62e69l11a 28S12t49e80j69s73k27a81l94o54v85á 8285975218639

Jsem taky pod rámcovkou, ale také mi to "ustřihli". Nevěděla jsem oč jde, tak jsem mrkla na webovky do svého osobního nastavení. Bylo tam však tlačítko - pokračovat se sníženou rychlostí. Tak aspoň že tak!

0/0
28.5.2015 8:40

I31v90a 60K36r96i56s80t62o50f20o65v61á 7125973612432

Toto tlačítko mi tam chybí. Moc to nikde neříkejte, asi na vás zapomněli. ;-D A taky nejdou posílat a přijímat MMS.

+1/0
28.5.2015 9:32

Z43d52e12n47ě56k 77H46a93n83z93l 1511516462134

B.U.Z.N.y

0/0
28.5.2015 5:30

M21i37l24a76n 41P44a66c71e19k 6740313552673

Lide (nejen v Cesku) se poslednich per (desitek) let nechavaji radi "odrbavat".

Vetsinou proto, ze jsou lini a neschopni neco udelat. Vetsina nad podobnym chovanim firem jen mavne rukou se slovy - "co JA s tim nadelam", "radsi si to necham libit/priplatim, nez se obtezovat s presunutim ke konkurenci" atd.

Pritom prave v Cesku je myslim docela jednoduche podobnemu jednani zabranit. Staci, kdyz zminena firma prijde o par tisic zakazniku a napriste si rozmysli, jak se k nim chovat.

V US byly (a stale castecne jsou) kabelovky a mobilni operatori po leta v podstate legalni loupeznici, kterym vsechno proslo a tak zdirali a odrbavali ve velkem kazdeho.

Pak se zmenil jeden (zrovna TMob), kdyz mu teklo do bot a najednou jde skoro vsechno. AT&T a Verizon se sice jeste cukaj, ale brzy prijde na kozaky nouze a budou muset stahnout ocasy.

Kabelovky jsou kapitola sama pro sebe - v postate jestli jde o necem s urcitosti rict, ze je zplozencem pekla, tak jsou to kabelovky a lidi, kteri je vedou.

Cox, Comcast a TWC jsou prava "osa zla", ale lidi si jejich mafianske praktiky pomalu prestavali nechat libit ("radsi zadna televize nez tahle sikana"...) a najednou se (hooodne pomalu) neco deje. Google Fiber tlaci ceny dolu a rychlosti (ktere pred tim byly "na maximalni mozne hranici") nahoru. Kabelovky uz jsou z Googlu, vystresovane tak, ze staci jen online fama o tom, ze Google zvazuje Fiber v konkretni oblasti a tamejsi kabelovka razem pres noc snizuje ceny a/nebo zvysuje rychlosti.

Staci si prestat nechat kadit na hlavy a s loupezniky poradne zatocit. I kdyz to bude stat chvilku casu, namahy a mozna i nejakou tu rupii navrch.

0/0
28.5.2015 1:19

J27a29n 62L61i30b92i56c33h 9842648685603

Bohužel v těchto nekalých praktikách si může slavná trojka podat ruce, ještě, že jsou tu aspoň virtuálové, žel nenabízí moc data za dobrou cenu, to nenabízí téměř nikdo.

0/0
28.5.2015 0:26

J82a43n 81L89i13b72i86c20h 9972738615503

Mobilní internet je u nás stále velmi omezený jak pokrytím, tak dostupností a zejména vysokou cenou. Operátoři už nevydělávají tolik na hovorech a sms, tak teď těží z předražených dat.

+1/0
28.5.2015 0:25

J73i82r83i 12D98o84m40i38n81i56k 1901358651740

Kdo rozhoduje o tom, že je něco předražené ?

0/−4
28.5.2015 1:03

P88e89t25r 20T64y13č39k21a 6715822839382

No vetsinou o tom rozhoduje trh. Ale ten nefunguje v oligopolnim prostredi.

+8/0
28.5.2015 6:29

J37a84n 28L81i80b17i30c87h 9982798295723

Jasná ukázka, že ČTU je nejhorší regulační úřad v ČR. Nekalé praktiky všech operátorů jsou známé, mění různě podmínky, ceny a nastavení, zákazníky neinformují a snaží se jim naúčtovat služby, které nepoužívají nebo používat nechtěli či jim služby omezí. Je to sprostá praktika a zákazníci mohou zkusit jedině nějakou konkurenci aspoň virtuální, pokud jsou nespokojení, jinak díky špatným zákonům moc nepochodí.

+3/0
28.5.2015 0:24

M48a82r65t82i30n 54N60o34v97ý 9761168227314

T-Mobile? ... hnus jeden fialovej!!!!!!!

0/0
28.5.2015 0:13

F18r57a51n84t69i53š72e39k 25M10i12t10a96š 6379186544589

Chcete internet v mobilu pro zábavu? Tož plaťe a držte zobáky. Každá sranda něco stojí.

+3/−5
27.5.2015 23:59

J53i10r90i 45D90o90m64i55n55i87k 1621388761120

U Vodafonu zpomalení dat zrušili loni v září. Ale ne úplně. Nastavili automatické navyšování dat na den, s tím, že je možné toto automatické navyšování můžete zrušit. V takovém případě vám data nad rámec pojedou dál zpomalené na 50 kilo. 

Upozornění ale přišlo včas, jak v tom září tak chodí i dnes, 2x , když se blíží vyčerpání dat v balíčku. A věřím, že ty zprávy podobně chodili a chodí i u T-Mobilu.

Jestli je nějdo přehlíží, tak je to jeho oroblém.

0/−2
27.5.2015 23:48

I85v51a 75K67r85i22s39t56o93f58o28v75á 7535503822272

Nepřišlo nic. Věříte špatně.

+2/0
28.5.2015 5:34

P53a63v96e89l 31S57ý67k30o26r22a 7607922157961

Jednoduché opatření. Kupte si slovenskou[>-] , nebo rakouskou kartu,  budete mít mnohem levnější volání i po ČR.

0/0
27.5.2015 23:37

J26i50r61i 70D34o97m21i85n42i85k 1721418701430

O volání už dnes moc nejde, většina komunikace se přesouvá na data

+1/0
27.5.2015 23:49

M51a41r72t87i12n15a 15K44o84l22o15m95a29z28n10i64k94o27v95a 2107532307596

Od te doby, co jsem od nej odesla, si neprestavam gratulovat. Mela jsem sedivku, a kdyz skoncila, jsem z lenosti u O2. Nakonec ale stejne platim asi tak 5x mene, nez pred tremi lety u TM a (zatim) se mnou nikdo tak nevyjebava.

0/0
27.5.2015 23:26

O12n87d21ř91e55j 52L20o57š45o83t35h 9590822694292

A u TM je spousta uživatelů, kteří přešli od VF nebo O2... Prostě všude je někdo nespokojený. Já jsem třeba u TM spokojený asi 15 let a nemám nejmenší důvod měnit. Pravda, když mi zrušili předchozí tarif, tak jsem byl rozčilený, ale vše se k mojí spokojenosti vyřešilo.

+6/0
28.5.2015 0:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.