- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak řečeno na poli s Androidem je to masakr.
Výrobci vlastně nemají co nabídnout navíc, když mají všichni v přístrojích ten samý SW. Software přitom jak známo dělá dnes minimálně polovinu hodnoty zařízení.
Výrobci androidích mobilů tak nemají moc prostoru něčím se předvést. Jde jen o rychlost a tlačení ceny HW dolů. A to je přímá cesta k rezignaci na jakýkoliv vlastní vývoj, nedodělkům, zhoršování kvality, mimózním nápadům s jepičím životem a nakonec krachu.
To je hloupost. Existuji Ifoun, Androuid a Windows. Zelezo je ale velmi dulezite a vyrobci jej neustale zdokonaluji.
Nejprodavanejsi neznamena nejkvalitnejsi. Samsung, Xiaomi, Huawei - prumerny design, prumerne komponenty, prumerne nebo podprumerne dilenske zpracovani. Takze pratele vybirejte, je z ceho .
To se snažíte trumfnout B.Jakla?
V cem je posledni dobou vecne dohanejici konkurenci Apple exkluzivni??:)
V tom, ze jako jediny vyrobce ma v mobilech iOS.
uspěch samsungu byl založen Androidu. Jinak jako značka jsou děsný šunt. Můžeme si myslet co chceme, u Apple platime za exkluzivni zboží. Samsung za 18000 je odsouzen k zahubě. Brzy budou dvě volby, drahy mobil od jablek, levny mobil od Xiaomi. Samsung bude historie stejně jako Nokia.
otázka je právě ona exkluzivita...je nebo není?
Ja uz sa v tych cinskych znackach stracam - hulahej, oppo, zoppo, xixao...
Tak posmívat se jim díky jejich pro nás směšným názvům sice můžeme, ale stejně jednou všechny ostatní značky převálcují. Snad kromě Applu
Tak nějaké Xakomi nebo co to je fakt kupovat nehodlám.
Nekupuj, ten jeden neprodaný kus je jistě nevytrhne
Hm, zajímavá čísla... Jsem překvapen, že Sony ve smartphonech tak paběrkuje, dělá dle mne jedny z nejlepších telefonů vůbec...
Sony potkal už před delší dobou osud snad každé úspěšné značky - srážka se zákony profesora Parkinsona. Prostě to, co původně zvládalo několik nadšenců (tahounů, osobností...), postupně převzali marketingoví "odborníci" v mnohem větších počtech, kteří na první místo posunuli "pořádek" a "ziskovost" (ideálně okamžitou). Bylo to hezky vidět na divizi notebooků a bude to za nedlouho vidět i na divizi mobilů.
Co je to za znacku ta "Ostatni"? Nikdy jsem o ni neslysel ale presto prodava suverene nejvice, 47%....
Mě spíš zaráží, že ostatní mají 47 %, ale přesto ani jeden z těch ostatních nemá víc než 5 %.
Telefony jsou vcelku dobré a cenově i o 50% levnější ... proto tak rostou. Otázkou je, zda ta cena není dotovaná nyní Čínou a v budoucnu to neutáhnou ...
Myslíte si, že Číňani dotují výrobu telefonů? Oficiálně?
Kolonka "Ostatní".
BTW,ten smajlík neznamená škodolibost,ale je mi opravdu líto,že se Sony víc neprosazuje