- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně to snad někdo začne řešit! A teď by to mělo začít všude, hlavně však v televizi. Tam už jsou snad reklamy někdy delší, než samotné programy...
Jasny. A kdyz nebude reklama, budou vsechny ty sluzby za penize. Takze budes platit i tady za ten ides a podobne desy...
Imho je to pěkná drzost. Zaplaceno dostávají operátoři za přenášený objem, takže se jedná o jasné vydírání, protože chcou dostat podíl z toho, co je přenášeno.
Klikejte na reklamy, ať ten google nestrádá.
Vám se přece reklamy nezobrazují, tak proč ostatním vykládáte, co s nimi mají dělat?
Ono je to i naopak, operátor může reklamu přidávat. Jak to dopadlo, někdo nabízel příjem televize a dával do toho ještě další, svou reklamu a televize se rozčilovaly a daly ho k soudu?
Toto je dobrý žvást !
Jakmile mi operátor přidá reklamu do mnou placených dat - okamžitě žaloba - to nemohu prohrát. Již mnohokráte jsem dostal různé balíčky skužeb jako kompenzaci, když jsem pohrozil za ty reklamní SMS co mi tehdejší operátor posílal - a netýkaly se jeho služeb + neměl můj souhlas + neměl jsem veřejné číslo.
Z mého pohledu se jedná o narušení síťové neutrality, protože operátorovi by mělo být jedno, odkud a jaká data jdou k zákazníkovi. Zákazník ať si pak blokuje co chce, ale operátor by nic takového neměl dělat a to ani pokud to dělá pro dobro uživatele.
Blokování "pro dobro uživatele" je jen zkouška, při které uživatel nebude moc prskat. Určitě pak přijdou další kroky.
Jsem jednoznačně proti. Blokování reklamy považuji za právo zákazníka, ale operátor do toho nemá co kecat. Má být prostě jen "správce trubek" přes která tečou data. To je role, kterou po něm chci a za kterou ho platím. Jakékoliv narušení síťové neutrality je třeba utnout hned v zárodku. Začne to blokováním reklamy, které možná mnoho zákazníků bude chválit, ale pokud někdo operátora neklepne přes prsty, bude to pokračovat zpomalováním youtube a blokováním skypu.
Kazde takove omezeni by muselo podlehat souhlaau uživatele. Pak na tom jako uz jen vydelam - napr rychlejším připojením.
Google v Chromu kupř. provozuje vlastni blokátor reklamy Addblock...
Vypadá to, že internet bez google reklam si tu nikdo ani nedokáže představit.
Ale dokáže. Jen se nám může stát, že se k většině stránek po odstranění reklam připojíme jan za poplatek.
Tak kdyby si Google a Facebook poladili, ze komu se nezobrazuje reklama, tak ani obsah, to by se k temto operatorum zakaznici asi nehrnuli. :D
Zákazník má právo rozhodnout, zda bude na svém zařízení zobrazovat reklamy či nikoli a měl by mít více možností. Nevidím důvod, proč by mu takovou službu nemohl nabídnout operátor.
Protože operátor se vůbec v přenášených datech nemá šťourat. Má je jenom přenést, nic jiného.