- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokáže někdo smysluplně vysvětlit důvod existence těchto linek?
Nazývá se to linky se sdílenými náklady. Jaký ale má smysl náklady výrazně navýšit a poté sdílet? Myšleno proti klasické lince.
Pokud zavoláš do banky na běžné číslo, nemá z toho banka nic. Pokud zavoláš na barevnou linku, má z toho banka příjem. Sice malý (za ten 1 hovor), ale při větších počtech hovorů už se to začne načítat.
Banky (a samozřejmě i ostatní společnosti) se hájí tím, že z toho platí provoz zákaznických linek (které tak mohou být kvalitnější, příjemnější, bla bla bla, mějte pěkný den) a že je to obrana proti chronickým telefonovačům (když jsem kdysi dělal v jedné bance, měli jsme mezi zákazníky "umělce", co dokázali volat na zelenou linku šedesátkrát denně).
Barevne linky by mel ČTÚ zatrhnout, je to nehoraznost a prachsprosta odiracka zakazniku. Slusne firmy uz uvadeji ekvivalentni cislo. Samotneho by me zajimalo, jestli majitel teto linky ma provizi od provozovatele?
Ad O2 - osobne jsem zustaval prave u O2 diky volani na barevne linky zdarma u neomezenych tarifu. Povazoval jsem to za konkurencni vyhodu. To ze O2 zmenilo sazebnik bez vedomi klientu, povazuji opravdu za "prasarnu".
Budme DRSNI u barevnych linek Chtejme ekvivalentni cislo nebo zpetne volani a hrozme odchodem
Ach ty moje Křišťálová lupo... Tyto poplatky si neúčtuje O2, ale majitelé těchto "barevných linek". Jen chybou ceníku to doposud nebylo zpoplatněno, takže takový malý benefiteček pro zákazníky. To byste chtěli volat i na "Svlíkačku za kačku" v rámci neomezeného tarifu zadarmo? Ale jděte... :)
Jak muzete srovnavat volani do banky, na plyn ci elektrinu nebo jine call centrum se "svlikackou za kacku". Jste normalni?
Je přece známo že "Free" není tak docela free.
MMS taky platíte hezky za kus nad rámec tarifu.
Klasický klientský přístup alá Kellner.
Myslím, že totální bojkot volání na tyto linky by mohl prospět. není nic jednoduššího než odejít od banky, která má tuto linku, nekupovat v IKEA, změnit pojišťovnu.Musíte být důslední a důvody proč odcházíme jim sdělovat.
Nějak nechápu, v čem jsou dneska tyto linky výhodné... Dřív se firma a klient podíleli rovným dílem na nákladech. Dneska můžou mít oba neomezený tarif.
Podobný je virtuál O2 zvaný Bonerix. Na svých stránkách pořád nabízí stávající tarify, ale od ledna bude mít dražší. Tuto informaci se přitom ani nenamáhal sdělit svým současným zákazníkům.
Fakt praštěný zákon umožňující mob.operátorům zdražit a nedat to zákazníkům vědět.
Co kdybych já se rozhodl platit za služby mob.operátorů méně a nedat jim vědět? Prošlo by mi to?
Zákazníkům to dal vědět emailem, kde jsou některé nové ceny uvedeny s tím, že další podrobnosti (další nové ceny) jsou na webu.
Vyplatí se najít si k té barevné lince klasické pevné číslo nebo použít VOIP a operátora, který účtuje třeba 1,5Kč/minutu.
Pořád je to ale 3x až 5x dražší než volání na normální číslo (z toho VoIP). A bohužel dopátrat se normálního čísla je u některých firem nemožné.