- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak teď jsem zjistil zajímavou vychcanost VF.
Dříve bylo za stovku 300MB, teď má VF za 49,- 50MB, ale když chci víc, tak je za 99,- 250MB.
Už ať je únor a můžu zrušit účet u něj. :'(
A tak krásně to s Oskarem začínalo.
Také končíme, tři čísla od roku 2002. Jejich jednání je katastrofální.
Doufám, že si u O2 polepším nejen se signálem.
Spokojenými zákazníky Vodafone (dříve Oskar) jsme byli více než 13 let. V rodině jsme měli 4 SIM karty od Vodafone.
Vodafone letos přišel s námi nevyžádanými "vylepšeními" našich smluv:
V tarifu Odepiš nám zvýšil počet volných minut desetkrát, cenu zdvihl jen čtyřikrát.
Ve všech tarifech nám Vodafone svévolně nastavil automatické obnovování vyčerpaných dat, klidně i několikrát denně, to vše za "pouhou" padesátikorunu. O všech změnách nás VF řádně informoval.
Nyní už v rodině máme pouze jednu SIM od Vodafone. I tu brzy převedeme někam jinam.
Děkujeme Vodafone, byly to s Tebou pěkné roky. O Tvá letošní "vylepšení" však nestojíme. Zejména, když nám měníš smlouvy, aniž nám nabídneš, zda bychom nechtěli zůstat u té původní.
Buďte rád, že jen čtyřikrát.. mohl i více...
Plus4u BONE: paušál 0,-Kč, 1.21,- Kč i SMS kamkoliv. Je něco lepšího???
Až na to, že u tý Kosti je minimální útrata za 3 měsíce 121 Kč s DPH, která není uvedena v ceníku. Taky nemají žádnou webovou sámošku a průběžné zobrazování útraty. Nelze si nastavit měs. limit útraty jiný než implicitní 2000 Kč. A musíte se prokousat jejich webem včetně virtuálního účtu napojeného na inkaso.Dámy na hotline navíc nejsou moc fundované. Ale jo, ty sazby samy o sobě jsou dobrý.
Tak jako já jsem o tom přesvědčený, a z té druhé tabulky to i vyplývá, že pro velkou většinu zákazníků se předplacenka VF s neomez. balíčkem mnohonásobně vyplatí oproti těm novým tarifům. Ale jsou lidi, kteří prostě musí mít smlouvu ať to stojí co to stojí, aby měli "jistotu" (že budou platit jako mourovatí) a aby si potvrdili určitý sociální status. Jediný argument, který beru, je že si s paušálem nemusí hlídat dobíjení - teď nevím, jak je na tom Vodník s automatizovaným dobíjením, např. Tesco tu možnost teďka zavedlo při poklesu kreditu na 50 Kč .-)
Pro předplacenku žádné "inkaso" u VF není.
Jednu dobu ale VF smazal rozdíl mezi tarify pro předplacenky a tarify s vyúčtováním - pro Nulový tarif na míru bylo možné použít platební metodu jako u předplacenek (s dobíjením kreditu). To snad jde i teď. A mám pocit (nejsem si jistý) že to šlo i opačně - člověk si objednal tarif s cenami jako pro předplacenku a platební metodu změnil na měsíční vyúčtování. A to by šlo nasměrovat na inakso. Ale teď to na webu VF nemohu najít, mluví se tam o změnách platební metody jen spolu se změnou tarifu.
Tohle je dobrá zpráva. Ještě bych přitvrdil a ceny zvýšil. Čím víc lidí od trojky odejde k virtuálům, tím dříve si snad operátoři uvědomí staré přísloví "lepší vrabec v hrsti nežli holub na střeše". Mě se po 12 letech u Vodafonu snažili ukecat do smlouvy a dokonce mi snížili o 50 Kč cenu oproti jejich běžnému ceníku. Vysmál jsem se jim a šel k virtuálovi, platím cca stejně, ale už z principu nebudu cpát prachy firmě, pro kterou věrnost zákazníka nic neznamená.
Mám Tesco Mobile a s předplacenou kartou bez závazků volám levněji do všech sítí, než kdybych měl Smart 250.
Člověk by řekl, že když se vyrojila taková spousta výhodných virtuálních operátorů, pokusí se Vodafone spíše vylepšovat tarify, než je zdražovat.
Chvála bohu jsem od Vodafonu dávno odešel.
Mám VIP tarif od T-mobilu, neomezené volání včetně 1,5GB dat a to vše za 499.
jsem na tom podobne od O2 neomezene volalni a 3GB za 350,-
Není šéfem Vodafonu Tvrdík? Že by mě to k tomu co Vodafone předvádí štimovalo...