Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obchod Applu generuje o 85 procent větší příjmy než Obchod Googlu

Zákazníci ze dvou největších obchodů s aplikacemi stahují nejvíce hry. Obchod Googlu vykazuje díky rozšířenosti smartphonů s operačním systémem Android celosvětově největší počet stažení. Obchod Applu však generuje daleko větší příjmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a69r55t88i23n 49K18u47c75h92a53r75í64k 7642777453571

taky oba obchody "prodávají" desetitisíce aplikací, které jsou zcela na nic...

0/0
5.5.2014 8:38
Foto

P28a49v23e68l 52B11l77á53h49a 1756196138228

8-o takže jsem se z článku dozvěděl, že Apple škube své zákazníky víc než Google. Respektive rejžuje na nich více. Nějak jsem si nevšiml pořádného čísla a nějakého referenčního období (za rok XY bylo staženo z obchodu A tolik a tolik aplikací v hodnotě YYY dolarů, z obchodu B to bylo......) 

Zajímavější by bylo srovnání podmínek pro ty vývojáře. Z 10-ti dolarů dostane vývojář za aplikaci v Appstore X a v Google Y - to mi přijde jako daleko zajímavější důkaz, než že na Appstore jsou vyšší cenovky. (nebo ne - ale to z článku nepoznáme).

+3/0
4.5.2014 20:39

J91i20r27i 16D57o46m96i16n93i46k 1181368951850

Ano, souvisí to s tím, že androidí app - ty placené, jsou zpravidla jinde , než v obchodě , "zadarmo" a davy jásají…Za aplikace , i profesionální  a za muziku a filmy jsem osobně doposud utratil asi 2500 dolarů a nelituji ani jediného centu. Z jediného důvodu - vážím si práce a umu jiných . Práce, která mi přináší nejenom zábavu ale i užitek. A nevím, jak koho, ale mě moji rodiče naučili, že krást se prostě nemá. A proto nemám nejenom v mobilu , ale ani v počítači ukradenou jedinou aplikaci, písničku a nebo film, které jejich tvůrce nedá zadarmo a za které chce zaplatit. Jsem to ale blázen, co ? A ještě jsem na to hrdý a naučil jsem té úctě k jiným i své děti. A doufám, že úspěšně. :-)

0/−2
4.5.2014 18:55

M77a54r28t35i55n 60D94y84t68r92y36c10h 7684774448731

Važím si práce druhých a hlavně těch, kteří si uvědomují, že ne vše je nutno přeměnit v zisk, že je možné pracovat ve prospěch společnosti, aniž bych ji při tom škubal. Přičemž práce ve prospěch společnosti je často diskutabilní slovní spojení.

0/0
5.5.2014 9:34

R72o98m44a63n 11L43a58n58g17e41r 9484504332132

Já na takové věci nijak hrdý nejsem, pokládám je totiž za zcela normální. Ale tak každý to máme nastavené jinak, že? ;-)

0/0
6.5.2014 8:48

V15l41a56d25i10m97í30r 50K62u51č27e16r50a 7337784572778

To proto, že na Android se dá všechno ukrást a stáhnout zadarmo... Kdežto iPhone si kupují lidi, co krást nepotřebují... a normálně si to koupí v Appstoru... tečka. Abych to shrnul stručně, Apple kupují snobi a Android socky... ;-D;-D;-D

0/−4
4.5.2014 12:34
Foto

K29a70r30e72l 18P91l42a83c44h95ý 6696276244229

Jak se krade neco, co je v Google Play zadarmiko?

+1/0
4.5.2014 17:45

J53i60r65i 87D93o52m53i77n46i52k 1311458921460

Hm - škatulky.…A co kupují "obyčejní lidé" ?

0/0
4.5.2014 18:42

P93e91t35r 78K59a63r29a79s 3122392956495

To je logické, že Apple má větší zisky ... u Applu není zdarma ani pozdrav, tak se není čemu divit. Chtějí prachy i za to, co je jinak na celém světě zdarma ... to jsou hold ty výhody Applu, prostě umí vyždímat ze svých fandů o 85% více než ostatní a vůbec se nestydí. Ale dělají to dobře, těch 85% je od jejich fandů, proto můžeme koukat na to, jak se fandové nechávají odírat od své modly a u Apple se jen smějí a užívají si obrovských zisků. A já jim to přeji, jsou šikovní ty kluci od Apple, protože komu se dnes podaří najít tolika oveček, které dokáží takto lehce dojit?

+7/−2
4.5.2014 11:08

P23e40t64r 12S60t33r48a39k72a 9547847445843

V Apple obchodu je plno aplikaci zdarma. Ale to vy nevite, protoze ho zcela evidente nemate. Apple ma spis jinou taktiku. Google obchody jsou rozdrobene a lze najit i ukradnute aplikace, ktere jsou jinak zpoplatnene. Chapu, ze vam to vyhovuje a vadi vam, kdyz vam toto jiny system neumozni.

+1/−1
4.5.2014 11:54

P14e33t50r 34K77a51r72a98s 3952882526705

Ano, já "ho" samozřejmě nemám, protože mi stačí, když to mají jiní, doufám, že to není povinnost mít.

Nicméně "ho" má matka, otec a zeťák a tak vím naprosto přesně, že to je něco, co bych nechtěl ani zdarma. Železo je fajn, ale to je vše a tím to u mě končí. Kdyby stejný HW byl i pro jiné systémy, než je iOS, tak bych možná do toho i šel, ale bohužel, samotný vzhled je hodně málo, abych šel do iOS ;-)  

Toť můj názor, na který doufám mám nárok, .... a nebo ani to se nesmí, když se mluví o Applu? :-P

+3/0
4.5.2014 12:38

P90e66t59r 91S73t57r36a91k54a 9397227225443

Hmmm. Mozna byste se mel lepe seznamit. Desetitisice aplikaci jsou zdarma. Malokdy porizuji placenou aplikaci. Vetsinou si vystacim s nejakou "free" verzi. Nevim, proc se tak certite? Zcela evidentne kritizujete neco, o cem mate jen velmi mlhave tuseni.

+1/−1
4.5.2014 12:50
Foto

K90a97r95e62l 72P48l16a89c93h55ý 6396776554349

"Google obchody jsou rozdrobene"

Obchod Google je pouze jeden.

+2/0
4.5.2014 17:48

M87a32r50e27k 50K22l40i69m65e88š 5478987965589

Co je na celém světě zdarma? Lidská práce?

To, že někdo vytvoří nějakou hru, program atp. přece neznamená, že to musí dělat zdarma. Jistě také chodíte do práce a požadujete za to mzdu. Jestli ne, tak bych Vás poprosil o menší výpomoc při stavbě domu.

Já osobně si myslím, že zaplatit za něco, co hodlám používat a někdo to vytvořil je naprosto normální. Zvlášť, když je cena pro všechny stejná. Co by mi vadilo, by bylo, kdyby cena např. pro USA byla rozdílná, než pro našince.

+1/0
4.5.2014 12:59

M51a40r74t21i38n 89D85y52t76r45y32c49h 7454794958211

Důvod, proč na světě není vše zdarma, je v tom, že jsme tak daleko ještě nedospěli. To ovšem není důvod k tomu, abychom začali považovat stav, kdy chceme za všechno platit, za "normální". ;-)

+1/0
5.5.2014 9:39

M30a23r28t33i48n 69D13y21t70r98y13c31h 7424174258731

Kdybych si mohl vybrat, vyberu si raději jakýkoli jiný telefon, než Apple. Po zkušenostech s ním musím konstatovat, že i když to hloupým frikulínům bude připadat divné, že je spousta jiných a lepších telefonů. A hlavně, politika jejich výrobců je daleko méně arogantní a egoistická, prostě pro ně je uživatel opravdu pánem, ne jenom sluhou...

+1/0
5.5.2014 9:37

F51r57a47n62c80i28s 49S64l47á44d55e15č93e10k 1767601721549

stači stahnout cm security ktera vam projede každou nainstalovanou aplikaci...... a ti co si stěžujii že jim nejede tablet nebo smartphone ať jdou do haje neni to tim co stahujete z netu za aplikace mam tablet měl sem samsung Přes Omniu až po S3 kterej už skoro po 3 letech šlape jak novej jenom proto že se o něj člověk umi starat a ne že tam naistaluje nějakou aplikaci mimo obchod.

0/0
4.5.2014 10:42

T67o33m79á72š 20P81a36p62e49ž 7389854649209

Za cca 4 roky s Androidem utraceno tuším 90Kč za GTA3, za 3 měsíce s WinPhone utraceno cca 500 za všemožné aplikace... A pořád nelituji přechodu... :-D

+4/0
3.5.2014 21:24

M68a30r58t97i87n 42P42a39v12e73l62e84k 5130237975275

Mno,spíš mne zaráží,že Google Play má vůbec nějaké tržby - každá nová aplikace je během několika hodin stáhnutelná přes torrenty nebo sdílecí servery.Před nedávnem jsem četl rozhovor s docela demotivovaným českým tvůrcem her,který si stěžoval že našel 50 míst odkud si jeho hru mohou uživatelé zadarmo stáhnout.

Také váhám jestli platit za aplikaci,která mi na tabletu možná poběží a možná  ne.:-P

+1/−1
3.5.2014 15:41

G70a32b52r58i87e48l 90H92o78r47t64e36n 9271779213774

Těžko se můžete divit, že vám ten tablet blbne, když jste zvyklý aplikace krást. Já si aplikace kupuju - a to je nejspíš důvod, proč s Androidem nemám problémy, které tady někteří lidé včetně vás opakovaně popisují.

+7/−1
3.5.2014 16:08

M82a33r85t83i44n 12P88a27v39e24l65e59k 5270867165675

S Androidem jsem měl problémy,protože jsem stahoval aplikace z Google Play - nebyla v něm ani jedna aplikace mimo oficiální obchod.

Koneckonců udělejte kromě hloupých útoků také jednou dobrý skutek - popište postup kontroly telefonu(tabletu),kdy se uživatel ujistí že mu čerstvě stažená appka nezaprasila a nezpomalila systém a androidí strojek mu famózně svištěl jako ten váš.;-D

0/−1
3.5.2014 16:27

G38a45b78r16i43e16l 32H29o38r65t29e50n 9761169223334

Vy útočíte paušálně na Google, já pak kousek toho fujtajblu připlesknu na vás, divíte se?:-)

Jinak si kupte BetterBatteryStats, naučte se s ním zacházet (zapnout BBS, dobít telefon na 100%, lehce "přirozeně" vybít, dobít, zkusit nabízené možnosti) - to je patrně nejsnažší metoda, jak odhalit otravné procesy. Mimochodem, u některých aplikací vypínám v obchodě automatické aktualizace, z dobrého důvodu - potřebuju je funkční.;-)

Největší nevýhoda a současně největší výhoda Androidu je prostě spousta svobody, čili je třeba u jeho používání myslet. Což mnoha lidem vadí.

+7/0
3.5.2014 16:35

M62a83r12t78i37n 23P81a67v43e34l28e73k 5820417745905

To se běžným uživatelům stává ... jsou s některými vlastnostmi nespokojení.Bohužel to fanatici berou jako svatokrádež a hned se pouští do boje za "ten jediný pravý" systém.U WP mi vadí tlačítko Bingu,IOS mne nudí a vadí mi nemožnost úprav a u Androidu je to nestabilita a problémy s aplikacemi.

Pokud už budu mít potřebu hrát si s mobilem bude mne zajímat přetaktování,zvýšení výkonu,root,atd.Ovšem nebudu se plácat po zádech jen proto,že mi systém i po nainstalování pár aplikací pořád slušně běží ... to by měla být samozřejmost.

0/0
3.5.2014 17:41

I40v95a97n 81O98d14e44h76n11a65l 5556780821483

Obdobná statistika také přes další platormy je zde http://www.statisticbrain.com/mobile-phone-app-store-statistics/

0/0
3.5.2014 14:18

C50y32r11i41l 96P42a84v36e40l24k62a 4206712198865

Obchod Googlu rovněž vykazuje značné příjmy z antivirových a bezpečnostních aplikací.

Velkej smích, když musí mít systém, kde je třeba platit za to, aby fungoval!

+5/−10
3.5.2014 11:49

J58i46ř95í 89D38r19a79h18o39t34a 1570495359776

R^;-D

0/−5
3.5.2014 12:07
Foto

M70a66r12t84i93n 82O95c71h 7509444425156

Google má příjmy z antiviru - Apple ho nepotřebuje.

+8/−10
3.5.2014 10:21

R14a65d82i29m 87Z41a34t88o52p29e59k 9882545382707

Cituji jednoho uzivatele z androidfora, ktery to pekne shrnul a me se to nechce formulovat :)   "Takže po tisíci první. Antiviry jsou na Androidu k ničemu. Nelze ho zavirovat kliknutím na web nebo přílohou v mailu, ani žádným jiným způsobem bez vědomí uživatele. Viry v pravém slova smyslu v Android z principu neexistují a nemůžou fungovat a šířit se. Existuje pouze malware, což jsou v podstatě normální aplikace, které ale dělají něco jiného, než člověk očekává podle popisu. Vlastně celá škodlivost tzv. "virů pro Android" spočívá v nepravdivém popisu aplikace. Jinak jsou to normální aplikace jako každé jiné. Každopádně je ale musí vědomě nainstalovat (samy to žádným způsobem nemůžou udělat), vědomě jim musí přidělit požadovaná oprávnění. Přes to všechno takové aplikace nemají přístup do systému a nemůžou se v něm nijak usadit a dále šířit. Pořád je to v podstatě jen normální aplikace, která jde normálně odinstalovat a nic po ní nezbyde. A jelikož je to normální aplikace, která sice dělá něco nevhodného (např. odesílá drahé SMS nebo odesílá data o uživateli a podobně), tak ji antiviry nemůžou rozeznat jako vir, protože veškerou činnost provádějí na základě oprávnění, které jim uživatel při instalaci sám přidělil. Pro antivir je to tedy jen jedna ze všech nainstalovaných aplikací. Ohlásit ji jako vir může jen v případě, že tu konkrétní aplikaci má antivir ve své databázi zapsanou jako škodlivou. Podle samotné činnosti aplikace nemůže poznat, že je škodlivá."

+9/0
3.5.2014 14:29

R23a71d17i48m 92Z59a58t69o57p59e35k 9772365902857

pokracovani... "Antiviry pro Android jsou jeden velký podvod na hloupé uživatele, kteří nabydou falešného dojmu, že to je něco jako na PC s Windows. Bohužel ty nesmysly podporují tupí novináři, kteří se předhánějí v katastrofických zprávách, jak je Android prolezlý virama. Opak je pravdou, je podstatně bezpečnější a narozdíl od Windows potřebuje "vir" pro zprovoznění aktivní spolupráci uživatele ve formě vědomé instalace a odsouhlasení oprávnění. Bez toho se do telefonu vůbec nemůže dostat a i když už ano, dá se standardně odinstalovat. Takže kdo nestahuje pokoutné aplikace bůhví odkud z internetu a neodsouhlasí jim bezhlavě všechna oprávnění, nemá nejmenší důvod vůbec nějaké "viry" řešit."

+9/0
3.5.2014 14:29

G94a60b57r32i15e24l 35H19o45r25t25e45n 9341509173224

Obávám se, že to poblázněným uživatelům a obvykle neznalým novinářům nevysvětlíte.:-/

+2/0
3.5.2014 17:11

O39n64d22ř81e98j 43K94o48p55e54c95k35ý 6680625637978

Pane Hortene, omlouvám se za OP, ale bylo by možná Vás nějak zkontaktovat mimo zdejší diskuze? Kupříkladu mailem?

0/0
3.5.2014 18:32

P97e65t33r 97M41a32r33š56o87u61n 5715338776236

tak, tak, ono klikačům, co jim není divné, že obyčejné aplikace mají mít přístup k účtům, sms, kontaktům atd., a klidně to odkliknou, tak ty nezachrání nikdo :-) taky jsem chtěl doporučovanou aplikaci, ale když jsem viděl, co všechno po mně chce (a naprosto irelevantně k tomu co dělá) tak ji prostě nemám. no asi nejsem frikulín, ale zase jsem s v mobilu nepovolil kdoví komu kdoví co, že...

+2/0
3.5.2014 22:52

R33a28d50i46m 94Z22a23t18o86p61e65k 9182755592277

Tak ještě že existuje xprivacy. Jedna z věci, kvůli které stojí za to mít root.

0/0
4.5.2014 20:43
Foto

K10a50r81e60l 26P46l67a27c18h80ý 6176416654929

Presne tak. Uzivatele a novinari si pletou viry se spyware.

0/0
4.5.2014 17:57

M46i70c70h70a42l 31K77o84ž31i67n51a 3836886785719

To může být pravda. S tím se ale dostáváme že google play má mraky a mraky nedůverohodných aplikací. Naopak apple store je má všechny ověřené a nekvalitní se tam nedostají..

+1/−1
3.5.2014 19:49

D33a55v72i38d 87P21r89o72c60h75á64z11k41a 5654875797573

Ono je to taky proto, že některé aplikace a hry, které jsou na Google Play zdarma, jsou na App store placené.

+11/−4
3.5.2014 10:17

T25o49m89á93š 47H43o38c49h24m28u24t18h 4414572880545

Nesmysl, používám obě platformy a zatím jsem nenarazil na aplikaci, která by pro Android byla grátis a na iPhonu se platila..

+4/−3
3.5.2014 11:01

V74i56k60t67o37r 15V35e80s97e19l65ý 5655763524645

Angry Birds a i jiné hry to takto měly. Nevím jak dnes, ale tak rok dva zpět tomu tak bylo, takže nekecá.

+8/−1
3.5.2014 11:20
Foto

R78a70d36o73m38í80r 48Š85r22á44m87e72k 4918740636284

no.. tak já právě na jednu takovou narazil včera... na Android sem ji stáhl zadarmo a na Apple storu to chtělo peníze...

+4/0
3.5.2014 14:44

M28a74r55t66i18n 36P22a30v19e24l19e94k 5370767715725

Na Android je většina aplikací "zadarmo" ... přes torrenty.O jakou appku se jedná?

+1/−6
3.5.2014 15:30

R71o63m44a46n 15L82a59n72g36e70r 9474324482422

Co furt máte s jakými torrenty? Proč si myslíte, že by se s tím někdo sral u aplikací za 20-50Kč? Jestli jste spíš z těch torrentů nestahoval vy, a pak jste se furt divil, že vám něco nefunguje. Podle těch vašich hloupých řečí bych to na to tipoval. Podle sebe soudím tebe, co? Považujete se snad za nějak lepšího než ostatní, nebo co? Takové mám nejraději... :-P

0/0
6.5.2014 8:58

F43r16a44n90c46i89s 30S85l56á52d58e16č63e24k 1717521571449

asi to bude tim že snad skoro každá apka od apllu je na App zpoplatňena

0/0
4.5.2014 10:59

J72o25s11e38f 40Č26i23h45á25k 7811399470876

Microsoft udělal z Applu prosperující značku a Nokii potopil. Snad jí také pomůže zpět nahoru, když jí teď vlastní :-)

0/−3
3.5.2014 1:50

P88e80t76r 80T13y60č46k40a 6805512859172

Microsoft z Applu nic neudělal. Naopak Microsoft vyrostl na zakázkách od Apple.

+2/−9
3.5.2014 7:21

M91a87r97t28i45n 11N82o23v12o58t33n41ý 9148745270771

Ty musis byt opravdu hodne zaslepeny. Na jakych zakazkacch Applu mel MS jako vyrust??? Naopak nebyt MS, ktery Apple vytahl z problemu v jeho nejkritictejsim obdobi, tak dnes zadny Apple neexistuje...

+8/−1
3.5.2014 7:34

O11n74d48ř55e18j 63K69o34p86e43c68k91ý 6210145917728

Přesně tak. Sice patřím k těm, kteří žasnou nad tím, jak navrátivší se Jobs dokázal udělat giganta z paběrkující společnosti, ale pravdou je, že nebýt Microsoftu, neměl by se Steve kam vrátit.

+3/−1
3.5.2014 9:48

J24a31k47u38b 24C26a78k79l 7568347842390

Tak to je to samy kdyby jsme řekli ze kdyby nebylo arthura Rocka tak by Steve neodesel

0/0
3.5.2014 10:47

C57y45r75i37l 42P68a39v15e13l39k97a 4376272738415

;-D A no to jsi přišel jak

0/0
3.5.2014 14:15

V11o42j89t11a 97P66r60o26s82e36c88k62y 6838940675979

prosim o rezvedeni vasi teorie

0/0
3.5.2014 9:18

M83i78c39h76a51l 66K40o59ž52i73n85a 3686846335209

Prní na čem Microsoft začal vydělávat byli Ofiici pro mac, bez toho by se vůbec nevyšvihl a po kompletním okopírovaní uživatelského zohraní mac (který se jim povedl až na několikátý pokus) se vůbec stal Microsoft společností jakou dnes známe.

+1/−1
3.5.2014 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.