Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilotoval letadlo a udělal si selfie s bleskem. Zabil sebe i pasažérku

Loňského 31. května havarovala poblíž amerického Denveru malá cessna. Při nehodě tehdy zahynuly dvě osoby. Vyšetřovatelé nyní i na základě videozáznamů z kamery na palubě letadla dospěli k závěru, že za nehodu může pilot. Při pilotování se totiž rozptyloval pořizováním autoportrétů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i61c35h27a15l 90Z30e53t47e20k 3938522640467

Prostě, jasný adept na Darwina.:-/

+2/0
6.2.2015 12:14

D47r79a12h93o61m50í24r 16S96t26r19o20u57h71a65l 4875818212374

Selfie zabíjí. Kdy si to ty mladé holky uvědomí?

0/0
6.2.2015 8:26

L93u82k10á89š 72S63l70á51n67s26k11ý 4581263207626

Originální způsob sebevraždy. Ještě, že ji máme zdokumentovanou.

0/0
6.2.2015 5:25

J25i42ř33í 93Š29v20a82g51r 3648190185936

Mi připomenulo blbku, co si v autě při 180km/hod dělala selfíčka ;-D

http://www.epicfail.com/2015/01/30/snapchat-idiot-2132/

0/0
5.2.2015 20:03

M43a57r87t58i38n 81Š24t70ě62p46á88n38e39k 3897973553881

Darwine, jsi tu?

+14/0
5.2.2015 19:24

J94a67n 92P10r94o56v32a63z86n91í27k 6208404450801

Takže ho blesk z telefonu oslnil tak, že celých 23 vteřin (při klesání rychlostí 9,7 m/s z výšky 226 metrů) nebyl schopen letadlo zvednout? A pak vlk sežral Karkulku?

+5/−2
5.2.2015 19:23

J64a69k37u93b 79B66ř72í75z11a 2486989780530

Rekl bych ze tomu rozumí krapet víc nez vy ...

+5/−1
5.2.2015 19:35

P94a64v39e22l 37V62a69n50ě25č93e47k 4114653941501

A myslite, ze kdyby se z toho oslneni probral treba po 10 vterinach, ze by mu ten zbyvajici cas a vyska stacily treba na vybrani stremhlaveho letu ?

+6/0
5.2.2015 19:35

A89d96a60m 32P11u17r73k69r61t 5136752318328

Mohl to letadlo jednoduše "přetáhnou" (stall). Poměrně záhy po tom zablesknutí (třeba) nejdříve cuknul doleva pak (třeba) instiktivně prudce přitáhnul, následně vinou příliš vysokého úhlu náběhu ztráta vztlaku na křídlech, poté další ztráta dopředné rychlosti... 226 m není nijak moc vysoko...

+4/0
5.2.2015 19:47

D90a91n61i95e76l 78U68r32b62á14n81e77k 6747398489748

Už jste něco podobného zažil? Máte na jednomotorových letadlech nějaké NIGHT hodiny? Stalo se vám někdy, že jste byl oslněn nebo jste zažil iluzi za letu?

+5/0
5.2.2015 22:41

I91v24a71n31a 85N13o86v75á 2772452309938

No, vzhledem ke gravitační konstatntě 9,6m/s2 bych řekla, že padal jak hruška.....:-(

+3/0
5.2.2015 23:38

P18e60t40r 47V59i33n41a51ř 6333853353287

Láďa Hruška ale stoupá vzhůru... ;-D

0/0
17.2.2015 10:59

J37i92ř77í 54P35o76d34s93k71a21l61s58k10ý 1149876737292

226 m je cca 650 ft, to je ještě pod okruhovou vyskou, čekal bych ze točil první zatáčku. Pokud se potřeboval fotit, tak to byl asi nevylítaný kluk s minimálním náletem. Venovat se v teto chvíli foceni místo sledování rychlosti, polohy a připadne úkonům po vzletu svědcí o totálním hazarderstvi. Po oslneni bleskem se oči znovu adaptuji na noční viděni po dlouhých minutách - klidně i čtvrt hodiny. Takže pokud ve stoupání ztratil rychlost a pak strhnul letadlo na jednu stranu, musel nasledovat pad po křídle do vyvrtky a to v teto výšce neměl šanci.

+5/0
6.2.2015 0:04

L98a42d48a 37N84o95v31a46k 4372793257

aha.. ani to nemuseli vyšetřovat.., stačilo se zeptat pana Podskalského...:-P

+1/−1
6.2.2015 1:03

Z42d48e68n37e46k 13V58r19b18a 8319525683947

Letadlo není auto. V letadle podléháte iluzím, jakmile ztratíte pojem o poloze v prostoru velmi obtížně jej získáváte zpět. Některé letové režimy (pád, vývrtka) do kterých se dostanete během vteřiny vybíráte mnohonásobně déle s velmi významnou ztrátou výšky. Spadnout do vývrtky ve 300m Vás může stát život i ve dne, natož v noci. Vybrat pád ve dne znamená ztratit klidně 100m výšky a to máte perfektní představu o poloze letounu. V noci, kdy jste najednou v průseru a nevíte kde jste a proč tam jste a co se děje... Snad každý pilot ví, co to je podlehnout iluzi. Nevyhýbá se nikomu z nás a to dokonce ani armádním pilotům s tisíci nalétaných hodin. Takže když o tom nic nevíte, běžte si přečíst tu pohádku...

+3/0
6.2.2015 3:51

R10a15d96i98m 81P46o55l44á67š31e33k 9536853899519

Ten blesk může oslnit a tím v podstatě oslepit toho člověka na poměrně dlouhou dobu, klidně desítky vteřin. Záleží asi na regenerační schopnosti oka, které při věku pilota nemusely být nijak rychlé. Když mezitím coby oslepený ten pilot  zazmatkoval......

Kromě toho vlastní světlo blesku se vpálí do oční sítnice, takže i když ten člověk začne vidět, trvá několik dnů, než nějaké kompenzační pochody uvnitř oka ten obraz toho blesku vymažou.

+1/0
6.2.2015 7:36

L95u56d17v96í96k 19G60a32j52d34o21š96í55k 2775653974562

Hlavně pokud letěl v noci za špatného počasí si vůbec nemusel všimnout, že začal klesat díky tomu, že si při focení omylem drknul do beranů.

+1/0
6.2.2015 11:12

M72i53c36h79a98l 32K64r90e33j79č74í 1266440821593

#airfie #crashfie #deathfie

+4/0
5.2.2015 19:15

V22á16c23l60a23v 54H71o84s49c81h 8546738692481

fieha!

+1/0
5.2.2015 21:13

J98a65n 12J33a75n79e42č62e71k 9960343520156

Škromach za kniplem :-P

http://img.reflex.cz/img/3/full/2041076-img-selfies.jpg

+8/0
5.2.2015 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.