Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vybrali jsme nejlepší smartphone za 3 000 korun. Vyhrála neznámá značka

Tradičním výrobcům mobilních telefonů začíná být pěkně horko. Tržní podíl jim ukusují čínské značky i různí „bezejmenní“ výrobci. Z nabídky v cenové hladině kolem tří tisíc korun je jasné, že značkoví výrobci mají velký problém, protože neznámá konkurence je mnohdy o hodně atraktivnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R43a92d29e50k 89N64y18k97l 2482790892289

A co 

PRESTIGIO MultiPhone 5504 DUO

za 3 litry?

0/0
17.8.2014 12:22

J45a48n 30P79a12z34d21e77r44a 7537664469591

lumia 520 jedině...R^

0/0
17.8.2014 10:18

G89e66o58r63g 95K16o49m16b43e73r67e39c 9164771346881

ja si objednal v pondeli na nemeckym Amazonu Motorolu Moto G -4G LTE za 200 € V utery dopoledne dorazil a maximalni spokojenost.

Vykon / cena = 1A

0/0
16.8.2014 15:20


J43o91s86e36f 41S77ý97k15o58r44a 4608662668115

má to cenu komentovat? Za 3000 mám 1270X720 rozlišení, 13m foták, 5,5 palce display..kam se hrabou značky Samsung za 11 000...

+1/0
15.8.2014 19:22

J88a36n 81B89á10r96t58a 3430526728

Zavedení výrobci opravdu nemají co nabídnout. Tzv. značky jsou totiž oproti např. Xiaomi nebo Oppo hůře vybavené ale mnohem dražší. Dnes sice výbavu dohánějí ale cenu mají stále trojnásobnou. 

V segmentu levných telefonů nemají nic a nebo to jsou přístroje zastaralé a s naprosto zoufalou výbavou, navíc za dost vysokou cenu. 

V segmentu dual sim telefonů pak vetšina z nich nemá naprosto nic a ti kteří mají, tak mají cosi, co nestačí ani na ty úplně nejlevnější čínské šmejdy za několik dolarů ale je to o hodně dražší než nadprůměrně vybavený čínský přístroj.

0/0
15.8.2014 15:34

L49u21k12á74š 61K49r94o56p86á87č11e60k 4798201280

Já mám asi tři měsíce Gigabyte GSMART Aku A1 za 2999 Kč a jsem naprosto spokojený. Když jsem hledal telefon, tak - pokud neberu neoficiální distribuce bez záruk atd. - to byla jasná volba. R^

- Android 4.2  (Jelly Bean), bez nádstaveb. Bloatware jsem po rootnutí odstranil.

- 1 GB RAM; 1,2 GHz Quad Core CPU

- 4,5'' displej 854×480

- Dual SIM, baterie 2000 mAh

- 5 Mpx fotoaparát, autofocus (je teda trochu slabší)

Je to teda můj první dotykový telefon, ale využívám ho hodně - k práci, čtení článků, hraní her, na video/MP3,...

Někde píšou, že vypadá levně a obyčejně, ale v tomhle ohledu jsem asi skromný, vůbec mi to tak nepřijde. Důležitý je pro mě výkon, ne nejmodernější růžová metalíza a kožená záda... Zpracování dobré, nevrže.

Můžu doporučit, ale asi už nikde není a navíc takové Xiaomi a spol. bude ještě o něco lepší...

+2/0
15.8.2014 1:59

R21a68d53i15m 61Z54a81t49o41p83e41k 9572265762367

Tak to proste je. Kdo jde hlavne po funkcich a netrapi ho design, ten se muze prehrabovat mezi desitkama modelu za par fufniku. Ten Aku A1 znam, je to povedeny kousek. Sice je trosku tlustsi, ale zase dobre tvarovany, takze krasne sedi v ruce a 2000 mAh baterie to dokaze tahat i 4 dny, kdyz to clovek moc nehroti :) Sehnat se jeste da za 3000, treba v alze.

0/0
15.8.2014 23:30

E40n98r49i23c85o 29V75a32n 52S18a49m14o79n78e 2107387568715

Souhlas s Rychetským.... Android od 4.0 min. 1 Gb RAM, min. 1,2 GHz dvoujádro a alespoň průměrnou grafiku...no ještě nějaký ten prostor v úložišti a jede jak po másle...

   Pokud si někdo přeplácá low-end phone (512Mb RAM apod.)  appkama a datama, nemůže se divit, že to někde  drhne. To je jako byste chtěli hrát Mafii na 486-ce...  ;-D  No ale zase když uvidí takhle zasekanej telefon jablíčkář, uděláte mu lepší náladu... ;-)

+4/0
14.8.2014 17:33

L71i88b38o14r 38T90r28u66x71a 6696891309913

Přesně tak, to se stalo synovi - mraky her a telefon to neustál. Po resetu byl velmi překvapený, jak to jede pěkně.

Říkám každému, kdo chce poradit. ať než na počet jader v procesoru raději kouká na velikost RAM. Pokud tedy nechce hrát náročné hry, tam se ta jádra a lepší grafika uplatní.

+1/0
15.8.2014 8:51

D78a78v59i56d 12R20y65c33h98e44t45s11k95ý 9216501120690

Příliš mnoho telefonů se pořád snaží natlačit uživatele do pasti jménem 512 MB RAM. To je málo i pro poučeného uživatele který tam bude mít Whatsapp, Messenger a konec. Slečny které mají k tomu ještě Viber, Hangouts, Skype, živé pozadí, 200 her a dalších číčovin se zabijou.

1 GB RAM, dvoujádro a nezmršený firmware je minimum pro hladký chod. Někdo se nad tyto parametry zabývá i kvalitou displeje, foťáku, zpracování, hodně lidem je to ale jedno.

+5/−1
14.8.2014 15:32

M41a55r84e84k 53G87a96j35d69a 4583944286562

u win 8.1 to řešit nemusíš. I 512MB RAM stačí. pokud máš víc, paráda.

+5/−1
14.8.2014 16:03

J16a42n 32P25a70z34d29e31r96a 7277894489721

problém u androidu, přešel jsem na w8 a problém se stejnou RAM 512 MB přestal...

+4/−1
14.8.2014 16:42

A53l92e13š 42M78a76c64e12k 6375445451165

To je jasné že majitelé founů za 3 tácky budou tvrdit, že telefon jim vyhovuje a zbytečné vyhazovat za dražší. Někomu také vyhovuje Fabie a někomu Audi Q7

0/0
14.8.2014 13:59

R34o90m62a30n 42L61a69n14g51e38r 9124784792502

No tak já jsem si třeba naprosto jistý, že telefon s iOS mi nevyhovuje, a může stát kolik chce. Ale máte pravdu, proti Androidu Q7 je iOS jako Fabie (bez doplňků). ;-D

+4/−1
14.8.2014 14:20

M26a81r47t44i37n 93P46a80v43e14l32e36k 5790277625545

A už jste někdy iOS vyzkoušel? iPhone 4S byl první telefon,který mi vydržel 2 roky a s datovou kartou ho v cizině používám i dneska - předtím se jednalo o změny v řádu měsíců max. rok. Pamatuji,že jste kritizoval WP8 a nakonec se ukázalo,že si pletete různé operační systémy od Windows a máte z netu načtené jen chyby WP7.

0/0
14.8.2014 15:31

R77o97m85a18n 45L43a66n11g63e65r 9304434302242

Ano, vyzkoušel. Nijak mě neuchvátil. Taková lepší hračka. A o WP si toho opravdu zase tak moc nepletu. Ve verzi 8.1 už některá omezení dokonce odstranili. Ale do plnohodnotného systému to má ještě hodně daleko.

0/−2
14.8.2014 15:40

M89a34r61t37i60n 82P63a91v16e50l69e52k 5560587975155

Souhlas,"taková lepší hračka" oproti horším hračkám.Jinak uživatelům iOS je v průměru 35 let a uživatelům Androidu 28,takže bych řekl,že mladší lidé budou větší hračičkové.

Ale nebavme se o špičkových mobilech v diskuzi o low endech ... jak jste spokojený se svým novým Číňanem oproti HTC EVO,které jste užíval?

0/0
14.8.2014 15:47

R81o51m51a96n 59L14a91n70g15e82r 9244464792712

Je stejně funkční, jako to EVO, a má asi dvojnásobný výkon (to je ovšem poznat ve hrách, prostředí bylo dokonale plynulé u obou).

0/0
15.8.2014 8:57

J73i13ř60í 29Ř23e96h74o51ř 9668798896848

no pane neznám iOS, ale zdá se mi že máte velmi špatný výběr telefonů, pokud ten co jste ho měl nejdéle vydržel 2 roky. Já nevím, který jsem měl nejdéle, vím jen že ten první jsem ztratil ještě jako celkem nový v roce 2000 a od té doby mám třetí telefon. Řekl bych že můj průměr bude atakovat 5 let na kus. Ale možná jen nevíte co s prachama ;-D

0/0
14.8.2014 16:51

M91a45r48t91i85n 18P13a58v82e77l91e32k 5640857425895

Co s penězi vím velmi přesně a mám jich vždycky méně než potřebuji.Spíš se většinou jedná o shodu okolností - napřed telefony od zaměstnavatele,které šly díky dobrým vztahům s "děvčaty" měnit,pak jsem si telefon musel koupit,po nástupu do agentury jsem si vzal v kanceláři lepší a pak přišlo dávání do nákladů a mobily k paušálům.L920 mám 8 měsíců a necítím potřebu ji měnit ... ale 5 let jako vám asi nevydrží.;-)

0/0
14.8.2014 18:05

D32a77v68i27d 22R43y76c65h91e37t44s10k40ý 9396841710170

Chcete být ubečen xmrti?

0/0
14.8.2014 17:03

M73i21r55o32s22l95a16v 42J31o88c94h 3212371633378

Prosím Idnes, udělejte článek, kde lidem vysvětlíte, že čtyřjádrový procesor neznamená vůbec nic, protože rychlost se liší klidně o 50 a více procent. Že 1GB RAM  je naprosté minimum (a zde vysvětlit rozdíl mezi RAM a vnitřní pamětí a podobných názvů). Že rozumné minimum je IPS diplej. Že pokud chtějí hrát hry, tak se musí zajímat o typ grafické karty v telefonu.

A nakonec, že když uslyší slovo Mediatek, znamená to nejhorší možný výkon, velmi mizerné GPS, tedy raději nebrat. :-P

Je neštěstí, když slyším na jakém základě vybírají lidi telefon a pak brečí a nejraději by ho hodili ze skály.

+8/−5
14.8.2014 13:03

R64o83m29a87n 20L71a72n58g67e82r 9104584722132

Tak neberte, já jsem bral, a jsem nadšený. A všechno mi bez problémů funguje.

+3/−4
14.8.2014 13:20

R27o53m91a30n 25L89a73n85g67e19r 9814614832902

No klidně mínusujte, prostě to funguje a můžete se třeba umínusovat... ;-D

0/0
14.8.2014 15:42

Z54d80e54n63ě72k 16W44e56r19n95h60a44r11t 6627865482228

Mám mobil s procesorem od Mediateku a výkonu má více než dostatek a s GPS problémy nejsou. Hodně věcí záleží na jiných faktorech, než jen výrobce procesorů.

+6/−1
14.8.2014 13:23

I47v42a39n 13O45d12e90h22n73a63l 5786250201163

Problémy s GPS jsou v tomto případě jednoznačně způsobeny chipsetem. Výkon CPU Mediateku je velmi dobrý, ale GPU zaostává.

+2/−3
14.8.2014 13:27

Z58d86e81n13ě86k 37W45e84r65n67h70a43r95t 6697795872208

Ale já mám ve svém mobilu chipset Mediatek a problémy s GPS zkrátka nejsou. Fixne mi satelity plusmínus stejně rychle jako druhý Samsung GS4, na požádání předvedu, Zkrátka neplatí, že všechny telefony s Mediatekem mají automaticky problémy s GPS. Netvrďte to, není to pravda, záleží na mnoha faktorech, zejména SW.

+4/0
14.8.2014 13:31

M97i29r96o43s29l53a86v 19J77o63c51h 3972521653408

Pánové já těch lidí osobně poznal cca 25. Všichni s problémy. Pokud Vám vše funguje tak jak má, máte buď štěstí, nebo se spokojíte s málem. Mediatek je prostě to nejníž co může být. Jestli třeba náhodou jeho nejnovější produkce napravuje reputaci, OK. Až budu mít v ruce bezchybně fungující telefon s Mediatek vnitřnostmi, pak třeba změním názor. Zatím si za tím stojím, že telefon s Mediatekem nebrat.  ;-)

+4/−1
14.8.2014 13:41

Z98d88e11n56ě29k 58W10e21r75n61h75a71r41t 6117165302418

Doba se mění, v mém okolí se pohybuje telefonů s Mediatekem několik a netvrdím, že se nevyskytl ani jeden problém, ale obecně převládá spokojenost. Ovšem problémy jsem zažil i s velmi "značkovými" přístroji. Nevidím žádný důvod, proč odmítat všechny přístroje s chipem Mediatek, jen kvůli výrobci čipů. Někteří výrobci telefonů mívají zkrátka víc problémů, některé typy se nepovedly, některé přístroje vyžadují SW úpravy. A to platí u Snapdragonů, Mediateků a zkrátka všeho, to všichni víme. Je třeba si ověřit, jak daný přístroj na tom je, občas se něco nepovede i velmi slavným výrobcům a totéž platí pro číňany.

+3/0
14.8.2014 13:51

R84o52m79a95n 22L72a39n42g93e93r 9184734932852

No, já znám s mobily s chipsetem MTK asi 10 lidí a nikdo z nich nemá žádné problémy. Vlastně na základě toho ani žádné nové s jiným chipsetem nekupujeme, protože poměr cena/výkon je skvělý. Tak to je zvláštní.

+1/−1
14.8.2014 13:57

R23a12d39i43m 16Z67a33t68o60p96e17k 9312815522817

Ano, taky mi prosly rukama cinske mobily s MTK chipy, ktere mely s GPS problem. A pak mi prosly rukama mobily s MTK, ktere s GPS problem nemel, fixovaly do par sekund a presnost nekde kolem 5-6m, coz treba nestaci geocacherovi, ale na auto a turistickou navigaci staci. 

U tech spatnych nekdy stacilo fastergps, nekdy bylo potreba hryznout hloubeji do systemu, nekdy nepomohla ani svecena voda (hlavne Jiayu s MTK6577 a 6589 tim byly povestne, ta GPS antena u hlinkoveho ramu byla hrozne zlo). Kdyby se stejny problem u vsech modelu s MTK chipy, bylo by logicke to hodit na Mediatek, nicmene neni to problem v chipsetu, ale problem vyrobce (coz nutne nemusi byt vada, nekteri vyrobci vubec nepocitaji s tim, ze se ty mobily dostanou mimo Cinu, tak co by to pro evropu ladili, ze ano?)

0/0
14.8.2014 14:05

M55i17r71o42s20l23a10v 84J44o86c26h 3712241353648

Je to možné. Po výběru konkrétní značky, pomocí úprav atd. se dostat k cíli, nebo prostě koupit něco bez MTK. Tedy jediná moje rada zněla tohle prodej na Aukru a kup si něco bez MTK. A bylo po problémech. ;-)

0/−1
14.8.2014 14:16

R91o46m81a74n 62L68a11n67g98e62r 9184264902812

No jo, to je samozřejmě jednoduché, univerzální - a zcela špatné řešení... ;-)

+3/−1
14.8.2014 14:23

M87i90r89o85s60l47a86v 46J41o82c72h 3222261943558

Záleží na úhlu pohledu. Jejich vděčnost mi jasně říká, že pro ně bylo moje řešení dobré a účinné. ;-)

0/−1
14.8.2014 14:41

R89o94m19a43n 95L15a70n49g16e89r 9224534482712

Mě zase vděčnost mých přátel říká, že pro ně bylo moje řešení finančně velmi výhodné a přitom plně funkční... ;-)

+1/0
14.8.2014 15:24

R78o11m95a18n 12L56a95n35g85e62r 9864764542152

Nejsou. Dokonce nejsou žádné problémy.

+1/−1
14.8.2014 13:35

J97a11n 49P51e16l21l19a67n98t 2826946752274

To muselo být "nezávislý" porovnání ;-D

0/0
14.8.2014 12:29

R51i82c95h47a93r47d 73F61r81a76n14k 6240486593638

Co by s Tebou číňani dělali.Hlavně s Tvými infomacemi.:-/;-D[>-]???

0/0
14.8.2014 11:10

I19v55a56n 28O60d64e50h14n49a69l 5476370621213

Cube1 G503 - škoda že tam dali čínský procesor Mediatek, s problematickou GPS a velmi pomalou a zastaralu grafikou Mali. Holt papírové údaje jsou pěkné, ale realita je jiná. THL nápodobně.

+4/−8
14.8.2014 10:28

R12a23d22i35m 38Z53a52t89o25p92e39k 9802535262347

Stale stejna omilana pisnicka, ze MTK chipy maji proplematickou GPS. Tak vezte, ze sice maj Mediateky GPS s mensi presnosti, ale problemy s GPS u ruznych cinskych telefonu jsou vzdy zpusobeny vyrobcem telefonu, ktery bud naprosto zmrsi gps antenu, nebo zadratuje hluboko do systemu nastaveni, kdy si telefon mysli, ze jste v cine a ocekava kontakt s uplne jinymi satelity, nez ktere vidi.  Mel jsem v rukach cinany s MTK, ktere nefixly a nefixly (napriklad starsi JIAYU tim byly povestne) a cinany, ktere bez dat fixly na poprve za par sekund (Thl W8, THL T5000, Hongmi, Redmi Note, iNew V3).

+7/−1
14.8.2014 10:46

I45v37a66n 60O54d57e53h36n75a25l 5616100771553

Nejen že mají menší přesnost, což je fakt, ale také mají problematickou fixaci, velmi často se stává, že se prostě nefixne.

Jinak tím co jste napsal, v podstatě jen potvrzujete že má problematickou GPS, ať už jsou důvody jakékoliv.

V případě GPU je rozdíl ještě větší pomalá dual core Mali400, je opravdu dnes už hodně mimo. Lowend Adreno 305 v konkurenčních telefonech podobné cenové úrovně má asi 3x vyšší výkon.

+2/−3
14.8.2014 11:11

R76o55m20a20n 49L78a63n90g87e19r 9164214282392

Asi máte trochu problém s chápáním čteného textu, že? Protože v tom příspěvku je popsán pravý opak. A to co melete o Adrenu proti Mali je taky pěkná hovadina. Samsung Galaxy S4 mini LTE se Snapdragonem a adrenem 305 má podle Antutu skore 13774, moje Zopo ZP700 s MTK a Mali 400 má 17025 (Je to na stejném rozlišení v podobné výkonové i cenové skupině). Takže - mluvíte o něčem, o čem něco víte, nebo si jenom tak vymýšlíte, nebo lžete?

+1/−1
14.8.2014 12:18

I62v88a78n 21O34d79e14h42n79a75l 5186620581853

Mali 400 je jen označení GPU řady, záleží na počtu jader a frekvenci. G503 a ZP700 mají jiný procesor (MTK6582M vs MTK6582), které mají jinak taktovou GPU.

Dále srovnávate výsledky Antutu různých verzí (ve stejné verzi má S4mini skóre přes 20000), a dále mluvím o GPU nikoliv o celkovém skóre, kde je rozdíl ještě větší.

+1/0
14.8.2014 13:22

R45o20m76a53n 73L43a48n46g28e69r 9134464702532

To skore je z rok staré verze, pochybuji že v nové verzi je ten výkon vyšší... :-P

0/0
14.8.2014 13:29

R49a57d54i43m 39Z23a72t86o45p49e74k 9972515442747

Mali400 je opravdu slabsi nez Adreno 305 (prece jenom, je to snad o 3 roky starsi GPU), ale je to poznat jen v nekterych 3D hrach nebo mobilnim 3d marku.Ale na svizny provoz OS, aplikaci, prehravani HD videa a hrani ne3D her je to vice nez dostatecne.

Je to asi tak, jako by jste si sel koupit notebook za 5000 se 4jadrovym Atomem a GPU Intel HD Graphics a chtel na tom hrat nejnovejsi 3D hry, tak narazite, ale na takove to domaci

"PCckovani" to bohate staci :)

Antutu nekdy loni menilo pocitani vysledku, takze nektere mobily zacly  Ted nemam testovaci Cube1 v ruce, nechal jsem ho praci, ale zitra na tom pustim ruzne benchmarky a vysledky nekam nahraju.

+1/0
14.8.2014 13:59

R44a12d85i29m 76Z54a76t41o61p46e84k 9892255702197

mi tam vypadla cast vety: "...zacly davat vyssi skore, treba Xperia V tehdy poskocila z 9000 na nejakych 15000 bodu."

0/0
14.8.2014 14:07

I18v87a18n 59O91d32e30h74n33a44l 5236580731373

Máte pravdu, ale dnes (resp od Androidu 4.0) se GPU využívá i pro akceleraci UI dále také pro akceleraci prohlížeče a také přehrávání videa. Pravda je že to uživatel až tak nepozná. Nicméně pro hry je rozdíl zásadní. Mali400 (zvláště dualcore verze, na rozdíl od výkonější 4core verze) je hodně stará a pomalá, přišla v době kdy v telefonech převládalo rozlišení 320x480 ale dnes už mají telefonu také trochu jiné rozlišení (které vyžaduje vyšší výkon GPU) a také nároky uživatelů jsou jiné.

0/0
14.8.2014 14:08

R78o75m91a14n 71L82a67n26g27e93r 9984714252922

Když tak dejte odkaz.

0/0
14.8.2014 13:30

R95o53m32a56n 26L36a41n86g88e91r 9514514242372

A o žádných "verzích" Mali nic nepíšete, píšete o "dual core Mali" jako o 3x pomalejším chipsetu, než Adreno 305. Což je blbost, to už neukecáte. :-P

0/0
14.8.2014 13:32

I61v84a62n 94O13d14e82h70n91a85l 5536860501903

ano dual core Mali-400 (416MHz) s cca 7,5GFLOPS je cca 3x pomalejší než 6core Adreno 305 (@400MHz) s cca 21GFLOPS.

0/0
14.8.2014 21:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.