- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ale super, ze ajofce muze jit po dvou letech se svym vadnym ajfounem do specializovanyho ajšopu (kterejch asi moc nebude, takze bude muset vzit den volna v kolbence a krom uradu a dalsich neprijemnosti musi vyresit i neprijemnou navstevu ajšopu) - tam mu nejakej ajmástr svym ajšroubovákem začne rozebírat jeho ajfoun, což asi nebude během minuty (a pokud jsou ajšroubky zrezlý, bude je třeba vyměnit za nový ajšroubky, který stojej 100 Kč/ks, protože je to aj) - no a pak se ajofce dočká nové výdrže o 15 minut déle - místo 12 hodin na 12 hodin a 15 minut. Za 14 dní si ajofce řekne, že s novou baterkou to může střelit na ajbazaru o pětikilo dráž, tak to střelí a koupí si za 32 tisíc ajfoun 6P (P jako pádlo)...
Vám ta hláška zůstala v clipboardu dva dni? To musíte mít pracovní nasazení. Těším se na váš další příspěvek.
No hlavne, ze se ajfounisti biji v prsa, Apple zmetky do prodeje nepusti. Baterie, vadna skla. Co bude dal?
Existují vady, které se projeví až po určité době a ve výrobním procesu nejdou zjistit. Sympatické je, ale že vadné kusy zdarma vymění. Kdo jiný by to udělal?
Co tam máte dál?
Vy s tím máte problém? Před půl rokem jsem pozoroval u svého iP5 rychlé vybíjení, k tomu mi uspávací začlo sem-tam vynechávat a musel jsem ho trochu víc stlačit, abych měl jistotu, že mi uspí mobil. Šel jsem tedy do autorizovaného servisu, kde mi paní ochotně vzala mobil do opravy. Neměl jsem žádnej papír, jen jsem si stahnul Apple stránek objednávku, kdy jsem mobil kupoval, poslal paní ze servisu mailem, no a za tři dny jsem dostal novej mobil. A teď mi řekněte. Máte u nějakého jiného výrobce podobnou zkušenost? Řekl bych, že se vás výměna ani netýká, ale prostě si musíte rejpnout, že?! Jenže ono ani není do čeho.