Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Android vede na trhu se smartphony. Na dračku jdou modely do čtyř tisíc

Je všeobecně známo, že operační systém Android již nějakou dobu zcela ovládá trh s chytrými telefony. Jedním z důvodů je nebývale široká nabídka jím vybavených telefonů. Jak však dokazuje poslední statistika agentury IDC, tím hlavním je jejich cenová dostupnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a58r75o58s40l95a81v 62K68o21v36á56ř50í39k 4518353160490

Tu otázku myslite vazne?

0/0
9.9.2014 5:57

P82e73t30r 92S48c44h37ö74n 7133766822253

Xiaomi MI4 16GB za 13.999 Kč to má být ta polovina ceny smartfounů "věhlasných značek"? iPhone 5s 15.890 Kč, Nexus 5 8.600 Kč, Samsung galaxy s5 17.499 Kč.

To teda nevím čeho je to polovina. Kdybych používal Android a měl volit, tak 100% šáhnu raději po Nexusu, než Xiaomi.

+1/−1
8.9.2014 17:37

M15a82r34e12k 93O94p 9422957537936

http://store.apple.com/cz/buy-iphone/iphone5s

0/0
8.9.2014 18:00


P67e52t73r 74S35c90h32ö62n 7483366102713

A?

0/0
8.9.2014 19:09
Foto

P17e27t22r 34Š20r41a30i65e91r 9153782532157

Apple sice prodal o něco méně, jenomže jeho tržby zdaleka nejdou jen z mobilů ale z následných nákupů přes jeho ekosystém. Z tržeb na Google Play výrobci Android telefonů nemají prakticky nic...;-)

+2/0
8.9.2014 10:27

M53a31r47t44i55n 91P19a94v88e16l76e28k 5730187455515

Z tržeb nemá nic moc ani samotný Google - míra pirátství na Androidu je podle někoho 90% a někdo tvrdí 99%.Google míra pirátství příliš nezajímá - jako prodejce reklamy má s uživateli jiné cíle a to,že lze aplikace zadarmo stahovat naopak ještě zvyšuje oblibu Androidu mezi dětmi a teenagery.

0/−2
8.9.2014 12:11

R50o37m55a24n 43L74a16n88g69e84r 9104744872112

Míra pirátských aplikací na Androidu 99%? To jsou mi zase novinky, co se od vás člověk o Androidu všechno nedozví...  ;-D

+3/0
8.9.2014 12:41

M62a72r29t68i81n 69P84a28v92e44l90e75k 5280217445155

No,a já jsem se to dozvěděl z rozhovorů s tvůrci Androidích her - komkrétně pánů Romana Nepšinského(Playito) a Milese Jakobsona(Sports Interactive).

Nicméně jsem rád,že jsem vám odkryl další zákoutí.

+1/−3
8.9.2014 12:49

M45a32r84t23i51n 76P33a38v71e78l25e57k 5740707905435

Za co ty mínusy,pánové Langere  a Kováříku - protože cituje tvůrce androidích aplikací ? Podle vás jsou lidé od androidu žvanilové,kterým nelze věřit? ;-D

+1/−1
8.9.2014 16:05

J17a86r53o14s98l14a36v 75K66o32v44á21ř33í66k 4568943530630

Za to ze cerpate z dva roky stare radoby analyzi. Ktera pouze spekuluje ze piratstvi muze byt az 99 procent a tyka se pouze dvou her.

+1/0
8.9.2014 17:17

M48a77r89t73i59n 84P49a89v96e13l54e36k 5520317525565

Nejedná se o analýzu,ale o pouhý rozhovor s tvůrci dvou her a chtěl jsem rozpoutat polemiku.Pokud nesouhlasíte dejte sem aktuálnější data ... Langer je prosťáček,který o mobilech nic neví,ale od vás bych čekal víc.

0/−1
8.9.2014 17:31

J67a40r66o40s16l40a95v 19K55o28v42á21ř15í14k 4318293130210

Jenze ten rozhovor cerpal z analyzi, kterou delalali vami zmineni panove. Napsat ze podle nekoho je mira pirátství 99 a nekdo zase tvrdi ze 90 a pritom zadna relevantní analyza neni, je jako napsat ze podle nekoho je buh a podle nekoho zase neni. Takze je ta informace celkem k nicemu.

+1/0
8.9.2014 17:37

M31a23r53t42i37n 67P63a18v16e32l31e40k 5780227685765

A nesouhlasíte ze zápalu nebo máte k dispozici jiná data?

0/−1
8.9.2014 17:40

J97a25r37o23s56l17a80v 80K28o40v52á37ř84í91k 4808343320410

Nesouhlasím, protože nejsou žádná globální data, ktera by měla aspoň malou vypovídací hodnotu. A ano jsem android ovce.

+1/0
8.9.2014 17:45

M10a38r13t34i12n 98P75a97v34e73l86e25k 5490297525385

Nemáte žádná data a z principu nevěříte tvůrcům androidích aplikací ... já osobně těm tvůrcům věřím.

0/−1
8.9.2014 17:52

J15a15r90o89s63l23a42v 72K24o96v25á36ř32í24k 4518953170470

Nic takového jsem nenapsal. Za prvé jiné data které by měla větší záběr jsem nenašel. Za druhé aplikací na Android jsou miliony, Vaše data se týká dvou. To je jako kdybych se dvou lidí zeptal kolik berou a udělal z výsledku průměr a pak řekl že průměrná mzda v ČR je tolik a tolik.

+1/0
8.9.2014 17:57

M22a39r73t72i23n 38P46a58v82e17l92e12k 5900327835565

Dobře,tak uděláme zkoušku - oba máme Android,takže nebude problém.Napište placenou aplikaci(ne online hru),kterou nedokáži z ruských serverů nebo torrentů stáhnout zadarmo.

0/0
8.9.2014 18:04

J86a74r42o41s76l85a95v 39K19o15v83á49ř74í20k 4318893170120

Bohužel moje programování není na tak vysoké úrovni a pokud jsem četl článek celý, tak míra pirátství na Andoroidu byla o něco nižší než na IOS.

0/0
8.9.2014 18:16

M17a23r64t41i91n 62P53a15v39e34l78e22k 5160927515755

Ne,nemyslel jsem naprogramovat,ale jen napsat název.;-) Dokud budou všechny placené aplikace na warezu bude míra pirátství opravdu těch 90%.

0/−1
8.9.2014 18:26

G36a75b62r75i69e35l 42H43o62r17t54e95n 9821729843124

Všechny placené aplikace, které za něco stojí, jsou na warezu. Bez ohledu na platformu.

+2/0
8.9.2014 18:40

M94a87r24t70i91n 54P81a79v87e71l56e70k 5600967985895

Jistě,jenže do iPhonu bez jailbreaku nic nedostanu,kdežto u Androidu jen povolím instalaci z jiných zdrojů.

0/−2
8.9.2014 19:10

G97a97b82r55i36e41l 41H81o79r30t78e83n 9181579323654

Jistě. Navíc Android se dá bez jakékoliv námahy provozovat bez kreditky. Nic to ovšem nemění na faktu, že skutečný počet warezových aplikací se nedá nijak zjistit (na žádné platformě), existují jen odhady, které jsou tvořeny stejně věrohodně, jako výpočet ztrát filmových společností, když se občas nějaký ten pirát dostane před soud.

S ohledem na fakt, že Číně dominuje Android bez kontroly Google, bych souhlasil s tím, že je častější pirátění na této platformě, ale rozhodně bych se o tom nehádal.

+1/0
8.9.2014 19:21

R49o75m26a27n 77L79a83n81g92e82r 9864974782702

No a? :-P

0/0
9.9.2014 7:28

J81a65n 18H63o97r83á89k 3393740630551

to jsou Pavelkovy průzkumy z vesmíru v jeho hlavě... 14 dní zpět tu napsal perlu, že "uživatelé ajfounu jsou vyšší střední třída nad 35 let, takoví lidé nemají potřebu vytvářet v telefonu složky, šachovat s paměťovými kartami a měnit v telefonu baterku"... když mi je smutno, tak si tento příspěvek zobrazim a hned se začnu smát.

Pavelek se asi nepodival, jak se v Google Play stahuje - takovej minecraft za 150 korun ma 5 milionu stazeni napriklad, free to play aplikace maji mnohdy i pres 100 milionu stazeni. To nemluvim o tom, ze mezi prvnima 20ti prickama na Google Play v poctu stazeni najdete mnoho uzitecnych aplikaci, kdezto mezi prvnima dvaceti nejstahovanejsima aplikacema na App Store jsou vyhradne Casual hry pro deti ve veku 5-15 let - coz jasne vypovida o cilove skupine ajfoun uzivatelu.

+3/−3
8.9.2014 12:56

M42a90r70t75i97n 71P40a48v89e31l83e80k 5810227275245

Pouze jsem citoval ... ale to nepochopíš,tak to neřeš.

+2/−3
8.9.2014 12:59

J10a61n 53H53o43r12á18k 3483220750531

citovat a prekroutit fakta + opomenout zminit, ze je na tom ajfoun jeste hur, to jsou dve ruzny veci... v tom tvym rozhovoru se pise o jedny aplikace jednoho studia, ne o statistice v globalu + ajfoun v tom rozhovoru dopadl jeste hur a chudak Roman Nedosinsky si stezuje, ze z 6800 aktivnich uzivatelu hraje jejich hru na ajfounu legalne 35 lidi

+2/0
8.9.2014 13:59

M58a47r74t19i10n 62P70a45v88e23l16e94k 5200567585885

http://www.phonearena.com/news/Apples-App-Store-generated-85-more-revenue-than-Google-Play-in-Q1-2014_id55240

+1/−2
8.9.2014 17:08

J49a96n 83H36o51r79á69k 3893760310191

ok, ale co tohle ma spolecneho s mnozstvim piratu a tvym vycucanym cislem 99 procent z vesmiru v tvy hlave?

+2/0
8.9.2014 21:19
Foto

J22a40n 82P32a62v31e27l80k11a 3246223830

Teď jste si trochu naběhl na vidle, o kousek níž dal odkaz, ze kterého čerpal. ;-D

+1/−1
8.9.2014 13:02

J28a20n 76H38o11r92á66k 3423950840231

jo, rozhovor s Romanem Nedošínským, to je neco jako zakon pravdy :D

+3/0
8.9.2014 13:06
Foto

J68a50n 38P48a12v78e77l84k42a 3786523580

Ať je to co je to, rozhodně to nebyl průzkum z vesmíru v jeho hlavě. ;-D

+1/−2
8.9.2014 13:50

J15a15n 90H53o72r92á75k 3573730370231

no rozhovor jsem si nyni precetl... je to mira piratstvi JEJICH aplikace, nikoliv celkova mira aplikaci v globalu, navic v rozhovoru se pise:

Jestliže na Androidu jsme se dostali na míru pirátství 97,9 %, od Apple iOS jsme si slibovali mnohé. Překvapivě je to dokonce ještě horší: 98,6 %. Aktuálně jsme prodali 95 kopií, ale podle statistiky je jich v provozu 6 748.

Cili podle tohoto tvrzeni je na tom ajfoun jeste MNOHEM hur u jejich hry, coz Pavelek nejak, pravdepodobne umyslne, zatajil...

Cili ano, mira piratstvi 99 procent je udaj vycucanej z vesmiru v jeho palici. Více na: http://www.mobilmania.cz/clanky/pirati-na-androidu-googlu-vlastne-nevadi-rozhovor/sc-3-a-1322134/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylink

+4/0
8.9.2014 13:56

R65o25m73a50n 67L95a20n88g23e36r 9264244802332

Ale byl...

0/0
8.9.2014 15:01

J81a25n 11H32o39r78á15k 3743610710321

jak uz jsem napsal nize, odkaz, ze ktereho cerpal, povida o jedne aplikaci jednoho studia, nikoliv o globalnich statistikach, to je jedna vec, druha vec je, ze podle te statistiky vychazi na tom ajfoun jeste o dost hure... takze jsem si na zadny vidle nenabehl, proste Pavelek ma v hlave svuj ajfouni vesmir

0/0
8.9.2014 13:58

M20a48r92t49i30n 37P48a40v36e71l33e37k 5370197875325

Tak asi podesáté - užívám WP a psal jsem o příjmech Google z Google Play.To,že za vším vidíš spiknutí Apple je tvůj problém a měl bys ho konzultovat se specialistou.

+1/−1
8.9.2014 16:13

J89a39n 31H87o90r19á29k 3903770730341

tak proc pises o necem, o cem nerozumis? hezky jsem te ted umlatil tvejma vlastnima "argumentama" a "statistikama" z tvy hlavy

+2/0
8.9.2014 16:29

M44a57r18t89i63n 12P27a57v57e27l48e91k 5980777825545

Co to proboha meleš? S čím vlastně nesouhlasíš? Cituji rozhovor a je to podle tebe špatně ... ovšem vzápětí sám cituješ z toho samého rozhovoru a je to "děsný" argument.;-D

+1/−2
8.9.2014 16:36

J61a58n 86H72o23r50á56k 3253450400821

ty tu tvrdis, ze na androidu je piratstvi 99 procent, pak sem postnes rozhovor, kde nejakej ceskej noname rika, ze nejaka jejich noname hra ma piratstvi na androidu 97,5 procent a na iOSu 98,5 procent

- cili jsem te jen upozornil na to, ze ten tvuj super zdroj nema co docineni s globalnima statistikama pirastvi a dale jsem te upozornil na to, ze v tom tvym rozhovoru tvuj slavnej ajfoun (kterej si pouzival pred WP a vi to tady uz kazdej, takze to nemusis opakovat) dopadl jeste hur nez Android, coz si jaksi 'zapomnel' zminit

- cili ano, ten tvuj clanek, kterej je jako zdroj tveho tvrzeni o piratstvi k smichu, jsem pouzil jako protiargument, abych z tebe udelal jeste vetsiho hlupaka, nez ze sebe delas kazdy den sam

+2/0
8.9.2014 16:46

M40a10r29t11i71n 56P12a14v82e27l80e68k 5340197615405

Co to meleš?

+1/−2
8.9.2014 16:50

J14a50n 46H31o20r18á64k 3673420890101

Martin Pavelek: "Z tržeb nemá nic moc ani samotný Google - míra pirátství na Androidu je podle někoho 90% a někdo tvrdí 99%."

Je to proste skoro tak legracni, jako tvuj zblept o tom, ze uzivatele ajfounu jsou vlastne reditele zemekoule s nadprumernymi platy ve veku 35 let, co nemaj potrebu delat takove veci, jako vytvaret v telefonu slozky a dalsi veci "pod jejich uroven" :D

+1/0
8.9.2014 17:36

M21a92r10t92i53n 32P29a86v56e37l25e76k 5450967735985

Popiš mi s čím vytváříš v mobilu složky ... to bude prospěšnější než tohle tvoje blekotání.

0/0
8.9.2014 17:53

J36a79n 88H61o62r60á20k 3513730980191

cimkoliv... to je u iOSu ten problem, ze tam cokoliv proste neni :D

+1/0
8.9.2014 21:22

M72a31r45t61i68n 80P55a90v20e81l34e37k 5460157325145

Samozřejmě je,ale proč neodpovíš na otázku? Ty nemáš smartphone,že?

0/−1
8.9.2014 21:49

R19o37m86a52n 37L47a59n82g57e28r 9544234552642

Problém s pochopením odpovědi? Že mě to nepřekvapuje... ;-D

0/0
11.9.2014 10:14

M21a75r55t94i89n 16P62a26v11e52l52e56k 5390567175625

Samozřejmě je,ale proč neodpovíš na otázku? Ty nemáš smartphone,že?

0/−1
8.9.2014 21:49

G11a96b84r35i22e17l 73H26o52r17t40e36n 9331159813324

Ujišťuji vás, že ve warezu najdete sice kdejaký svinčík, ale určitě ne vazbu na Google Ads. Jistě si pak dovodíte, jak je to s nezájmem Google o pirátství...

+1/0
8.9.2014 12:44

M58a67r92t36i43n 76P21a27v82e91l36e43k 5100807175125

Z rozhovoru s Romanem Nedošínským

Po pár hodinách už Google indexoval několik desítek webů na klíčová slova „FireLords HD APK“. Zde je opět trochu nepochopitelná situace, že Google na takovéto dotazy indexuje warez, ale samotný Play Store (kde se dá aplikace zakoupit legálně) v odpovědích není.

http://www.mobilmania.cz/clanky/pirati-na-androidu-googlu-vlastne-nevadi-rozhovor/sc-3-a-1322134/default.aspx

Více na: http://www.mobilmania.cz/clanky/pirati-na-androidu-googlu-vlastne-nevadi-rozhovor/sc-3-a-1322134/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylink

0/0
8.9.2014 12:56

J75a94n 27H56o37r30á51k 3133110390521

se mi vzdycky libi, jak Pavelek vytahne nekde ze zapadnutejch koutu internetu rozhovor s nejakym indie vyvojarem, co placnul nejakej ukrivdenej nesmysl, protoze si jeho hry nikdo nechce kupovat a na tomto tvrzeni pak pise do diskuze jako nezvratitelnej fakt, ze Android ma 99 procent piratu :D nejlepsi bavic diskuze zatim

+1/0
8.9.2014 13:00

G81a74b36r91i94e70l 29H96o71r63t80e28n 9331859663524

Google indexuje všechno, dokonce i weby, které ho obírají o peníze - a moje reakce, pokud jste to nepochopil, se týkala vašeho tvrzení, že Google příliš nezajímá pirátství, protože má příjmy z reklamy. Opakuji, že první věc, kterou pirát z warezu odstraní, je reklama, čili tvrdíte nesmysly. Opět.

+3/0
8.9.2014 13:00

M29a80r39t25i71n 10P38a60v38e87l34e93k 5380257885345

Ne,psal jsem,že má s uživateli jiné cíle ... a opravdu mi vůbec nepřišla na mysl reklama v aplikacích.

Omlouvám se,ale Horák mi začíná svou otravností lézt na nervy a máme ho ve vlákně ... dokončíme rozhovor až bude mít tělocvik a bude tu hodinka klidu.

Hezký den.

0/−3
8.9.2014 13:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.