Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft dá asistentku všem zdarma. Cortana míří na iPhone i Android

Hlasová asistentka Cortana, známá z Windows Phone a Windows 10, bude dostupná i na mobilech s konkurenčním operačním systémem. Oznámil to Microsoft v souvislosti s aplikací Phone Companion, která propojí nadcházející operační Windows 10 se smartphony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T11r55u59n40g 74D76u67o95n36g 52T69h37a74n18h 5628935184787

jako čerstvý fanoušek Halo bud velice rád:-)

0/0
14.7.2015 19:43

Z11b11y30n66ě67k 78B77í34l86ý 1727520881675

nechť si ji nechá :)

+4/−1
26.5.2015 23:49

J92i20ř90í 68J72u42ř96i39c71a 2938863681

Omlouvám se za OT. Chci se jen zeptat, zda je aplikace iDnes stejně mizerná pro aos a wp jako pro iOS. To je nejhorší apka jakou jsem kdy na iP měl.

+2/−1
26.5.2015 23:49

J52a72r39e77k 91N83o50v15á14k 2565763856430

pro WP jsem celkem spokojen. jsou tam moznosti co vylepsit, ale prave nyni je dobre a jednoduse pouzitelna. Android - co si pamatuji, tak taky nebyl zadny velky problem.

+1/−1
27.5.2015 11:07

J87i80ř61í 50J89u93ř53i47c83a 2768263831

Pro iOS celkem nepoužitelná.

0/0
27.5.2015 13:03

M49a89r60e21k 49S39c17h43o97ř 7258151489558

Zeptám se Kortany, ta se zeptá Bingu a .... a ...... a ....... no nic, zkusit jsem to musel ;-D

+2/−3
26.5.2015 23:32
Foto

J93a87r11o82s62l45a42v 14P34í84ž61l 8450879819987

Cortana neumí česky, takže pro mne k ničemu. Po svou letech s WP vím, že s ním končím. Stabilita možná, ale rychlost? To nevím. Když koupím např. Android za stejnou cenu, jako jsem kupoval Lumii, pojede taky v poho. Microsoft mi nemá moc, co nabídnout. Pozor, prezentuji zde pouze svůj osobní názor !!

+6/−8
26.5.2015 20:54
Foto

L42u31k67á95š 22F93r52y93d88r93y63c27h 2696516456718

to říkám furt... a lumie za 3-4 litry taky nejsou žádná výhra, to už jsme se s 520 a 630 spálil a díky znovu ne, ty vysoký samozřejmě jedou

+4/−6
26.5.2015 21:35

R74o22m93a95n 15L51a63n31g41e83r 9784244142982

Měl jsem teď v ruce tu 520, a žádný zázrak se nekonal. A podle jejího majitele se ani konat nebude.

+2/0
27.5.2015 7:28

L74a61d56i17s11l75a57v 19O36s61t50r92á21k 7885970278728

Vždyt 520 je vyložený low end a vy byste chtěli aby uměl to co top android mobil.ale to prostě nejde.Místo 520 vemte  1520 a rozdíl je diametrální

+2/−1
27.5.2015 10:16

J62i88ř22í 86B33r92u85n93c89l67í45k 4638380243384

Ano, my víme, že je to jen a jen osobní názor. Co také jiného.

+5/−2
26.5.2015 21:57
Foto

L88u89k28á12š 69F62r50y68d24r64y84c42h 2546216406738

tady člověk mít názor nesmí že :)

+2/−2
26.5.2015 23:09

J32i24ř21í 26J34u91ř22i51c67a 2708233201

No pokud ma iPhone tak ne.

+1/−3
26.5.2015 23:11

J18i21ř55í 97J46u22ř14i31c69a 2948563201

Sojku znám, ale co furt vadí Vám pane Langře?

0/−1
27.5.2015 13:05

J21a30n 96D31l47o60u40h81ý 7594929220499

WP jsem mel parkrat v ruce, prijde mi to jako chaos. Android lita dokud tam clovek nenasype par aplikaci, pak se z toho stane vzdycky za rok hlemejzdi telefon. Iphone maka furt stejne bez problemu.

+1/−6
26.5.2015 23:42
Foto

J26i96ř14í 96K76r76á44k98o49r40a 9599133

WP mám v ruce denně a žádný chaos jsem tam nezaznamenal. Provuzuju tam desítky aplikací. Co dělám špatně?

+5/−1
26.5.2015 23:44

I19g86o94r 42G17o18t13t37w67a11l15d 6137938900141

No buďme upřímní, když se třeba u iPhone 4 začala sekat klávesnice, tak nezbylo než udělat kompletní zálohu a obnovu. Akce tak na půl dne. Pak to na chvíli pomohlo. Nakonec se to stalo u všech iPhone 4 i iPadů, co jsme mě měli. U nových iPhone 5s se to už také párkrát stalo, zatím vždy pomohl restart. A občas se zblázní a během hodiny sežere baterku. iOS 8 tak rozhodně také není bezchybný. Jsou to všechno malé počítače a trpí stejnými neduhy jako jiná PC.

+1/0
27.5.2015 7:30

P17e39t40r 59J24a97n15d80a 9483187164541

O popsaných problémech nebudu polemizovat, ač jsem se s nimi nikdy nesetkal, pouze bych se pozastavil nad tím půl dnem. To jako vážně?

Většina lidí má nastaveno zálohování do iCloudu, takže před celou akcí pro jistotu ještě spustím. Zazálohují se případné změny. Restart, vymazání telefonu, volba že chci obnovit iPhone z iCloudu a mohu ho odložit. Pravda, pokud máte v iCloudu 5GB dat a hafo aplikací, které se znovu všechny stahují z Appstore, může to nějakou dobu trvat, ale člověk u toho nemusí točit klikou, všechno se provede samo.

A pokud zálohu uděláte do iTunes nebo pomocí nějakého spešl softu, kterých je pro OSX dost, je to mnohem rychlejší.

0/0
28.5.2015 22:04

L92a60d56i69s80l69a92v 22O59s64t97r73á51k 7885840818258

když o Lumíích  nic nevíte tak to prostě nekomentujte a vzhled plochy nenastavené Lumie v obchodě je naprosto rozdílný od mobilu ,který používáte nějaký ten pátek.Chaos je to pro toho kdo si Lumii nebo třeba i android neumí nastavit

0/0
27.5.2015 10:20

T91o10m12á85š 71R37ó68t18h 2804456152139

wp se dá vytýkat spousta věcí ale určitě né chaotičnost

+2/−1
27.5.2015 10:29

L15a55d33i11s63l20a75v 20O40s33t43r11á77k 7535520408668

A co jako mu chybí.? Lumie 1520 umí vše co umí androidí top mobily. OTG nepotřebuji  protože kapacita uložiště je tak velká- cca 152 GB,že to není potřeba .Tak velké uložiště  má jen dva či tři androidí mobily.Krom ovládání TV-přepínání TV;programu mu nic nechybí.Jinak nevím co by mi mělo chybět co má android.O 4K video ani nemluvím .U Lumie lze soubory nahrávat v dvojnásobné stopáži.Funkce Miracast u  Lumie taky nechybí,Takže co Lumii chybí?

0/0
27.5.2015 10:49

T17o35m22á33š 64R56ó17t14h 2674306322879

tím jsem chtěl říct že přehlednost a jednoduchost jsou pro mě u wp hlavní výhoda, nějaký mouchy to má pro mě alle nic zásadního

0/0
27.5.2015 16:25

M61i98r34o87s18l53a18v 73K72r87a78h18u71l84í67k 6667114174

jojo a iphony se taky prodávají v milionech verzích od 1500 že ? :-D

Jo aha... on je jen jeden model za 20+ tisíc a v této cenové relaci neexistuje androidí telefon, co by byl za 2 roky zasekaný. Takže zase klasické lhaní a házení špíny na Droida a WP a oslavné písně na jabko ;-D

0/−1
27.5.2015 10:32

E28n84r37i51c72o 19V91a78n 50S98a26m96o94n88e 2537317778345

No hlavně má wp taky ortodoxní fanoušky maniaky...to jsou ti, kteří si nemohli dovolit telefon s droidem nad 5 tisíc, tak skočili do  wp za dvojku a maj radost, že se jim ten abecední seznam "plynule" roluje... Proboha lidi,  chtěl jsem vyzkoušet ve firmě Lumii 930 jako další pracovní telefon...to je parodie na smartphone roku 2015... systém předčí maximálně tak Symbian a fotky dělá lepší i Zenfone 6 za 5 tisíc...

+2/−3
27.5.2015 1:16

P18e22t68r 98M43i65k92e29s 9558132610788

Kdybyste tak nekecal. On se totiz plynule skroluje nejen ten abecedni seznam, ale i hlavni obrazovka s pripnutymi (zivymi) dlazdicemi aplikaci a vsechno to muze byt na jedne jedine strance (ne jako u mnohych androidu rozhozene na nekolik obrazovek, aby ten system tech par icon a widgetu vubec plynule zobrazil).

No a co se fotek tyce, zkuste si dohledat na internetu vysledek slepeho testu, ktereho se ucastnilo 6 high-endovych telefonu a uzivatele meli urcit (aniz by vedeli co za telefon fotky fotilo), ktere jsou nejlepsi. Ucast byla nekolik tisic hlasujicich.

Pochybuju, ze jste ten telefon mel vubec v ruce, natoz ho zkousel nebo s nim fotil vy Zenfone...

+4/−1
27.5.2015 8:00

E87n50r12i60c12o 47V59a20n 36S24a94m38o13n18e 2577757918895

Pochybujte jak chcete, je to tak jak jsem napsal... Navíc wp nemají dlaždice na jedné obrazovce, když se musí scrollovat že? Na droidovi si to klidně na jednu obrazovku naskládám, ale raději používám tématicky spojené obrazovky. A těch testů je spousta, viděl jsem desítky. No já když porovnávám, tak jen čisté plné fotky na počítači. Mršiny z youtube mnoho neřeknou...

+2/−1
27.5.2015 14:00

P64e49t17r 43M57i87k47e28s 9508712570538

Jiste, stale pochybuji...

Navic nepsal jsem na jedne obrazovce, ale jedne strance, (i kdyz i tak by to snad mel pochopit kazdy prumerne inteligentni clovek) protoze na jednu obrazovku opravdu vsechny pouzivane dlazdice nenaskladate. Vzhlem k faktu, ze si muzete ruzne hrat se vzhledem a pouzivat (zive) obrazkove kolaze nebo (ne)pruhledne prazdne dlazdice neni problem tam vyskladat i mnoho desitek (sam tam budu mit vcetne zivych nahledu nekolika galerii fotek tak 100+) dlazdic a ten system to stale zobrazuje velmi rychle a plynule. Jestli mate problem se scrollovanim, nevidim problem si udelat nekolik tematickych adresaru a do tech si pouzivane aplikace/ dlazdice rozhodit.

A mate pravdu, tech testu je opravdu mnoho a high-endove lumie (vcetne 930ky) se pravidelne umistuji na celnich mistech. Tenhle test se samozrejme tykal fotek v plnem rozliseni, zadna komprese, zadny postprocessing a nehodnotilo ho par "odborniku", kteri by navic vedeli, jaka fotka patri k jakemu konkretnimu mobilu, ale nekolik tisic uzivatelu, kteri si proste prohledli nekolik serii fotek a meli urcit ty, ktere se jim zdaji byt nejkvalitnejsi. Az ex post se dozvedeli propojeni jednotlivych serii fotek se znackami mobilu. A vy mi chcete tvrdit, ze mobil, ktery tenhle test vyhral foti spatne? Tak to bych vam doporucil navstevu ocniho lekare.

Jinak me vzdy pobavi, kolik se tu najde lidi, kteri tvrdi, ze WP zkouseli a ze je to hrozny system, ktery nic neumi a malokdo uvede konkretni nevyhody, pricemz se ukaze, ze u vetsiny z toho mala to byla pouze neschopnost si tu kterou funkci nastavit (nebo zamrzli nekde na starsi verzi) a (usnadnim vam to) ano, WP opravdu nema systemovou T9 klavesnici, kterou nakonec vetsina argumentaci proc WP ne konci...

+2/0
27.5.2015 15:03

E63n87r27i70c21o 74V93a44n 86S15a71m67o96n93e 2267407958355

No...eh...oči i IQ mám dobré, dle testů zřejmě až nečekaně... ;-) s operačními systémy pracuji cca 25 let a těmi mobilními od jejich vzniku...samozřejmě mohu se mýlit nebo něco nepochopit... v každém případě netvrdím, že 930 fotí špatně a to stejné bych mohl říct o 1520. Nicméně znám lepší a není jich málo. Bohužel jsem mohl vyzkoušet a porovnat jen při umělém osvětlení interiéru a z cizích recenzí si nevezmu tolik jako z vlastní zkušenosti. Ale problém jsem měl spíš se systémem. Neustále zmiňujete rychlost a plynulost. Můj telefon na droidovi mi připadá v rychlosti a plynulosti lepší. Nelíbí se mně koncepce dlaždic, připadají mi doslova odporné. Menu jednotlivých aplikací je takové okleštěné a celkově se mi, že aby se dotáhl na úroveň droida, mají vývojáři ještě co dělat....

+1/0
27.5.2015 15:31

M18a27r36t65i48n 22P71a53v92e24l22e82k 5960877615825

Na Androidu fotí slušně jen telefony,které mají EXMOR od Sony.Pokud se výrobci pokouší o vlastní foťáky je to většinou katastrofa a EXMORy se opravdu mohou rovnat Zeissu v Lumiích.

Je dobře,že Sony nechrtí a dává možnost i ostatním - na druhou stranu Sony nic jiného nezbývá.

0/0
27.5.2015 15:42

E60n17r21i42c95o 82V81a57n 13S58a76m48o46n62e 2717177328255

Exmory jsou samozřejmě dobrý, ale jako každý senzor/čip potřebují kvalitní sw k vyhodnocení. No viděl jsem i tragický fotky z Exmoru... Je víc kvalitních senzorů, no žádný nedává pohyb při špatném osvětlení..

0/0
27.5.2015 22:48
Foto

J63a40r26o96s49l14a97v 67P80í79ž31l 8130189839167

Souhlasím s Enricem. Systém, např. android, je uživatelsky příjemnější. Alespoň pro mne. Navíc nerozdejchám stejný zvuk doručenky, jako zprávy. To musím doručenky zrušit, nebo zakázat oznamování, a nebo se z toho zbláznit, protože při napsání třeba 5 SMS a vždy se zvukem doručenky to už k tomu stavu směřuje. Pokud nechci platit mobilní data, tak si musím, a to i po každé větší aktualizaci systému, nastavit vlastní přístupový bod, abych mohl používat MMS. A řeči, že smartphone bez zaplých mobilních dat si koupí jen blázen neberu. Mám všude možnost WiFi, která je daleko rychlejší a zdarma. Tak proč bych platil další stováky operátorovi. A o ty prachy nejde, ale bylo by to zbytečný.

0/0
27.5.2015 17:51
Foto

P24ř43e19m28y63s38l 34K44y77s62e88l44á33k 3171393524145

Nevím, ale mám možnost porovnat. žena má Samsung Galaxy S4 Active, já Lumii 1520. A aniž bych byl ortodoxním fanouškem WP 8.1, nutno říct, že až na drobné výjimky si nestěžuji. Je to obecně svižnější, více volných systémových prostředků a pro mně (osobní názor) přehlednější než android, do kterého může kdokoliv nacpat cokoliv, co nefunguje nebo vám nabourá systém atp. Open platforma, ale bez kontroly funkčnosti, i když i to už asi končí, dle chování Googlu, který začne postupně všechno zpoplatňovat )ono to možná přijde i s W10). Navíc aktualizace vyhází vše z ploch a je nutné to tam znovu naskládat atd. A všudypřítomná reklama. Co mi na WP vadí, je to, že systém je poměrně hodně uzavřený a nepodporuje některé formáty, exe, cab apod., tak jako tomu bylo u WP 7.5, 6.5. Nebo není pro něj nějaký emulátor ve kterém by bylo možné spouštět takovéto aplikace. Ocenil bych kdyby se W10 chovaly, jako na počítači, tj. s přehledem souborů na disku atd. A teď nemyslím jen obrázky a videa, případně office soubory.

Ale pro mně WP vedou, ale vše má své obdivovatele a někomu asi více sedí android či iOS, ten jsem neměl možnost otestovat.

+1/0
27.5.2015 9:41

L59a80d34i30s65l62a66v 16O43s38t12r12á36k 7985500918428

Mužu se zeptat na co potřebujete u Lumie 1520  exe a cab? Sám mám tuto Lumii a tyto soubory mi nechybí.V samotné Lumii  mám  cca 300 appek.Pokud máte smart TV tak tuto Lumii propojíte s TV a mužete pomocí wifi  přehrát a cokoliv editovat na TV pomoci mobilu.S win 10 přijde i continuum a tam se bude moct použít normální myš a klávesnici:-) a TV používat  jako normální PC  monitor bezdrátovým zpusobem

0/0
27.5.2015 10:37
Foto

P31ř29e61m88y68s85l 38K95y47s44e60l69á74k 3601503364265

Tak byly a jsou aplikace co ve W storu nejsou a já bych ocenil, kdybych některé mohl rozběhat.

0/0
27.5.2015 21:27

P52a36v59e85l 57S79o51b21o29t10k32a 5420514

To bude zase legrace ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=96gAHYQBV0c

0/0
26.5.2015 20:54

P62a48v51e89l 84K19u89r25a90l 5941944340270

No doufám že někdo udělá customizaci na EVA z Tiberian série...

+4/0
26.5.2015 20:05

P28e16t46r 67M77i60k74e19s 9568232420568

No, nektere veci by si mel MS nechavat jen pro svuj system, protoze timhle zpusobem nebudou moci WP (WM10) nabidnout oproti konkurenci nic navic (krome rychlosti a stability proti androidu)...

Cortana je sice super, ale mnohem vice (nez port na konkurencni OS) bych ocenil, kdyby ji MS konecne propojil s narodnimi prostredimi i tech mensich trhu, jako je ten nas. A ani by nevadilo, kdyby zatim neumela cesky...

+5/−6
26.5.2015 19:40

J73a49n 19K76v48a85š16i62n95s80k22ý 2273837741416

Jsem rád, že Cortanu budou moci využívat všichni skrz různé systémy. Ale MS by to mohl udělat pořádně alespoň pro svůj systém... Dodnes jsem neměl možnost ji využít. :(

Pro mě tedy trapné populistické gesto.

+10/−1
26.5.2015 19:18

M46a11r60t41i64n 60P39a61v45e74l61e31k 5710677425165

Ono v poslední době celkově platí,že aplikace od MS nejlépe fungují na iOS - daleko lépe než na WP.Nadella razí úplně jinou politiku než Ballmer a tlačí služby MS do konkurenčích OS.

+2/−3
26.5.2015 19:26

J34i19ř43í 21J69u79ř48i52c18a 2878703311

Tak jako windows jedou nejlepe na macu. :-)

+2/−3
26.5.2015 20:41

R46a93d29i82m 12Z29a37t18o94p80e77k 9942435862737

Většinou máte rozumné názory, ale tohle je blbost. Windows jedou nejlépe na jakémkoliv počítači, který výrobce neodflákl, s rozumným procesorem, 8GB RAM a SSD :)

+2/0
26.5.2015 21:22

J12i86ř63í 44J94u63ř73i86c17a 2508633701

Jen cituji nějaký článek co jsem četl. Vygooglite to. Tak nějak je mi to jedno, sedmicky mi jeste nespadly a to mám starší comp. Jen mne to tehdy rozesmalo.

+1/−1
26.5.2015 23:15

J66a61n 18D32l75o89u18h25ý 7514549770299

Nemate pravdu, na macbook pro jsou precizne napsane ovladace nejen protoze existuji parallels ale i protoze apple s MS v tomto smeru intenzivne spolupracuje.

0/−2
26.5.2015 23:46

R51o39m33a21n 52L41a48n76g81e15r 9454644542532

Apple spolupracuje s MS, aby na Macy mohl instalovat Windows? 8-o

+1/0
27.5.2015 7:26

P74e67t71r 16J21a42n47d57a 9703557854581

Asi ano. Zkusil jsem na Mac mini instalaci Windows pomocí aplikace Boot Camp, což je ofiko aplikace od Applu pro instalaci Windows na Mac s Intel procesorem.

Snadnost a vyladěnost celého procesu mě hodně příjemně šokovala. Z OSX pustíte aplikaci, část disku věnujete pro Windows, vytvoří se druhá partition, podstrčíte mu obraz instalačky Winddowsu, proběhne instalace, dotáhnou se potřebné drivery (vše v jednom instalačním balíčku). Ve finále zvolíte zda chcete primárně bootovat do Win nebo OSX. A je to.

0/0
28.5.2015 22:11

R12a14d35i71m 32Z56a19t44o91p65e39k 9622435752127

A ostatní výrobci počítačů pro firemní segment (Dell, HP, Lenovo) na spolupráci s MS naprosto dlabou a Windowsy na těch strojích vlastně pořádně nefungujou. Tak určitě :)

+1/0
27.5.2015 8:37
Foto

P85ř87e60m25y52s77l 31K24y50s52e44l42á44k 3801933674765

Já nevím požívám doma i v práci HP a Dell a problém s tím nemám. a to používám graficky i výpočetně náročné aplikace. jde spíš o to, že tyto předražené a rádoby značkové počítače, jsou sestaveny ze stejných šuntů jako jiné, a co hůř, člověk, který tomu rozumí si postaví vyváženější stroj, než mu dodají tito dodavatelé, kteří se chlubí tím, že součástky testují atd. To je má osobní zkušenost. Každý stroj bylo potřeba vylepšit k obrazu mému, aby fungoval, jak je třeba a splňoval mé požadavky. A to hlavně z toho důvodu, že tyto firmy ani nenabízely konfigurace, které by mi vyhovovaly. Ale W7 co na nich mám mi také nikdy nespadly a problém s tím nikdy nebyl. A ještě bych se zeptal s kým tedy mají spolupracovat? S tučňákem? Když jejich stroje asi převážně najdou využití s W.

+1/0
27.5.2015 9:30

J34i93ř39í 43B51r20u82n88c55l20í61k 4198370183714

jdi si lehnout ráno vstáváš do školy

+1/0
26.5.2015 21:58

J45i40ř61í 69J20u39ř42i79c79a 2898833281

Za prve si netykame a za druhé nešidíte druhé podle sebe.

0/−1
26.5.2015 23:12

J86i23ř73í 62J97u96ř61i37c49a 2458673441

Nesudte

0/0
26.5.2015 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.