Diskuze

Svezli jsme se nejjednodušším taxíkem. Peníze nepotřebujete, stačí mobil

Kliknete a za pár minut pro vás přijede elegantní černý vůz. Nepotřebujete hotovost, vše probíhá elektronicky. Platbu si dokonce můžete rozdělit se spolucestujícími. S aplikací Uber se zdá, že už cestování taxíkem nemůže být jednodušší. Ale háček to má: v Praze je zatím málo aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

L14u43k40a97s 83N62o24v47a41k

25. 10. 2014 0:24

Tak UBER najednou neni taxisluzba?

0 0
možnosti
JZ

J23a82n 54Z64b51o11ř44i68l

22. 10. 2014 13:01

A ja se vezu na Nevolejte.cz :- D

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem to chtel take zkusit. Nainstaloval jsem aplikaci, zaregistroval se ... Vysel jsem z klubu James Dean, Praha 1. Zmackl tlacitko.. nic. Pak jsem zkusil spocitat kolik by me stala planovana cesta - a nasledne me telefon upozornil, ze tuto cestu nemuzu zaplatit paypalem. Takze sem si zavolal taxika a jel sem tagem.

0 0
možnosti
MM

Takže existuje naděje, že nepřijede zpocené čuně s pupkem lezoucím zpod tílka nebo olezlé kožené vesty

v káře smrdící kouřem se sedadly, na která se čistě oblečený člověk bojí usednout? 8-o

Tož to by mohli zavést aji u nás na lontě R^

1 0
možnosti
MM

Kdy jste naposledy jel v Praze taxikem? Vámi popisovaný zjev jsem mezi taxikáři dlouho neviděl.

0 0
možnosti
PK

P36a90v12e67l 55K96r94á52l

21. 8. 2014 21:46

V článku se pořád mluví o pečlivé kontrole řidičů ze strany Uberu - jak je teda možné, že v západní Evropě jezdilo tolik řidičů bez příslušných licencí, i když je to jedna z podmínek užívání služby? To o moc pečlivé kontrole nevypovídá.

0 0
možnosti
DC

Tady se zase sešli lidé, kteří všemu rozumí :-) Není to žádná černota, ne v této chvíli. Ti, kteří chtějí jezdit pro Uber Black v Praze, kromě přesného typ vozidla (jinak nemají šanci) musejí splnit tato kritéria:

1) Živnostenské oprávnění.

2) Koncesi pro osobní přepravu vozidly do 3,5t.

3) Taxikářský průkaz.

4) Zařazení vozidla do evidence taxislužby a vozidel osobní přepravy (to, že není onačeno taxi, s tím nesouvisí).

5) Úrazové pojištění všech sedadel. (Který taxík to má?)

Takže pro ČR/Prahu zatím platí to, že kdo chce jezdit pro Uber, musí splnit totožná kritéria, jako jakýkoli jiný provozovatel osobní přepravy s vozidly do 3,5t. Rozdíl je jen ve formě objednávky, která jde přes Uber. Zdanění a legislativa je totožná.

6 0
možnosti
JS

nikdo nerika, ze je to cernota uz v teto chvili..nicmene o te nizsi variante se v clanku take pise

0 0
možnosti
JV

Že by pomalý konec pražských arogantních drožkařů v teplákách?  Kéž by.

3 0
možnosti
MM

Kolik znáte arogantních drožkařů? Neříkám, že nejsou, nicméně proti ostatním jsou již převážně v menšine.

0 0
možnosti
VK

Takže další obor, který moderní technologie mohou zásadně změnit a pro zákazníky zlevnit. A navíc tím naruší oligopol taxikářů, kteří se teď budou bránit, co to jen půjde.

A jak ukazuje historie, tak technologie jdou tak rychle dopředu. Asi není těžké si představit službu v jiné podobě než současného Uberu, která opustí taxislužby, a bude fungovat jako online mobilní a rychlá Spolujízda.

2 0
možnosti
LV

Neschvaluji taxikare bez koncese, ale ceny taxi v Praze jsou nesmyslne. Pokud jedu firemnim autem, jsou naklady cca 7kc/km. Pokud bych pocital, ze ridic jede obe cesty a ma byt i na plat ridice, tak mi vychazi cena na 24kc/km. Ale pokud bude taxi plne vytizene, vychazi cena na 12kc/km.

0 2
možnosti
FS

no vzhledem k tomu, že v  Praze jezdím taxikem za 16kč na km tak mi to přijde v pořádku i podle vaší zvláštní kalkulace.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti