Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilotoval letadlo a udělal si selfie s bleskem. Zabil sebe i pasažérku

Loňského 31. května havarovala poblíž amerického Denveru malá cessna. Při nehodě tehdy zahynuly dvě osoby. Vyšetřovatelé nyní i na základě videozáznamů z kamery na palubě letadla dospěli k závěru, že za nehodu může pilot. Při pilotování se totiž rozptyloval pořizováním autoportrétů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i69c26h35a40l 54Z42e66t44e13k 3458842150907

Prostě, jasný adept na Darwina.:-/

+2/0
6.2.2015 12:14

D56r35a59h38o74m22í87r 96S32t24r17o46u87h51a24l 4185348292834

Selfie zabíjí. Kdy si to ty mladé holky uvědomí?

0/0
6.2.2015 8:26

L77u65k62á80š 92S35l49á72n64s90k40ý 4871603897516

Originální způsob sebevraždy. Ještě, že ji máme zdokumentovanou.

0/0
6.2.2015 5:25

J95i44ř52í 48Š86v53a67g37r 3948130475426

Mi připomenulo blbku, co si v autě při 180km/hod dělala selfíčka ;-D

http://www.epicfail.com/2015/01/30/snapchat-idiot-2132/

0/0
5.2.2015 20:03

M32a28r59t97i24n 93Š70t96ě65p37á51n80e71k 3217403933701

Darwine, jsi tu?

+14/0
5.2.2015 19:24

J82a51n 52P54r57o62v62a28z82n32í48k 6358274750361

Takže ho blesk z telefonu oslnil tak, že celých 23 vteřin (při klesání rychlostí 9,7 m/s z výšky 226 metrů) nebyl schopen letadlo zvednout? A pak vlk sežral Karkulku?

+5/−2
5.2.2015 19:23

J35a97k53u68b 26B57ř17í68z11a 2906369120730

Rekl bych ze tomu rozumí krapet víc nez vy ...

+5/−1
5.2.2015 19:35

P55a81v59e12l 86V64a83n72ě52č71e49k 4764163521651

A myslite, ze kdyby se z toho oslneni probral treba po 10 vterinach, ze by mu ten zbyvajici cas a vyska stacily treba na vybrani stremhlaveho letu ?

+6/0
5.2.2015 19:35

A40d17a78m 81P14u12r55k54r44t 5146682728388

Mohl to letadlo jednoduše "přetáhnou" (stall). Poměrně záhy po tom zablesknutí (třeba) nejdříve cuknul doleva pak (třeba) instiktivně prudce přitáhnul, následně vinou příliš vysokého úhlu náběhu ztráta vztlaku na křídlech, poté další ztráta dopředné rychlosti... 226 m není nijak moc vysoko...

+4/0
5.2.2015 19:47

D81a35n95i50e93l 60U36r56b30á74n79e44k 6267348489428

Už jste něco podobného zažil? Máte na jednomotorových letadlech nějaké NIGHT hodiny? Stalo se vám někdy, že jste byl oslněn nebo jste zažil iluzi za letu?

+5/0
5.2.2015 22:41

I69v95a73n85a 67N90o94v47á 2692712659758

No, vzhledem ke gravitační konstatntě 9,6m/s2 bych řekla, že padal jak hruška.....:-(

+3/0
5.2.2015 23:38

P98e54t98r 41V20i48n67a82ř 6973213933797

Láďa Hruška ale stoupá vzhůru... ;-D

0/0
17.2.2015 10:59

J56i25ř46í 55P51o35d83s36k74a19l28s79k30ý 1399676857612

226 m je cca 650 ft, to je ještě pod okruhovou vyskou, čekal bych ze točil první zatáčku. Pokud se potřeboval fotit, tak to byl asi nevylítaný kluk s minimálním náletem. Venovat se v teto chvíli foceni místo sledování rychlosti, polohy a připadne úkonům po vzletu svědcí o totálním hazarderstvi. Po oslneni bleskem se oči znovu adaptuji na noční viděni po dlouhých minutách - klidně i čtvrt hodiny. Takže pokud ve stoupání ztratil rychlost a pak strhnul letadlo na jednu stranu, musel nasledovat pad po křídle do vyvrtky a to v teto výšce neměl šanci.

+5/0
6.2.2015 0:04

L19a81d12a 65N87o85v57a19k 4132443707

aha.. ani to nemuseli vyšetřovat.., stačilo se zeptat pana Podskalského...:-P

+1/−1
6.2.2015 1:03

Z34d17e32n31e37k 90V87r56b95a 8249905543347

Letadlo není auto. V letadle podléháte iluzím, jakmile ztratíte pojem o poloze v prostoru velmi obtížně jej získáváte zpět. Některé letové režimy (pád, vývrtka) do kterých se dostanete během vteřiny vybíráte mnohonásobně déle s velmi významnou ztrátou výšky. Spadnout do vývrtky ve 300m Vás může stát život i ve dne, natož v noci. Vybrat pád ve dne znamená ztratit klidně 100m výšky a to máte perfektní představu o poloze letounu. V noci, kdy jste najednou v průseru a nevíte kde jste a proč tam jste a co se děje... Snad každý pilot ví, co to je podlehnout iluzi. Nevyhýbá se nikomu z nás a to dokonce ani armádním pilotům s tisíci nalétaných hodin. Takže když o tom nic nevíte, běžte si přečíst tu pohádku...

+3/0
6.2.2015 3:51

R19a33d73i70m 71P65o10l29á87š61e67k 9526183289469

Ten blesk může oslnit a tím v podstatě oslepit toho člověka na poměrně dlouhou dobu, klidně desítky vteřin. Záleží asi na regenerační schopnosti oka, které při věku pilota nemusely být nijak rychlé. Když mezitím coby oslepený ten pilot  zazmatkoval......

Kromě toho vlastní světlo blesku se vpálí do oční sítnice, takže i když ten člověk začne vidět, trvá několik dnů, než nějaké kompenzační pochody uvnitř oka ten obraz toho blesku vymažou.

+1/0
6.2.2015 7:36

L42u44d89v63í49k 35G27a71j73d56o54š23í17k 2455583704312

Hlavně pokud letěl v noci za špatného počasí si vůbec nemusel všimnout, že začal klesat díky tomu, že si při focení omylem drknul do beranů.

+1/0
6.2.2015 11:12

M35i15c50h96a40l 33K98r78e70j98č61í 1506310111483

#airfie #crashfie #deathfie

+4/0
5.2.2015 19:15

V38á29c13l87a95v 54H21o89s29c69h 8336458542921

fieha!

+1/0
5.2.2015 21:13

J35a72n 42J48a60n17e59č57e24k 9170383480656

Škromach za kniplem :-P

http://img.reflex.cz/img/3/full/2041076-img-selfies.jpg

+8/0
5.2.2015 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.