Diskuze
Podívejte se na monstrózní vánoční přání Samsungu a skromné od Applu
Děkujeme za pochopení.
Z28d33e19n96e86k 86Z35a76j41í70c89e94k
Korejci mají většinou vypečený reklamy , a mnozí na ně slyší .Nejvíc mě dojímá , jak se snaží svými agresivními upoutávkami a slogany zesměšnit Boleslavskou škodovku. Já vím , že se tady bavíte o telefonech ,jen chci ukázat , jaký je Korejský myšlení a jak dokážou hrát na jednoduchou lidskou vlastnost ..Lidé , kteří nepřemýšlí a nechají se zlákat sloganem , že i soused z Boleslavi ,bude takhle malinký a na videu je vidět človíček , zabořen v něčem vedle I20 , kde nesahá autu ani po kola.
Jsem rád , že škodovka takový druh reklamy nepoužívá .Protože Němci , jsou Němci.
A každý kdo trošku přemýšlí se zamýšlí proč takto pojatá reklama , když se jedná jen o auto .
J96i60ř74í 41K34r38á57k38o36r62a
Tak jsme zhlédli vánoční reklamy (někteří i reklamy před nimi a po nich) a hurá nakupovat, ať se kola byznysu točí dál. Já mám telefon už celé 4 měsíce. Možná bych se mohl porozhlédnout po novém, co vy na to?
M50a83r91t64i46n 73P62a35v11e17l84e54k
Když vám nevyhovuje je to logické.
L81u79k70á59š 84M95r11k24v27i72č36k54a
Osobně se mi nejméně líbila reklama Samsungu, je taková méně lidská. Taky jsem si říkal, zda je pro MS nejlepší reklamou to, jak moc se obraz na Skype zasekává.
M91a69r82e83k 76A16b40s88o63l65o81n
Apple, Microsoft, pak dlouho nic a ostatní...
J35a15k31u49b 60K23l15í68r
Jestli mluvíte o těch videích, tak to nedává smysl. Apple udělal PFko, zatímco Microsoft představil audiovizuální kampaň pro americko-britský trh. Sony má reklamu na konkrétní produkt a Samsung zase PFko. Videa, která se nedají srovnávat. V kontextu jak je veden článek vlastně video od Sony a MS vůbec v článku nemá co dělat - je to "jen" reklama. Navíc s ohledem na fakt, že je to v případě MS reklama na Lumii/e, je strašlivě nezvládnuta. Je to prázdná reklamní pseudoreality show, která pouze ukazuje jakýsi oranžový mobil, na kterém je skype opticky skoro nepoužitelný. Ten koncept může být použit úplně na cokoli, jako marketingová prezentace - "zážitkového ztotožnění" se značkou možná v USA, nebo Británii funkční, jako reklama na produkt/y je to ale celé špatně. Tudíž MS by tím pádem byl za "ostatní, znova dlouho nic, ještě chvíli dlouho nic a MS...", nicméně to pouze v případě, že by to nebyla reklama, ale PFko a mohlo by tak dojít k racionálnímu srovnání.
R82a20d52i77m 93Š69o73t52o60l36a
Mě spíš přijdou monstrózní ty vaše reklamy před videem a přes video.
E94v75z94e90n 26M97a44r54t62i55n49e11k
Jenze klip kdy se dej presouva ze zarizeni do zarizeni tu uz byl a bohuzel prave na vecech od jabka. Samsung zase jen kopiruje. http://youtu.be/RC_0NzJ2mWA
V56l72a16s24t60i61m95i34l 28S89v14o85b20o34d73a
Co je na té reklamě od Samsungu "monstrózního"?
C13y12r33i83l 12P63a55v42e95l42k49a
Apple má přání nejlepší. Nepůsobí prvoplánově ani mi necpe za každou cenu jejich výrobky. Ty jsou ve spotu jako normální prostředky běžného života. Je to milé a má to myšlenku.
J95i92ř66í 86K14r82á79k64o63r39a
Tuctový emočně vypjatý klip, kterých na youtube najdete mraky.
J46a29k87u39b 91K88l83í71r
Nadpis klasicky zavádějící. Samsung použil zajímavou formu, ze které bohužel "nevymačkal" více. Mohlo to být lepší - hra s přístroji mohla být zajímavěji uchopena, než pouhé "přeskakování" postavičky z displeje na displej. Ale i tak to stojí za shlédnutí. A Apple působí skromně, nicméně jednoduchá myšlenka funguje skvěle - zobrazit produkty jako "pouhé" pomocníky běžného života je příjemně nenucené, celé to ale shoří na hereckých přednesech. Nemá to tu touženou patetickou tečku, kterou prostě k vánočnímu klipu tak nějak chcete a tak ten spot "vyšumí" bez emoční interakce diváka. Oba spoty dobrý nápad, ale nedotažený. Ale je příjemné, že to nejsou jen prázné reklamy.
V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model
Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...
Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka
Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat
Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...
Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku
Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny
Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...
U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi
Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...
Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu
Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...
Smartphonům od Googlu raketově rostou prodeje tam, kde kraluje Apple
Prodeje smartphonů Pixel od Googlu se mohou pochlubit neskutečným nárůstem prodejů. Tedy prozatím...
Podívejte se na chloubu Ostravy z pohledu, který se vám běžně nenaskytne
Operátor O2 informoval, že ve spolupráci se společností Cetin dokončil modernizaci své mobilní sítě...
Prodej byt 1+1, 32m2, Kladno
Sevastopolská, Kladno
2 500 000 Kč