Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mobil iDNES.cz

  • Čtvrtek 8. prosince 2016. Květoslava

Diskuse k článku

Windows Phone nejsou dojná kráva. Nikdo na nich nikdy nevydělal

Firma Huawei uvedla na trh pouze dva smartphony se systémem od Microsoftu, její snaha o alternativu k Androidu tím však patrně končí. Na zařízeních s Windows Phone totiž stejně jako další výrobci nevydělává. Srpnová slova výkonného ředitele nyní potvrdil i šéf mezinárodních mediálních záležitostí Joe Kelly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a42c43h30y96m 68K83a38v22a86n 5209925712

Ano, neni to jedine kriterium, ale dnes levny Cinan do 2000,- Kc ma AnTuTu benchmark kolem 20000. Nokia Lumia 520 sotva 8000.

0/0
8.12.2014 20:26

D66a98n91y 11S45c74o47t94t 8484581543518

:-)  tolik haterů tu předpovídá už od začátku konce WP, a oni všem příspěvkům navzdory každý rok ukousnou navíc nějaké to procento z podílu na trhu... pravda, není to žádný není to žádná hype křivka, taky dávají do reklamy promile toho o Apple nebo Google, ale možná tím lépe, začali by to flákat jako ti druzí co potřebují rychle nakrmit poptávku a chrlí tak čím dál více závad v HW i SW... jde to se všemi od deseti k pěti, od kvality ke spotřebce... jen ty ceny zůstávají nebo dokonce rostou - divná úměra :-/

0/0
7.12.2014 11:55

D84a57n22y 24S91c73o54t44t 8954521333978

poslední data: "Podle údajů můžeme vidět, že Android nadále dominuje na všech velkých trzích. Co je ovšem zajímavé, je růst Windows Phonu v Evropě na úkor iOS. Jedinou evropskou zemí, kde roste Windows Phone a iOS na úkor Androidu, je Španělsko."

http://mobilizujeme.cz/clanky/android-stale-roste-windows-phone-posiluje-v-evrope/

... příští rok bude jistě zase o kousek vyrovnanější a růst bude ve stejných intencích jako za posledních osm sledovaných kvartálů (nějaký zásadní zlom v současném vývoji analytické agentury nepředpokládají - na rozdíl od diskutujících ;-D )

0/0
7.12.2014 12:16


M73a31r74t30i18n 75K52a63l32e11n39d23a 1770763360

manželce jsem kdysi koupil do kuchyně nějakej 24 dotykáč tehdy bratru za 30k (6 let zpět), má to 16gb ram jako aby to pěkně vypadalo a na recepty a tuner bez nutnosti kabelů.

 Protože to moc nepoužívala a nechali jsme to integrovat na zákázku byl mi toho líto  a mám tam win 8, už od roku 2008 jedu na iosu o rok později switch na vše apple a nechápu jak by mě někdo dokázal přesvedčit abych vzal wp na milost.

Obratem jsem tam naládoval kreditku že teda nějakj zvednu užitnou hodnotu toho zařízení a NIC tam není. Prostě aplikace které jsou na ipadu běžné v pure metru prostě nejsou (možná je to tím že jsme v CZ verzi obchodu ale angličtina není problém ale zemi máme nastavenou CZ). Recepty, radia, meteoradar, tv tuner pro metro po síti (na ipad je jich mraky), sw na kamery aby viděla jak si kluk hraje okolo domu, maily, jabber, facetime (ok skype ale jak složitě).

Nakonec je z toho jen dekorace a leží tam starej ipad2 a stylus aby to neumatlala. vypnutej vydrží klidně 3 týdny, a dobíjí si to pravidelně když něco dělá káblíkem kterých má každý applista bambilion.

Co by tedy mělo být ten impulz k přechodu na widle? WIN 8 přeju co nejvíc úspechu protože dokuď si půjdou po krku budeme z toho profitovat mi, uživatelé.

0/0
6.12.2014 0:43

M23a25r34e78k 92S83v74e55c 3836358251960

WP celkove všichni odmítají z principu. Žádný extra důvod k tomu nemaji. Z mého pohledu je největší slabina chybějící aplikace, které jsou většinou pro andoid a ios. Druha slabina je mala synchronizace mezi pc s win a wp. Dle mého bude ve win 10 dodelano, pak asi bude vse ok, jen asi ta zast vůči wp zůstane, což je škoda. Jinak wp stabilní a rychlý system, po aktualizaci na 8.1 jeste lepší. Každý system má něco do sebe, ale wp povětšinou nikdo nezpomaluje svým SW. Viz výrobci na androidu.

0/−1
5.12.2014 22:17

M94a46r47t37i70n 55N68o13v70o52t72n73ý 8399824127864

Já jsem jim šanci dal, ale po půl roce používání už je zavrhuju taky. Prostě proti Androidu nebo iOS je to tragický systém.

0/0
6.12.2014 0:08

P61a55v81e11l 23S95v28r31č80i27n53a 1148881564297

Ale uz to bylo před 2 lety ze?

0/0
8.12.2014 7:49

M46a82r59t54i68n 85N63o12v52o32t17n33ý 8519714617154

Ne, mam je od června

0/0
8.12.2014 8:34

D62a10n71y 68S31c78o42t95t 8804491293168

omyl - uživatelů je čím dál více, a v procentuálním nárůstu dokonce platforma WP meziročně vede. A modla konkurence že má Microsoft málo aplikací je už krapet zastaralá... ano, mají o milion aplikací méně než Google, ale znamená to jen to, že můžete místo půldruhého milionu balastu ignorovat jen půl milionu balastu. Není ale v ničích silách ty aplikace aspoň nainstalovat, natož vyzkoušet, takže nedostatek aplikací je už nějaký ten pátek jen dětský argument odpůrců :-). Na druhou stranu je dobré že se konkurence tak snaží hledat chyby a vyzdvihovat všechna možná i nemožná negativa, povede to jedině ke zlepšení systému jako takového, a taky to znamená že konkurence má vítr z jejich nástupu a tak to nebude tak marný systém jak se snaží všude prezentovat ;-)

0/−1
7.12.2014 11:28

S89a37m25u97e80l 95R53a37z56i33m 4573270750911

Ano, je to pravda. Windows Phone 7.8 mám, nainstaloval jsem do něj co jsem chtěl a více nemám potřebu experimentovat, sem tam něco zkusím, jestli to není lepší, než to co mám, pak si to nechám, nebo smažu. Ovšem žádné šílenství nákupů, stahování, sledování novinek a reklam se nekoná. Takže žádný velký byznys. Mám jen přístroj, který skvěle funguje v každé situaci.R^

+2/−1
5.12.2014 18:04

J79a58c90h88y94m 78K18a65v48a50n 5889835592

V podstate i sam Microsoft to vzdava. Vsechny jehe "dulezite" aplikace (Office, Skype, Outlook mail), ktere by mohly pritahnout uzivatele WP portuje (podporuje) na Android a iOS, protoze vi, ze kdyby zacal ztracet uzivatele tady, tak je to jeste vetsi prusvih (vzdyd jen ten Skype byl drazsi nez Nokia). Prijmy z Androidu ma taky vetsi nez z vlastnich WP (vlastne je musi jeste dotovat). Kazdy BFU tohle vi a pokud se nestane neco zasadniho, WP budou vzdy na okraji zajmu.

+2/−3
5.12.2014 15:15

M25a13r26t57i86n 46P44a95v61e93l91e34k 5690747185765

To je přeci běžný postup - Google také portuje své aplikace na iOS a nemám pocit,že to je nějaký důkaz vzdávání se.Jinak Google je na tom stejně jako MS - aplikace na iOS mu vydělávají víc než celý Android.

+2/0
5.12.2014 15:25

J15a76c23h50y54m 85K62a47v89a60n 5339365802

Mozna je to pravda, ale neverim. Podil uzivatelu iOS je kolem 10-15%. Zisky google jsou podle me relativne rovnomerne rozlozeny pres uzivatelskou zakladnu.

0/0
5.12.2014 15:32

M71a75r56t91i21n 92P22a53v16e98l39e39k 5570827955955

http://mobil.idnes.cz/google-ma-ctyrikrat-vetsi-zisky-z-ios-od-applu-nez-se-sveho-androidu-1gj-/mob_tech.aspx?c=A120330_021303_mob_tech_ada

Článek z roku 2012,nicméně pokud máte zájem hledat čerstvější čísla uvítám je.Ale pochybuji,že by dva roky udělaly z uživatelů Androidu poctivce,kteří začnou za aplikace platit když je lze stáhnout zadarmo z torrentů.

0/0
5.12.2014 15:39

D95a69n18y 42S56c70o44t21t 8694191693268

tam se píše o podílu ze zařízení, nikoli z prodeje aplikací... není to náhodou z patentů prodaných zařízení? Pak je to i logické při cenové politice a maržích Applu a "Androiďáků"

+1/0
7.12.2014 11:39

J62a19k96u84b 20S68ú79k32e25n77í77k 1638250649

Já na nich vydělal: jako zákazník jsem za své peníze dostal lepší telefon, než kdybych chtěl za stejné androida;-)R^

+7/−2
5.12.2014 14:07

M61a70r23t20i25n 38C79i51n92g64e63l 5285472244154

Proste vacsina ludi nema odvahu ist do Windowsu v telefone po skusenostiach s Windowsom na PC.;-)

+5/−4
5.12.2014 12:54

P21e80t50r 83M52i37k52e89s 9428532470248

smarja, dalsi troll...

+2/−2
5.12.2014 13:25

R25a73d79i91m 40Z78a41t16o82p49e55k 9972535872827

Mozna troll, ale v tomhle ma pravdu. Spouste lidem jsem jiz telefon s WP doporucil, vetsinou to byli BFU, kteri od smartfounu moc neocekavali a WP by jim z meho pohledu vyhovovalo a vzdy byla jejich reakce "Windowsy nechcu, mam jich po krk z pocitace, kde se mi porad neco s.re". Nemel jsem silu jim vysvetlovat, ze si to rozes.raji sami a ze WP ma s Windows na PC spolecny jen nazev.

+2/−1
5.12.2014 13:47

P67a13v30e55l 49S41v17r20č65i95n22a 1418211344287

Lidi s timhle důvodem je hrstka.

0/−1
5.12.2014 13:50

R33a77d70i89m 65Z35a28t83o71p87e67k 9812975382407

Stejne tak, jako je hrstka tech, co si koupi Androida, protoze Mana odvedle to ma a pry je to dobre. Nebo tech, co chteji nejakou aplikaci, nebo hru, ktera na WP neni, tak si koupi Androida, nebo tech, kteri nechteji Nokii, tech je taky hrstka. A jiste budou dalsi "hrstky". Jenze, kdyz vsechny ty hrstky sectete, tak dojdete k tomu, ze WP vlastne temer nikdo nechce a proto je jejich podil na urovni statisticke chyby.

+1/−1
5.12.2014 13:59

D93a84n97y 49S68c31o38t33t 8914731833668

:-D   troll a ještě se špatnými informacemi ;-)  prý statistická chyba :-D

0/0
7.12.2014 11:41

E68d36u43a66r10d 93Ž57e31m32l30i82č96k27a 1429843452836

A většinový důvod je jaký?

0/0
5.12.2014 14:03

P61a72v34e21l 36S65v27r55č23i84n58a 1128481474977

To ja nevím. Nicmene zapremyslejte nad důvodem proč si koupit vůbec novy telefon a co vás presvedsi změnit OS. Az si pdpovite mozna si i odpovite proč WP trvá rozjezd tak dlouho.

0/0
8.12.2014 7:57
Foto

I90v51a61n 25K45o54p11t81a 5147792181717

A předpokládám že měli ješte Win95. Od XP s tím nemám závažnější problémy.

0/−1
5.12.2014 14:38

R64a25d51i50m 88Z53a87t18o21p20e41k 9562985762497

Ono je to tak nejak jedno, jakou verzi Windows meli. Polovina problemu s Windows jsou zpusobena vadnym HW a zprasenymi ovladaci a druha polovina tim, ze je uzivatel nejak zprasi.  Maloktery uzivatel, ktery si zprasi windowsy tunou bloatwaru a ty se mu sesypou a on tak treba prijde o data, nebo musi zaplatit nekomu, kdo mu je uvede do provozuschopneho stavu, si rekne: "windows jsou fajn, jen ja jsem blby a muzu si za to sam."  Proste se tak nejak vzilo, ze windowsy jsou na PC nutne zlo, kterym neni alternativa a lidi si je nechteji tahat jeste na mobil, kdyz maji 2 slusne alternativy.

0/0
6.12.2014 15:43

J53i80ř72í 72Š30v80e45c 6983352895336

troll jste možná vy. Windows jsou neuvěřitelně drahý systém, na to jak je zabugovaný a co umí. To je prostě pravda a chápu, že uživatelům Win se to nelíbí. Každý OS má své mouchy, to nepopírám

0/0
5.12.2014 14:00

P30e47t17r 71M52i17k55e57s 9548902970428

win 7 bez reinstalu pouzivam od jejich uvedeni na trh. V praci pak W8.1 take naprosto bez problemu. Bohuzel, rada "vyrobcu a prodejcu" tezi z toho, ze vnuti zakaznikovi levny sgarp, ktery je sice levny, ale s naprosto nedostatecnym vykonem no a ten si pak zcela logicky zanadava na Microsoft. Ja jsem nekolik let delal ve filmove postprodukci, u 3D grafiky jsem zustal i nadale, takze pocitace dost casto jedou na svem vykonovem maximu a wokna drzi a drzi a drzi...

0/0
5.12.2014 14:36

J17i22ř94í 58Š88v79e41c 6293672455766

a kolik mají vaše Win7? To by mě docela zajímalo. Tedy pokud je máte nastavené defaultně. Co mám zkušenosti, tak Win časem na tolik nabobtná a zpomalí, že ikdyž se o ně člověk stará. Ale to je jedno, odbočujeme.

Jde o to, že WP musí někdo MS zaplatit a licence nejsou nejlevnější, takže se není čemu divit, že se telefony s WP moc neprodávají.

+1/0
5.12.2014 14:55

P60e37t33r 17M45i51k82e78s 9528252980308

To je to, o cem mluvim. Vubec me to nezajima. Mam v kompu 4x TB disky a par GB systemu mi zily netrha. Zvlaste v kontrastu s tim, ze jeden projekt muze mit i nekolik desitek GB...

0/0
5.12.2014 15:01

J66i69ř14í 47Š88v48e53c 6293932625816

máme rozdílné názory. Možná Vás to začne zajímat ve chvíli, kdy budete mít notebooky a v nich SSD. Ikdyž mají všichni kluci 512G moc místa nemají a pokud potřebuji, aby měli projekty lokálně na SSD, jde o každý GB. Máme stejně jako vy více projektů, které jsou okolo 60G včetně DB, k tomu virtualizace atd.

+1/0
5.12.2014 15:11

P39e64t17r 85M85i19k55e58s 9138622120398

tak si mate poridit notasy s hybridnim ulozistem. SSD na system + aplikace a  klasiku na data. Brecet, ze mate malo mista je (pri dnesnich cenach) docela dost mimo...

0/0
5.12.2014 15:15

J20i24ř83í 48Š22v12e17c 6283892915236

a je to tu... Nevíte jak to tu mám nastavené, co kluci potřebují za HW, ale mektáte tu něco odostupnosti levných disků adt...

+1/0
5.12.2014 15:26

P73e91t29r 74M92i40k28e90s 9578652740508

tak co si stezujete? Nastavili jste si sami podminky a limity na zarizeni, ktere vam ve finale vlastne nevyhovuji, ale muze za to Microsoft a jeho wokna....

Preci nejste guma, ktera kdyz vi, ze bude potrebovat lokalne na notas stahnout projekty v radech desitek GB, si koupi zarizeni s 512 GB ulozistem.

+1/−1
5.12.2014 15:31

T76o79m44á96š 92M43a68t49ě26j 9145668743362

Ta debata nemá cenu.

Lidi jsou prostě zvyklí nadávat na "něco" na co si umí dát nálepku. A nejenže nejsou schopni pochopit, kde je chyba, ale ani pokud jim to řekneš - uznat vlastní chybu. 

I když bude chyba v hardwaru (nekompatibilita  třeba pamětí s deskou / CPU), což nepřežije žádný systém, tak to hodí právě na systém. Pokud to půjdou reklamovat k výrobci počítače, tak ten jim řekne co ? Je to moje chyba blbě sem vám to postavil a uznávám reklamaci ? Ne řekne raději "nojo to jsou ty windowsy" ... a nechá vás zaplatit si jiné paměti... případně řekne, ale tak že jste to vy tak vám to zdarma vyměním. 

A nikdo neřekne - můžu si za to sám, tím, že sem si to zas... kdejakým balastem co sem kde viděl blikat "zdarma". Případně to ještě vylepší obhajobou " no tak mi to ten systém neměl dovolit"...

0/0
5.12.2014 16:32

J73a64n 15P16r91o54k62o49p 8722932219938

To je uplne jedno, jak mate velky disky, jde o princip, nechapu, proc mam mit vec, ktera je akorat od toho, aby spoustela aplikace 20GB, kdyz pred 10 lety mela 10x min a dela porad to same

+1/0
5.12.2014 21:26

S88a80m64u71e43l 20R80a54z49i43m 4703420670201

to už taky není pravda. Mimochodem co je lepší než windows na PC? (I když mne taky kolikrát napíípnou)

0/0
5.12.2014 18:07

B35r56o33n72i57s86l61a10v 65J66a63k85l 8500735295865

Me fascinuje, ze skoro dva roky stare telefony se neprodavaji ... proste ani skvely system nezachrani 2 roky stary cinsky HW:o) Proste jak autor pise, neni to dojna krava ..... kdyz neinovujou a mysli, ze prorazi s jednim (ten druhy predrazeny ani nebudu zminovat) modelem a vydelaji na tom penize, tak to je holt tezke:o))))

+1/0
5.12.2014 10:53

J37a16c49h84y98m 53K87a83v53a70n 5569925812

Ony se s Windows moc neprodavaji ani nove aktualni modely. Era Windows proste konci, drzi je jen PC, ale tam uz to taky nebude co to byvalo.

Ja osobne bych Windows uz nechtel, v domacnosti mame asi 5 PC a vse udrzovat s Windows by stalo moc casu. Lincence a pripadne upgrady dost penez.

0/0
5.12.2014 13:39

M33a31r43t73i33n 44P37a92v49e30l63e16k 5370797975155

Éra WP spíš začíná - BFU žijí zatím v představě,že na WP 8.1 nejsou žádné aplikace a tak je nekupují.Úsměvné je,když se pak dotyčného zeptám,které aplikace by mu chyběly většinou odpoví:"Říká se to.".;-)

+5/−1
5.12.2014 13:44

P79a34v39e79l 30S55v43r35č28i35n35a 1128441874137

Jj. Souhlas. Stejne tak to plati o fame stejne, modre, hnusne dlaždice. Kdy jsou 3 velikosti widget je přímo ona dlaždice. Ve velikosti 2x4 ci 1x2 pole. Většina systémových dlazdic je pruhledna a tapeta pod nima.

0/0
5.12.2014 13:48

J26a15c16h83y42m 42K51a75v50a83n 5589435662

jak vidim, era WP uz zacina peknych par let ;-D

+3/0
5.12.2014 13:58

J28i30ř92í 26Š17v84e48c 6893312635126

ona ani nezačne. Je to jen výkřik do tmy, obdobně jako metro na desktopu.

+1/0
5.12.2014 14:01

M13a74r10t48i15n 19P12a89v14e42l60e88k 5310737245725

No,vypnutí Metra je otázka několika vteřin.Na tabletu není špatné.Máte praktickou zkušenost s 8.1 nebo jste viděl jen fotky?

+1/−1
5.12.2014 14:31

J47i81ř62í 39Š45v95e98c 6673982145426

;-D se mi líbí, když někdo napíše jak je Win strašný, tak ho ostatní začnou osočovat, že nikdy Win neměl. Ach jo.

Ano, Win8.1 máme ve firmě od druhého dne, co oficiálně vyšly. A to na několika noťasech. Ani jeden z programátorů, co tu mám, neřel na Metro nikdy nic dobrého. Na tablet možná, ikdyž ani tam to není nic extra. Žena má doma na desktopu také W8.1 ale díky dotykovému LCD to docela jde. Co mi na Metru vadí je, že metro aplikace jsou divné. Třeba IE metro se chová absolutně jinak než desktopové IE. A proč? Měl by se měnit jen "kabátek" jak to uživatel vidí. On už stějně MS pochopil, že metro byl úlet a vrací se zpět k jejich klasickému desktopu atd.

+2/0
5.12.2014 14:47

P85e37t12r 63M35i82k52e81s 9388662510378

podivejte se, kdybyste nekdy w8.1 opravdu mel, tak byste vedel, ze to metro vubec nemusite pouzivat... Co me ale zarazi, je vase firma, kde to pravdepodobne netusi ani ti programatori...

+2/−2
5.12.2014 14:55

J44i74ř56í 53Š62v85e69c 6133942425706

nemá význam se s Vámi hádat. Já Vám nemusím nic dokazovat a je Váš problém, jestli mi věříte nebo je. Firmu provozuji i na Win platformě a ačkoliv mám rád .NET, musím uznat, že OS v podání MS je docela katastrofa - hlavně pokud vezmu poměr kvality a ceny.

+2/0
5.12.2014 15:00

L74i52b49o10r 71W67a78l10i80c16h14i68e14w75i39c95z 3638476317424

"OS v podání MS je docela katastrofa - hlavně pokud vezmu poměr kvality a ceny"

Můžete být konkrétnější?

0/−2
5.12.2014 15:08

J43i79ř39í 35Š94v69e48c 6553152225446

vezmu dva stejné notasy na jednom bude Win, na druhém Gentoo. Na obou se bude programovat v PHP. Mám osvědčeno, že vývoj na Linuxu je efektivnější a rychlejší. Ve finále je provoz Linuxu levnější, jednou ho nastavím a tím to končí. Win potřebují furt nějaké aktualizace, ty dost často "pokazí" jiné věci apod. Pod Win se dost blbě hledají nekteré věci, co jsou bežné pod Linuxem atd.

Na závěr bych jen dodal, že pokud by MS chtěl za OS 500,- neřeknu ani popel.

+1/−1
5.12.2014 15:21

L39i90b93o41r 88W82a43l52i19c69h87i50e56w38i69c87z 3498856557724

Na základě čeho soudíte, že Win potřebuje aktualizace a Gentoo aktualizace nepotřebuje? Není to věc nastavení? Existence aktualizací svědčí o "nekvalitě" OS? Co konkrétně se tak často kazí po aktualizací Win?

Nevím co myslíte tím "se dost blbě hledají nekteré věci, co jsou bežné pod Linuxem", ale určitá specifika OS svědčí o nekvalitě produktu?

Tedy pro Vás je ideální cena za OS pod jednou nákladovou hodinou programátora. To je subjektivní názor.

+1/0
5.12.2014 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.