- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak za prve, Tesco nechce 150 za doplňky, ale za svou predplacenou kartu. Takze nadpis clanku je na urovni HALO NOVINY.. A za druhé, tu gumu kolem hlavy nosi zcela bezne cernosi v Africe, videl jsem na vlastní oci.
Zdejší diskusi jsem se zasmál víc, než recesistické reklamě
Agentura "Loosers".
Nejspíš taky smyšlená.
Zdaleka to nemusí znamenat jen losery, ale prostý fakt, že myslí "uvolněně". Naopak jako nápad je to zajímavé.
Ne všem to ovšem dojde. Někteří vidí v logu Karlovarského filmového festivalu taky jenom prase.
Já v tom vidim i kráčející tanky Impéria. Ale hlavně asi to prase.
Mě by zajímalo, jestli ti "looseři" mají být nějací uvolňovači, nebo jen neumí anglicky?
Jako zviditelneni Tesco Mobile s odrenyma usima ujde, muze nalakat i par mladych co maji tyhle vtipky radi. Jen me pri sledovani toho "viralu" na konci clanku napadlo ze meli spsi misto gumicky pridat potici celenku od Kvitove do horkych letnich dnu v MHD.
a který loser vymyslel tenhle strašný font?
Špatně položená otázka. Má znít : " a který osel......"