- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemám nic proti tomu, koupit si jednou za čas nový mobil, proč ne, to je přece každého věc.
Ale když si vyberu mobil, napíšu typ např. na Heureku a vyberu si dobrou cenu a vyhovující podmínky.
Když mi zůstane starý, nepotřebný přístroj, hodím ho na Aukro, Bazos a prodám.
Na to se nemusím doprošovat T-mobilu,tedy ani upsat se jim na dva roky k jejich předraženému tarifu a navíc povinně si platit pojistku.
Ale blbost lidí je v této zemi asi nekonečná, protože jiné vysvětlení pro tuto "super" službu nemám!
Dobrá pračka na prachy, ale co taky od TMOBILE čekat ...
Výkup telefonu na protiúčet nabízí snad i O2 a Vodafone, ne? Akorát, že oni k tomu netlačí pojištění ani úvazek a podmínky se dají shrnout na tři věty...
Je nejaky rozumny duvod pro vymenu fungujiciho mobilu za drive nez 10 let ?
Tak jsem se chtěl podívat, kdy mě s T-mobilem končí smlouva a sms na přihlášení ne a ne přijít. Smlouvu už nechci asi. To by se museli pochlapit.
Mobil si vždy koupím za hotové a mám klid....
Tak. A vydrží mi většinou násobně déle než rok.
Takže s pojištěním a úvazkem na 2 roky mně mobil přijde na dvojnásobnou cenu... A TO SE VYPLATÍ
to je blbost.. copak se takhle něco počítá?
to je jako auto - k němu mám vždycky pojistku (povinnou a chytrej i tu druhou, na blbost..) a musím kupovat benzín.. remcám pak, že mě auto za 2 roky vyjde dráž? ne.. nechceš? ok, nepojišťuj, netankuj... nejezdi..
u mobilu to samé, lidi si koupěj iPhona za 20 klacků a nemaj to pojištěné, je to normální? znáte někoho, kdo si koupí jedno z těch nejdražších aut (myslím běžných nejdražších) a nebude to mít s pojištěním? a to za to dá statisíce..
Takže s pojištěním a úvazkem na 2 roky mně mobil přijde na dvojnásobnou cenu... A TO SE VYPLATÍ
hmm, tak tohle zamrzí.. článků tady a na technetu jsem si vždycky vážil.
ale napsat na konec článku o FRESH, že upDate (s garancí, třeba výkupem) je drahý a Fresh (zcela bez garancí, jen marketingový trik) cenově nesrovnat , to je teda bída.. proč to tu tedy je?
začínáte mi připomínat sekci o autech, kde je vždy jen a jen škodovka to nej a nej..
takže dneska -
Jenom marketingový výkřik do tmy.Jednotlivci toho využijí co nikdy neřešily žádné problémy.