Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejlepší Samsung současnosti. Test Samsung Galaxy Alpha

Samsung Galaxy Alpha je prvním z nových modelů korejské značky, který přináší výraznou změnu. Důraz je kladen na elegantní design a špičkové zpracování, výbava jde trochu stranou. V praxi je to ovšem ten nejlépe fungující samsung za několik posledních let. Dává naději, že i další modely značky by měly zaznamenat posun kupředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40i45r26o48s12l84a45v 29H27r60a21c78h 9476299185555

Je pravda, že vyváženost telefonu se cení. Zcela souhlasím že rozlišení full HD je nesmysl. Víc ja 300 Dpi není vidět. Tak proč tam cpát ty body když to žere proud a snižuje výkon. Nechápu proč tam nedaj ale ten infraport, když se stím dá efektně machrovat:-) třeba na návštěvě. Jinak 32 GB je dost.

0/0
1.11.2014 10:03

T79o50m46á47š 91H44o32c94h10m51u36t90h 4204292350515

Já nechápu tu cenu..16.5 tis. je naprostá šílenost vzhledem ke konkurenci. Třeba G3, Z3..to jsou špičky..Samsungu Samsungu..tohle už nemá smysl komentovat.. 8-o

+2/0
13.10.2014 22:57

M90a80r41t42i66n 90K83r35u87t39ý 1278221979135

redakce prostě uvěřila marktetindu Samsungu. Ten nacpal HW S5 mini do kovového rámečku, přihodil 5000 k ceně a idnes mu to sbaští. Nebylo by na škodu se slovem nejlepší trochu šetřit.

+6/0
13.10.2014 9:11


M60a77r78e16k 21O61p 9762587957946

ale on to Samsung netvrdí, to jen místní iPlátek

0/0
13.10.2014 15:54

V23á30c48l60a57v 53K18o97p35t69a 4864653872

problém smasungu je hlavně slabý reálný výkon (i když teoretická specifikace je OK) v porovnání s 64 bitovým applem a spousta vychytávek které nic nevychytáváji...

0/−8
12.10.2014 23:36

Z88b87y65n20ě58k 61B27í20l96ý 1957890581225

proč tenhle krám a ne xperia z3 compact ? :)

+6/0
12.10.2014 22:11

V14r17a73t74i42s84l45a29v 45K51a32l77i44c30h 3286865375251

zlata moje xperia z ultra - za polovic s 6,4 displejem :-)

+2/0
12.10.2014 21:18
Foto

L94u88k12á26š 32F94r65y98d43r77y12c33h 2516706986408

já osobně bych ten displej bral jako velkou nevýhodu :)

+3/0
12.10.2014 21:47

J13a89r60o94s54l80a52v 56R52e46z42n42i24k 4412973329680

To je docela drsný, výkonově poráží Galaxy S5 o parník....

0/0
12.10.2014 20:42

M80a94r68t19i86n 84K77r19u42t50ý 1668261229985

v AnTuTu, což je celkem jasné, protože tam jde o hlavně výkon v grafice a nižší rozlišení má naprosto zásadní dopad na výsledek, když ostatní HW je v zásadě stejný.

+1/0
13.10.2014 9:10

J61a78n 13S26á38d36l42o 8696248461559

"I u nás v redakci patříme ke kritikům dosavadního směřování Samsungu" pak ta recenze je předem daná, že jo? je to z každého článku o Samsungu cítit...(nejsem Samsungář)

+1/−1
12.10.2014 19:34
Foto

P73e84t61r 32Š83r11a79i79e63r 9703742392317

Kov je mi ukradenej a v podstatě je horší, než kvalitní plast ABS... Horší je, že za hodně prémiový prachy dostanete podprůměrnou kapacitu aku a taky nic moc paměť....:-P

+6/0
12.10.2014 18:58

Z26d14e81n85ě21k 39M84l39á40d47e80k 3636219246697

Všechny současné dobré mobily vypadají jako můj letitý LG 4XHD - tenkrát to byla totiž nadčasová záležitost a navíc pořád šlape ... R^

0/0
12.10.2014 18:19

D95u36š21a80n 32S62o23c98h25a 9856571483861

Tento model mi velmi pripomina Samsung Galaxy S2, jen ta cena, jen ta cena8-o

+1/0
12.10.2014 17:56
Foto

J45a57r38o85s48l80a10v 33V53o56j57t83ě60c25k43ý 4473808674726

Budu brečet ;-(

Samsung se vydává na cestu Apple a to bude zlé. To že použijí kov... no OK, ale upřímně by stačil plast, kovový rámeček a zadní kryt s koženkou když už ne s kůží, byl by jiný, byl by luxusní, byl by to Samsung.

A teď čtu, menší display, bez SD karet ( největší důvod proč nechci Apple ), horší foťák, sakra proč??!!

+4/0
12.10.2014 14:57

J86i20r82i 37D58o93m16i67n12i15k 1651988631890

Co to je ta SD karta? Něco,jako byla disketa ?

+2/−8
12.10.2014 16:20

Z97b92y81n19ě93k 24B39í24l45ý 1517790621955

Ty jo, nevědět třeba jak provést operaci srdce, to bych pochopil. Ale nevědět co je to sd karta...no myslel sem že iovce jsou schopny aspoň trochu myslet, no nevadí, občas se i moudrý člověk splete :)

+6/0
12.10.2014 22:15

D71a46n79i60e44l 27M84a61r76t62í30n78e91k 9412238966274

Koženka by opravdu hodne dlouho vydržela :D. Iphone 6 plus ma malej displej ? 128gb disk v iphonu nestaci ? Iphone 6 a 6 plus maj jedny z nejlepsich fotaku dneska

0/−7
12.10.2014 16:28
Foto

L93u61k31á61š 38F86r52y42d71r73y41c56h 2956966446308

hlavně ta jejich stabilizace je úchvatná , viz video, který jsem tu dával v jedné diskuzi :DDDDD

+5/0
12.10.2014 16:36

M32a53t31ě80j 77B37a31š40t60i39n11e82c 6268279271635

já mám galaxy s5 a nepřijde mi, že by napohled působil levně. Honba za celou kovovou konstrukcí mně přijde zbytečná. Plast je lehký a nijak nenarušuje signál ať WiFi nebo mobilní sítě. Alpha se mi líbí vypadá velice vkusně. Já osobně jsem pro kovový rámeček, ale zadní kryt bych nechal plastový jak má tento model. Podle mě za dlouhou dobu velice pěkný telefon, který buďme upřímní si lidé koupí hlavně kvůli vzhledu. Jestli se Samsung vydá tímto směrem a udělá z něho Top model (bez zbytečně přemrštěné ceny) tak je to podle mě krok dopředu

0/0
12.10.2014 12:30

Q32u67i11d20o 24D28o32k56t74o51r 4896123301721

Pochopil jsem právně, že nejlepší Samsung telefon současnosti je na úrovni 2.5 roku starého HTC One X pouze s lepším CPU? A zase s mizerným Touch Wiz? To si z nás opravdu redakce děla prču? Ta recenze silně zavání.

No, další důvod proč si za ty peníze Samsung nekupovat....

+1/0
12.10.2014 10:23

M82i93l96a91n 74Š73u65s75t26r 8663393908

Souhlasím....větší PR už redakce pro Samsung napsat nemohla....

+2/−3
12.10.2014 10:55

M10i97l84a69n 26V54o55s76t34r37ý 6959346154144

Tak tady je ta recenze o dost rozsáhlejší a je tam i srovnání testů s S5...

http://samsungmania.mobilmania.cz/clanky/samsung-galaxy-alpha-korejsky-iphone-recenze/sc-3-a-1328348/default.aspx

0/0
12.10.2014 11:58

J30i74r16i 36D46o29m19i86n56i17k 1841338521530

A ona ty Samsungy vyrábí redakce ?8-o

+1/0
12.10.2014 11:13

J97a56n 51P44o79l33a27n34s70k14ý 4342457553531

Kdepak.. Pro Samsung je už pozdě.. Galaxy Alpha, Beta, Gama, Turbo.. Je to úplně jedno. Proč se ten Samsung rovnou nepřejmenuje jen na Galaxy. Nespokojené zákazníky, kteří už jsou fuč to každopádně nikdy zpět nezíská. Samsung se musí smířit s tím, že marketing založený na lžích, kde se snaží srovnávat s Applem nemůže fungovat donekonečna. Rozdíl mezi zařízení na IOS a Androidu nejlépe dokládá trh s tablety. Zde si člověk může vyzkoušet risknout a pořídit si trošičku dražší Ipad Mini, pak si vedle toho vzít jakýkoliv jiný tablet - klidně i ten nejdražší od Samsungu a je mu hned jasné, že minimálně co se tabletů týče, žádný jiný než s IOS už nepořídí.. R^

+6/−23
12.10.2014 8:58

J48a54r97o72s85l69a52v 90K68o88u29b20e80l23k50a 3771843925125

...a jen pro zajímavost ti uživatelé kteří přešli od Applu k jiným firmám (např. i k Samsungu) tak tohle (chce se mi až napsat "kacířské") chování si vysvětlujete jak? Že to jsou hlupáci, nebo že to jsou lidé s finančními probémy?

Jinak zbytek jsou žvásty - buďto uvedte konkrétní příklady toho v čem Samsung u svých telefonů lhal/lže a nebo je nutné váš příspěvek brát jako výkřik do tmy, ale jinak bez obsahu. (Co se týče toho který sytém je lepší jestli iOS a nebo Android tak zde není lepší/horší, ale prostě je to o tom co komu sedí. Mě osobně spíše sedí Android než iOS - ale přesto nebudu tvrdit že je iOS horší systém - to vůbec né - oba to jsou špičkové systémy který se liší možnostmi a přístupem a to už je pak na každém co mu vyhovuje.

+16/−2
12.10.2014 9:08

J12a78n 76P84o60l54a80n85s95k13ý 4122117113721

Pokud člověk nechce Iphone, protože stojí 15000 a pořídí si telefón za 7000, tak je to jak jste napsal o těch financích a tohle každej normální člověk (doufám, že i vy) chápe. Ale jako aby měl do teď Iphony a pak z ničeho nic koupil za stejnou cenu Android?? :D :D Ano, možná to udělal pro zkoušku a pak si musel nafackovat. ;) Pokud tu máte na trhu totožná zařízení z Číny, které stojí polovinu a mnohdy jsou na tom konstrukčně lépe než zařízení od Samsungu, pak není o čem. Ale jak říkám, nejlépe je si pořídit ten Ipad, rok s ním fungovat a člověk si pak uvědomí, co tu ten Samsung vlastně předvádí. Myslím, že jediný dobrý krok, který Samsung udělal je Galaxy SIII Neo, v této cenové kategorii má Samsung budoucnost.

+5/−13
12.10.2014 9:25

A65l47o12i18s 21J46o81z10í16f86e61k 2241683522140

A chape kazdy normalni clovek, ze i kdyby stal iPhone 10000,- i mene, ze presto si ho spousta lidi nekoupi, protoze proste nechteji?Dokonce i ti, kteri na neho maji?Vysvetlete nekomu, komu sedi Android (treba jen kvuli urcite volnosti), ze by mel alespon na rok zkusit iPad a uz nikdy nebude chtit jinak?Nemyslim si, ze to udela, byt vi, ze iOS neni spatny system...on totiz zadny system ve sve podstate neni spatny...ani muj momentalni Symbian s60v5 a WM 6.5.3 :) Je to o moznosti volby...o urcitych pozadavcich a prioritach...

+6/−1
12.10.2014 9:37

J82a91n 28P41o42l52a73n70s68k46ý 4282147823551

Kdyby stál Iphone 10000.. :) Tak to Samsung může rovnou zabalit. Ale Apple tohle neudělá, je to Prémiová značka, za kterou si člověk připlatí a i přes tu jeho cenu je s ním pak spokojený. V tom je ten hlavní problém Samsungu, místo aby jeho telefóny stály reálně to co mají stát - 7-9 tisíc, tak je prodává za 15000. Cena musí jít přímoúměrně s kvalitou - To je jako kdyby každý nový telefón prodával Apple za 30000 v těch nejslabších verzích. No, ale tohle nemá cenu řešit. Vyzkoušet vše a pak se o tom bavit, jinak to nemá cenu..

+1/−10
12.10.2014 9:57

J86i66r87i 27G47a24z74d48a 8684723554294

tak ja mam i5 a k tomu note3. rozdilne telefony, nechci je porovnat, ale i5 me neskutecne stve. mam jej v podstate jen kvuli pracovnim emailum.jeste mohu porovnavat s xiaomi mi2s. Kupr vydrz baterie, citlivost na wifi a signal naprosto podprumerna. hotpost si funguje dle nalady, nemoznost mit widgety, vytaceni cisel bez toho, aby mi tam naskakovala ajutomaticky jmena, atd . co se mi libi jsou akorat itunes...do te doby nez si chci zakoupene skladby stahnout mimo Apple ekosystem....skutecne nerozumim tomu, proc si nekdo koupi takto drahy telefon....za note3 jsem to rad dal, protoze to uz je prakticky i pracovni nastroj ve vsech smerech. NAvic, kovova uprava je dle meho soudu naprosto neprakticka. klouze v ruce, v zime studi, v lete se hned rozpali,..jeste jsem schopne akceptovat kovove ramecky.

+5/−1
12.10.2014 10:07

J12a71n 88P33o46l84a38n81s22k20ý 4822687683291

Vidíte, a nakonec i samotní experti ze Samsungu usuzjí, že je potřeba kovový rámeček a že ten výkon není tak podstatný - daleko důležitější je optimalizace - to je vlastně cesta, kterou razí Apple.

0/0
12.10.2014 12:24

R90a76d43e71k 92B42ě97h53a28v30ý 4738965313384

I kdyby stal iPhone 5000,- tak to pro mnohe nebude volba. Protoze ekosystem Applu je pro spousty lidi nestravitelny. Osobne se radim mezi ne.

+4/0
12.10.2014 10:10

L38u44k33á55š 85H22a50v12l80i45n10a 3424751119426

přesně tak, hlavně pro stahovače nelegálních médii... ;-D

0/−6
12.10.2014 11:56

R76o82m28a58n 27L32a97n15g96e79r 9234314572522

No jistě, však my tady od od Paveleka moc dobře víme, na které platformě se nejvíc krade... ;-D

+1/0
13.10.2014 12:25

J68a58r49o63s10l53a77v 86K37o82u55b78e88l94k96a 3701603655965

Můžu se zeptat co to je "prémiová značka" (příšernej obrat jak z nějakého PR oddělení), kdyby jste řekl že to je dobrý výrobce s excelentním marketingovým oddělením tak řeknu že máte naprostou pravdu - ale o nějaké "prémiové značce" se tady vážně bavit nebudeme.

Když už teda chcete porovnávat, tak debata bude mít smysl u konkrétních poznatcích - nikoliv o tom že Apple je možná dražší ale že se to vlastně vyplatí protože je to od Applu... to je informace s nulovou hodnotou. Na konkrétních příkladech se pohneme dál - jinak ne.

+5/0
12.10.2014 10:11

M20a51r46i54á47n 14P15e40t39r35í75k 1724902921583

apple ťa za tie chválospevy platí? skutočne je to o tom, čo komu vyhovuje. to by si už mohol pochopiť. do mňa môžeš hustiť koľko chceš, aj tak budem mať radšej android alebo wp8.1.

+2/−1
12.10.2014 10:49

J22a85n 60P77o75l56a64n88s55k44ý 4132477433121

Já mám Windows Phone 8.1 také, nesnažím se tu prosazovat Iphone, ale poukázat na to, že když si někdo na něco chce hrát, tak tomu ta kvalita musí odpovídat.. ;) Samsung si hraje na Apple, ale při tom na to nemá a proto má nyní obroské problémy s prodejem. Na jednou neví kam patří - podle mě za to mohla konstrukce telefónu (kterou nyní má), ale hlavně operační systém a tam nevím co chtějí dělat.

+1/−2
12.10.2014 11:57
Foto

R17a35d28e56k 34D46o11m31i13n11i59k 93Š22e48f60r61á20n64e84k 7408824212209

Osobne mam iPhone 5S, pracovni telefon mam HTC s WM a celkem nechapu, ze s nimi jste spokojeny. Ja mam porad problemy se zamrzavanim aplikaci a systemu. S tomhle syst. mam uz paty telefon (HTC a Samsung a i po opakovanych reinstalacich je to beze zmeny). Zatim mi prijde, ze ta zelena potvora plechova je porad mensi zlo jak WP.

0/−2
12.10.2014 12:20

M81i88c49h55a62l 90K20o44č65í 1711385323103

WM a WP jsou dva zcela odlišné systémy.

Zatímco když jsem měl WM bylo zamrzaní každý den běžná věc, u WP se mi něco podobné ještě nikdy nestalo.

+1/0
12.10.2014 14:56
Foto

R56a25d66e56k 57D89o81m59i28n80i44k 26Š38e93f34r48á62n12e28k 7948254462669

Porad si to pletu, treba jsem to napsal spatne. Sestky win na starym mobilu. Jen vim, ze casto zurim, kdyz to nedela, co by to delat melo.

0/0
12.10.2014 16:19

J83a90r48o40s92l66a93v 32K83o26u60b14e94l96k38a 3821913385605

Tak já to řeknu jinak - jednodušeji. Myslím si že jak Android tak iOS jsou kvalitní systémy s odlišnými přístupy. Na těch odlišných přstupech se snad shodneme.

Zajímavé je že Vy máte pocit, že výrobky značky Apple si lidé nepořídí jen kvůli ceně. Vlastně z toho co píšete mi vychází že kdyby nový iPhone byl ve stejné cenové hladině jako ostatní podobně našlapané telefony, tak si všichni koupí telefon od Applu. Já ale říkám že já i když si myslím že iOS je kvalitní systém, tak přesto bych si zařízení s ním nepořídil i kdyby byl za polovinu své ceny, neboť Android je mi svým rozhraním bližší.

Samozřejmě stejně jako iOS tedy není ten "nejlepší" systém pro mě tak Android jednoduše není tím "nejlepším" pro Vás. Rozdíl ale rozhodně nehledejte v cenovce.

+7/0
12.10.2014 9:54

J62a18n 14P39o33l95a84n95s12k68ý 4192367843191

Cena je velký faktor.. Proto si nyní lidi nepořizují ty Androidí vlajkové lodi. Ono je to o více věcech - podpora zákazníků, podpora zařízení, ale hlavní problém je v Androidu. Zatím co se Apple stará o své zákazníky ukázkově, Samsung to nedokáže, rok staré zařízení například nedostane update. Protože ten android není dělaný jen pro ně, ale i pro další výrobce a zajistit to, aby systém fungoval dobře, to chce hromadu zkoušení. Ten systém si prostě nelze upravit přesně na míru, tak jako to má Apple. Samsung prostě není schopen obhájit to, proč jsou ty telefóny tak drahé. A tady pár faktů o Androidech: Člověk nahraje do androidu 1000 kontaktů, nějaké aplikace, což velmi nepříznivě ovlivňuje plynulost systému a je tu problém a když někam zavoláte, tak Vám s tím nejsou schopni poradit. Někdo Vám volá a nejde to zvednout, protože si systém myslí, že jsou důležitější věci na práci, než to, k čemu ten telefón je. Je zajímavé, že například na WP HTC 8X se mě toto nikdy nestalo. A třeba i ten blbej starej Iphone 3G taky ne, ale všechny androidy co jsem měl s tímto problém měli a jak to vidím i u kolegů v práci, tak pořád mají.. Neznám nikoho, kdo by se s těmito problémy na Androidu nesetkal - ať už jeho fanouškové nebo odpůrci. Každej z nás už na Androidu řekl: "Proč se to proboha nezvedne??"

+2/−5
12.10.2014 10:18

J57a81r64o19s59l87a91v 34K58o60u10b76e88l38k50a 3331293365655

Zajímavé... mám (teď v tuhle chvíli na stole) Samsung Galaxy SII - telefon z počátku roku 2011 (březen/duben...asi) . Android 4.1.2 a je mi jasné že mi to teď nebudete věřit, ale ještě se mi nestalo že by se mi kvůli tomu někdo nemohl dovolat nebo já někomu... Co hůř ani si nevybavuju že by tohle někdo zmiňoval... Mám nahraný kopec aplikací, stock ROM, root a rád si tam dávám co uznám za vhodný a kupodivu moje hry zatím přežil... ale je fakt že už je pomalejší proto si pořídím telefon od Sony, ale bohužel ty problémy které zmiňujete nemůžu potvrdit.

(ok - cena je velký faktor, ale mě cena zase tak moc nepálí, takže pro mě to kdovíjaký faktor není). Ale jinak telefony se pohybují v tolika cenových hladinách že spíš chápu ty kteří už neví co si z té škály vybrat než že by nebylo z čeho vybírat. Ano - Apple je v tomhle snažíš - tedy tady máš variantu A a variantu B - ale to mu nemám za zlé, to je pravda.

Podpora jednotlivých telefonů - to uznávám není to přímo problém Google Androidu, ale je fakt že by v tomhle měl Google na výrobce více přitlačit a odělit grafické nástavby od jádra takovým způsobem abych mohl pořád vesele aktualizovat android a přitom nemusel čekat až výrobce předělá rozhraní k obrazu svému. To by ničemu neuškodilo - to je pravda. (nesouhlasím s tím že si systém nejde urpavit na míru - to samozřejmě lze - ochota výrobců jak moc toho využívají je velice individuální)

+2/0
12.10.2014 10:47

J63a82n 58P78o61l24a43n17s69k90ý 4622737883741

Ano, a víte, že mě to ani s tou SII nepřekvapuje? :) Popravdě jediný android se kterým mě nikdo neotravoval. SIII byl přesně pravej opak. Se Sony Vám přeju hodně štěstí - právě tato značka ve mě otevřela oči ohledně Androidu. Jedna věc je upravovat Android a druhá věc si psát vlastní systém na míru - to doufám chápete.

0/−3
12.10.2014 11:17

J94a46r25o72s72l42a50v 67K38o58u53b38e56l17k56a 3551783485825

Definujtě prosím nějak blížeji "otevřela oči ohledně androidu". Žel nějak nevím co si pod tím představit... Zběžně jsem si pročetl několik fór a koukal co lidi řeší se staršími modely (např. se Sony Xperia z1 compact). A nic závažného jsem zatím neobjevil. Proto si v dohledné době koupím Xperii Z3 compact - teď vlastně jen čekám až se objeví root i bez odemčení bootloaderu. Abych mohl hned dát root a vesele pokračovat k obrazu svému.

+1/0
12.10.2014 11:36

J69a30n 36P97o12l13a94n25s79k32ý 4422947853201

Celá řada telefónů po zrušení Sony Ericsson - Sony Xperie - vlajkové lodi.. Začalo tím, že jsem pořídil Xperii Sola, a zjistil problémy ohledně plynulosti systému. Nejdříve jsem si myslel, že se jedná o vadný kus, pak jsem ale začal pátrat, zda to není třeba i na jiných telefónech. Vyrazil do Sony Show-roomu a hle, všechny vystavené telefóny ať už se jednalo o Soly nebo nejvyšší řady měli stejný problém. Zavolal jsem si prodejce a ptal se jich, jak to vyřešit, že nechci aby si mě trhal obraz když listuji mezi aplikacemi, nebo v seznamu a oni řekli, že to tak má každý telefón.. :) A to jsem si říkal blbost - SII fungovala dobře.. No chvilku jsem to vydržel a chtěl jsem si prostě počkat co jiného pořídím - Sony tím u mě skončila. Nicméně po té už to začalo, když jsem se rozhlížel co dál a zkoušel telefóny kolegů - třeba SIII, viděl jsem že je to tam to samé. Docela dobré jsou HTC (kdybych měl doporučit, jděte do nich - na ničem lépe Android něběhá).. Já jsem po té hořké zkušenosti opustil vody androidu nadobro - nyní mám HTC 8X, se kterou jsem maximálně spokojený - ano, má méně aplikací, ale funguje jako Iphone - perfektně, ani náznak toho, že by se to maličko obrazově přibrzdilo - frame rate je tam podle mě někde přes 60 a více a nikdy nejde pod.. :) Myslím si, že Framerate a to kam může spadnout by měl být jeden z parametrů, který by se měl zákazník dozvědět, a při tom se vůbec neřeší.

0/−3
12.10.2014 11:54

J12a93n 90P34o59l56a92n25s95k53ý 4102357323661

A o rootování a podobně, to si dokáže udělat 1:100. Možná, že to pak funguje lépe (sám nedokážu posoudit), ale proč to tak není i bez toho? Vidíte, prakticky i vy sám jste teď poukázal na to, že není vše úplně optimální..

0/0
12.10.2014 12:11

J36a60r24o21s24l90a29v 54K67o48u22b68e77l27k69a 3451953625675

To se pletete - já si myslím že je dobře že běžní uživatelé nemají možnost si dělat ROOT telefonu stejně jako si myslím že jailbreak taky není pro každého (u iOS) :-) Respektive abychom se chápali - kdybych měl iPhone, tak jedině s jailbreakem - takže si nejsem tak úplně jistý jestli zrovna tohle něco říká o kvalitě daného systému ;-) (spíš o tom že jsem hračička a prostě mám rád plnou kontrolu, ale rozhodně neříkám že to je pro každého)

0/0
12.10.2014 12:28

J28a53r22o64s30l28a91v 88K53o34u81b97e76l80k37a 3871293175305

A ještě se vrátím k té plynulosti - tvrdíte mi že Vám někdo říkal že všechny telefony s Androidem nejedou při běžném používání úplně plynule (tj. že se sekají ve smyslu nízkho fps) ale že to je vlastnost systému???

Pfff... no tohle bude těžké vyvrátit i potvrdit... protože kdyby to bylo tak zničující jak říkáte tak v diskuzích nečteme nic jiného a Androiďáci by musely nadávat kudy chodí... Inu nevím - já tuhle zkušenost nemám, respektive samozřejmě že když dám svý S2 řešit něco náročnějšího tak spomalení už lze pozorovat, ale myslím si že na to má už ten cca 4roky statý telefon drobet právo. Jedinej případ kdy jsem viděl že telefony nejsou úplně tip ťop s rychlostí byly telefony s andridem kolem do 2000Kč - tam uznávám že by mohlo být i lépe - respektive je to prostě už jen na to používání telefonu, žádné óbr fičury se od těchto telefonů čekat nedají...

Přítelkyni jsem koupil Sony Xperia L - což není žádná vysokánská třída telefonů a žádný problém u ní nevidím. Nynější přítelkyně měla dříve nějakou Lumii a o tý hovoří dost nevybíravě (jako že to byl hroznej sr**č) a místo toho si koupila Samsung SIII mini a vedle té lumie (ale nevím z hlavy jaké) že to je procházka růžovým sadem. Nicméně asi i jí koupím toho Z3 compact.

+2/0
12.10.2014 12:40

J80a93n 89P57o35l52a22n89s77k74ý 4552607573461

Ty Lumie w7 - to bylo strašné, vůbec se jí nedivím - v tom ohledu zlatej android. Ano , ten multitasking je o čem mluvím.. W8.1 ani Iphone takhle prostě nezlomíte. Na Androidu člověk musí koukat, co běží a pořád něco vypínat. Na HTC 8x jsem si teď jen tak pustil tři graficky náročné hry na jednou (samo, že jsou uspané), ale to neřeším.. Prostě mě to nijak neobtěžuje a nemusím se starat. Vše běhá perfektně

0/0
12.10.2014 12:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.