Diskuze

Blog: Miluju zákaznické linky. Tran – tadadá – tadadadydadadů

Vážený zákazníku. Právě jste se dovolal na zákaznickou linku společnosti „VOLEJ FURT“. Dovolujeme si vás upozornit, že z důvodu nutných výpovědí neschopným a psychicky labilním pracovníkům našeho zákaznického oddělení, může být tento hovor monitorován.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Trapné. Proč je to mezi normálními články?

0 1
možnosti
MN

Super článek..... ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MK

no no..intelektuálové..mně to pobavilo!! Občas mi ty hovory, na které jsme nevolala ale oni zavolají sami, přijdou ještě stupidnější...fakt , že jo....R^

0 0
možnosti
JP

J68a63n 82P52á10n57e81k

20. 6. 2014 10:57

Abyste se všichni nepo...!

Je pátek a mě ten příspěvek docela potěšil.

Nebo musíme být všichni pořád seriózní?

Díky, přátelé a hezký víkend!

1 0
možnosti
Foto

Díky redakce.....

0 0
možnosti
TP

to je teda zase jednou článek :-D

1 0
možnosti
DS

Není to článek, ale blog a tak vtipný zase není...

0 0
možnosti
OS

V redakci berete drogy celkem běžně, že?

3 4
možnosti
LV

Ještě že existuje aplikace na mobil "můžu to zvednout", která upozorní, že volá nějaký otrava.

0 0
možnosti