- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to je presne to co mi nejde na rozum. EU obvinuje Google, ze se snazi o monopol? Pritom nebyt Android, tak tu ten monopol mozna i mame v podobe Apple. Nerikam ze je to dobre ani spatne. Jen at EU nereguluje americkou firmu a radeji zamaka na konkurenceschopnosti.
A kolik z těch 18 tisíc opravdu funguje? Myslím tím bez zaseknutí, pádu aplikací nebo totálního zamrznutí, kdy přístroj nejde zapnout, nenabíjí apod ...
To je jedno ať si každý koupí co
se mu líbí a vyhovuje.
Zajimalo by mne, jestli temi "smartfony" jsou zapocitane i tablety, ruzne Chromecasty, Rikomagicy, autoradia, televize a dalsi zarizeni, v kterych je Android, ale netelefonuji
No, předpokládám, že Google to číslo vytáhl ze svých serverů, třeba Google Play Market, kde z pochopitelných důvodů sleduje typ zařízení. A neumím si moc představit, jak by oddělil tablet od telefonu, koneckonců ty definice vůbec neexistují, případně jsou neostré, s ostatními to bude podobné. Stejně tak mi není jasné, jak je definováno "zrovna se prodává". V různých zemích se prodávají věci, které se jinde už dávno neprodávají, ležely měsíce nebo i roky ve skladech a podobně, naopak je fůra prototypů, které se někde testují, ale ještě se oficiálně neprodávají. Takže podle mě nejspíš půjde o celkový údaj o všech identifikátorech zařízení, které se za nějakou dobu přihlásily k těm serverům, zahrnujíc v to telefony, tablety a i všechno ostatní...
samsung má 17 tisíc různých modelů ? chtěl bych mít takové portfolio :)
Tipoval bych to tak do tisíce. Ty zbylé šmejdy to nechci raději ani vidět :-)
Přitom pro uspokojení zákazníků by stačilo pár desítek modelů. Vyladěných a s podporou. Takto je to do značné míry slušné plýtvání zdroji s často pochybným výsledkem.
Nesouhlasím. To je ta konkurence a otevřený trh. Ti výrobci nevyrábí své přístroje proto, aby si honili triko, ale aby produkovali zisk. Čili je musí prodat, musí nabídnout něco, co je pro nějakého zákazníka udělá mezi těmi tisíci produkty zajímavé. Parametry, cenou, nějakou drobností, funkcí navíc... Tak se celý ten trh posouvá kupředu, stále se něco inovuje a vylepšuje...
Otazkou je, kolik z tech modelu stoji za rec.
No, i kdyby to byla jenom polovina, pořád je z čeho vybírat...
To by tak hrálo, aby Googlu do svého OS cpal svůj vyhledávač nebo své mapy, přeci tam musí být Bing, jinak to není fér!
každopádně je úsměvné, že Google se od počátku tak vymezoval, vůči Microsoftu až se z něho nakonec stal takový nový Microsoft. Jistě Google má jiný obchodní model, hlavní není prodej sw licencí, ale reklamy a cloudových služeb. Ovšem metody jsou neobyčejně podobné. Hlavní je znevýhodňování uživatelů přistupujících ke Google produktům z ne Google platforem.
Bohuzel, Google si s MS pomalu meni mista. Zatimco MS aktivne podporuje jine platformy, Google naopak stupnuje boj proti nim