- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Apple si o prémiovou cenu říká mj kvůli tomu, že neuchovává osobní data uživatelů. Nechápu, že výrobce, který instaluje na své produkty android, který se překupováním osobních dat živí, má tu drzost si říci o ještě víc než ten Apple...
HTC je nepoučitelné, takhle se z toho nevyhrabou a mohou si za to sami, bud jsou nesmyslně předražené a nebo jde o low které jsou taktéž nadsazené cenou, navíc se některé sem ani nedostanou, pokud se nepletu stále jsou v červených číslech, i to BB se už dostalo do černých, protože si včas uvědomili, že to chce změnu, htc zatím ne a dřív zkrachují či je někdo koupí.
Od doby co vlastním HTC (sensation), jsem přesvědčen, že jejich slogan by měl být spíše "kvajtly blyvajz". Propagace silnější než technika. A jako úplná hloupost se mi jeví dát za mobilní telefon 20.000 Kč. Bez ohledu na to, zda značka je 3písmenková zkratka nebo jablko.
V HTC asi konzumují hodně THC :)
jedine telefony, o kterych bych v soucasnosti uvazival, jsou Sony a HTC. Bohuzel zijeme v marketingove dobe, pripomina mi to automobilovy prumysl, kde skoncil Saab, Lancie, nahnuta je Alfa... a vsichni budou mit Golfa (ano, velmi kvalitni, ale pro me bezpohlavni) nebo domrsene BMW.
Duvod proto mit jen Sony a HTC existuje? V tomhle pripade srovnani s automobilovym prumyslem silne pokulhava, neb tradicni vyrobci typu Nokia, Siemens, Motorola ci Alcatel v podstate uz v telefonech nefunguji, nebo jen velmi omezene. HTC rozhodne nijak nevybocuje z rady (je tim Golfem) a Sony, i kdyz tradicni vyrobce, se v telefonech porad trochu hleda. Btw co je na BMW domrsenyho? Teda krome ceny a lowcost interieru v zakladu.
Tak HTC bylo s marketingem vždy mimo, bohužel dnes už prostá kvalita, kterou HTC bezesporu dlouhodobě disponuje, nestačí, Nutně by potřebovali někoho, kdo by jejich marketing totálně překopal.