- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Haha,jak může město zakázat nějakou aplikaci? To je zas nadpis :)
Už teď je v Praze plno místa zabráno neustále pojíždějícíma prázdnýma taxikářema, hledající místo k zaparkování a často je vidím stát někde na místech pro zásobování a čekající na zákazníka uprostřed měst, často i na chodnících. Nedovedu si představit, jak by potom zavedení vypadalo v Praze. Taxikářů by mělo být méně, měli by být vzdělaní a dodržující přísně předpisy. Schovat za označení TAXI se může schovat ignorant z vekláckýma manýrama (např. nám. Republiky tam stojí takový vyžranci od pohledu primitivní), tak i slušný člověk. Řidiči Uber služby by prostě měli mít licenci taxi, ale ať si pak jezdí podle sebe.
Nebo spíš naopak. Být zlý, zrušit soukromá taxi zcela, stejně jen dělají bordel. A) centrální městský dispečink by patrně potřeboval tak polovinu řidičů, zato by je využíval efektivně, ne že vám dnes řeknou, že na auto počkáte bůhví jak dlouho, protože jede z druhé strany města. B) taxikáři jako zaměstnanci, nikoliv na sebe.. Okamžitě by to eliminovalo turba a podobné podvody.. Prostě by neměl důvod něco takového dělat, když by tržbu odváděl.. Zato naopak, měl by velmi dobrý důvod, proč se chovat slušně, aby dostal dýško.. C) konfliktní jedince samozřejmě bez jakékoliv náhrady propustit. D) coby vozidlům města samozžejmě dovolit jízdu vyhrazenými pruhy, po kolejích atd. E) pro obyčejné lidi, kteráým stačí jet Fabií nebo Loganem by patrně mohla být cena značně níž než je dnes. a pro ty, co chtějí luxus klidně limuzíny za druhou sazbu.. F) třeba v Praze by se nesmírně vylepšila pověst mezi turisty, protože by prostě zmizely historky, jak byl někdo okraden, že cestu z centra na letiště platil 3000 a podobně. G) ubylo by emisí. Ono se to nezdá, ale taxi běžně najede za jednu směnu 150-200 km.. Pokud by jich v noci nekroužilo ulicemi kolik set prázdných.. 100 taxiků*16 litrů benzínu (město, pod nějakých 7-8 se moc nedostanou) či nafty.. 1600 litrů naprosto zbytečně projetého paliva, tisíce kubíků vzduchu obohaceného o zplodiny. H) zcela by přestala existovat situace, kdy se řidiči pobijí o to, kdo bude stát na stanovišti, případně kdo vezme zákazníka. (pro mě za mě ať si to vyřídí někdy jindy, ale před zákazníkem je to ostuda)
Podle logiky zakazovačů: Když zavolám kamaráda, aby mě odvezl a pak mu dám na benzín, tak jsme asi oba spáchali trestný čin že?
vice takovych obci a mest, to by byl teprve řev!!!
Inspirace pro celý svět: Zprivatizované město Sandy Springs v USA vzkvétá
http://mzda.blogspot.cz/2014/04/zprivatizovane-mesto-sandy-springs-v-usa.html
asi vetsina politiku ruku v ruce s Mafii vymysli tunylky a tunely a pak si nekdo dovoli bez dovoleni konkurovat spina jedna BOLSEVIKA NA NE
mimochodem jde mestum a MAFII o business
nebo kvalitni sluzby a jejich co nejefektnejsi provoz ???
pripomina mi to trocha revoluci jakou udelali MP3
nejdrive kriminalizace, kriminalizace, kriminalizace a najednou to jde
ale trvalo to
JASNE ZE MAFIE ve mestech nema rada Konkurenci!!!
Nakonec by ještě mohl někdo přijít s tom, že úředníci jsou zbyteční.
PRESNE TAK
ne jen taxi mafie se boji
ale urednik by byl naprosto zbytecny
ALE samozrejme jsem nesvepravny clovek :o :o :o proste jeste ze jsou MOUDRI urednici kteri mne void za rucicku
takova anarchie
abych si smel sam si vybrat s kym kam pojedu :o !!! fuj!!!
Mesta by mela bojovat proti cernym taxikum a ne proti aplikaci (která je produkuje).
Nevím proč by mi měl někdo kecat do toho, s kým se chci svézt, natož jaké má splňovat dotyčný parametry. Nic jim po tom není.
Zas jeden co nechape psanej text.
Uber jezdi pod mestem danou cenu, coz taxikari nesmi - to nebi jako tady, kdy je dana maximalni cena a minimum je 0Kc....
Nemůžou zakázat sousedskou výpomoc. Proč by se měli lidé nechat okrádat od taxíkářů.
ne ze bych se chtel zastavat taxikaru, ale tohle podle popisu fakt nevypada na sousedskou vypomoc ale na cerny taxikareni