- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bezpečnostní instruktáž?
Znáte někoho, kdo vám řekl, že mu pomohla při havárii letadla?
Pokud se něco děje, stejně se spustí mírná panika, tak to stejně letušky musejí krotit a řídit.
No a zbytek? Ehm, jaká je šance na přežití?
Já si myslím, že pokud nebude mít personál nic, aby mohl cestující za něco buzerovat a tak ukázat svojí krátkodobou nadvládu, tak budou z toho nesví. Každé malé dítě dnes ví, že žádné mobily, fotoaparáty a podobně palubní systémy nenaruší. V jediném vidím nebezpečí, když se startuje do špatného počasí, že tam můžou být nějaké propady a pak se předměty mohou stát nebezpečnými, ale takové počasí se většinou předem zná, tak není co řešit a pokud víme, že se startuje do nepřízně, kde hrozí propady, tak věci uloží. Takové počasí například u nás téměř nehrozí, takže nevidím vůbec žádné problémy s užíváním čehokoliv.
Letušky vyházet a výdej jídla a pití zautomatizovat. A je to.
Na druhou stranu on by se taky nikdo nepodělal, kdyby pět minut nevisel na facebooku nebo nevyřizoval s manželkou, co má nakoupit, než se vrátí.
Pokud to někdo nedokáže, měl by se léčit a ne lézt do letadla (pokud teda neletí na kliniku)
No, možná to nevíte, ale jsou i lidé, kteří mají mobil kvůli práci.
Byrokracie hýbe světem.
Proč bych měl poslouchat znova a znova ty samé kecy o bezpečnosti, když už je znám a slyšel jsem je asi tak 30x, možná vícekrát? Ten, kdo letí letadlem poprvé si to poslechne rád. Kdo létá pravidelně, tak to už slyšel tolikrát, že to ví pomalu lépe, než ta letuška.
Nevidím jediný důvod to poslouchat znova. Při vstupu do letadla zapnu režim letadlo, dám telefon do kapsy, tudíž nikde létat nebude. Jak je zmíněno, létat po letadle může i knížka nebo cokoliv jiného.
Nejspis proto, ze je letuska nastvana, kdyz vidi, ze ji nikdo nevenuje pozornost.
To jsou stupidní kecy jak na úřadě... chceme to protože to chceme a protože můžeme a vy musíte dělat co chceme, jinak vymyslíme proč to nejde...
Tak jediný smysluplný důvod je to, že aby lidi dávali pozor té instruktáži na začátku. Pokud ale někdo letí podesáté, tak už i toto je zbytečné, protože už to zná nazpaměť. Jedinou podstatnou věcí pak je, kde jsou nouzové východy, ale to se stačí podívat a nepotřebuji k tomu 10min keců.
P.S. ti co letí poprvé, nebo létají málo a instruktáž neznají, tak pro ty je to důležité, ale to by měli posoudit sami.
Takže, pro vysvětlení, letuškám je to buřt, akorát jejich asociace zase z nudy (a aby vykazovala činnost) s něčím nesouhlasí.
Nemáte o práci letušek a stewardů sebemenší představu a proto plácáte nesmysly . Jediné, co vidíte, je kafe a tác s jídlem, který vám přinesou, tím váš obzor o jejich práci končí.
Jsem rád, že už je tenhle nesmyslný zákaz u většiny aerolinek minulostí (ne, že bych ho předtím zrovna dodržoval) - kvůli focení. Ještě směšnější bylo, že se oháněli rušením přístrojů letadla, když všichni dobře věděli, že foťákem prostě letadlo neohrožuju. A pokud jde o mojí bezpečnost, focením během startu a přistání (když je nejvíc vidět) se "ohrožuju" stejně, jako ten, co je začtený do palubního časopisu, o spících pasažérech nemluvě
Tak u Travel Service ne. A je to poprvé, co jsem se s tím setkal !!
Proč bych měl poslouchat, jak někdo řve na celé letadlo nějaké soukromé hloupé řeči. Stačí, když řvou v tramvaji, na poště (včera tu u nás řvala paní do mobilu, "nech mě být", asi netušila, že stačí zavěsit). A proč bych se měl nechat ozařovat zblízka nějakým čínským mobilem, který neviděl certifikaci v EU ani z rychlíku, a že ozařování bude vyšší, je dáno větší vzdáleností, tedy mobil musí zvýšit výkon.
,
Větší vzdáleností čeho? A četl jste ten článek? Tam se píše, že zařízení musí být i nadále v režimu "letadlo", z toho si moc nepokecáte.