Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilotoval letadlo a udělal si selfie s bleskem. Zabil sebe i pasažérku

Loňského 31. května havarovala poblíž amerického Denveru malá cessna. Při nehodě tehdy zahynuly dvě osoby. Vyšetřovatelé nyní i na základě videozáznamů z kamery na palubě letadla dospěli k závěru, že za nehodu může pilot. Při pilotování se totiž rozptyloval pořizováním autoportrétů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i82c67h83a75l 76Z83e65t53e89k 3508432640137

Prostě, jasný adept na Darwina.:-/

+2/0
6.2.2015 12:14

D30r37a34h46o47m58í18r 35S35t84r98o30u92h78a64l 4275498462624

Selfie zabíjí. Kdy si to ty mladé holky uvědomí?

0/0
6.2.2015 8:26

L24u26k12á33š 12S47l51á98n96s86k55ý 4331843817336

Originální způsob sebevraždy. Ještě, že ji máme zdokumentovanou.

0/0
6.2.2015 5:25


J53i86ř81í 26Š52v73a13g36r 3578820845556

Mi připomenulo blbku, co si v autě při 180km/hod dělala selfíčka ;-D

http://www.epicfail.com/2015/01/30/snapchat-idiot-2132/

0/0
5.2.2015 20:03

M83a15r11t35i49n 14Š80t50ě86p27á13n31e97k 3947593203481

Darwine, jsi tu?

+14/0
5.2.2015 19:24

J79a60n 23P47r68o34v76a45z32n93í88k 6218894540501

Takže ho blesk z telefonu oslnil tak, že celých 23 vteřin (při klesání rychlostí 9,7 m/s z výšky 226 metrů) nebyl schopen letadlo zvednout? A pak vlk sežral Karkulku?

+5/−2
5.2.2015 19:23

J27a91k67u92b 95B60ř15í29z14a 2416459350820

Rekl bych ze tomu rozumí krapet víc nez vy ...

+5/−1
5.2.2015 19:35

P59a28v56e24l 91V86a76n32ě70č17e24k 4794343891261

A myslite, ze kdyby se z toho oslneni probral treba po 10 vterinach, ze by mu ten zbyvajici cas a vyska stacily treba na vybrani stremhlaveho letu ?

+6/0
5.2.2015 19:35

A19d90a39m 96P72u62r14k15r37t 5656242868748

Mohl to letadlo jednoduše "přetáhnou" (stall). Poměrně záhy po tom zablesknutí (třeba) nejdříve cuknul doleva pak (třeba) instiktivně prudce přitáhnul, následně vinou příliš vysokého úhlu náběhu ztráta vztlaku na křídlech, poté další ztráta dopředné rychlosti... 226 m není nijak moc vysoko...

+4/0
5.2.2015 19:47

D40a19n16i33e98l 92U84r14b47á73n28e12k 6767288569848

Už jste něco podobného zažil? Máte na jednomotorových letadlech nějaké NIGHT hodiny? Stalo se vám někdy, že jste byl oslněn nebo jste zažil iluzi za letu?

+5/0
5.2.2015 22:41

I70v87a20n22a 11N47o62v30á 2552232289588

No, vzhledem ke gravitační konstatntě 9,6m/s2 bych řekla, že padal jak hruška.....:-(

+3/0
5.2.2015 23:38

P77e10t12r 90V60i10n90a80ř 6403143223707

Láďa Hruška ale stoupá vzhůru... ;-D

0/0
17.2.2015 10:59

J26i20ř94í 94P43o56d30s83k51a52l25s86k29ý 1959146847462

226 m je cca 650 ft, to je ještě pod okruhovou vyskou, čekal bych ze točil první zatáčku. Pokud se potřeboval fotit, tak to byl asi nevylítaný kluk s minimálním náletem. Venovat se v teto chvíli foceni místo sledování rychlosti, polohy a připadne úkonům po vzletu svědcí o totálním hazarderstvi. Po oslneni bleskem se oči znovu adaptuji na noční viděni po dlouhých minutách - klidně i čtvrt hodiny. Takže pokud ve stoupání ztratil rychlost a pak strhnul letadlo na jednu stranu, musel nasledovat pad po křídle do vyvrtky a to v teto výšce neměl šanci.

+5/0
6.2.2015 0:04

L72a38d89a 28N25o49v11a74k 4362943837

aha.. ani to nemuseli vyšetřovat.., stačilo se zeptat pana Podskalského...:-P

+1/−1
6.2.2015 1:03

Z61d42e40n65e74k 48V94r89b52a 8669855983917

Letadlo není auto. V letadle podléháte iluzím, jakmile ztratíte pojem o poloze v prostoru velmi obtížně jej získáváte zpět. Některé letové režimy (pád, vývrtka) do kterých se dostanete během vteřiny vybíráte mnohonásobně déle s velmi významnou ztrátou výšky. Spadnout do vývrtky ve 300m Vás může stát život i ve dne, natož v noci. Vybrat pád ve dne znamená ztratit klidně 100m výšky a to máte perfektní představu o poloze letounu. V noci, kdy jste najednou v průseru a nevíte kde jste a proč tam jste a co se děje... Snad každý pilot ví, co to je podlehnout iluzi. Nevyhýbá se nikomu z nás a to dokonce ani armádním pilotům s tisíci nalétaných hodin. Takže když o tom nic nevíte, běžte si přečíst tu pohádku...

+3/0
6.2.2015 3:51

R44a16d35i83m 25P70o63l94á15š44e66k 9746313519119

Ten blesk může oslnit a tím v podstatě oslepit toho člověka na poměrně dlouhou dobu, klidně desítky vteřin. Záleží asi na regenerační schopnosti oka, které při věku pilota nemusely být nijak rychlé. Když mezitím coby oslepený ten pilot  zazmatkoval......

Kromě toho vlastní světlo blesku se vpálí do oční sítnice, takže i když ten člověk začne vidět, trvá několik dnů, než nějaké kompenzační pochody uvnitř oka ten obraz toho blesku vymažou.

+1/0
6.2.2015 7:36

L70u92d30v17í60k 45G31a19j21d58o21š80í11k 2245413784862

Hlavně pokud letěl v noci za špatného počasí si vůbec nemusel všimnout, že začal klesat díky tomu, že si při focení omylem drknul do beranů.

+1/0
6.2.2015 11:12

M39i97c83h18a24l 27K58r64e40j87č55í 1976720901523

#airfie #crashfie #deathfie

+4/0
5.2.2015 19:15

V95á93c29l58a45v 78H47o56s22c96h 8236348132891

fieha!

+1/0
5.2.2015 21:13

J62a80n 72J64a79n44e33č67e91k 9550753700516

Škromach za kniplem :-P

http://img.reflex.cz/img/3/full/2041076-img-selfies.jpg

+8/0
5.2.2015 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.