Diskuze

Nejpodivnější reklamy na smartphone: Hraje v nich nejlépe placený herec

Velmi zvláštní kampaň připravilo HTC pro svůj nový top model One M9. V sérii videí „propaguje“ novinku herec Robert Downey Jr., který se proslavil především rolí Iron Mana. Ovšem nebýt závěrečných titulků, tak ani není zřejmé, že je to kampaň na nový smartphone.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Geniální. V našem kreativním rybníčku to asi málokdo ocení. Tady jsme už 5 let zaseknutí na dvojsmyslu a na tom se točí všechno od bank přes automobilky po mobílní operátory. Cha, pytlik. Neprozrazuj.

1 1
možnosti

HTC mám rád a modely One považuji za skvělé telefony (jak M7, tak loňský M8) ale tohle je dost šílené. jediný nápad byl s "warholovým kuřetem" v druhé reklamě, jinak šílenost.

0 0
možnosti

Kdybys měl trochu rozhled, asi bys pochopil, že všechny spoty měly odkaz k filmům, umění a hrám.

1 0
možnosti

Zlatý reklamy na vložky nebo prací prášek... :-)

3 0
možnosti

Doporučil bych tvůrcům těchto reklam, aby se přišli poučit do našich luhů a hájí

4 0
možnosti

ta druhá reklama mě pobavila, jinak jsou ale naprosto stupidní..

2 0
možnosti

Tak to asi ty reklamy cílí na specifickou skupinu lidí, pač já jsem ty reklamy, pravda po chvilce, pochopil.

Je to celé o HTC One M9, jen je to řešeno poněkud zvláštním způsobem.

Celá pointa je v těch hláškách na konci.

Třeba ta první ukázka. Reklamu lze přeložit jako HTC One M9 - Suprising (překvapivý). Prostě M9 je překvapivý mobil. Což už je stará známá reklama. A jelikož reklama má 30 sekund, tak těch zbývajících 20 sekund musí vyplnit. A jak jinak než scénou na téma "Suprising".

Druhá ukázka. HTC One M9 - Beauty inside and out. Opět scéna na téma "beauty inside and out". Atd.

1 0
možnosti

P97e28t66r 84K60r81á27l

22. 3. 2015 19:24

Reklama u které se musí přemýšlet mě neoslovila. Dobrá reklama musí šokovat, nebo pobavit. Pokud vzbuzuje rozpaky, tak je na ....

3 0
možnosti

No pěkně mizerná reklama a to stála určitě pořádný balík. Radši kdyby na reklamě ušetřili a svůj tom model prodávali za rozumných cca 15 000, aby si ho aspoň někdo koupil, to že ho chtěj prodávat za srovnatelnou cenu jako Samsung G S6, tak to tvrdě narazí.

3 0
možnosti

Přesně, tou svojí nešťastnou cenovou politikou si pod sebou podřezávají větev. Jinak skvělé telefony, mohli by udělat do světa ještě větší díru než onehdá LG svojí G2. Stačilo by jenom nechtít ze sebe dělat primadony.

0 0
možnosti

Na konto mu to "přifoukne" konkrétně miliardu dolarů za celou kampaň. Nic tak bizarního tady ještě nebylo, takže zapamatovatelné to je geniálně. Že se vůbec nemluví o mobilu je správně, protože všechny mobily jsou téměř stejné a všichni ostatní je také téměř stejně komunikují. O tomhle už se mluví po celém světě. Je to dost jako Lynch po dvaceti letech. A je to jen část jinak standardní reklamní komunikace značky.

1 6
možnosti

Downeymu miliardu dolaru? 8-o8-o8-o

0 0
možnosti

No tak to je úlet! Kreativci na LSD, zřejmě..

9 0
možnosti