Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvě mapy Vodafone Turbo Internetu ukazují odlišné pokrytí

V letošní vánoční kampani Vodafone zmiňuje pokrytí ČR rychlými daty, jeho Turbo Internet má být dostupný již 95 % české populace. Nicméně mapa z vánoční kampaně je při srovnání se standardní mapou Turbo Internetu v některých lokalitách velkorysá. Všímají si toho i zákazníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u18k64á12š 22Z22a79o84r13a84l 6820362174

Jedna z hlavnich casti ostravy (poruba), v urcitych oblastech jen vejdete do budovy a uu se ani nedovolate!!! Natoz nejaky internet, nekdy si myslim ze vodafon "omylem" smazal carku ze sveho 95% pokryti melo by tam spravne byt 9,5% :D

+1/0
2.12.2014 9:24

M72i48c90h50a91l 25M81a81l50a75t 6521571258912

Začínám zjišťovat, že O2 je na tom ještě hůř. Já mám O2 i vodafone a jak je signál vodafone katastrofálně žádný po celé republice, tak signál vodafonu mě občas překvapí na místech, kde O2 nemá dlouho ani čárku.

0/0
3.12.2014 20:35

M43a79r81t95i88n 72K43a84l87e31n55d84a 1640773240

katastrofa, třeba v Brně (Kšírova x Železná) není ani edge prostě mrtvo. A ta rychlost je fakt bída. Jakš  takš v praze ale jinak je to skokově hop trop.

0/0
1.12.2014 19:22

M73i16c96h62a75l 98M47a45l48a62t 6101831578672

Moje zkušenosti z Vodafonem byly hrůzostrašné. Signál jen v Praze a jakmile jsem vyjel z Prahy, tak jsem signál neměl skoro nikde. Ty mapy jsou totální lež.

+1/0
30.11.2014 22:33

J42a21n 53H95u29d46e14c 9317886938621

Lokalita Klášterec nad Ohří, část Lestkov. Dle mapy LTE, skutečnost sotva EDGE, hlas téměř nelze volat. Před zahájením pokrytí LTE hlas v pořádku, nyní se sotva dá dovolat. Prostě Vodafon klame zákazníky.

0/0
30.11.2014 22:01

M72a87r60e69k 94H16r60u13b66y 6767682541948

A mate vubec LTE telefon? ;-) Ja jenom ze spusteni LTE900 pokryti EDGE nijak neovlilvnuje, vysilace zustaly stejne ;-)

0/0
30.11.2014 22:11

P49e92t94r 44M42a42r87š87o84u27n 5545198116886

operátoři nejsou schopni pokrýt ani hlavní železniční trať signálem pro hovory a budou nás tu lakovat nějakým 8G internetem... :-P

0/0
30.11.2014 16:30

I44v40a 20V52a26l13č98í12k21o86v74á 1539558481791

Šmejdská slibotechna.

+1/0
29.11.2014 10:09

M90a89r72e66k 58H56r36u51b68y 6877552151748

Myslím, že rozdíl mezi matematickým modelem a realitou zdaleka nejlíp ilustruje každodenní předpověď počasí ;-)

To jen kdyby někdo nechápal, proč mapa pokrytí může ukazovat něco jiného než ikona signálu na telefonu...

+1/0
29.11.2014 0:06

J87a69r15o60s92l27a25v 72S56i33r51o50k95y 1464807177682

spis se ptejte, kde to jede ;-D

0/0
28.11.2014 23:38

J88a85n 48K17a93š36p80a51r 9521413180887

Sedmilháři z Vodafonu ...

+1/0
28.11.2014 21:34

M50i63r70e97k 33P24o50l 1811246590386

Dnes asi kolem 16 hodiny u nas VF spustil LTE (kousek jizne od Brna) :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) Vodafone diky!!!!!!!! Ve spojitosti s vanocnim darkem to nema chybu!!!!!!!!! Rychlost: up i down 22M. Super :-)

+1/0
28.11.2014 20:28

M33a17r44e66k 31H25r62u19b54y 6437102981688

Centrum Prahy, naměřeno 31/26...to docela jde:-)

+1/0
29.11.2014 20:43

R65a66d92e43k 33Š18í50b85l 8179829159695

Dle mapy má být v mém okolí 3G a bohužel jen EDGE... :(

0/0
28.11.2014 19:15

M80a52r71i32e 39V35a54š38í57č25k98o59v69á 3591363882328

Hlavně, že máte pokrytí internetem. Doma chodíme telefonovat na autobusovou zastávku a když se tam setkáme dva, nemá signál ani jeden. Jednou jsem si tam přinesla i internet a během půl hodiny se mi tam nenačetla ani stránka. Hlavně, že v mapě svítíme červeně...

+3/0
28.11.2014 19:00

P62a54v50l63a 11Č41i65h30á17k58o16v19á 1521255338385

no Vodafone nema ani telefonni signal ..natoz 3G ..o tom si doma muzeme nechat jen zdat

0/0
28.11.2014 18:22

P95a49v71e89l 86Š24í18p55e69k 2207494660430

Všichni operátoři si v šířce pokrytí rychlým internete vymýšlejí a všechny jejich mapy pokrytí lžou! U Vodafonu na středisku v obchodním centru Nisa v Liberci jsem na to téma diskutoval s personálem, argumentovali  že tam mají pokrytí LTE - naměřil jsem tam  68,69 Mbit/s - doma 3km vzdušnou čarou 0,14 Mbit/s, tak kde je pravda že pokryjí do konce roku 2014 celou ČR. Dnes je 28.11.2014 - to mají sakra co dělat aby to stihli!

+3/0
28.11.2014 15:00

P72a72v80e60l 63M54e38l64z15e79r 3208159111310

fakt jo? já dávám skoro 500,- za 30GB se smart FUP... fakt super tahák.. a vánoční bonus se na tenhle tarif nevztahuje... a doma jede jen 3G... (Ústí nad Labem-Božtěšice)

+1/0
28.11.2014 13:49

J76i47ř29í 15P10r75k31n72a 8191634986447

Operátoři mlží a neříkají úplnou pravdu.... Opravdu to ještě někoho překvapuje ?

+5/0
28.11.2014 13:17

I47v46a 94V93a89l90č98í86k44o84v34á 1579888691941

Kdyby jen mlží a neříkají úplnou pravdu. Oni přímo a bezostyšně lžou. Ostatně jako každá druhá reklama.

+1/0
29.11.2014 10:11

M72a89r69e61k 84H84a92s 3412176496154

V poklidu... u mne doma nesedi ani ta standardni mapa... LTE by melo byt vsude kolem, ale chytit se necha 3G. Uprimne mi to moc nevadi, 3G pro moje potreby staci. Ale mel bych mit kvalitni pokryti i uvnitr budov, ale nemam 4G ani venku.

Co se tyka klamavy reklamy... tu bych tolik neresil, spi podminky licence. Z mapy k 31.10. je zjevny, ze je pokryta hlavne Praha a podobny libustky, ale meli prioritne pokryvat venkov, a meli rozdeleny pokud vim okresy na dva typy - a meli myslim pokryvat ty pro ne mene zajimave na venkove, a az pak a "za odmenu" si pokryt ty lukrativni, o ktery fakt stoji. Z ty mapy mam pri pohledu na CR pocit, ze to tak zcela neni (i kdyz pokud to na vanoce bude vypadat opravdu jako v ty vanocni mape, tak to asi takova tragedie nebude). A tohle je to, kde by mohli mit problem.

0/0
28.11.2014 11:53

P49e90t22r 98H62a27m61ž28í16k 7911693212883

Já mám zkušenost s 2G (GSM). Ač kousek od Prahy (střední Čechy) je mapa pokrytí naprosto červená, bez jakýchkoliv známek nedostatečného pokrytí, tak telefonovat je nutno vždy jen před barákem, nebo u okna. Při hovoru v autě se hovory běžně přerušují a vypadávají. O2 i TMO mají ve stejné oblasti naprosto plný signál. Takže mapám Vodafone bych určitě nevěřil.

0/0
28.11.2014 11:44

M29a16r24e86k 90H22r71u26b39y 6797572811498

Paradoxně, VDF , T-M i O2 berou mapy pokrytí od stejného dodavatele...;-)

0/0
29.11.2014 0:09

L12a24d59i54s14l86a53v 84C51i17g74a44n31i17k 2952691626134

Michalovice u Litoměřic - u nás podle staré mapy máme mít pokrytí už od července a přitom si tu ani neškrtneme.

0/0
28.11.2014 11:13

P12e78t79r 41Č77e70r15v49e93n77ý 3876199217639

Co je mi platné, že Vodafone zrychluje internet, když u nás na chatě stále ještě není dostatečný signál, takže se nedá ani telefonovat. A to ji nemáme někde na vystrkově, ale ve Středních Čechách uprostřed chatové osady 1 KM od vesnice, která leží na hlavní silnici kousek od Kutné Hory.;-€

+1/−1
28.11.2014 11:02

J27i23ř24í 47D68u61f86e82k 1660146763980

u nás si s Vodafonem ani nezavolám, jedinej internet kterej tu jde..je domácí wifina....takže nevim kterou populaci pokryly

0/0
28.11.2014 10:23

J48a52r68o15s74l55a76v 75R54y12c68h69t45á87ř 2494639919756

V posledním roce se Vodafone chová tak, jako by mu přestalo záležet na zákaznících.

+8/0
28.11.2014 10:17

M95a42r94t20i27n 17C91e58r11v11e26n29y 2223758646788

Tak vyrazne utazeni sroubu vidim uz tak posledni 3-4 roky. Ja to posuzuju z pohledu firemniho zakaznika, ale vuci beznym zakaznikum je to jeste horsi.

Ale je to u vsech operatoru. V tomhle neni ani v tech nepresnych mapach neni Vodafone sam.

+5/0
28.11.2014 10:38

T61o80m88á12š 41H41u45d18e24č54e54k 5111798227328

hmm, podle mapy bych měl mít na baráku LTE900, realita? Ani rychlý, ani pomalý internet dokonce ani jediná čárka signálu! Prostě mě se nikdo nedovolá a já se nedovolám nikam. T-mobile a O2..full signal, T-Mobile LTE!

+2/−1
28.11.2014 10:01
Foto

J89a90n 17P43a13v38e35l61k22a 3266543750

Jak jsem psal, liší se to lokalita od lokality. U mě přesně naopak.

Jo a děkuji za mínus, dal jsem Vám ho taky, ať jsme si kvit.

0/−3
28.11.2014 11:57

J59a35n 89J91o14r65d66a86n 5821137729

Pokrytí Vodafonu je stále daleko za kvalitou pokrytí ostatních operátorů.

Vodafone jednoznačně nejhorší.

+9/−5
28.11.2014 9:40

J64i10ř59í 11D13r61a47h56o30t87a 1920395319676

Osobně si myslím pravý opak, ale každý má jiné zkušenosti. Já osobně jsem spokojený, možná i proto, že Turbo internet LTE používám minimálně.

+4/−3
28.11.2014 9:53

J30a75n 92J36o28r75d84a85n 5651847829

Stačí se kouknout na mapy pokrytí jednotlivých operátorů.

Vodafone jednoznačně nejhorší.

Navíc o LTE vůbec nemluvím. Mluvím o pokrytí EDGE nebo 3G, kterým není pokrytá ani půlka republiky, natož pak nějaké LTE. Nevím proč nejdřív nepokryjí nejdříve pořádně jednou technologií a pak až nezkoušejí něco jiného.

0/0
2.12.2014 11:46
Foto

J33a62n 49P44a23v35e49l85k27a 3526433520

Zajímavé je, že u nás (vesnice u Přelouče) má Vodafone nejlepší pokrytí:

VF: LTE (4G) a opravdu funguje

O2: jen 3G

T-mobile : Venku občas chytnem 3G, v baráku jen EDGE a občas se tam nedá dovolat (musíme ven, když se chce někdo s T-mobile zavolat).

Ono se to asi liší lokalita od lokality.

+8/−1
28.11.2014 9:54

J36a31n 98J74o69r33d86a65n 5941687339

Další chytrolín :-)

Beru pokrytí celé ČR. Že nějaká prdelka u Přelouče to má jinak je možné.

Ale v pokrytí na území ČR Vodafone silně pokulhává.

0/0
2.12.2014 11:44

L83e89o72š 59K63a36ň86a 6773431742287

U Trutnova (v okolí) má Vodafone pokrytí nejlepší. Druhý je T-Mobile a nejhorší je O2. Mohou být ovšem místa, kde je to naopak.

+2/0
28.11.2014 15:05

J78a98n 96J21o17r62d53a52n 5131257869

:-)

Vycházím z mapy pokrytí operátorů, kterou mají na svých stránkách.

Vodafone jednoznačně nejhorší.

Samozřejmě jsou lokality, kde je to naopak :-P

0/0
2.12.2014 11:42

P33e66t15r 29U11r25b62á78n29e86k 3631389657548

Co na to orgány činné v trestním řízení?

+3/0
28.11.2014 9:31

D50a75n 84D58o40s73t98á77l 6179513982765

;-D

+4/0
28.11.2014 10:06

F57r26a33n21t52i65š18e95k 66B16a54r44t35ů70n25ě64k 4545402255698

Nejspíš nepoužívají Vodafone

+1/0
28.11.2014 14:51

M40i66c66h86a68l 92S71l50a87v55í58č62e29k 1339678452549

Řekněme si to na rovinu, všichni operátoři nám čurají na nohy. Ať jde o pevná, či mobilní připojení. Chtějí zákazníka co nejvíce odrbat "výhodnými nabídkami" etc. A pro zákazníka je skutečně velice obtížné se touto džunglí prodrat a vybrat si pro něj nejvýhodnější nabídku. Ale i při nalezení optima je stejně odrbán.

+1/0
28.11.2014 9:30

L17u44k97á30š 69V87a43ň30u49r33a 1685584433323

Bohuzel pokryti neni dnes jediny potrebny udaj. Chybi informace o tom, kolik mobilu se soucasne pripoji. Bojuju s O2, ktere ma problemy s kapacitou site a i kdyz maji pokryti, tak se clovek nedovola.

+2/0
28.11.2014 9:07

L76u36k39á46š 89V59a46ň52u58r92a 1665174213573

Stat by mel klamavou reklamu pokutovat. Stejne tak by mel pokutovat politicke strany a politiky za lzive predvolebmi sliby.

+16/0
28.11.2014 9:03

R90o24m12a12n 78L19a47n95g26e49r 9704784322652

Já bych pokutoval lidskou blbost.

+4/−3
28.11.2014 9:04

L28u69k13á91š 53V32a81ň35u89r86a 1775854183643

To je podchycene v pravni a hmotne odpovednosti, ale kde neni zalobce, neni soudce.

0/0
28.11.2014 9:10

J84i14ř63í 61D75r85a39h34o31t65a 1790335849796

To by bylo peněz ;-D

+2/0
28.11.2014 9:55

K20a88t74e21ř36i79n33a 88K89o73z62á87k74o65v34á 2258341915118

Všichni operátoři jsou pěkní sedmilháři. Evidentně si ještě nezvykli na to, že jsou tu pro zákazníka a ne on pro ně.

+11/0
28.11.2014 8:38

P81e20t21r 84K19r12á46l 4364930488462

Operátoři nás klamou všichni už jen tím, že tomu říkají 4G. Ale za to tak trochu můžou i média. LTE není síť 4. generace. LTE je je mezistupen 3G a 4G (jinak se mu říká i 3,9G). Až teprve LTE-Advanced je síť 4. generace. Jenže to zatím umí tak 2 zařízení na trhu.

Ale k pokrytí. Ať Vodafone na mapě tvrdí cokoliv, je třeba vzít v potaz dvě věci. Sám v poznámce pod mapou píše: "Uváděné pokrytí je výsledkem počítačové simulace. Skutečné pokrytí se může částečně lišit od počítačového modelu..." A druhá věc je, že v současné chvíli má LTE pokrytí lepší, než o2 a t-mobile dohromady. Stačí se podívat na zcela nezávislý http://gsmweb.cz/mapa/ a porovnat na počty LTE vysílačů. Pro zvědavce jsou tam i fotky, kde jsou umístěny :-)

+4/−1
28.11.2014 8:36

G22a30b47r11i25e10l 21M65e59d37o40n 9944245889974

V tom případě nás klamou i výrobci chytrých telefonů, když mi u ikonky signálu svítí nápis "4G".

+1/0
28.11.2014 9:03

P87e20t72r 10K15r41á86l 4314120688972

To je zase jak který. Pokud vím, tak Iphony tam mají LTE, androidy 4G. Potíž je v tom, že nikdo nezakazuje tomu říkat 4G. Jeto proste novější technologie, která ale nemá specifikaci 4. Generace. Nicméně 4G vypadá na displeji lépe než 3.9G, ne? :)

+2/0
28.11.2014 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.