Diskuze

Looseři vymysleli trapné doplňky k mobilu. Tesco za ně chce 150 korun

Virtuální operátor Tesco Mobile zkouší nalákat zákazníky na doplňky k mobilu. Navrhli je „designéři“ z agentury Loosers. Vybrat si můžete třeba gumu, houbičku, pytlík, dvě sirky a další pomůcky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak za prve, Tesco nechce 150 za doplňky, ale za svou predplacenou kartu. Takze nadpis clanku je na urovni HALO NOVINY.. A za druhé, tu gumu kolem hlavy nosi zcela bezne cernosi v Africe, videl jsem na vlastní oci.

1 0
možnosti
Foto

To jsou ale krávoviny. 8-o

1 1
možnosti
LF

To je mi ale tesCokotina;-D

2 0
možnosti
MV

hloupost není vtipná8-o8-o

1 4
možnosti
RD

Zdejší diskusi jsem se zasmál víc, než recesistické reklamě

11 0
možnosti
TR

Hm a tohle má byt vtipné?

2 4
možnosti
MK

Agentura "Loosers".

Nejspíš taky smyšlená.

Zdaleka to nemusí znamenat jen losery, ale prostý fakt, že myslí "uvolněně".  Naopak jako nápad je to zajímavé.

Ne všem to ovšem dojde. Někteří vidí v logu Karlovarského filmového festivalu taky jenom prase.

3 0
možnosti
JN

J87a80n 67N36o41v79á28k

18. 7. 2014 10:21

Já v tom vidim i kráčející tanky Impéria. Ale hlavně asi to prase. ;-D

2 0
možnosti

Mě by zajímalo, jestli ti "looseři" mají být nějací uvolňovači, nebo jen neumí anglicky? ;-D

0 0
možnosti
PM

Jako zviditelneni Tesco Mobile s odrenyma usima ujde, muze nalakat i par mladych co maji tyhle vtipky radi. Jen me pri sledovani toho "viralu" na konci clanku napadlo ze meli spsi misto gumicky pridat potici celenku od Kvitove do horkych letnich dnu v MHD.

4 0
možnosti
OZ

a který loser vymyslel tenhle strašný font?

24 0
možnosti
VK

Špatně položená otázka. Má znít : " a který osel......"

7 0
možnosti